بهترین و قوی‌ترین کرم‌ آبرسان

0

وقتی صحبت از آبرسانی به پوست می‌شود، ممکن است متصور شوید که فقط افرادی که پوست خشک دارند، باید به پوست خود آبرسانی کنند. این در حالی است که تمامی افراد با پوست‌های مختلف اعم از چرب، مختلط، معمولی و… نیاز به آبرسانی به پوست خود دارند. آبرسانی به پوست با استفاده از قوی‌ترین کرم‌های آبرسان، یکی از بهترین و کم هزینه‌ترین راه‌های درمان و یا پیشگیری از خشکی پوست به شمار می‌رود. در حالت کلی، آبرسان‌ها مانع از جدا شدن آب از پوست می‌گردند. به عبارت دیگر می‌توان گفت؛ کرم‌های آبرسان خاصیت Humectant و یا نم نگه‌دارندگی دارند.

وجود مواد و ترکیباتی همچون گلیسیرین و هیالورونیک اسید در قوی‌ترین کرم‌های آبرسان باعث تشدید حالت نم نگه‌دارندگی می‌شود. هیالورونیک اسید یکی از ترکیباتی است که می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود رطوبت جمع کند، در نتیجه یکی از بهترین مواد و ترکیبات برای کرم‌های آبرسان محسوب می‌گردد. گلیسیرین هم مانع از جدا شدن آب از پوست شده و در نتیجه از خشکی پوست جلوگیری به عمل می‌آورد. برای این که بتوانید بهترین آبرسان پوست را خریداری کنید، لازم است با انواع پوست آشنا شده و متناسب با پوست خود اقدام به خرید کرم‌های آبرسان کنید. ما در این مقاله از مجله لوازم آرایشی و بهداشتی بونگ ، به بررسی و معرفی ۵ برند از قوی‌ترین و معروف‌ترین کرم‌های آبرسان پرداخته‌ایم. شما با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین کرم آبرسان را خریداری کرده و به پوست خود شادابی و طراوت را هدیه کنید.

معرفی ۵ مارک از بهترین و قوی‌ترین کرم‌های آبرسان

کرم آبرسان سوپکس مدل HYDRA PLUS

کمپانی کف ساز شرق، یکی از شرکت‌های بسیار موفق در زمینه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد.این کمپانی دارای ۳۰ سال سابقه فعالیت در این زمینه بوده و با تمرکز بر تولید و عرضه کالاهای با کیفیت توانسته است، قوی‌ترین کرم‌های ابرسان و مرطوب کننده سوپکس را تولید کند. کرم آبرسان سوپکس به واسطه داشتن کیفیتی بالا؛ در رقابت با کالاهای خارجی پیروز شده و جایگزین این کالاها در سراسر کشور شده است.

این کرم با داشتن فرمولاسیون و ترکیباتی خاص، مانع از خشکی پوست می‌شود. کرم آبرسان سوپکس، به واسطه داشتن ترکیباتی همچون؛ گلیسیرین، عصاره هلو و آووکادو و همچنین ویتامین‌های B، E، A و C الاستیسیته پوست را افزایش داده و مانع از پیری زودرس می‌شود. این کرم که جزو قوی‌ترین کرم‌های آبرسان محسوب شده و مانع از ایجاد چین و چروک‌های ناشی از خشکی پوست می‌گردد.

کرم آبرسان سوپکس، بدون اینکه هیچگونه حساسیتی برای انواع پوست داشته باشد، به راحتی جذب پوست شده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. بعد از هر بار شستشو لازم است از قوی‌ترین کرم‌های آبرسان استفاده کنید. چون؛ با شستشو، چربی‌های روی پوست برداشته شده و پوست خشک می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم آبرسان سوپکس مدل HYDRA PLUS

 

کرم و ژل آبرسان کامان مدل آلوئه‌ورا

برند کامان، یکی از چندین برند ایرانی است که دارای استاندارد اتو سوییس می‌باشد. ترکیبات موجود در کرم‌های آبرسان کامان همواره مورد تائید لابراتور کشور سوییس قرار گرفته است. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌ قوی‌ترین کرم‌های آبرسان کامان، رایحه منحصر به فرد این محصولات به شمار می‌رود. در ترکیبات این کرم، مواد مضری چون پارابن، صابون و سولفات به کار نرفته است. کرم آبرسان کامان با خنثی کردن اثر رادیکال‌های آزاد روی پوست، به جوان ماندن و جوان شدن پوست کمک بسزایی می‌کند.

آلوئه‌ورا هم یکی از ترکیباتی است که برای زیبایی و سلامت پوست بسیار مفید می‌باشد. از آنجایی که این کرم از قوی‌ترین کرم‌های آبرسان به شمار می‌رود، اگر از کرم آبرسان کامان به صورت مداوم استفاده کنید، انواع حساسیت‌های پوستی شما مثل اگزما درمان خواهد شد. استفاده از این کرم‌های آبرسان راحت‌ترین، سریع‌ترین و مناسب‌ترین راه درمان و پیشگیری به شمار می‌رود. استفاده از این کرم‌های آبرسان زیر آرایش و کرم‌های سنگین، مانع از آسیب ناشی از لوازم آرایشی به پوست شما می‌گردد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم و ژل آبرسان کامان مدل آلوئه‌ورا

 

کرم آبرسان مورینگا امو مدل ۰۲

همانطور که گفتیم؛ پوست چرب هم مانند پوست خشک به آبرسانی نیاز دارد و آبرسانی به پوست فقط مختص پوست خشک نیست. کرم‌های آبرسان مورینگا امو، یکی از قوی‌ترین کرم‌های آبرسان به شمار رفته و برای پوست‌های چرب و یا مختلط مورد استفاده قرار می‌گیرند. خشک شدن پوست در صورت عدم استفاده از آبرسان‌های پوستی باعث ایجاد جوش و یا آکنه‌های پوستی شده و به پوست شما آسیب‌های جدی وارد می‌کند. کرم‌های آبرسان مورینگا امو، رطوبت مورد نیاز پوست شما را فراهم کرده و باعث آبرسانی به لایه‌های عمقی‌تر پوست نیز می‌شوند.

کرم‌های آبرسان مورینگا امو، از پوست شما در برابر اثرات ناشی از رادیکال‌های آزاد نیز محافظت کرده و با افزایش الاستیسیته پوست، مانع از ایجاد چین و چروک‌های پوستی می‌شوند. این کرم به واسطه داشتن خواص آنتی اکسیدانی، باعث ترمیم لایه‌های پوستی و کاهش چین و چروک‌های سطحی پوست نیز می‌شود. کرم‌های آبرسان مورینگا امو، حاوی روغن درخت چای و روغن چیا می‌باشند. روغن درخت چای باعث تعدیل چربی پوست و روغن چیا علاوه بر خاصیت آبرسانی به پوست، با داشتن اسیدهای چرب امگا ۳، ۶ و ۹ پوست شما را تغذیه می‌کند. اگر پوستی چرب و یا مختلط دارید، برای آبرسانی به پوست خود از قوی‌ترین کرم‌های آبرسان مثل کرم آبرسان مورینگا امو استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم آبرسان مورینگا امو مدل ۰۲

 

کرم آبرسان ژوت

کرم‌های آبرسان ژوت، یکی از بهترین و قوی‌ترین کرم‌های آبرسان بوده و برای انواع پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما با هر نوع پوستی که دارید می‌توانید، این کرم را برای دست و یا صورت خود استفاده کنید. اما در حالت کلی؛ این کرم برای پوست‌های حساس و چرب مناسب‌تر است. استفاده از مکانیسم‌های خاص و ویژه برای آبرسانی به پوست، این کرم را خاص‌تر از باقی کرم‌های آبرسان کرده است. این کرم فاقد هرگونه چربی و یا پارابن بوده و ماندگاری رطوبت روی پوست را افزایش می‌دهد. علاوه بر این‌ها کرم آبرسان ژوت، تسکین دهنده و ضد التهابات پوستی نیز می‌باشد.

شما با خرید قوی‌ترین کرم‌های آبرسان می‌توانید، شادابی و طراوت پوست خود را حفظ کرده و جوان‌تر از قبل به نظر بیایید. استفاده از کرم آبرسان ژوت، سریع‌ترین و کم هزینه‌ترین راه درمان خشکی پوست به شمار می‌رود. آبرسانی به پوست، حس بسیار خوبی به بدن و صورت شما می‌دهد. اگر می‌خواهید؛ خشکی پوست خود را با سرعت برطرف کرده و به حفظ سلامت و شادابی پوست خود فکر می‌کنید، کرم‌های آبرسان ژوت را امتحان کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم آبرسان ژوت

 

کرم آبرسان ژنو بایوتیک مدل Oily Detoxifing

کرم آبرسان ژنو بایوتیک یکی از بهترین و موثرترین محصولات شرکت پارس آزمای طب به شمار می‌رود. این کمپانی از سال ۱۳۸۳، شروع به فعالیت در زمینه مراقبت‌ از مو کرد و با گذشت زمان به تولید محصولات مراقبت پوستی با نام Sebugen پرداخت. در حال حاضر کرم آبرسان ژنو بایوتیک، یکی از قوی‌ترین کرم‌های آبرسان پوست به شمار می‌رود. خرید این کرم به افراد دارای پوست‌های چرب و مختلط پیشنهاد می‌شود.

وجود ترکیبات ویژه مانند؛ اوره، PEG، روغن کرچک، عصاره گیاه خار مریم، هیالورونیک اسید و گلیسیرین، این محصول را خاص جلوه می‌دهد. وجود این ترکیبات و مواد بسیار مفید و نم نگه‌دارنده، باعث شده است تا این کرم به قوی‌ترین کرم‌های آبرسان پوست مبدل گردد. کرم آبرسان ژنو بایوتیک، فاقد پارابن می‌باشد. این کرم دارای ویتامین‌های C و E بوده و از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و مانع از ایجاد چین و چروک‌های پوستی می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم آبرسان ژنو بایوتیک مدل Oily Detoxifing

 

امتیاز دهید