بهترین مدل مبل تختخواب‌شو

0

تنوع بالایی از انواع مبلمان در بازار وجود دارد که مدل تختخواب‌شو یکی از آن‌ها است. در واقع؛ این مدل مبل، زیر مجموعه مبل‌های راحتی به حساب می‌آید. در این مقاله به نام بهترین مدل مبل تختخواب‌شو در دیجی کالا، قصد آشنایی کامل شما عزیزان با این محصول، ویژگی‌های مختلف آن و معرفی چند مدل برتر آن را داریم تا به طور صددرصد این محصول را  شناسایی نمایید. اگر قصد خرید بهترین مدل مبل تختخواب‌شو را دارید؛ تا انتها با ما همراه باشید. زیرا؛ اطلاعات ارزشمندی را در این مقاله گنجانده‌‌ایم.

مبل تختخواب‌شو

امروزه مبلمان به یکی از اجزای اصلی انواع منازل و محیط‌های اداری تبدیل شده‌اند که در حالت کلی در دو نوع سلطنتی و راحتی در بازار موجود می‌باشند. یکی از انواع مدل‌های راحتی آن؛ مبل تختخواب‌شو می‌باشد که مناسب تمامی محیط‌های کوچک و بزرگ است. شما می‌توانید تنوع بسیار بالایی از بهترین مدل مبل تختخواب‌شو را در سایت دیجی کالا مشاهده نمایید و بسته به پارامتر‌های مختلف مانند فضای منزل‌تان، تعداد نفرات، طراحی و قیمت، مدل مناسب آن را انتخاب نمایید.

مبل تختخواب‌شو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مبل تختخواب‌شو موجود در بازار

ویژگی‌های بهترین مدل مبل تختخواب‌شو

اما اصلا مبل تختخواب‌شو چیست و چه ویژگی‌ها آن را به این نام معروف کرده است؟

همان طور که از نام این محصول پیداست؛ مبل تختخواب‌شو دارای عملکردی دو گانه می‌باشد. یعنی می‌توان از آن به عنوان یک مبل و یا تختخواب ‌استفاده نمود. بهترین برند‌های ارائه ‌دهنده آن؛ ویژگی‌های بهترین مدل مبل تختخواب‌شو را به شرح زیر بیان نموده‌اند:

ویژگی‌های بهترین مدل مبل تختخواب‌شو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مبل تختخواب‌شو موجود در بازار

اولین و مهم‌ترین ویژگی این محصول، ظاهر راحت آن می‌باشد که دارای پایه‌هایی بسیار کوتاه، وزنی کاملا سبک، دسته‌هایی بسیار پهن و نشیمنگاهی فوق‌العاده نرم است و در سبک‌های مختلفی مانند طرح ال، مدرن، کلاسیک و غیره در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف توسط برند‌های مختلف تولید شده است.

هم‌چنین این محصول اغلب در اندازه‌های یک، دو، سه و تعداد نفرات بیشتر طراحی گردیده است. عرض آن از مبل‌های عادی کمی بیشتر است تا افراد بتوانند هنگام استراحت، تماشای فوتبال یا فیلم و مطالعه بر روی آن لم داده و خوابی عالی یا استراحتی مطلق را تجربه نمایند. در ادامه شما عزیزان را با چندین مدل از بهترین مدل مبل تختخواب‌شو آشنا خواهیم نمود که از طریق سایت دیجی‌کالا می‌توانید اقدام به خرید آن‌ها نمایید.

معرفی چند مدل برتر از بهترین مدل مبل تختخواب‌شو

 مبل تختخواب‌شو دو نفره آرا سوفا مدل A20

این مبل دو نفره می‌تواند در نزدیکی تلفن و یا داخل اتاق خواب قرار گیرد. این مبل که به عنوان بهترین مدل مبل تختخواب‌شو نیز شناخته می‌شود، دارای وزنی بسیار سبک و جنسی بسیار نرم است که با نشستن‌های طولانی آسیبی به نشیمنگاه شما وارد نمی‌کند که می‌توان از آن در محیط کار نیز کمک گرفت و به آسانی و تنهایی می‌توان آن را جا‌به‌جا نمود.

 مبل تختخواب‌شو دو نفره آرا سوفا مدل A20

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مبل تختخواب‌شو موجود در بازار

در اصل این مبل از لحاظ ظاهری مشابه سایر سرویس مبلمان راحتی می‌باشد که می‌توان با یک تکان ساده آن را از حالت مبل به تخت تبدیل نمود و برای استراحت از آن کمک گرفت و مجدد به سادگی آن را به حالت عادی تبدیل نمود. بهترین مدل دارای عرض استاندارد تخت ۱۴۰سانتی‌متر، وزن ۲۵ کیلوگرم و در عمق ۸۰ سانتی‌متر است که به دلیل داشتن بدنه‌ای با اسکلت مقاوم به مرور زمان پوسیده نمی‌گردد و دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود. از طرفی پارچه رویه از جنسی خوب است که به سرعت فرسوده نمی‌گردد. در صورت تمایل به خرید این محصول از سری بهترین مدل مبل تختخواب‌شو به سایت ما سر بزنید.

مبل تختخواب شو ۸ نفره مدل ریتا

این سرویس مبلمان ۸ نفره از بدنه‌ای فلزی با رویه چوب عالی و مرغوب و لایه میانی متشکل از فوم و اسفنج تهیه گشته است. این محصول به دلیل جنس رویه چرم خود، حالت و سبکی اداری همانند مبلمان چستر را دارا می‌باشد که دارای وزن ۳۰کیلوگرم است و از قسمت دسته و تکیه‌گاه می‌توان آن را به تختخواب‌ تبدیل نمود. به دلیل جنس بی‌نظیری که دارد، شست‌وشو محصول بسیار آسان و به کمک تنها یک قطره مایع شوینده انجام می‌گیرد. به همین دلیل است که این محصول را به عنوان بهترین مدل مبل تختخواب‌شو می‌شناسند.

مبل تختخواب شو 8 نفره مدل ریتا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مبل تختخواب‌شو موجود در بازار

این مدل مبل تختخواب‌شو دارای وزن ۵۰۰کیلوگرم است که نشستن‌های طولانی مدت بر روی آن مانند سرویس مبلمان چستر اصلا سخت نیست و از لحاظ ظاهری به دلیل رویه خاص چرمی و پایه‌های استیل طراحی شده کروم در رنگ طلایی و مشکی بسیار خاص می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین مدل مبل تختخواب‌شو از جمله مدل ریتا روی لینک کلیک کرده تا به دیجی کالا ارجاع داده شوید و اطلاعات بیشتری راجع به محصول به دست آورید.

مبل تختخواب‌شو یک نفره آریا

برند ایرانی دیگر که تولید کننده انواع مبل تختخواب‌شو می‌باشد؛ آریا است. این برند به دلیل تنوع بسیار بالای محصولات مخصوصا زیر گروه مبلمان راحتی خود در میان مردم به نام بهترین مدل مبل تختخواب‌شو شهرت یافته است و با اشغال فضایی بسیار کم، قیمت مناسب نسبت به سایر مدل‌های ذکر شده، لایکودوزی دو لایه، شست‌وشو آسان و وزن سبک ۱۲کیلوگرمی و سایر مشخصات منحصر‌به‌فرد خود بسیار مطرح است.

مبل تختخواب‌شو یک نفره آریا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مبل تختخواب‌شو موجود در بازار

از طرفی دیگر این مبل دارای تشکی یک تکه می‌باشد که هنگام دراز کشیدن بر روی آن به کمر یا نقاط دیگر فشاری وارد نمی‌کند و امکان تعویض روکش مبل وجود دارد. در نتیجه؛ به مرور زمان و با تغییر سبک دکوراسیون خود می‌توانید آن را عوض نمایید.

این مبل از سری  بهترین مدل مبل تختخواب‌شو را می‌توان در هر فضایی مانند آپارتمان، اداره، محیط کار، پذیرایی، سالن ماساژ و غیره استفاده نمود که دارای عمق ۶۰ و ارتفاع ۸۰ سانتی متر است و رنگ‌بندی‌های مختلفی از آن مانند طوسی، نسکافه‌ای و غیره وجود دارد. بدنه فلزی در کنار کلاف فلزی آن را به مدلی منحصر‌به‌فرد تبدیل نموده است. برای خرید این مدل مبل خاص و لاکچری، همین حالا وارد دیجی کالا شوید.

مبل تختخواب‌شو سانلی

اگر به دنبال یک برند ایرانی با کیفیت می‌گردید؛ بدون شک سانلی را بایستی یکی از بهترین نمونه‌های ممکن دانست. گرچه از تنوع بالایی برخوردار نیست، اما با کیفیتی بالا و رعایت اصول ارگونومی طراحی شده است تا در صورت نشستن و یا دراز کشیدن بر روی آن آسیبی به ستون فقرات وارد نگردد.

مبل تختخواب‌شو سانلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مبل تختخواب‌شو موجود در بازار

این بهترین مدل مبل تختخواب‌شو دارای رویه‌ای بسیار نرم و لطیف با کلافی فلزی است که در صورت تمایل به تغییر دکوراسیون به راحتی می‌توان هر تکه از آن مانند رویه و غیره را تغییر داده و تعویض کرد. این محصول، به دلیل داشتن طراحی اختصاصی مجهز به بالشت است و تحمل وزن تا حداکثر ۱۲۰ کیلوگرم را دارد. جهت سفارش آن می‌توان از دیجی‌کالا اقدام نمود.

مبل تختخواب‌شو مدل تک‌نفره نفس

اصلی‌ترین ویژگی منحصربه‌فرد این بهترین مدل مبل تختخواب‌شو را بایستی در روکش عجیب و جادویی آن دانست که به دلیل نوع پارچه خاص خود قابلیت عدم نفوذ آب را دارا می‌باشد. این محصول دارای تشکی یکسره با دوخت نرم است که پارچه آن کاملا ضد حساسیت بوده و وزنی ۴۰ کیلویی دارد. این مدل مبل تختخواب‌شو همچنین قابلیت تحمل وزن حداکثر ۱۵۰ کیلوگرم را دارا می‌باشد. تنوع بالا انواع روکش‌ها و بالش برای این محصول موجود است که دارای دو بالش همرنگ با محصول بوده و زیبایی خیره‌کننده‌ای به آن بخشیده است.

مبل تختخواب‌شو مدل تک‌نفره نفس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مبل تختخواب‌شو موجود در بازار