بهترین مدل تری پاد موبایل

0

تری پاد یا سه پایه گوشی موبایل یکی از بهترین و محکم ترین هلدرها جهت نگهداری تلفن همراه در موقعیت های مختلف است. تری پاد در حقیقت، نوعی سه پایه دوربین در ابعاد کوچک است. به کمک این سه پایه، شما می توانید گوشی تلفن همراه خود را ثابت نگه داشته و بدون کوچکترین لرزشی تصاویر یا ویدئوهای خود را ثبت کنید. تری پادها معمولا سبک، بسیار محکم و کوچک می باشند. این ویژگی ها موجب محبوبیت بسیار زیاد تری پادها در بین یوتیوبرها یا اینفلوئنسرها شده است. در ادامه این مطلب، شما را بیشتر با تری پادها آشنا می کنیم و در ادامه به معرفی بهترین مدلهای تری پاد موبایل می پردازیم.

تری پاد موبایل چیست؟

تری پاد موبایل از سه عدد پایه تاشو تشکیل شده است که در اطراف یک میله مرکزی به یکدیگر وصل شده اند. اتصالات موجود در بالای تری پاد امکان چرخش راحت تلفن همراه را برای شما فراهم می آورد. علاوه بر این، با محکم کردن پیچ اتصال تری پاد، گوشی شما در موقعیت های مختلف ثابت می ماند. ارتفاع تری پادها قابل تنظیم است. با این حال، ارتفاع پایه ها خیلی زیاد نمی‌شود.

تری پاد موبایل چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تری پاد موبایل موجود در بازار

مزیت داشتن تری پاد موبایل

تری پاد موبایل یکی از تجهیزات جانبی تلفن همراه است که کار تصویربرداری، فیلمبرداری یا انجام کارهای مختلف با موبایل را بسیار راحت کرده است. از این هلدر می توان برای انجام کارهای زیر استفاده کرد:

مزیت داشتن تری پاد موبایل

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تری پاد موبایل موجود در بازار

  • برای تماشای فیلم، سریال یا مکالمه تصویری
  • ضبط ویدئو بدون نیاز به فرد دیگر: برای این منظور تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی را روی سه پایه بگذارید و ارتفاع پایه ها را تنظیم کنید.
  • تصویربرداری یا فیلمبرداری باکیفیت
  • تهیه محتوای بصری برای شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب یا دوره آموزشی آنلاین

اجزای تشکیل دهنده تری پاد

تری پادها معمولا از سه قطعه اصلی تشکیل شده اند:

۱-پایه ها: پایه های تری پاد معمولا خود شامل سه یا چهار قطعه می باشند که به صورت تلسکوپی در داخل یکدیگر قرار می گیرند و به این شکل می توان ارتفاع پایه ها را کم یا زیاد کرد.

۲-هد تری پاد: به قسمتی از هلدر که گوشی موبایل بر روی آن سوار می شود، هد یا سر تری پاد می گویند.

۳-میله مرکزی تری پاد: میله مرکزی در ناحیه وسط سه پایه قرار دارد. این میله امکان جابجایی هد تری پاد به سمت بالا و پایین را فراهم می آورد. برخی از میله های مرکزی صلیبی شکل هستند و می توان آنها را به صورت افقی با زاویه ۹۰ درجه نسبت به افق قرار داد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تری پاد موبایل موجود در بازار

۴-کفی تری پاد: کفی هلدر قسمت انتهایی پایه است که بر روی زمین قرار می گیرد. در مدلهای حرفه ای، کفی قابل تعویض می باشد. در برخی از مدلهای سه پایه، کفی ها جهت استفاده بر روی سطوح صاف یا سطوح سخت قابل تنظیم هستند.

۵-اتصالات و اجزای دیگر: در برخی از انواع تری پاد، امکان اتصال بازوی اضافه جهت وصل کردن تجهیزاتی مانند رفلکتور، فلاش، چراغ نورپردازی وجود دارد. مدلهای ارزانتر اغلب قابلیت تعویض اجزا را ندارند.

معرفی بهترین مدل تری پاد موبایل

۱-سه پایه نگهدارنده یونیمات مدل D90SLR

تری پاد مدل D90SLR از برند یونیمات از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و استحکام خوبی دارد. وزن این محصول ۲۴۰ گرم است. این تری پاد گوشی های موبایل تا سایز ۶ اینچ و کوچکتر را پشتیبانی می کند. هد تری پاد قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد. میزان بازشدگی دهانه در حالت عادی ۵۴ میلیمتر و چنانچه تا انتها باز شود، ۸۸ میلیمتر است. در انتهای هر یک از پایه های تری پاد یونیمات مدل D90SLRلاستیک های نرم و کوچکی تعبیه شده است که میزان اصطحکاک با سطح را بالا برده و مانع از لغزش دستگاه به هنگام تصویربرداری می شود.

سه پایه نگهدارنده یونیمات مدل D90SLR

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تری پاد موبایل موجود در بازار

۲-تری پاد مدل A-100

اگر بدنبال یک تری پاد موبایل قیمت مناسب و مقاوم هستید، سه پایه موبایل مدل A-100 را بخرید! وزن این سه پایه تقریبا ۳۰۰ گرم است و می تواند تا ۱.۵ کیلوگرم وزن را تحمل کند. این محصول جانبی برای گوشی های موبایل تا ۵ اینچ مناسب است. پایه های آن قابل چرخش هستند و می توان طول آنها را تا ۲۰ سانتیمتر افزایش داد. جنس بدنه پلاستیک فشرده باکیفیت است.

تری پاد مدل A-100

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تری پاد موبایل موجود در بازار

۳- سه پایه دوربین مدل q166p

تری پاد مدل q166p یکی از بهترین و باکیفیت ترین سه پایه های موجود در بازار است که امکاناتی فراتر از قیمت خود در اختیار کاربران قرار می دهد. هد دایره ای شکل این سه پایه قابلیت چرخش تا ۱۶۰ درجه را دارد. وزن آن ۱۹ گرم است. با این حال می تواند تا ۱ کیلوگرم وزن را تحمل کند. جنس بدنه پلاستیکی است و به شدت محکم و کیفیت ساخت بالایی دارد. پیچ‌های این محصول امکان چرخش دوربین به جهات مختلف را فراهم کرده است. پایه های تری پاد مدل q166p

سه پایه دوربین مدل q166p

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تری پاد موبایل موجود در بازار

 چند تکه است و با کمی خلاقیت و چند ابزار ساده می توانید آنها را به  پایه های ۳۶۰ درجه تبدیل کنید.

۴- سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل FQ-24

اگر برای تولید محتوا دائما در حال برگزاری لایو هستید، تری پاد مدل  FQ-24 قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای ثابت نگه داشتن موبایل شما است. جنس این محصول از پلاستیک مرغوب و آلومینیوم است. این پایه برای نگه داشتن گوشی های موبایل کمتر از ۵.۵ اینچ مناسب است. حداکثر ارتفاع آن ۲۳سانتیمتر است. چرخش ۳۶۰ درجه، انعطاف پذیری بالا و امکان قرار دادن گوشی به صورت افقی و عمودی از دیگر ویژگی های بارز این محصول کارآمد است.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل FQ-24

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تری پاد موبایل موجود در بازار

۵- پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D-909 II

تری پاد یونیمات مدل D-909 II یکی از بهترین مدل‌های سه پایه گوشی برای تولید محتوا است. هلدر این مدل سه پایه امکان قرار گرفتن دوربین موبایل به حالت افقی و عمودی را فراهم کرده است. این محصول از یک هلدر دو جهته و گیره نگهدارنده گوشی تشکیل شده است که به کمک یک پیچ استاندارد ۱.۴ اینچی می تواند بر روی انواع سه پایه ها و مونوپادهای عکاسی قرار بگیرد. جنس آن از پلاستیک مرغوب است. پایه های هلدر ۹۰۹ به صورت بازویی تا ۴۵ درجه خم شده و به صورت نشسته در می آیند. لاستیک نرم و کوچکی که در زیر پایه ها تعبیه شده است، مانع سر خوردن تری پاد بر روی سطوح صاف و صیقلی می شود. هد تری پاد قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد و چرخش آن توسط ضامنی که روی هد قرار دارد قفل یا آزاد می شود. ارتفاع این محصول در حالت نشسته ۱۶ سانتیمتر و در حالت ایستاده بدون درنظر گرفتن گیره نگهدارنده به ۲۰ سانتیمتر می رسد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D-909 II

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تری پاد موبایل موجود در بازار

در این محتوا ۵تا از بهترین برندهای تری پاد موبایل موجود در بازار را معرفی کردیم. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مطلب بتواند به شما کمک کند تا لذت یک خرید رضایت بخش و مطمئن را تجربه کنید.

جهت خرید بهترین سه پایه موبایل می توانید به مجموعه فروشگاهی دیجی کالا مراجعه کرده و محصول موردنظر خود را  به صورت آنلاین سفارش دهید.