بهترین ماشین اصلاح

0

امروزه استفاده از بهترین ماشین‌های اصلاح در میان افراد رواج داشته است. به صورتی که می‌توان گفت حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از افراد از ماشین‌های اصلاح با کیفیت استفاده می‌کنند. از این رو شرکت‌های مختلفی نسبت به تولید انواع ماشین اصلاح موی سر، صورت و بدن با قابلیت‌های جدید اقدام کرده‌اند. با وجود قابلیت‌های متنوع، کار اصلی تمامی این ماشین‌های اصلاح مشابه هم می‌باشد.

ما در این مقاله از مجله بونگ قصد داریم یک راهنمای کلی برای خرید بهترین ماشین‌های اصلاح به شما ارائه کنیم .

از این رو در هنگام خرید ماشین اصلاح ویژگی‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع تیغه (چرخشی یا فویلی)
  • جنس تیغه
  • نوع باتری (لیتیومی یا نیکلی)
  • بی سیم یا با سیم؟
  • تعداد شانه
  • طراحی ارگونومیک و وزن مناسب
  • سهولت استفاده
  • مقاومت در برابر ضربه، آب و گرد و غبار
  • نمایشگر میزان شارژ
  • داشتن نوار سرد (مانع از بروز جوش و یا آلرژی می‌گردد)

اگر می‌خواهید طول عمر ماشین اصلاح خود را افزایش دهید، باید از آن به خوبی نگهداری کنید. علاوه بر این‌ها ما در این مقاله از مجله بونگ درباره ۵ محصول پر فروش و برتر ماشین‌های اصلاح صحبت کرده و ویژگی‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم. شما با مطالعه این مقاله می‌توانید یک انتخاب درست و مقرون به صرفه برای خرید بهترین ماشین‌های اصلاح داشته باشید.

معرفی ۵ مارک از پر فروش‌ترین و بهترین ماشین‌های اصلاح موجود در بازار

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017

تلاش کمپانی‌های مختلف برای تولید انواع ماشین اصلاح باعث شده است که ماشین‌های اصلاح مختلفی با برندهای متفاوت و همچنین عملکردهای جدید تولید شده و به بازار عرضه شوند. اما؛ در این بین شرکت بزرگ و بسیار معروف کیمی، با معرفی محصولات بسیار با کیفیت خود، انتخاب و خرید بهترین ماشین‌های اصلاح را برای افراد ساده‌تر کرد. این شرکت تلاش کرده است تا بتواند بهترین و با کیفیت‌ترین ماشین اصلاح را با قیمتی استثنایی تولید کرده و به فروش برساند تا تمامی افراد بتوانند از این ماشین اصلاح استفاده کرده و خود را با آن آراسته کنند.

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017، یکی از ماشین‌های اصلاح بسیار با کیفیت است که علی رقم قیمتی بسیار مناسب می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. وزن کم، بی سیم بودن و طراحی ارگونومیک این دستگاه باعث شده است تا شما بتوانید آن را در سفرهای خود به همراه داشته باشید. این محصول به افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنبال خرید بهترین ماشین‌های اصلاح بوده و می‌خواهند حتی در مسافرت‌ها نیز آراسته باشند. این محصول کم صدا دارای ۴ شانه است که هر کدام از آن‌ها برای یک اندازه اصلاح (نمره‌های ۳، ۶، ۹، ۱۲) کاربرد دارند. تنها نقطه ضعف این دستگاه، نگهداری شارژ در زمان کم است. شما می‌توانید با هر بار شارژ تنها ۴۵ دقیقه از این ماشین اصلاح استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017

 

ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-071

قبل از این که بخواهیم این ماشین اصلاح را به شما معرفی کنیم، لازم است بدانید که ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-071 جزو یکی از ۳ ماشین اصلاح پر فروش در کشور می‌باشد. پس از نظر عملکرد و کیفیت، نیازی به تعریف نمی‌باشد. این مدل از ماشین‌های اصلاح وی جی آر، از تکنولوژی برش مستقیم بهره برده و دارای تیغه‌های بسیار تیز و قابل شستشو می‌باشند و این یکی از دلایلی است که باعث شده است، این محصول به عنوان یکی از بهترین ماشین‌های اصلاح شناخته شود. شما می‌توانید از این ماشین اصلاح در حالت خشک و یا مرطوب استفاده کنید.

ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-071، یکی دیگر از بهترین ماشین‌های اصلاح بی سیم است. این ماشین اصلاح برای شارژ باتری خود نیاز به ۲ ساعت زمان دارد. بعد از کامل شدن شارژ باتری، شما می‌توانید از آن به مدت ۱۲۰ دقیقه استفاده کنید. بعد از استفاده از این محصول آن را با برس تمیز کننده‌ای که به همراه دارد، تمیز کنید. برای خرید این محصول، بعد از مقایسه قیمت‌ها به دیجی کالا مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-071

 

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5027

اگر می‌خواهید همیشه آراسته و مرتب باشید، باید به صورت هفتگی موهای خود را اصلاح کنید. برای این کار داشتن یکی از بهترین ماشین‌های اصلاح ضروری است. شما با خرید بهترین مارک از میان تمامی ماشین‌های اصلاح می‌توانید به مدت بسیار طولانی از این محصول استفاده کنید. ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5027، از جمله ماشین‌های اصلاح بسیار با کیفیت موجود در بازار است که به واسطه سایز بسیار مناسب و طراحی ارگونومیک، به یکی از پر طرفدارترین ماشین‌های اصلاح تبدیل شده است. ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5027 دارای سه عدد شانه است که شما با استفاده از این شانه‌ها می‌توانید موهای خود را از شماره ۰ تا ۳ اصلاح کنید.

ماشین اصلاح KM-5027 دارای تیغه تیتانیومی پیشرفته است. همانطور که گفتیم؛ جنس تیغه یکی از پارامترهای مهم در خرید بهترین ماشین‌های اصلاح می‌باشد. به همین دلیل است که از این محصول به عنوان یکی از پر فروش‌ترین ماشین‌های اصلاح موجود در بازار یاد می‌شود. استفاده از این دستگاه به صورت بی سیم امکان پذیر است. با هر بار شارژ باتری ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5027 می‌توانید به مدت ۲۵۰ ساعت از آن استفاده کنید. تنها نقطه ضعفی که این دستگاه دارد، ضد آب نبودن آن است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5027

 

ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-070

ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-070، جزو ۵ تا از پر فروش‌ترین و بهترین ماشین‌های اصلاح قرار گرفته است. بنابراین علاوه بر داشتن قیمتی مناسب، از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می‌باشد. این ماشین اصلاح دارای ۵ شانه قابل تعویض است که برای اصلاح موی سر و صورت در اندازه‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود. وزن این محصول فقط ۱۲۰ گرم است. در نتیجه؛ دست شما در حین کار با آن خسته نخواهد شد. لرزش و صدای بسیار کم و همچنین داشتن طراحی ارگونومیک باعث شده است تا این محصول به یکی از پرطرفدارترین ماشین‌های اصلاح مبدل گردد.

استفاده از تکنولوژی برش مستقیم توسط تیغه‌های بسیار تیز و قابل شستشوی این ماشین اصلاح از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌گردد. اگر به دنبال خرید بهترین ماشین‌های اصلاح هستید، انتخاب ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-070 یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-070

 

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-1949

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-1949، یکی از پر فروش‌ترین و بهترین ماشین‌های اصلاح است. این ماشین ۳ عدد سری مختلف برای تعیین اندازه اصلاح دارد. در نتیجه؛ شما می‌توانید از این ماشین اصلاح، هم برای اصلاح ریش و هم برای اصلاح موی سر استفاده کنید. اولین چیزی که باعث شده است این ماشین به عنوان یکی از پر طرفدارترین ماشین‌های اصلاح شناخته شود، ظاهر و طراحی زیبا و منحصر به فرد آن می‌باشد. وزن کم، طراحی ارگونومیک و همچنین لرزش بسیار کم دستگاه باعث شده است تا دست شما هنگام کار با این ماشین اصلاح خسته نشود.

ماشین اصلاح KM-1949 از بدنه استیل بسیار با کیفیتی ساخته شده است که نسبت به ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید از این ماشین اصلاح که امروزه به عنوان بهترین ماشین‌های اصلاح موجود در بازار معرفی می‌شود، هم به صورت بی سیم و هم به صورت با سیم استفاده کنید. برای استفاده از این محصول به صورت بی سیم، تنها با یک بار شارژ می‌توانید به مدت ۱۸۰ دقیقه از این ماشین استفاده کنید. دقت کنید که برای شارژ کامل دستگاه ۱۵۰ دقیقه زمان نیاز است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماشین اصلاح کیمی مدل KM-1949

 

امتیاز دهید