بهترین مارک کیسه آب گرم

0

استفاده از کیسه آب گرم یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای کاهش درد عضلات، درد مفاصل و همچنین کاهش استرس به حساب می‌آید. علاوه بر این، ممکن است که قرار دادن کیسه آب گرم بر روی نقاط مختلف بدن سبب شود که راحت‌تر بخوابید، غذایی که می‌خورید بهتر هضم شود و سیستم گوارشتان با سلامت بهتری کار کند. به همین دلیل، شاید خیلی‌ها تمایل داشته باشند که یک کیسه آب گرم برای خود خریداری کرده و از مزایای آن بهره ببرند. بنایراین، خرید کردن یک محصول از بهترین مارک‌های کیسه آب گرم که از کیفیت لازم برخوردار باشد بسیار مهم و حائز اهمیت است که از همین رو ما در این مقاله از بونگ قصد داریم محصولاتی از بهترین مارک‌ های کیسه آب گرم را خدمت شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

بهترین مارک های کیسه آب گرم

هرکدام از کیسه‌های آب گرمی که در لیست زیر مشاهده می‌کنید از کیفیت خوبی برخوردار هستند و با خیالی راحت می‌توانید نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید اما ممکن است از نظر قابلیت‌ها و ویژگی‌ها با یک دیگر تفاوت‌هایی داشته باشند  که می‌توانید محصول مناسب با نیاز‌های خود را انتخاب کنید.

کیسه آب گرم برقی مدل KY-C3

امروزه کیسه‌های آب گرم برقی نسبت به کیسه‌های آب گرم سنتی طرفدار بیشتری دارند زیرا خود توانایی این را دارند که آب سرد را با استفاده از انرژی برق گرم کنند و نیازی نیست که آب گرم را در داخل آن‌ها بریزید. بعلاوه، این نوع کیسه‌ها آب را برای مدت بیشتری گرم نگه می‌دارند و می‌توانید مدت زمان بیشتری از آن بر روی بدن خود استفاده کنید. کیسه آب گرم برقی مدل KY-C3 نیز یکی از بهترین کیسه‌های آب گرم موجود در بازار ایران به حساب می‌آید که تقریبا توانسته رضایت اکثر خریداران خود را جلب نماید. این کیسه آب گرم در رنگ‌های قهوه‌‎ای روشن، صورتی روشن، ارغوانی، صورتی فلورسنت، قرمز، صورتی، چند رنگ و طوسی فیلی قابل خریداری است اما رنگ آن هیچ تاثیری در کیفیتش ندارد و می‌توانید با خیال راحت رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

جنس رویی کیسه آب گرم برقی مدل KY-C3 از پارچه مخصوص مخمل دار است و محفظه داخلی نگهدارنده آب آن از پلاستیک است. این کیسه آب گرم تنها ۲۰۰ گرم وزن دارد، نیم لیتر آب در آن جای می‌گیرد و ابعاد آن ۲۶x19x3  سانتی متر است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کیسه آب گرم برقی مدل KY-C3

 

پک سرد و گرم دی پی ای مدل برزنتی ۳۳×۱۵

شاید شما قصد داشته باشید که با پرداخت هزینه‌ای کم، هم کیسه یخ و هم کیسه آب گرم خریداری کنید که در این صورت پک سرد و گرم دی پی ای مدل برزنتی ۳۳×۱۵ این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد. شما می‌توانید هم آب گرم هم آب سرد و حتی یخ را داخل این کیسه آب قرار دهید و از آن برای کمپرس سرد و گرم استفاده کنید. جنس پک سرد و گرم دی پی ای مدل برزنتی ۳۳×۱۵ از برزنت است که باعث می‌شود جلوی نشتی آب از آن گرفته شود و همه آب گرمی که در داخل کیسه می‌ریزید برای تسکین درد‌هایتان مورد استفاده قرار گیرد. این کیسه آب گرم و سرد ۶۷۰ گرم وزن دارد و در رنگ‌های آبی، سبز فسفری، زرد، سبز، نارنجی، آبی نیلی، زرد خردلی، سبز روشن و چند رنگ موجود است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پک سرد و گرم دی پی ای مدل برزنتی ۳۳×۱۵

 

کیسه ابگرم مدل ZKR

کیسه ابگرم مدل ZKR یک کیسه آب گرم پلاستیکی با قیمت نسبتا مناسب است که انتخاب بسیار خوبی برای خرید کیسه آب گرم به حساب می‌آید. کیسه ابگرم مدل ZKR، یک کیسه آب گرم با کیفیت است که می‌توانید حدود دو لیتر آب گرم را در آن قرار دهید و آن را بر روی بدن خود بگذارید. این کیسه آب گرم دارای سر قیفی است که کار ریختن آب در آن را راحت می‌کند و در رنگ‌های سرمه ای روشن، آبی، نارنجی، سرمه‌ای، سرخابی، بنفش روشن، سبز و قرمز قابل خریدن است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کیسه ابگرم مدل ZKR

 

کیسه آبگرم برقی مدل GNOVIA

یکی دیگر از کیسه‌های آب برقی  بسیار با کیفیت که توسط بهترین مارک های کیسه آب گرم ارائه می‌شود و می‌توانید از آن برای تسکین دادن به درد‌های خود استفاده کنید، کیسه آبگرم برقی مدل GNOVIA است. این کیسه آب گرم در زمان ۵ الی ۱۰ دقیقه شارژ می‌شود و سپس می‌تواند آب داخل را گرم کند و گرم نگه دارد. این کیسه آب گرم از جنس پلاستیک است و روی آن یک روکش بالشتی تعبیه شده که از تماس مستقیم پلاستیک با پوست شما جلوگیری خواهد کرد. کیسه آبگرم برقی مدل GNOVIA حدود ۱۲۸ گرم وزن دارد و درد رنگ‌های صورتی، بنفش، چند رنگ، قهوه‌ای و قرمز موجود است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کیسه آبگرم برقی مدل GNOVIA

 

پد سرد و گرم دی پی ای کد ۱۵۱۱

اگر به دنبال یک کیسه آب گرم بسیار ارزان قیمت هستید که بتوانید از آن برای آب سرد نیز استفاده کنید و محصولی از بهترین مارک های کیسه آب گرم نیز باشد، بهترین گزینه برای شما پد سرد و گرم دی پی ای کد ۱۵۱۱ است. این پد سرد و گرم از جنس پلاستیک است و بر روی آن یک روکش برزنتی وجود دارد که از تماس مستقیم پلاستیک با پوست جلوگیری می‌کند. این کیسه یک کیسه غیر برقی و معمولی است اما می‌تواند حرارت آب گرم را برای مدت زمان زیادی گرم نگه دارد و استفاده از آن برای رفع درد‌های عضلانی، انقباضات شکمی در دوران قاعدگی، صدمات ناشی از تصادف، واکنش در تزریق درون عضلانی، کوفتگی های شدید، سردردهای میگرنی و جلوگیری از تاول زدن پوست در سوختگی های سطحی و…. مورد استفاده قرار گیرد. پد سرد و گرم دی پی ای کد ۱۵۱۱ حدود ۳۰۰ گرم وزن دارد و در رنگ‌های سبز، آبی، زرد، نارنجی، یاسی و آبی نیلی قابل خریداری است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پد سرد و گرم دی پی ای کد ۱۵۱۱

 

امیدواریم این مطلب که در آن به معرفی محصولاتی از بهترین مارک‌ های کیسه آب گرم پرداختیم مورد توجه شما قرار گرفته باشد. نظر شما در مورد این محصولات چیست؟ آیا تا کنون از محصولاتی که آن‌ها را معرفی کردیم اشاره کردید؟ تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید