بهترین مارک کرم دست و صورت

0

استفاده از کرم های دست و صورت با کیفیت بالا و مرغوب پوست را از عوارضی نظیر آسیب به پوست حفظ می کند.  بنابراین برای انتخاب بهترین مارک های کرم دست و صورت کافیست به فروشگاه های معتبری چون دیجی کالا مراجعه نموده تا این محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید.

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا پنج نمونه از بهترین مارک های کرم دست و صورت را برای شما معرفی کنیم که در سایت دیجی کالا جزو پرفروش ترین محصولات هستند.

معرفی بهترین مارک های کرم دست و صورت از دیجی کالا

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا انواع بهترین کرم ها و ژل های دست و صورت را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی پنج نمونه از بهترین مارک های کرم دست و صورت می پردازیم.

کرم دست و صورت شون با عصاره آووکادو حجم ۱۵۰ میلی لیتر

آووکادو میوه ای با هزاران فایده که عصاره آن در این کرم خاصیت ترمیم کنندگی دارد،  و فرسایش پوست را به تعویق می اندازد.  این کرم از پوست در برابر تغییرات ناگهانی آب و هوا محافظت می کند. این محصول همچنین یک کرم ضد التهاب و آبرسان می باشد.

همینطور  به دلیل ترکیبات مفید و مناسب کرم شون با انواع پوست خشک،  معمولی،  مختلط و چرب سازگار است.  این کرم دارای ویتامین های E و A می باشد،  که آنتی اکسیدان های قوی برای تقویت و بازسازی پوست هستند.

بیشترین تاثیرگذاری استفاده از این کرم بعد از استحمام است.  چنانچه پوست خشکی دارید می توانید به همراه آن از مرطوب کننده استفاده نموده و در صورت داشتن پوست چرب نیازی به استفاده از مرطوب کننده نمی باشد.

این کرم همچنین دارای ترکیبات مرطوب کننده پوست است،  که برای پوست های معمولی مناسب و سازگار می باشد.  از دیگر ویژگی های این محصول نرم و لطیف کنندگی پوست است.  همچنین رطوبت از دست رفته پوست را جبران و فرآیند پیری را نیز به تعویق می اندازد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم دست و صورت شون با عصاره آووکادو حجم ۱۵۰ میلی لیتر

 

کرم دست و صورت بیول مدل Rose hip حجم ۲۵۰ میلی لیتر

پوست به دلیل عوامل محیطی و استرس دچار عوارضی از جمله خشکی و حساسیت و غیره می شود،  که استفاده از کرم های آبرسان و تقویت پوست می تواند مشکلات و عوارض پوستی را تا در صد زیادی کاهش داده و مانع هر گونه آسیب به پوست شوند.

کرم دست و صورت بیول با عصاره غنی شده میوه گل رز و دارا بودن عصاره آووکادو یک محصول مناسب برای پوست های خشک،  حساس و نازک است.  زیرا که مانع از ایجاد خشکی و حساسیت و عوارض دیگر بر روی پوست می شود،  و آسیب های روی پوست را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

این محصول همچنین حاوی ویتامین های A،  B1، E، C، B3 می باشد که عناصر ضد پیری و ضد التهاب برای پوست هستند. کرم بیول دارای جذب قوی بوده و اثر چربی بر روی پوست باقی نمی گذارد.

این کرم سبک و نرم کننده است،  و بدون بستن منافذ پوست به راحتی رطوبت لازم و کافی را جذب پوست می کند.  برای تاثیر بیشتر از این کرم بهتر است مقدار کافی از آن را به مدت بیست ثانیه و به آرامی و ملایمت روی پوست ماساژ دهید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم دست و صورت بیول مدل Rose hip حجم ۲۵۰ میلی لیتر

 

کرم دست و صورت جوجوبا مای حجم ۵۰ میلی لیتر

بعد از شستشوی صورت پوست خشک شده و نیاز به آبرسانی دارد. همچنین به دلیل عوامل محیطی ممکن است احساس کشیدگی در پوست احساس شده و حالت ارتجاعی خود را از دست بدهد.  از این رو استفاده از آبرسان و نرم کننده خوب و مناسب پوست ضروری می باشد.

محصول جوجوبا مای یکی از بهترین مارک های کرم دست و صورت در بین محصولات تقویتی پوست بوده که با وجود ویتامین های نظیر E و عصاره جوجوبا و سایر ترکیبات مفید نیاز پوست را برای مواد مغذی و تقویت پوست فراهم می کند.

این کرم همچنین با انواع پوست ها سازگاری دارد و در حفظ رطوبت و خاصیت کشسانی پوست موثر است.  از دیگر خواص کرم دست و صورت جوجوبا مای بافت سبک و بدون چربی این محصول می باشد،  که به هنگام استفاده روی پوست،  احساس سنگینی به آن نمی دهد. همچنین چربی اضافه بر روی پوست باقی نمی گذارد.

این کرم نرم کننده فوق العاده که رطوبت پوست را تامین کرده و به پوست را باطراوت نگه می دارد.  استفاده از کرم دست و صورت جوجوبا مای پوست را تیره و کدر نمی کند،  و در نرمی و لطافت پوست نیز موثر است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم دست و صورت جوجوبا مای حجم ۵۰ میلی لیتر

 

کرم دست و صورت جی مدل جوانه گندم حجم ۲۰۰ میلی لیتر

یکی دیگر از بهترین مارک های کرم دست و صورت محصول جی مدل جوانه گندم می باشد،  که به دلیل ترکیبات مغذی و مفید برای پوست طرفداران زیادی را در بین مصرف کنندگان دارد. این محصول حاوی عصاره جوانه گندم بوده که خواص این عصاره بر هیچ کسی پوشیده نیست.

جوانه گندم حاوی تمامی عناصر و مواد معدنی و مغذی برای پوست می باشد،  و پوست را جوانسازی و تقویت می کند. ویتامین های مهم موجود در این محصول A،  E،  B5 هستند که پوست را نرم و لطیف نگه می دارند.

از دیگر خواص این محصول طراوت و شاداب بخشی به پوست است.  زیرا که به خوبی پوست را آبرسانی کرده و به دلیل همین ویژگی پوست تازه و جوان می ماند. این محصول با انواع پوست ها سازگاری دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژهکرم دست و صورت لابورن مدل Aloevera حجم ۱۵۰ میلی لیتر

 

کرم دست و صورت لابورن مدل Aloevera حجم ۱۵۰ میلی لیتر

کرم دست و صورت لابورن محصول تولید شده از برند ایرانی می باشد که به لحاظ کیفیت و حجم خوب قیمت مناسب و به صرفه ای نیز دارد.

این کرم به دلیل دارا بودن عصاره جوانه گندم و آلوئه ورا خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی زیادی داشته و رطوبت پوست را به خوبی حفظ می کند. از این رو برای پوست های خشک و حساس یک آبرسان قوی و مناسب است.

ویتامین های B1، B3، B5 و B8 از جمله عناصر و مواد مهم در این محصول هستند،  که پوست را تقویت و ترمیم نموده و مانع ایجاد خشکی و حساسیت بر روی پوست می شود.

خانم هایی که پوست حساس و خشکی دارند، و پوستشان نسبت به مواد آرایشی واکنش نشان می دهد، و آرایش روی پوستشان به درستی اصطلاحا نمی خوابد. مصرف این کرم قبل از آرایش بر روی پوستشان،  صورتشان را برای یک آرایش جذاب و زیبا آماده می کند.

سایت دیجی کالا ارائه کننده انواع کرم و محصولات زیبایی و مراقبتی پوست می باشد که از برندهای معتبر بوده و محصولات خود را با تضمین در کیفیت و مرغوبیت کالا عرضه و به فروش می رساند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژهکرم دست و صورت لابورن مدل Aloevera حجم ۱۵۰ میلی لیتر

 

امتیاز دهید