بهترین مارک کرم برای پوست‌های چرب

0

افراد دارای پوست چرب، به خاطر وجود یک لایه چربی روی پوست‌شان، از مرطوب کننده‌ها هیچ استفاده‌ای نمی‌کنند. این افراد معمولا از پوست چرب و جوش‌دار خود گلایه دارند و یکی از دلایل جوش زدن را چربی روی پوست و استفاده از کرم‌های مرطوب کننده می‌دانند. اما این باور کاملا غلط است. استفاده از کرم‌های مرطوب کننده به هیچ وجه باعث جوش زدن و یا ایجاد آکنه‌های پوستی نمی‌شود، مگر اینکه از کرم مرطوب کننده نا مناسب استفاده کنید! استفاده از بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست‌ چرب، به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش نمی‌شود. این کرم‌ها چربی طبیعی پوست را حفظ کرده و نمی‌گذارند پوست خشک شود. در واقع برای داشتن پوستی صاف بهتر است از کرم‌های مناسب برای پوست خود استفاده کنید. اگر پوستی چرب دارید، کرم مرطوب کننده مناسب برای پوست چرب و اگر پوستی خشک دارید، کرم مرطوب کننده مناسب برای پوست خشک را استفاده کنید.

چربی موجود روی پوست، از پوست شما محافظت می‌کند. پوست‌های چرب معمولا حساس هستند. به خاطر همین حساسیت‌های این نوع پوست و البته بسته شدن منافذ با چربی، پوست‌های چرب مستعد جوش هستند. به همین دلیل، برای خرید کرم‌های مرطوب کننده در ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید و سپس برای خرید بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست‌ چرب اقدام کنید. آب و هوا، سن، ژنتیک، شستشوی بیش از حد، تغذیه نامناسب و استفاده از مرطوب کننده‌های نادرست، از جمله مواردی هستند که باعث ایجاد جوش و یا آکنه‌های پوستی و همچنین چین و چروک روی صورت شما می‌شوند.

افرادی که پوستی چرب دارند، معمولا در ناحیه T صورت، پشت و  شانه‌های آن‌ها چربی زیادی تجمع یافته و این نواحی براق می‌شوند. اگر شما هم پوستی چرب دارید و فکر می‌کنید، استفاده از مرطوب کننده کار اشتباهیست، بهتر است یکبار از مرطوب کننده مناسب برای پوست خود استفاده کنید. ما در این مقاله از مجله آرایشی بهداشتی بونگ به بررسی ۵ مارک از بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست‌ چرب پرداخته‌ایم. برای این که با این کرم‌ها آشنا شده و از شر جوش‌های چرکی و یا سر سیاه پوستتان خلاص شوید، این مقاله را مطالعه کنید.

بررسی ۵ برند برتر و پرفروش کرم‌های مرطوب کننده برای پوست چرب

کرم مرطوب کننده برای پوست چرب درمالیفت مدل Hydralift AC Cream

کرم‌های مرطوب کننده درمالیفت مدل Hydralift، باعث کاهش ترشحات چربی اضافه و سبوم روی پوست می‌شوند. از آن جایی که این کرم مرطوب کننده، یک آبرسان بسیار قوی نیز می‌باشد، تمام لایه‌های پوست را آبرسانی می‌کند. پزشکان متخصص کرم درمالیفت مدل هیدرالیفت، را به عنوان کرم ضد جوش توصیه می‌کنند. در نتیجه، این کرم به عنوان بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست‌ چرب شناخته می‌شود که خاصیت درمانی نیز دارد. افرادی که پوستی مستعد جوش دارند و قصد دارند این جوش‌ها را از بین ببرند، باید یکسری دارو مصرف کنند. این داروها باعث خشکی پوست می‌شوند. برای این که مانع از خشکی پوست شوید، از کرم‌های مرطوب کننده پوست چرب استفاده کنید.

برای مشاهده تاثیر گذاری این کرم، کافیست هر روز صبح، سطح پوست خود را با این کرم بپوشانید. از آن‌جایی که این کرم سبک بوده و روی پوست شما سنگینی نمی‌کند، قبل از آرایش هم می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید کرمی را خریداری کنید، که چربی پوست شما را کنترل کرده و علاوه بر آن از ایجاد جوش روی پوست شما جلوگیری کند، خرید بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست‌ چرب، از جمله کرم‌های درمالیفت به شما توصیه می‌گردد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم مرطوب کننده برای پوست چرب درمالیفت مدل Hydralift AC Cream

 

کرم مرطوب کننده برای پوست چرب کامان مدل Oil free

شاید تا به حال نام برند کامان را شنیده و یا از آن استفاده کرده باشید. افرادی که از محصولات کامان استفاده می‌کنند، بسیار راضی بوده و این کرم را جزو بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست‌ چرب محسوب می‌کنند. کرم کامان مدل Oil free، چربی پوست را کنترل کرده و باعث کوچک‌تر شدن منافذ پوستی می‌گردند. وجود ویتامین‌های مختلف، از جمله؛ ویتامین‌های A، E و همچنین C باعث حفظ شادابی و طراوت پوست شما می‌گردد.

کرم مرطوب کننده کامان یک تغذیه بسیار مناسب برای پوست‌های چرب به شمار می‌رود. این کرم یکی از پرفروش‌ترین و بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست‌ چرب محسوب می‌گردد. کرم کامان مدل Oil free، باعث بازسازی لایه‌های مختلف پوست نیز می‌شود. این کرم مرطوب کننده حاوی عصاره روغن آرگان بوده و سلامت و زیبایی را به پوست‌های شما هدیه می‌کند. قدرت جذب کرم‌های مرطوب کننده کامان بسیار بالا بوده و به راحتی می‌تواند تا ۲۴ ساعت، سلامت پوست شما را تضمین کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم مرطوب کننده برای پوست چرب کامان مدل Oil free

 

کرم مرطوب کننده برای پوست چرب مدیلن

کرم‌های مرطوب کننده مدیلن، بدون ایجاد چربی و یا براقیت روی پوست شما، باعث نرمی و لطافت پوست می‌گردند. این کرم مرطوب کننده حاوی ترکیباتی چون؛ ویتامین E ، آلوئه‌ورا و روغن جوانه گندم است که به آبرسانی و حفظ شادابی پوست کمک بسیاری می‌کند. فقط کافیست چند بار این کرم را مورد استفاده قرار دهید تا اثرات معجز‌آسای آن را مشاهده کنید.

علاوه بر حفظ نرمی و لطافت پوست، این کرم به جوانسازی پوست نیز کمک می‌کند. وجود روغن جوانه بادام در این کرم، باعث از بین بردن چین و چروک‌های سطحی پوست می‌شود. پس با استفاده روزانه از این محصول، استحکام پوست را بالا برده و جوانی را به پوست‌های خود برگردانید. برای خرید بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست‌ چرب مدیلن به سایت دیجی کالا مراجعه کرده و فقط با یک کلیک این محصول را خریداری کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم مرطوب کننده برای پوست چرب مدیلن

 

کرم مرطوب کننده برای پوست چرب لابورن مدل Hydratant

این عقیده که پوست‌های چرب هیچ نیازی به کرم‌های مرطوب کننده ندارند، کاملا غلط است. هر پوستی نیاز به آبرسانی داشته و پوست‌های چرب هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر فکر می‌کنید، می‌توانید با استفاده نکردن از کرم‌های مرطوب کننده چربی پوست و یا ترشح سبوم را کنترل کنید، سخت در اشتباهید. بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست‌ چرب ، همواره تمامی لایه‌های پوست را آبرسانی کرده و به حفظ و شادابی پوست صورت کمک می‌کنند. کرم‌های مرطوب کننده لابورن هم در دسته این کرم‌ها محسوب می‌شوند. این کرم‌ها فاقد چربی و سرب بوده و در نتیجه برای پوست‌های چرب هیچ ضرری ندارند.

وجود ترکیبات کلاژن‌دار در بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست‌ چرب از جمله؛ لابورن، باعث حفظ الاستیسیته پوست می‌گردد. استفاده از کرم‌های ارگانیک لابورن مدل Hydratant، به افراد دارای پوست چرب توصیه می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم مرطوب کننده برای پوست چرب لابورن مدل Hydratant

 

کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره

کرم‌های مرطوب کننده سینره، یکی دیگر از بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست‌ چرب محسوب می‌شوند. این دسته از کرم‌های مرطوب کننده کیفیت بسیار بالایی داشته و برای نرم کردن پوست‌های چرب بهترین گزینه هستند. کرم‌های بدون چربی سینره، هیچ گونه مواد کومدوژن زا ندارند. وجود گیاه هاماملیس در این کرم‌ها به کوچک کردن منافذ باز پوست کمک می‌کنند. با کوچک شدن منافذ باز، هیچ چربی درون منافذ ذخیره نشده و در نتیجه از ایجاد هرگونه جوش و یا آکنه جلوگیری می‌شود.

کرم مرطوب کننده بدون چربی سینره، باعث افزایش در تولید آنتی بیوتیک‌های سطحی پوست می‌گردد. این کرم به عنوان یک مرطوب کننده بسیار قوی برای پوست‌های چرب به فروش می‌رسد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره

 

امتیاز دهید