بهترین مارک کابل شارژ

0

اگر کابل شارژ اصلی شما به دلیل استفاده نادرست خراب شده است یا آن را گم کرده اید و بدنبال خرید بهترین مارک کابل شارژ موجود در بازار هستید، این مطلب از سایت دیتاجو را با دقت مطالعه کنید. این محتوا به شما کمک می کند تا یک کابل شارژ باکیفیت، از یک برند معتبر برای گوشی موبایل خود تهیه کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کابل شارژر موجود در بازار

راهنمای خرید بهترین مارک کابل شارژ

قبل از خرید کابل شارژ باید به این موارد توجه کنید:

  • نوع و اندازه کابل

نوع کابل مورد نظر خود را باید با توجه به درگاه ورودی دستگاه و نیز درگاه روی آداپتور مشخص کنید. طول استاندارد کابل های شارژ معمولا بین ۰.۹ متر تا ۳ متر است. اگر کابل را برای استفاده در منزل می خواهید، کابل شارژ با طول ۱ متر گزینه مناسبی است. اما اگر قصد استفاده از آن  در اتومبیل را دارید، کابل شارژی با طول ۱ الی ۲ متر خریداری کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که هر چه طول کابل کمتر باشد، سرعت انتقال شارژ یا داده ها بیشتر می شود. بنابراین، کابل شارژی انتخاب کنید که نه خیلی بلند و نه بیش از اندازه کوتاه باشد.

  • برند کابل

امروزه شرکتهای مختلفی اقدام به تولید و عرضه کابل شارژ کرده اند که در بین آنها شرکتهای انکر، بلکین، راو پاور، بیسوس، آکی و اوریکو محصولات با استاندارد و خوبی عرضه می کنند. بهترین مارک کابل شارژ را می توانید از فروشگاههای معتبر مانند مجموعه فروشگاههای آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

راهنمای خرید بهترین مارک کابل شارژ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کابل شارژر موجود در بازار

  • ضخامت کابل

هر چه کابل ضخیم‌تر باشد، سیم‌های بزرگتر و ضخیم‌تری را در خود جای داده است. بنابراین، کابلهای ضخیم شدت جریان بیشتری را از خود عبور می دهند.

  • کیفیت ساخت

زمانی که از کابل شارژ باکیفیت صحبت می کنیم، منظور ما کابلی است که کلیه استانداردهای ایمنی را رعایت کرده باشد، از متریال مرغوب ساخته شده باشد و قابلیت شارژ سریع نیز داشته باشد. علاوه بر این، کابل های مرغوب دارای روکش باکیفیت هستند و براحتی پاره نمی شوند. برندهای معتبر تولیدکننده کابل شارژ تا حد زیادی این موارد را در ساخت محصولات خود رعایت می کنند.

  • قیمت کابل

مقدار بودجه‌ای که برای خرید بهترین مارک کابل شارژ  درنظر گرفته‌اید، کاملا به خودتان بستگی دارد. با این حال از آنجاییکه کیفیت کابل رابطه مستقیمی با حفظ سلامت باتری گوشی شما دارد، بهتر است کابل های شارژ باکیفیت را انتخاب کنید.

چند نکته جهت نگهداری بهتر کابل شارژ

  • از خم کردن یا کشیدن زیاد کابل خودداری کنید
  • با استفاده از محافظ یا فنر دور کابل طول عمر آن را زیاد کنید
  • تا حد امکان از کابل شارژ اصلی استفاده کنید
  • از اتصال صحیح شارژر به دستگاه موبایل و پریز برق مطمئن شوید
  • تا جاییکه امکان دارد به هنگام شارژ کردن از تلفن همراه خود استفاده نکنید

چند نکته جهت نگهداری بهتر کابل شارژ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کابل شارژر موجود در بازار

معرفی بهترین مارک کابل شارژ

۱-کابل شارژ آکی مدل CB-CD2

کابل شارژ کابل شارژر USB 3.0 به TYPE-C  از برند آکی از بهترین متریال ساخته شده است و کیفیت خوبی دارد. جنس روکش این کابل از PVC می باشد و ضد گره خوردگی است. طول این محصول ۱متر است. حداکثر سرعت انتقال داده ها توسط این کابل ۵ گیگابایت بر ثانیه می باشد.

کابل شارژ آکی مدل CB-CD2

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کابل شارژر موجود در بازار

۲-کابل تبدیل USB-C به USB اوریکو مدل ATC-10

کابل شارژ برند اوریکو مدل ATC-10 یکی از بهترین کابل های شارژ موجود در بازار است. این کابل از شدت جریان ۵ آمپر پشتیبانی می کند و تقریبا برای انواع شارژرهای فست شارژ مناسب است. ضخامت این محصول نسبتا بالا است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد. کابل شارژ ATC-10 اوریکو همچنین، برای انتقال داده نیز به کار می رود.

کابل تبدیل USB-C به USB اوریکو مدل ATC-10

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کابل شارژر موجود در بازار

۳- کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ انکر مدل A8652

کابل شارژ انکر مدل A8652 یکی از بهترین و باکیفیت ترین کابل های USB-C به لایتنینگ است که می توانید با قیمت کاملا اقتصادی برای گوشی آیفون خود خریداری کنید. طول این کابل ۹۰ سانتیمتر است و از استاندارد MFI بهره مند می باشد. طبق ادعای شرکت سازنده، کابل A8652 را می توان تا ۳۰ هزار بار تا کرد بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود! همچنین، طول عمر این کابل ۳۰ برابر بیشتر از انواع دیگر کابل های موجود در بازار است.

کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ انکر مدل A8652

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کابل شارژر موجود در بازار

۴-کابل شارژ دو سر REMAX مدل DSPT-D14

کابل شارژ دو سر DSPT-D14 از برند ریمکس یکی از مرغوب ترین کابل های دو در یک موجود در بازار است. این محصول دارای دو سَری microUSB و لایتنینگ است که توسط یک کابل ۱متری امکان شارژ و انتقال داده ها را فراهم می آورد. کابل شارژ دو سر ریمکس به صورت تخت طراحی شده است و قابلیت شارژ سریع را دارد.

کابل شارژ دو سر REMAX مدل DSPT-D14

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کابل شارژر موجود در بازار

کانکتور اصلی در کابل شارژ DSPT-D14 در حقیقت، لایتنینگ است. با این وجود، قابلیت تبدیل به microUSB را دارد. یک کابل نشانه گر LED  در قسمت کانکتورها تعبیه شده است که در زمان وصل شدن کانکتور USB به کامپیوتر یا لپ تاپ روشن می شود.

۵-کابل شارژ انکر مدل A8134

کابل شارژ انکر مدل A8134 را می توان بیش از ۵ هزار بار خم کرد! طول این کابل ۳ متر است و از یک سیم چندتکه ساخته شده است. این ویژگی موجب کاهش قابل توجه مقاومت داخلی و افزایش ۴۰ درصدی سرعت انتقال شارژ آن شده است.

این مدل کابل برای انواع گوشی موبایل، تبلت و دستگاههایی که مجهز به درگاه USB هستند، مناسب است. جنس بدنه بیرونی آن PVC و ضدگره خوردگی است. بطور کلی، اگر قصد خرید یک کابل بلند با سرعت انتقال بالا را دارید، کابل شارژ انکر مدل A8134 را بخرید.

کابل شارژ انکر مدل A8134

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کابل شارژر موجود در بازار

در این مطلب به معرفی بهترین مارک کابل شارژ پرداختیم. انتخاب این موارد با بررسی دقیق از بین هزاران مدل موجود بوده است. بنابراین شما می توانید با خیال راحت محصول موردنظر خود را از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا سفارش دهید.

امتیاز دهید