بهترین مارک ژل شستشوی صورت

0

ژل های شستشوی صورت از سری مواد مراقبتی و بهداشتی برای پوست می باشد که علاوه بر قدرت تمیزی و پاک کنندگی،  پوست را شاداب و با طراوت نیز می کنند.

بهترین مارک های ژل شستشوی صورت بر اساس نوع پوست متفاوت هستند.  اما آنچه که در انتخاب و خرید بهترین مارک ژل شستشوی صورت می تواند شما را یاری کند،  اینکه بدانید این محصولات چه ویژگی هایی دارند،  و انواع آنها را بشناسید.

بنابراین در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی این ویژگی ها پرداخته و شما را با نمونه هایی از بهترین مارک های ژل شستشوی صورت آشنا کنیم،  که توسط سایت دیجی کالا به مشتریان در سراسر کشور عرضه می شود.

معرفی بهترین مارک های ژل شستشوی صورت و بررسی آنها

ژل های شستشو بر اساس نوع پوست در مدل های متنوعی در بازار وجود دارند. انواع پوست ها که در نوع معمولی،  خشک و چرب و مختلط هستند.  ویژگی های خاص خود را دارند که بر این اساس باید محصول مورد نظر را انتخاب نمود.

به عنوان مثال ژل های شستشو برای پوست های خشک دارای مواد آبرسان قوی و روغن های طبیعی برای مرطوب رسانی کامل به پوست می باشند. همچنین برای سایر پوست ها ترکیباتی حاوی ویتامین و موادی هستند که به حفظ شادابی و سلامت پوست کمک می کنند.

همچنین بهتر است برای خرید و انتخاب بهترین مارک های ژل شستشوی صورت به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید،  تا از لحاظ کیفیت و مرغوبیت محصول اطمینان حاصل نمایید.

در ادامه به معرفی پنج نمونه از بهترین مارک های ژل شستشوی صورت در دیجی کالا می پردازیم که بیشترین فروش را در بین محصولات ژل صورت دارند. شما می توانید با مراجعه به این سایت محصولات دیگری را با توجه به نوع پوست و کاربرد خود انتخاب نمایید.

ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه مدل Oily skin

این محصول یکی از بهترین مارک های ژل شستشوی صورت برند لافارر می باشد که در زمینه مراقبت های پوستی محصولاتی با کیفیت استاندارد را ارائه کرده است.

ویژگی این ژل آبرسانی و ضد آلودگی آن می باشد.  دیگر آنکه سازگار با پوست های چرب و مستعد آکنه و حساس بوده و کیفیت مناسب و استانداردی دارد.

افرادی که پوست آنها بر اثر چربی زیاد برق می زند،  می توانند با مصرف این ژل چربی پوست صورت خود را متعادل کنند.  از این رو برقی صورت آنها بر اثر مصرف این ژل از بین می رود.

 از جمله مزیت های دیگر این محصول وجود دانه ها و مواد اسکراب در این ژل است که باعث پاکسازی پوست صورت شده و پوست را به طور کامل تمیز و پاک می کند. این ژل همچنین بوی مطبوی دارد و بر اثر مصرف زیاد پوست را همچنان مرطوب نگه می دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه مدل Oily skin

 

ژل شستشوی صورت ژینووا مدل Acne Fighting حجم ۲۰۰ میلی لیتر

برای استفاده از این ژل ابتدا باید صورت را خوب تمیز کرده و سپس به مدت چند دقیقه ژل را روی پوست صورت به صورت دورانی ماساژ دهید.  این ژل ضد التهاب و ضد باکتری است،  و از ایجاد قارچ و آکنه بر روی پوست جلوگیری می کند.

همچنین برای پوست هایی که دچار قرمزی و  التهاب ناشی از جوش و آکنه هستند،  یک محصول کاملا مفید می باشد.  این محصول دارای انواع ویتامین هایی نظیر D،  a،  e و همچنین پتاسیم و لسیتین است که باعث رطوبت رسانی و تقویت پوست نیز می گردند.

روغن آووکادو موجود در این محصول به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان پوست را تغذیه و به حفظ سلامت آن کمک می کند. همچنین روغن های دیگری نظیر روغن چوب صندل،  بابونه و نعناع فلفلی از پیری زودرس پوست جلوگیری و باعث آبرسانی بیشتر پوست می شوند.

این محصول فاقد پارابن بوده و مناسب برای پوست های پرتقالی ( قطر منافذ باز پوست ) و آکنه ای می باشد و آن را بهبود می دهد.  وجود آلفا و بتا هیدروکسی اسیدهای موجود در این ژل چروک های سطحی پوست را محو کرده و باعث نرمی و لطافت پوست می گردد. این محصول همچنین یک ژل با چند عملکرد پاک کنندگی،  تسکین دهنده،  شاداب کننده و ضد آلودگی برای پوست می باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ژل شستشوی صورت ژینووا مدل Acne Fighting حجم ۲۰۰ میلی لیتر

 

ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست های خشک و حساس مدل sensitive skin

این ژل برای پوست های خشک و حساس مناسب است،  و مانع ایجاد حساسیت در پوست های خشک می شود.  از آنجایی که پوست های خشک به زودی رطوبت خود را از دست می دهند،  این ژل با آبرسانی قوی،  مانع از خشکی و پژمردگی در پوست می گردد.

همچنین قدرت پاک کنندگی این محصول پوست صورت را به بهترین نحو پاکسازی کرده و باعث لطافت و شفافیت پوست می شود. طراوت بخشیدن به پوست یکی دیگر از خاصیت های این ژل است،  که تازگی و نشاط را به پوست هدیه می دهد.

این ژل دارای رایحه و بوی خوبی است و با مقدار کمی از آن می توان کل صورت را شستشو داد.  مزیت دیگر ژل لافارر نسبت به محصولات دیگر این است که به دلیل مواد و ترکیبات مفیدی که دارد،  کشیدگی روی پوست ایجاد نمی کند و یک محصول کاملا فوق العاده از لحاظ کیفیت و مرغوبیت می باشد.

همچنین این محصول با وجود حجم و کیفیت خوب از قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای مصرف روزانه مقرون به صرفه است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست های خشک و حساس مدل sensitive skin

 

ژل شستشوی صورت آدرا مخصوص پوست چرب حجم ۱۵۰ میلی لیتر

این ژل حاوی عصاره خیار و آلوئه ورا است که آبرسانی عمیق را برای پوست های چرب و مختلط فراهم می کند.  همچنین فاقد مواد الکلی بوده و برای پوست های چرب با منافذ باز که در اثر شرایط محیطی دچار آسیب شده اند مفید می باشد.

از خصوصیات پوست های چرب چربی بیش از حد و براق دیده شدن پوست است که با استفاده روزانه از این ژل می توان این مشکلات و عوارض را در پوست بهبود بخشید.

همچنین عصاره خیار موجود در این محصول التیام بخش نیز می باشد.  زیرا که آبرسانی را برای پوست انجام داده و حساسیت و آسیب دیدگی را در پوست چرب و مختلط را بهبود می دهد.  اسید سالیسیلکاسید سالیسیلک موجود در این ژل کار لایه برداری را برای پوست انجام می دهد.

این ماده همچنین با نفوذ بر لایه های عمیق پوست،  سلول های پوستی را به خوبی پاکسازی کرده و چربی های مرده را در پوست از بین می برد.  خاصیت ضد التهابی این ماده باعث نرمی و لطافت پوست شده و  قدرت تمیز کنندگی فوق العاده ای نیز دارد. استفاده از  این محصول با پوست حساس نیز سازگار است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ژل شستشوی صورت آدرا مخصوص پوست چرب حجم ۱۵۰ میلی لیتر

 

ژل شستشوی هیدرودرم مدل Black wash حجم ۱۵۰ میلی لیتر

این ژل فاقد هر گونه ترکیبات شیمیایی عصاره دار است،  و برای استفاده پوست های چرب مناسب می باشد. به دلیل انواع ترکیبات سولفاتی در این ژل،  چربی پوست تنظیم و نرمال شده و چربی های مرده پوست از بین می رود.

بهتر است برای تاثیر بهینه مصرف این ژل برای پوست هفته ای دو الی سه بار از آن استفاده شود،  تا چربی پوست را به حد نرمال برساند.

ژل شستشوی هیدرودرم نسبت به سایر محصولات کیفیت پاک کنندگی بالایی دارد،  و پوست را فوق العاده تمیز و شفاف می کند. همچنین نسبت به کیفیت و حجمی که دارد،  از قیمت مناسب و به صرفه ای نیز برخوردار است.

این محصول دارای بوی خوب و معطری است و علاوه بر تمیز کنندگی بالا،  پوست را با طراوت و خوشبو نیز می کند. برند هیدرودرم یکی از بهترین مارک های ژل شستشوی صورت در ایران  می باشد که نسبت به سایر رقبای داخلی و خارجی تولیدات خوبی را در این زمینه به بازار عرضه نموده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ژل شستشوی هیدرودرم مدل Black wash حجم ۱۵۰ میلی لیتر

 

امتیاز دهید