بهترین مارک چای‌ساز (چای‌ساز خوب چه مارکیه؟)

0

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

چای‌ساز

چای یکی از نوشیدنی‌هاییست که از گذشته تاکنون مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است. این نوشیدنی گرم و خوش عطر، از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در خانه هر ایرانی محسوب می‌شود. در گذشته این نوشیدنی خوش طعم را با سماورهای برقی تهیه می‌کردند. سماورهای برقی رفته رفته جای خود را به سماورهای گازی و بعد از آن چای‌سازها دادند. از آن‌جایی که فرآیند به جوش آمدن آب و به طور کلی تهیه چای با سماورها زمان زیادی را می‌طلبد، چای‌سازها می‌توانند جایگزین خوبی باشند. به خاطر خرید چای‌ساز توسط اکثریت مردم، دانستن ویژگی‌های یک چای‌ساز با کیفیت برای همه افراد از جمله خانم‌های خانه‌دار حائز اهمیت است.

انواع چای‌ساز

قبل از این که به بررسی ویژگی‌های یک چای‌ساز با کیفیت بپردازیم، لازم است تا با انواع چای‌ساز آشنا شوید. با توجه به این که چای یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در بین ایرانیان محسوب می‌شود و این که چای‌سازها فرایند تهیه چای را سرعت بخشیده‌اند. شرکت‌های تولید لوازم‌خانگی اقدام به تولید این وسیله در برندها و مدل‌های مختلف کرده‌اند. اگر بخواهیم چای‌سازها را دسته‌بندی کنیم، باید بگوییم که چای‌سازها به ۳ دسته عمده تقسیم می‌شوند. در زیر به بررسی هر یک از آن‌ها پرداخته‌ایم:

چای‌ساز استنددار

این دسته از چای‌سازها در خانه‌های بسیاری از ایرانیان یافت می‌شود. چای‌سازهای استنددار معمولا از یک صفحه تشکیل شده و قوری و کتری در کنار هم روی این صفحه قرار دارند. در این دسته از چای‌سازها، جریان الکتریسته است که آب را به جوش آورده و باعث دم کشیدن چای می‌شود. از آن‌جایی که چای با جریان الکتریسیته دم می‌کشد، طبیعتا طعم نزدیکی به چای‌های سماور ندارد. چای این چای‌ساز‌ها معمولا کدرتر است. البته این دسته از چای‌سازها چون زیبایی بیشتری دارند، مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید این دسته از چای‌سازها را دارید، سعی کنید چای‌ساز با کیفیت را خریداری کنید.

چای‌ساز دم‌آور

اگر شما از جمله افرادی هستید که طعم چای دم کشیده برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، بهتر است از این دسته از چای‌سازها استفاده کنید. چای‌سازهای دم‌آور یک پایه دارند که کتری روی آن قرار می‌گیرد. قوری هم روی کتری سوار شده و به خاطر این‌که چای درون قوری با بخار آب درون کتری دم می‌کشد، مزه آن خیلی نزدیک به چای‌های سماور و یا کتری‌های معمولی است. این چای‌ساز با کیفیت، بیشتر مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که به قول معروف چای‌خور حرفه‌ای هستند و به راحتی طعم چای جوشیده و دم‌کشیده را تشخیص می‌دهند. رنگ چای این چای‌سازها به شدت خوش رنگ بوده و مناسب برای استفاده در مهمانی‌ها هستند.

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

 

 

یک چای‌ساز خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

با وجود تقاضا برای خرید چای‌سازها، شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی، اقدام به طراحی و تولید چای‌سازها کردند. از همین رو چای‌سازها دارای مدل‌ها و برندهای مختلفی هستند. برای این که بتوانید خریدی بهتر و مورد رضایت‌تر داشته باشید، در وهله اول باید با ویژگی‌های یک چای‌ساز خوب آشنا شوید. ما در زیر تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک چای‌ساز با کیفیت را بررسی کرده‌ایم.

اولین ویژگی؛ جنس کتری

اولین و مهم‌ترین ویژگی‌ که باید در هنگام خرید چای‌ساز با کیفیت به آن توجه کنید، جنس کتری چای‌ساز است. کتری‌ چای‌سازها معمولا از جنس پلاستیک، شیشه‌ و یا استیل هستند. کتری‌های پلاستیکی به خریداران توصیه نمی‌شوند. زیرا؛ آب جوش این چای‌سازها معمولا طعم پلاستیک به خود می‌گیرند. کتری‌های شیشه‌ای هم از آن‌جایی که بعد از مدت زمان کمی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، رسوب می‌گیرند، مورد توجه خریداران قرار نمی‌گیرند. چای درست شده از کتری‌های شیشه‌ای و پلاستیکی دارای یک لایه چربی‌مانند هستند. وجود لایه چربی‌مانند روی چای‌ها از کیفیت و مزه چای می‌کاهد.

چای‌سازهای بدنه استیل، از دسته چای‌سازهای با کیفیت محسوب می‌شوند. این دسته از چای‌سازها جرم نمی‌گیرند، مزه و طعم چای را تغییر نمی‌دهند و بعد از مدت زمان زیادی که از ان‌ها استفاده می‌کنید، ظاهرشان تغییر نکرده و رسوب نمی‌گیرند. البته چای‌ساز با کیفیتی که جنس آن از استیل است، نباید هیچ حرارتی را به بدنه منتقل کند.

جنس دسته کتری هم از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر دسته کتری داغ شود، باعث می‌شود در هنگام استفاده دست شما بسوزد. دسته کتری نباید حرارت را منتقل کند. دسته کتری باید بتواند وزن چای‌ساز را تحمل کند. در هنگام خرید چای‌ساز با کیفیت به این ۲ ویژگی توجه کنید.

دومین ویژگی؛ جنس قوری

علاوه بر جنس کتری، جنس قوری هم در کیفیت چای موثر است. جنس قوری چای‌سازها معمولا از شیشه، چینی و یا استیل است. چای دم‌کشیده در قوری چینی، از شیشه‌ای و استیل خوش رنگ‌تر و خوش طعم‌تر است. چای در قوری استیل رنگی تیره به خود می‌گیرد. اگر به دنبال خرید چای‌ساز با کیفیت هستید، سعی کنید چای‌سازی را خریداری کنید که کتری آن استیل و قوری آن چینی و یا شیشه‌ای باشد.

سومین ویژگی؛ قطع‌کن خودکار

داشتن سیستم قطع‌کن، یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید چای‌ساز با کیفیت مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد. چای‌سازهایی که دارای سیستم قطع‌کن هستند، معمولا هنگامی که فراموش کرده باشید آب کافی در چای‌ساز بریزید، به صورت خودکار خاموش می‌شوند. این سیستم هنگامی که آب در چای‌ساز نیست و یا هنگامی که آب بسیار داغ می‌شود هم فعال است. داشتن این ویژگی خریدار را از استرس و نگرانی دور می‌کند.

وقتی‌ که آب به جوش می‌آید، سیستم قطع‌کن خودکار فعال شده و چای‌ساز از حالت جوش به حالت گرم نگه‌دارنده تغییر حالت می‌دهد. این اتفاق هم از جوشیدن زیاد آب جلوگیری می‌کند و هم باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

چهارمین ویژگی؛ توان مصرفی

موضوع دیگری که در خرید چای‌ساز با کیفیت اهمیت دارد، توان مصرفی چای‌ساز است. توان مصرفی چای‌سازها به طور معمول و در بهترین حالت بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ وات است. در صورتی که توان مصرفی چای‌ساز از این میزان فراتر رود، مصرف برق هم به مراتب افزایش پیدا می‌کند.

ویژگی‌ها و اپشن‌های دیگر چای‌سازها، به صورت کاملا سلیقه‌ای و وابسته به نیاز خریداران است. مثلا؛ مقدار ظرفیت کتری و قوری چای‌ساز، کاملا وابسته به نیاز مشتری است. داشتن فیلتر رسوب، فیلتر تفاله‌گیر، تایمر، تنظیم درجه حرارت، نشانگر آب و… از جمله ویژگی‌هاییست که مشتری بسته به سلیقه خود آن‌ها را انتخاب می‌کند. هر چند امروزه لوازم برقی بیشتر از روی زیبایی و برندی که دارند انتخاب می‌شوند، نه کارآیی و طول عمر.

پرفروش‌ترین و برترین چای‌ساز‌ها

ما در مجله لوازم خانگی بونگ، به بررسی ۱۰ تا از پرفروش‌ترین و بهترین چای‌سازها پرداخته‌ایم. شما با مطالعه این مقاله به راحتی می‌توانید، بدون هیچ نگرانی چای‌ساز با کیفیت خریداری کرده و چای خوش رنگ و خوش عطر بنوشید.

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

 

۱- چای‌ساز بوش مدل TTA5603

چای‌ساز بوش مدل TTA5603 از لحاظ کیفیت ساخت و حجم قوری و کتری با مدل TTA5883 تقریبا یکسان است. این چای‌ساز از انواع چای‌سازهای ایستاده به شمار رفته و بنابراین از سه قسمت پایه، کتری و قوری تشکیل می‌شود.جنس کتری این چای‌ساز استیل ضد زنگ بوده و ظرفیتی معادل با ۱.۷ لیتری دارد. جنس قوری این مدل از چای‌ساز بوش برخلاف مدل TTA5883، شیشه‌ای است. توان مصرفی این چای‌ساز هم ۱۸۰۰وات است. این ویژگی‌ها باعث شده است که شما بتوانید در مدت زمان خیلی کم، چای خوش رنگ و خوش طعم درست کنید. چای‌ساز بوش مدل TTA5603 به صورت خودکار خاموش نمی‌شود. این دستگاه این قابلیت را دارد که در صورت نداشتن آب و یا کم‌بودن آب در مخزن، به صورت خودکار خاموش شود. همین ویژگی نگرانی خریداران را رفع کرده است. این چای‌ساز با کیفیت را به راحتی می‌توانید از دیجی کالا با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

ویژگی‌ها توضیحات
نوع چای‌ساز دم‌آور (ایستاده)
توان مصرفی ۱۸۰۰ وات
قابلیت گرم نگه داشتن دارد
تفاله‌گیر دارد
جنس کتری استیل ضد زنگ
جنس قوری شیشه‌ای
ظرفیت قوری و کتری ق ۰.۷ لیتر/ ک ۱.۷ لیتر
قطع کن خودکار ندارد
سایر ویژگی‌ها
  • سیم ۱ متری
  • دارای المنت حرارتی پنهان
  • دارای جداره داخلی استیل
  • کم جا
  • کم مصرف
  • کارآیی بالا
  • طراحی شیک و بسیار زیبا
  • دارای فیلتر استیل
  • دارای قابلیت تعویض فیلتر ضد رسوب استیل
  • دارای قفل ایمنی برای درپوش
  • دارای سوئیچ تنظیم دما روی دسته
  • شستشو آسان
  • دارای قابلیت ۳۶۰ درجه
  • کم صدا
  • سرعت بالا در جوش آوردن آب
  • دارای گارانتی ۲۴ ماهه مهستان

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

 

۲- چای‌ساز بوش مدل TTA2201

مدل TTA2201 از برند جهانی و قدرتمند بوش، به واسطه کیفیت بالایی که دارد، یکی از پرفروش‌ترین چای‌سازها می‌باشد. این چای‌ساز با کیفیت در دسته چای‌سازهای ایستاده قرار می‌گیرد. بدنه کتری در قسمت مخزن آب نیمه شفاف و مدرج است و این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی میزان آب درون کتری را مشاهده کنید. جنس المنت این مدل از برند بوش از استیل ضد زنگ است. کتری این چای‌ساز سبک بوده و روی دسته آن دکمه تنظیم دما (جوش آوردن یا گرم نگه‌داشتن) قرار گرفته است. مدل TTA2201 از برند بوش بسیار کم صداست و در رنگ‌های سفید و سفید صدفی در بازار به فروش می‌رسد. جنس کتری و قوری این مدل از برند بوش، به ترتیب؛ پلاستیک مقاوم و شیشه‌ است.

ویژگی‌ها توضیحات
نوع چای‌ساز دم‌آور (ایستاده)
توان مصرفی ۱۷۸۵ وات
قابلیت گرم نگه داشتن دارد
تفاله‌گیر دارد
جنس کتری پلاستیک
جنس قوری شیشه
ظرفیت قوری و کتری ق ۰.۷ لیتری/ ک ۲ لیتری
قطع کن خودکار ندارد
سایر ویژگی‌ها
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • المنت حرارتی پنهان استیل
  • سیم ۱ متری
  • درای نشانگر صطح آب
  • دارای جداره داخلی استیل
  • دارای قابلیت تنظیم دمای جوش و یا گرم نگه‌دارنده
  • سبک، زیبا و کم صدا

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

 

۳- چای‌ساز میگل مدل GTS070-A

چای‌ساز میگل با طراحی زیبا و شکیل، یکی از مدل‌های معروف و پرطرفدار چای‌ساز است. مدل ۰۷۰ از برند میگل توانسته است تا محبوبیت فوق‌العاده‌ای را در میان خریداران داشته باشد. این چای‌ساز زیبا در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه شده است و شما به راحتی می‌توانید آن را با رنگ دیگر وسایل آشپزخانه خود ست کنید. این مدل از برند میگل بسیار ساده ولی کاربردی بوده و می‌توان گفت کیفیت متوسطی دارد. چای‌ساز میگل مدل ۰۷۰ از دسته چای‌سازهای دم‌آور محسوب می‌شود. این چای‌ساز با کیفیت جای کمی را در آشپزخانه شما اشغال کرده و شما در مدت زمان بسیار کمی می‌توانید یک چای خوش طعم و خوش رنگ درست کنید. شما می‌توانید با خرید یک دستگاه چای‌ساز میگل مدل ۰۷۰، یک عدد قوری پیرکس اضافه هم هدیه بگیرید. وجود یک قوری اضافه باعث می‌شود، شما به راحتی بتوانید دمنوش و چای درست کنید.

ویژگی‌ها توضیحات
نوع چای‌ساز دم‌آور (استنددار)
توان مصرفی ۱۸۰۰ وات
قابلیت گرم نگه داشتن دارد
تفاله‌گیر دارد
جنس کتری شیشه‌ای
جنس قوری شیشه‌ای
ظرفیت کتری و قوری ق ۱ لیتری/ ک ۲.۵ لیتری
قطع کن خودکار ندارد
سایر ویژگی‌ها
  • دارای گارانتی ۲۴ ماه سنجه کیش
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • جاگیری بسیار کم
  • دارای صافی جدانشدنی استیل
  • دارای نشانگر میزان آب
  • ساده و کاربردی

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

 

۴- چای‌ساز سیماران مدل STM166

چای‌ساز سیماران مدل STM166 یکی دیگر از پرفروش‌ترین چای‌سازها محسوب می‌شود. این چای‌ساز با توان مصرفی ۲۰۰۰ وات به سرعت آب را جوش آورده و شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن چای درست کنید. این چای‌ساز از دسته چای‌سازهای استنددار بوده و در نتیجه قوری و کتری در کنار هم قرار می‌گیرند. از آن‌جای که جنس کتری، استیل و جنس قوری شیشه‌ای است، پس چای شما خوش طعم و خوش رنگ خواهد شد. داشتن صافی استیل در دهانه کتری، مانع از ورود هرگونه ناخالصی موجود در آب به درون لیوان می‌شود. این چای‌ساز با کیفیت در رنگ نقره‌ای به بازار عرضه شده و به فروش می‌رسد. برای خرید چای‌ساز سیماران مدل STM166 به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

ویژگی‌ها توضیحات
نوع چای‌ساز استنددار (صفحه‌ای)
توان مصرفی ۲۰۰۰ وات
قابلیت گرم نگه داشتن دارد
تفاله‌گیر دارد
جنس کتری استیل
جنس قوری شیشه‌ای
ظرفیت قوری و کتری ق ۱.۵ لیتری/ ک ۱.۷ لیتری
قطع کن خودکار دارد
سایر ویژگی‌ها
  • المنت استیل ضد زنگ
  • کابل ۲ متری
  • پایه شیشه‌ای
  • دارای نمایشگر لمسی
  • دارای قابلیت تنظیم دمای قوری
  • دارای قابلیت کنترل دمای STRIX
  • دارای صافی برای کتری
  • دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • کیفیت ساخت بالا
  • کم صدا
  • بسیار شیک
  • دارای گارانتی ۱۲ ماهه سیماران

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

 

۵- چای‌ساز بوش مدل TTA5883

شرکت بوش، از جمله شرکت‌هاییست که در تولید لوازم خانگی بسیار موفق بوده است. این شرکت به قدری لوازم خانگی را با کیفیت بالا تولید کرده است که خریداران برای خرید لوازم خانگی برقی، از قیمت‌های نسبتا بالای آن چشم‌پوشی کرده و اقدام به خرید لوازم خانگی برند بوش می‌کنند. چای‌ساز با کیفیت بوش مدل TTA5853 یکی از همین محصولات باکیفیت محسوب می‌شود. این چای‌ساز از دسته چای‌سازهای دم‌آور محسوب می‌شود. این دستگاه با آخرین تکنولوژی‌ها طراحی شده و بنابراین به خاطر بالا بودن رسانایی پایه آب به سرعت جوش می‌آید. این چای‌ساز دارای صافی جداشونده است که مانع از ورود برگ چای به درون لیوان می‌شود. جنس بدنه این کتری ضخیم و محکم بوده و این چای‌ساز با کیفیت و زیبا در دو رنگ نقره‌ای و سفید به بازار عرضه شده است. برای خرید بهترین و پرفروش‌ترین چای‌ساز بوش به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

ویژگی‌‌ها توضیحات
نوع چای‌ساز دم‌آور (ایستاده)
توان مصرفی ۱۸۰۰ وات
قابلیت گرم‌ نگه داشتن دارد
تفاله‌گیر دارد
جنس کتری استیل ضد زنگ
جنس قوری فلزی
ظرفیت قوری و کتری ق ۰.۸ لیتر/ک ۱.۷ لیتر
قطع کن خودکار دارد
سایر ویژگی‌ها
  • دارای صافی جداشونده
  • سیم ۱ متری
  • دارای جداره داخلی استیل
  • دارای المنت حرارتی پنهان
  • دارای فیلتر استیل ضد زنگ
  • دارای قفل ایمنی برای درپوش
  • دارای قابلیت تنظیم دما روی دسته کتری
  • قابلیت گرم‌کردن خودکار با قرار دادن قوری روی کتری
  • دارای دهانه بزرگ برای تمیز کردن چای‌ساز
  • کارایی بالا
  • کیفیت فوق‌العاده
  • سرعت بالا در جوش آوردن آب
  • بسیار کم صدا
  • بدنه‌ای ضخیم و مقاوم
  • دارای گارانتی ۱۸ ماهه کاسپین

 

 

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

 

۶-چای‌ساز پارس خزر مدل TM-3500sp

مدل TM-3500SP از برند پارس خزر یکی از مدل‌های ارزان قیمت و هم‌چنین با کیفیت بازار است. نوع این چای‌ساز استنددار بوده و بسیار ساده و مقاوم است. یکی از ویژگی‌های این چای‌ساز با کیفیت که آن را از دیگر چای‌سازها متمایز کرده است استفاده همزمان از ۲ قوری است. با خرید چای‌ساز پارس‌ خزر مدل TM-3500SP می‌توانید به طور همزمان چای و دمنوش درست کنید. از آن‌جایی که جنس کتری این چای‌ساز از استیل ضد زنگ است و جنس قوری آن از چینی، در نتیجه چای آن بسیار خوش رنگ و خوش طعم خواهد شد. بدون این که لایه‌ای از چربی روی چای شما قرار بگیرد، می‌توانید از مهمان‌های خود پذیرایی کنید.

ویژگی‌ها توضیحات
نوع چای‌ساز استنددار (صفحه‌ای)
توان مصرفی ۱۶۸۵ وات
قابلیت گرم‌ نگه داشتن دارد
تفاله‌گیر دارد
جنس کتری استیل ضد زنگ
جنس قوری چینی
ظرفیت قوری و کتری ق ۰.۷ لیتری/ ک ۱.۹ لیتری
قطع خودکار دارد
سایر ویژگی‌ها
  • استفاده همزمان از ۲ قوری
  • دارای کلید اتوماتیک جوش ملایم و داغ
  • دارای ۲ ترموستات برای المنت
  • دارای فیلتر چای استیل
  • توان مصرفی بالا
  • ارزان، ساده و مقاوم
  • طول عمر بالا
  • کم صدا
  • کابل ۰.۹ متری
  • دارای ۲ کلید روشن و خاموش (روی صفحه و روی کتری)

 

 

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

۷- چای‌ساز تکنو مدل TE985

چای‌ساز تکنو ۹۸۵ از دسته چای‌سازهای با کیفیت و خوش ساخت این شرکت است. این چای‌ساز از دسته چای‌سازهای صفحه‌ای و یا استند دار بوده و بنابراین جریان الکتریسیته باعث جوش آمدن آب و دم‌کشیدن چای می‌شود. داشتن کتری استیل و قوری شیشه‌ای باعث شده است تا چای آن خوش رنگ و خوش طعم شود. از آن‌جایی که توان دستگاه ۱۸۵۰ وات است، آب را در مدت زمان کوتاهی جوش می‌آورد. این چای‌ساز دارای تقاله‌گیر چای هم می‌باشد. چای‌ساز تکنو مدل TE985 بسیار کم صدا و سبک بوده و در رنگ سفید به بازار عرضه می‌شود. قیمت این محصول در مقایسه با چای‌سازهای دیگر با این ویژگی‌ها بسیار مناسب بوده و به همین دلیل در رده ۱۰ چای‌ساز پرفروش قرار گرفته است. برای خرید این چای‌ساز با کیفیت، با گارانتی ۱۲ ماهه تکنو، به دیجی کالا مراجعه کنید.

ویژگی‌ها توضیحات
نوع چای‌ساز استنددار (صفحه‌ای)
توان مصرفی ۱۸۵۰ وات
قابلیت گرم نگه داشتن دارد
تفاله‌گیر دارد
جنس کتری استیل
جنس قوری شیشه‌ای
ظرفیت قوری و کتری ق ۱.۲ لیتری/ ک ۱.۷ لیتر
قطع کن خودکار دارد
سایر ویژگی‌ها
  • دارای پنل لمسی
  • کم صدا
  • سبک
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • دارای گارانتی ۱۲ ماهه تکنو

 

 

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

 

۸- چای‌ساز بوش مدل TTA2010

TTA2010، یکی از مدل‌های پرفروش و پرطرفدار برند معروف بوش است. این چای‌ساز از دسته چای‌سازهای دم‌آور بوده و در نتیجه از ۳ قسمت؛ پایه، کتری و قوری تشکیل شده است. سیم برق به پایه متصل است و به همین دلیل شما می‌توانید کتری را جا به جا کنید. هم‌چنین کتری قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه هم دارد. این ویژگی باعث می‌شود، افراد چپ دست و یا راست دست به راحتی از آن استفاده کنند. قوری شیشه‌ای این چای‌ساز هم روی کتری آن قرار می‌گیرد. جنس کتری این مدل از چای‌سازها از پلاستیک با کیفیت می‌باشد. بدنه کتری در قسمت مخزن آب، نیمه شفاف و مدرج است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا میزان آب داخل کتری را مشاهده کنید. این چای‌ساز با کیفیت در رنگ‌های قرمز و گیلاسی به بازار عرضه شده است. اگر شما هم به دنبال خرید چای‌ساز با رنگ قرمز و یا گیلاسی هستید، انتخاب چای‌ساز بوش مدل TTA2010 بهترین انتخاب خواهد بود.

ویژگی‌ها توضیحات
نوع چای‌ساز دم‌آور (ایستاده)
توان مصرفی ۱۵۰۰ تا ۱۷۸۵ وات
قابلیت گرم نگه داشتن دارد
تفاله‌گیر دارد
جنس کتری پلاستیک مقاوم
جنس قوری شیشه‌ای
ظرفیت قوری و کتری ق ۰.۷ لیتر/ ک ۲ لیتر
قطع‌کن خودکار ندارد
سایر ویژگی‌ها
  • وجود صافی فلزی در قوری (مانع از ورود برگ دمنوش‌ها و یا چای به داخل لیوان می‌شود.)
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کتری
  • دارای نشانگر سطح آب
  • دارای المنت حرارتی پنهان
  • دارای پایه استیل ضد زنگ
  • دارای کلید تنظیم جوش‌آورنده و یا گرم نگه‌دارنده
  • دارای محفظه نگه‌دارنده سیم
  • دارای فیلتر کتری
  • زیبا و کاربردی
  • مرغوبیت جنس دسته کتری
  • کم صدا
  • ساخت کشور چک
  • مزه و طعم خوب
  • دارای گارانتی ۱۸ ماهه کاسپین

 

 

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

 

۹ – چای‌ساز ویداس مدل VIR-2083

در میان مدل‌های مختلف چای‌ساز، مدل VIR-2083 ویداس از جمله پرفروش‌ترین چای‌سازها محسوب می‌شود. این شرکت با رعایت استانداردها و استفاده از تکنولوژی آلمان توانسته است به برندی معروف و شناخته شده تبدیل شود. چای‌ساز با کیفیت ویداس در ۲ رنگ مشکی و سفید در بازار وجود دارد. این چای‌ساز از نوع استنددار بوده و جنس کتری و قوری آن به ترتیب استیل و شیشه است. ظرفیت قوری این مدل از چای‌ساز بالا و برابر با ۱.۵ لیتر است. اگر از چای‌خورهای حرفه‌ای هستید و به دنبال چای‌سازی با حجم قوری بالا می‌گردید، چای‌ساز ویداس مدل VIR-2083 را با ارزان‌ترین قیمت‌ها از دیجی کالا خریداری کنید.

ویژگی‌ها توضیحات
نوع چای‌ساز استنددار (صفحه‌ای)
توان مصرفی ۱۷۰۰ وات
قابلیت گرم نگه داشتن دارد
تفاله‌گیر دارد
جنس کتری استیل ضد زنگ
جنس قوری شیشه‌ای
ظرفیت قوری و کتری ق ۱.۵ لیتری/ ک ۱.۷ لیتری
قطع کن خودکار ندارد
سایر ویژگی‌ها
  • دارای کابل ۱ متری
  • دارای فیلتر استیل
  • دارای قابلیت گرم نگه‌داشتن قوری
  • دارای قابلیت ۳۶۰ درجه
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • کیفیت ساخت بالا
  • سرعت بالا در جوش آمدن آب
  • دارای قابلیت شستشوی تمامی قطعات
  • دارای گارانتی ۱۸ ماهه ویداس

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

 

۱۰- چای‌ساز تولیپس مدل TM-459 GG

مدل TM-459 GG از برند تولیپس از جدیدترین مدل‌های چای‌ساز محسوب می‌شود. اطراف پایه این چای‌ساز با کیفیت دارای LED است که زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می‌بخشد. جنس کتری و قوری این دستگاه هر دو پیرکس است. چای‌ساز تولیپس مدل TM-459 GG از دسته چای‌ساز‌های ایستاده و یا دم‌آور است. قرار گرفتن قوری شیشه‌ای روی کتری، باعث می‌شود چای با بخار آب موجود در کتری دم بکشد، به همین دلیل طعمی نزدیک به چای‌های سماور گازی خواهد داشت. این چای‌ساز بسیار سبک و کم‌جا بوده و برای آشپزخانه‌های کوچک انتخابی مناسب است. این محصول در ۲ رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه می‌شود که شما می‌توانید آن را به راحتی با وسایل دیگر خود ست کنید.

ویژگی‌ها توضیحات
نوع چای‌ساز دم‌آور (ایستاده)
توان مصرفی ۲۰۰۰ وات
قابلیت گرم نگه داشتن دارد
تفاله‌گیر دارد
جنس کتری شیشه
جنس قوری شیشه
ظرفیت قوری و کتری ق ۱ لیتری/ ک ۱.۷ لیتری
قطع کن خودکار دارد
سایر ویژگی‌ها
  • دارای المنت استیل
  • کابل ۱ متری
  • دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • دارای نشانگر LED
  • دارای محلی مخصوص برای قرار دادن کابل
  • دارای گارانتی ۱۸ ماهه ناسیونال ایران

مقایسه ۱۰ تا از پرفروش‌ترین‌ چای‌ساز‌های با کیفیت

 

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات چای ساز و خرید انلاین

 

 

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله در مجله لوازم خانگی بونگ به بررسی و مقایسه ۱۰ تا از پرفروش‌ترین چای‌سازها پرداخته‌ایم. در این مقاله گفتیم که جنس قوری و کتری یک چای‌ساز با کیفیت معمولا از چه جنسی است و یا عنوان کردیم که توان مصرفی باید چه میزان باشد. اگر بخواهیم بررسی کنیم که چه چای‌سازی با کیفیت است، باید بگوییم؛ چای‌سازی که دارای کتری استیل، قوری شیشه‌ای و یا چینی باشد و همچنین توان مصرفی آن بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ قرار داشته باشد، کیفیت بالایی را داراست. داشتن قطع‌کن خودکار هم یکی از ویژگی‌هاییست که چای‌سازهای با کیفیت دارا هستند.

ظرفیت، رنگ، داشتن پنل لمسی و حتی نوع چای‌سازها همگی سلیقه‌ای بوده و خریدار می‌تواند طبق سلیقه با در نظر گرفتن ویژگی‌ها، چای‌ساز مورد نظر خود را خریداری کند. مثلا اگر خریدار به دنبال خرید چای‌سازی با ظرفیت بالاست می‌تواند برندهای میگل، ویداس و سیماران را خریداری کند. شما خریداران عزیز با بررسی این مقاله از مجله بونگ می‌توانید به راحتی چای‌ساز با کیفیت و مورد نظر خود را از دیجی کالا با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.