بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

0

همه ما روزانه عکس هایی را در هر لحظه زندگی مان ثبت می کنیم و افرادی هستند که می خواهند چاپ عکس را به صورت حرفه ای و یا به عنوان یک سرگرمی در منزل انجام دهند. بنابراین استفاده از دستگاه پرینتر چاپ عکس یک راهکار مناسب و عالی است تا از این طریق لحظه های زندگی خود را با استفاده از جلوه های ویژه ثبت کنیم.

همچنین از آنجایی که چاپ عکس از قدیم مرسوم بوده و امروزه نیز یکی از اصلی ترین فناوری است که مردم می توانند تصویر گرفته شده توسط دوربین را مشاهده کنند.  از این رو دستگاه چاپ عکس به یک محصول پر کاربرد و ضروری در خانه ها در آمده که می توان با این تکنولوژی عکس های مختلف را چاپ نمود.

ما در این مطلب قصد داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نموده و به شما در انتخاب و خرید این محصول یاری کنیم. لطفا با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

دستگاه پرینتر عکس چیست ؟

این دستگاه تصاویر دیجیتالی در گوشی ها و سیستم کامپیوتر و لپ تاپ را بر روی کاغذ مخصوص چاپ می کند،  و برای چاپ روی کاغذ عکس طراحی شده است. دستگاه پرینتر عکس دارای مدل های مختلفی می باشد که با توجه به کیفیت و وضوح چاپ عکس،  امکانات ویژه و سایر مشخصات قیمت و کیفیت آنها با هم فرق دارد.

برندهای مختلفی انواع دستگاه پرینتر چاپ عکس را ساخته و ارائه می کنند که دارای کیفیت های متفاوت هستند.  برخی از مهم ترین برندهای به نام و معتبر که در این زمینه فعالیت دارند،  برند کداک،  فوجی فیلم و کانن و غیره می باشند،  که ما در ادامه به چند نمونه از انواع بهترین مارک های پرینتر عکس از این برندها اشاره کردیم که در سایت دیجی کالا نیز جزو پرفروش ترین و محبوب مصرف کنندگان و متقاضیان هستند.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با انواع بهترین مارک های دستگاه پرینتر چاپ عکس آشنا شده و نسبت به انتخاب و خرید آنها اقدام کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پرینتر چاپ عکس موجود در بازار

 

پرینتر چاپ عکس بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300 به همراه ۱ عدد کارتریج کانن مدل KP-108

این پرینتر دارای یک صفحه نمایش بزرگ در اندازه  ۳.۲ اینچ می باشد و قادر است که تصاویر و منوها را برای بازدید با کیفیت قابل قبول و خوبی نمایش دهد.

این دستگاه مجهز به تکنولوژی تصحیح رنگ کانن است و پردازش تصاویر را برای آماده سازی جهت چاپ را با سرعت بسیار بالایی انجام می دهد.  این دستگاه همچنین عکس ها را با کیفیت وضوح ۳۰۰*۳۰۰ اینچ چاپ می کند.

این پرینتر قابلیت اتصال به دوربین دیجیتال و تلفن همراه را دارد و دیگر  استفاده از تکنولوژی WiFi چند منظوره این دستگاه می باشد.  از مزیت های جذاب این پرینتر که بسیار قابل توجه می باشد،  استفاده از انواع برچسب ها بر روی تصاویر است. به طوری که می توانید در مناسبت های خاص نظیر تولد و غیره عکس های خود و دوستان آن را در ابعاد ۴*۶ به صورت کارت پستالی چاپ نمایید.

این دستگاه همچنین قابلیت چاپ دو،  چهار و شش عکس را در یک برگ کاغذ دارد.  بنابراین می توانید برای عکس های هم شکل از این قابلیت دستگاه استفاده نموده و طراحی زیبایی را برای عکس های خود داشته باشید.

این پرینتر به صورت بی سیم و با استفاده از باتری لیتیوم مخصوص نیز قابل استفاده است.  با استفاده از این دستگاه می توانید علاوه بر آنکه تصاویر خود را از طریق WIFI چاپ نموده،  با استفاده از پورت USB و درگاه فلش و خشاب کارت حافظه گالری عکس های خود را بر روی صفحه نمایش بازبینی و ویرایش کنید،  و آنها را نیز چاپ نمایید.

ظرفیت ورودی کاغذ در این دستگاه ۱۸ برگ و کارکرد کارتریج رنگی آن ۱۰۸ برگ در سایز ۴*۶ اینچ می باشد.  نوع کارتریج طراحی شده در این دستگاه kp-108 بوده و رزولوشن چاپ آن dpi۳۰۰*۳۰۰ و سرعت چاپ سیاه و سفید آن ۴۷ و همچنین چاپ رنگی ۴۷ ثانیه در ابعاد ۱۰*۱۵ است.

پرینتر چاپ عکس بی سیم کانن دارای قابلیت چاپ مستقیم با کاغذهایی در سایزهای ۵.۳*۵.۳ سانتی متر،  ۵.۳*۸.۶ سانتی،  ۸.۹*۱۱.۹ سانتی متر و ۱۰.۲*۱۵.۲ سانتی متر می باشد.  این دستگاه یک محصول تک کاره است که در رنگ های سفید و مشکی ارائه و عرضه می شود. نوع کارت حافظه این دستگاه SD , SDHC , SDXC , miniSD , miniSDHC , microSD , microSDHC , microSDXC بوده و صفحه نمایش آن از نوع LCD و نوع کاغذ چاپ برای استفاده از این پرینتر گلاسه می باشد.

 

بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پرینتر چاپ عکس موجود در بازار

 

پرینتر چاپ عکس اچ پی مدل Sprocket

یکی دیگر از بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس محصول اچ پی مدل Sprocker بوده که در تک رنگ سفید به بازار عرضه می شود.  این محصول یکی از سری پرینترهای چاپ عکس شرکت اچ پی بوده که از فناوری چاپ zero lnk بهره برده است. به طوری که با استفاده از این فنآوری نیازی به کارتریج برای چاپ عکس نیست و عکس ها روی کاغذهای zink که مخصوص چاپ بوده قابل چاپ می باشند.

در این پرینتر رزولوشن چاپی در اندازه dpi ۳۱۳*۴۰۰ طراحی شده است.  بنابراین رنگ های چاپ شده توسط این دستگاه بسیار شاداب و باطراوت و ترکیب رنگ ها نیز چشمگیر و دارای نقطه قوت زیادی می باشند. این پرینتر همچنین در ابعاد جمع و جور طراحی و ساخته شده و قابل حمل است.

با ترکیب و مجهز نمودن دستگاه به باتری داخلی راحت می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید.  از دیگر قابلیت های این دستگاه مجهز شده به اتصال بلوتوث است،  و شما می توانید بدون نیاز به ارتباط کابلی در سریع ترین زمان با گوشی و موبایل به این دستگاه متصل شده و عکس های خود را چاپ نمایید.

وزن این دستگاه ۰.۱۷۱ گرم و یک محصول یک کاربره می باشد.  این دستگاه در هر زمان ظرفیت ورودی یک کاغذ را دارد.  کاغذ مناسب برای استفاده از این دستگاه باید در ۵*۷.۶۲ بوده و دارای سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید برای هر عکس ۴۰ ثانیه است.

حداکثر ظرفیت این دستگاه همچنین ۵۱۲ مگا بایت می باشد و از ظرفیت نسبتا بالایی برای ذخیره سازی عکس برخوردار است.  این دستگاه دارای قابلیت رزولوشن به اندازه dpi ۳۱۳*۴۰۰ است.  جهت چاپ تصاویر با استفاده از این پرینتر باید سیستم عامل های دستگاه تان بین نسخه های پشتیبانی شده در این محصول باشد.  همچنین برای چاپ تصاویر باید اپلیکیشن این دستگاه را از App Store دانلود کنید.

 

بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پرینتر چاپ عکس موجود در بازار

 

پرینتر چاپ عکس شیائومی مدلT XMKDDYJ01H

شیائومی یکی از برندهای معروف و معتبر در زمینه تولید و ساخت انواع گوشی های هوشمند  و پرینتر و طیف وسیعی از محصولات دیگر می باشد که توانسته است با محصول شیائومی مدل XMKDDYJ01T چشم افراد علاقه مند به چاپ عکس را خیره کند و با کیفیت و وضوح تصویر  و رنگ جلوه ای زیبا و نفیس به عکس بدهد.

محفظه بیرونی این دستگاه از مواد ضد حریق ABS/PC تشکیل شده است و کل دستگاه فقط دارای سه دکمه می باشد.  این دستگاه به اندازه یک پاور بانک است و وزن سبکی دارد،  بنابراین می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید.

عکس ها در این دستگاه پرینتر در ابعاد ۳ اینچ چاپ می شود و  با طراحی از فنآوری زینک ZINK بدون جوهر این دستگاه  عکس ها چاپ می گردد. این دستگاه با این قابلیت از عکس ها و موسیقی AR نیز پشتیبانی می کند. به لطف پشتیبانی AR تعداد بی شماری فرمت های چاپی با استفاده از برنامه MIJIA موجود می باشد. همچنین با استفاده از این فناوری دستگاه می توانید ویدئویی را حین چاپ عکس فیلمبرداری یا بارگذاری نموده و سپس با استفاده از برنامه Mijia عکس های خود را اسکن نمایید.

بخش کشویی این پرینتر با کاغذ لود شده و به راحتی می توان کاغذ برای چاپ عکس را با  استفاده از این دستگاه چاپ کرد. همچنین چند قالب وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها عکس های خلاقانه خود را ایجاد کنید. پشتیبانی AR با استفاده از این دستگاه کمک می کند تا  هر لحظه لذت عکس های واقعی و پویا را تجربه کنید. همچنین استفاده از فناوری ZINK باعث می شود تا بدون جوهر و کارتریج عکس خود را پرینت گرفته و چاپ نمایید. برای چاپ و پرینت عکس از کاغذ مخصوص شرکت شیائومی ZINK استفاده می گردد.

قابلیت فناوری ZINK این ویژگی را به عکس های شما می دهد که با کیفیت ۳۱۳*۴۰۰۰pi و بدون جوهر و رنگ مختلف و با سرعت حدود ۴۰ الی ۴۵ ثانیه ظاهر شود. ابعاد هر عکس ظاهر شده در این دستگاه برابر با ۵۰*۷۶ میلی متر بوده و سایز چاپ عکس نیز هم اندازه کاغذ عکس است.

باتری مورد استفاده در این پرینتر دارای ظرفیتی برابر با ۵۰۰mAh می باشد و برای شارژ آن می توانید از طریق درگاه میکرو یو اس بی تعبیه شده روی دستگاه این کار را انجام دهید.  ظرفیت ورودی کاغذ برای هر بار استفاده از این دستگاه ۱۰ عدد بوده و چاپ عکس رنگی می باشد.  این محصول یکی از بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس است که یک محصول تک کاربره برای چاپ عکس هایی با وضوح و کیفیت عالی محسوب می شود.

 

بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پرینتر چاپ عکس موجود در بازار

 

پرینتر چاپ عکس بی سیم پولاروید مدل Mint

این محصول در تک رنگ آبی ارائه می شود. پرینتر چاپ عکس بی سیمی پولاروید مدل Mint ابعاد جمع و جور و وزن سبکی دارد.  بنابراین به راحتی قابل حمل می باشد و می توانید از آن در منزل و یا هر مکانی دیگر برای چاپ عکس های شخصی خود استفاده کنید. بدون آنکه نیاز داشته باشید تا برای چاپ عکس های خود به عکاسی مراجعه نمایید.

پرینتر تک کاره پولاروید یک محصول عالی و کاربردی برای افرادی است که دوست دارند تا عکس ها و تصاویر شخصی خود را چاپ کرده و از انجام آن لذت می برند. این دستگاه مجهز به کپی است  و نیز مجهز به یک پورت USB نیز می باشد.

نوع کاغذ قابل استفاده مخصوص چاپ عکس مدل MINT ZINK PAPER ۲*۳ inch است و ظرفیت ورودی  کاغذ برای هر بار استفاده از آن ۱۰ عدد. که با توجه به ابعاد دستگاه قابل توجیه می باشد.  این دستگاه با سرعت مناسبی معادل یک عکس در ۱ دقیقه عکس های سیاه و سفید را چاپ می کند،  اما نوع چاپ آن رنگی است.  همچنین دارای رزولوشن ۳۰۰dpi در ۳۰۰ نیز می باشد.  لازم به ذکر است که این دستگاه قابلیت فکس و اسکن را ندارد.

پرینتر چاپ عکس بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300 به همراه کاغذ چاپ عکس ۷۲ عددی

یکی دیگر از بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس که در این مطلب به آن اشاره می کنیم،  پرینتر چاپ عکس بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300 می باشد که به عنوان یک دستگاه چاپ عکس حرفه ای و نیز خانگی می توان از آن استفاده نمود.

وزن این دستگاه ۲.۱ گرم بوده و ابعاد مناسبی دارد.  این دستگاه قابلیت اتصال به درگاه های ارتباطی نظیر WIFI را داشته و در طراحی آن از تکنولوژی پیشرفته استفاده شده است.

این دستگاه عکس ها و تصاویر را با کیفیت و وضوح ۳۰۰*۳۰۰dpi چاپ می کند.  در این دستگاه از کاغذهای مخصوص چاپ استفاده شده و ظرفیت ورودی کاغذ در این پرینتر به اندازه ۵ برگ می باشد.

این پرینتر یک محصول تک کاربره و مناسب برای افراد علاقه مند به چاپ عکس بوده که در هر لحظه دوست دارند تصاویر و عکس های دیجیتالی خود را بر روی کاغذ چاپ کنند. سرعت چاپ سیاه و سفید این پرینتر ۴۷ ثانیه به ازای یک عکس است و نوع چاپ نیز رنگی می باشد. به همراه این دستگاه کابل برای برقی موجود است که برای شارژ شدن به پریز برق متصل می شود.

 

بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پرینتر چاپ عکس موجود در بازار

 

پرینتر چاپ عکس فوجی فیلم مدل Instax Shared sp-3

این محصول یکی از مدل های بی نظیر و خاص شرکت فوجی فیم است که ابعادی در اندازه های ۶۲*۶۲ میلی متر دارد.  این محصول عکس ها را با کیفیت و وضوح ۳۱۸dpi چاپ می کند. در این دستگاه از جوهر برای چاپ استفاده نمی شود.

بلکه واکنش های شیمیایی در داخل کاغذ چاپ رخ داده تا رنگ های مورد نیاز عکس تولید گردد.  این محصول به طور کامل بی سمی بوده و برای چاپ نیاز به اتصال به کابل نمی باشد.  افرادی که دارای گوشی موبایل iOS یا اندرویدی هستند،  جهت چاپ عکس های خود با استفاده از این دستگاه باید اپلیکیشن Share را نصب کنند.

این دستگاه قابلیت اتصال به وای فای WIFI را دارد.  همچنین می توانید فیلترهای اضافی را به تصاویر از طریق اپلیکیشن instax Share اضافه کنید.  این پرینتر دارای تمپلیت های چاپ متنوع بوده و جلوه های خاصی را به عکس می دهد.

پرینتر Instax SHARE SP-3  دارای طراحی ذوزنقه ای شکل بوده و همانند دیگر پرینترهای چاپ عکس فوجی فیلم ابعاد کوچکی دارد که قابل حمل و جابه جایی است.  کنار دو کلید دستگاه ده اعلان تعبیه شده که تعداد فیلم های باقی مانده برای چاپ را نشان می دهد.  همچنین کلید چاپ دوباره در سمت مخالف این پرینتر قرار دارد.

سرعت این پرینتر برای چاپ عکس ۱۳ ثانیه به ازای هر عکس بوده که البته بعد از یک دقیقه عکس چاپ شده به طور کامل بر روی کاغذ ظاهر می شود. این دستگاه قادر است تا ۱۶۰ عکس را به چاپ برساند. این دستگاه همچنین این قابلیت را دارد که در صورت عدم چاپ عکس پس از یک دقیقه خاموش می شود.

برای شارژ این دستگاه کافیست که از درگاه micro-USB اقدام کنید.  این دستگاه یکی از بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس می باشد که از طرف شرکت فوجی فیلم به کاربران علاقه مند به چاپ عکس حرفه ای معرفی شده است.  شما می توانید با استفاده از این دستگاه عکس هایی با رنگ های زنده و خاص را چاپ نموده و از دیدن آنها لذت ببرید.  این محصول در  مقایسه با محصولات مشابه در این زمینه به لحاظ کیفیت عالی و فوق العاده بودن  یک سر و گردن نیز بالاتر می باشد.  این محصول در رنگ های سفید و مشکی ارائه می شود.

 

بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پرینتر چاپ عکس موجود در بازار

 

پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55

این دستگاه دارای قابلیت های زیادی است.  از جمله پشتیبانی جامع از دستگاه های سیار مانند تلفن های هوشمند،  طراحی و ساخت شش رنگی کارتریج دستگاه برای چاپ عکس این امکان را به کاربر می دهد تا رنگ های دقیق تری را در چاپ عکس لحاظ کند.

همچنین با قابلیت انتخاب مسیر کاغذ در این دستگاه شما می توانید از کاغذهای ضخیم،  کیفیت بالا و حتی کارت نیز استفاده کنید.  این دستگاه نیاز به اتصال کابل ندارد،  و دارای ۲ سینی مجزا برای کاغذ A4 و کاغذ مخصوص می باشد. این محصول فقط در رنگ سفید ارائه و عرضه می شود.

پرینتر مدل xp-55 ارتفاع کمی دارد و لوگوی EPSON بر روی آن حک شده است.  قاب فوقانی این دستگاه دارای برجستگی کوچکی می باشد که ورودی کاغذ تک برگی جهت استفاده کارت و کاغذهای مخصوص بوده را نشان می دهد که از آنها نمی توان برای گردش ۱۸۰ درجه دستگاه استفاده نمود.

در این دستگاه همچنین کنترل پنلی تعبیه شده که ۶ دکمه و LED 5 دارد،  اما دارای صفحه نمایش نیست. با این حال و با وجود دکمه ها کنتر عملکرد دستگاه توسط نرم افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر های با سیستم عامل های ویندوز و مک و تلفن های همراه هوشمند انجام می گیرد.

زیر کنترل پنل در قسمت جلویی دستگاه ورودی اصلی کاغذ وجود دارد که جهت استفاده باید ابتدا آن را باز کنید.  سینی اصلی ورودی این دستگاه دارای ظرفیت ۱۰۰ عدد برگ کاغذ معمولی و سینی دومی نیز ظرفیت ۲۰ عدد کاغذ مخصوص چاپ را دارد.

طراحی این دستگاه به گونه ای است که در قسمت جلوی بدنه درگاه USB تعبیه شده که برای اتصال کابل PictBridge می باشد. بنابراین می توانید دستگاه را از طریق کابل USB و یا شبکه اینترنت به کامپیوتر و لپ تاپ خود متصل کنید.  با این حال اتصال بی سیم حداکثر استفاده را در این دستگاه دارد. در این دستگاه همچنین جهت افزایش قابلیت و کیفیت چاپ رنگ های آبی روشن و قرمز روشن به رنگ های اصلی نیز اضافه شده است.

سرعت استاندارد که برای این محصول تعریف شده برابر با ۹ صفحه در هر دقیقه می باشد.  با این حال با افزایش صفحات به تعداد ۲۰ سرعت پرینتر به ۸ صفحه در دقیقه رسیده که در بهترین تنظیمات و بیشترین کیفیت چاپ یک عکس ۱۵*۱۰ از طریق سیستم کامپیوتر یک دقیقه و ۱۸ ثانیه زمان می برد.  برای چاپ عکس از طریق تلفن اندرویدی نیز ۴۵ ثانیه و برای pictBridge در عرض ۳۷ ثانیه بوده که هر دوی این سرعت ها بسیار خوب و تحسین برانگیز است. این محصول در طراحی و رنگ سفید به بازار عرضه می شود.

این محصول یکی از بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس می باشد که با امکانات متنوع و قابلیت هایی که دارد،  مورد علاقه عکاسان و افراد حرفه ای است.  از این رو که دارای هم کیفیت و وضوح تصویر بوده و نیز در بازار مدل های پرینتر های مخصوص این محصول بی نظیر و فوق العاده می باشد.

 

بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پرینتر چاپ عکس موجود در بازار

 

پرینتر چاپ سریع عکس مدل cp4000

طراحی پرینتر چاپ سریع عکس مدل cp4000 در تک رنگ سفید بوده و استفاده از آن راحت است.  این دستگاه دارای وزن کم معادل ۸۰۰ گرم دارد و دارای ابعاد نسبتا مناسب و کوچکی نیز می باشد.

شما می توانید با استفاده از این پرینتر رنگی عکس های دلخواه خود را در هر زمان چاپ نموده و از تجربه کار با آن لذت ببرید.  این پرینتر قابلیت این را دارد که عکس ها و تصاویر را در انواع کاغذهای عکاسی چاپ کند.

اندازه چاپ این دستگاه ۶*۴ اینچ است و دارای فناوری عکس AR نیز می باشد.  شما همچنین می توانید با انواع دستگاه های هوشمند به این پرینتر متصل شده و عکس های ذخیره شده را چاپ نمایید. این دستگاه با سیستم عامل های ویندوز،  اندروید و IOS سازگار است.

این دستگاه دارای قابلیت های دیگری همچون فناوری چاپ تصعید حرارتی،  چاپ با کیفیت بالا بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا رنگ های اصلی عکس خود را بازیابی کند.  همچنین با استفاده از فناوری AR شما می توانید فیلم های معنی دار را در عکس ها مهر و درج کرده  و عکس های خود را با کیفیت زنده و خلاقانه چاپ کنید.

رزولوشن چاپ این دستگاه ۱۰۰ dpi می باشد و ظرفیت ورودی کاغذ یک عدد را در هر بار استفاده می پذیرد.  این دستگاه همچنین مجهز به پوشش خودکار است.  این قابلیت می تواند عکس ها را از تغییر رنگ اکسیداسیون،  ضد آب،  د اثر انگشت و غیره جلوگیری کند.  برای کار با این دستگاه می توانید از طریق رابط  USB و بلوتوث عکس های ذخیره در گوشی خود را چاپ کنید.

همچنین سرعت چاپ رنگی این دستگاه به ازای هر دقیقه یک عکس می باشد.  حداکثر وضوح تصویر در این دستگاه ۳۰۰ نقطه در اینچ بوده و یک محصول تک کاربره و فقط مخصوص چاپ عکس ها و تصویر  است.  در دفترچه راهنمای همراه محصول نحوه استفاده از دستگاه درج شده که با کمک آن می توانید عکس های مختلف را در هر لحظه ثبت نمایید.

 

بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پرینتر چاپ عکس موجود در بازار

 

پرینتر چاپ سریع عکس کداک مدل P210

رنگ و طراحی این محصول سفید رنگ بوده و از سری محصولات فوق العاده و خاص برند کداک که عکس های متخلف را در سریع ترین زمان ممکن و بدون دردسر چاپ می کند.  این محصول دارای وزن ۲۰۰ گرم و ابعاد مناسب و جمع و جوری می باشد.

از ویژگی های این محصول که از مزیت های مهم و خاص آن محسوب می شود،  قابلیت ویرایش عکس قبل از چاپ است.  این دستگاه از طریق بلوتوث به گوشی های موبایل اندرویدی متصل می شود و عکس های مختلف و دلخواه شما را ویرایش و چاپ می کند.

مینی پرینتر کداک یکی از بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس بوده که در چاپ عکس بر روی کاغذ هیچ گونه اثر انگشتی بر جای نمی گذارد.  به طوری که با یک لایه محافظ اضافی در هنگام چاپ،  عکس های شما را از هر گونه لک و جای انگشت محفوظ نگه می دارد.

کیفیت و وضوح تصویر و عکس در این دستگاه ۲۵۶ dpi می باشد که از رزولوشن بالایی برای چاپ عکس با کیفیت بالا برخوردار است.  همچنین سایز کاغذی که برای این دستگاه استفاده می شود،  در اندازه های ۱.۲*۳.۴*۰.۱ سانتی متر می باشد. شما می توانید با دانلود رایگان اپلیکیشن کداک به ویژگی ویرایش این دستگاه دسترسی پیدا کرده و ویرایش لازم را برای عکس های خود انجام دهید.  سرعت چاپ این دستگاه در هر ۵۰ ثانیه یک عکس است.

 

بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پرینتر چاپ عکس موجود در بازار

 

پرینتر چاپ عکس آگفافوتو مدل Realipix Mini P

برای ثبت عکس های جذاب توجه به کیفیت و وضوح تصویر در هنگام چاپ اهمیت زیادی دارد.  همچنین مشاهده عکس هایی به طور زنده و جذاب می تواند  برای هر فردی که علاقه مند به چاپ عکس بوده لذت بخش و هیجان انگیز باشد.

بنابراین پرینتر چاپ عکس آگفافوتو یک انتخاب مفید و مناسب برای چاپ عکس های مورد دلخواه شماست.  این پرینتر با تکنولوژی پیشرفته طراحی و ساخته شده و باعث می شود عکس هایتان را با کیفیت دلخواه تان چاپ و مشاهده کنید.

سایز کاغذ مناسب برای این دستگاه همان کاغذهای مخصوص چاپ هستند که در ابعاد استاندارد وجود دارد. همچنین ظرفیت ورودی این دستگاه برای هر بار استفاده از آن ۸ برگ می باشد و رزولوشن چاپ ۳۰۰*۳۰۰ dpi است.

 

بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پرینتر چاپ عکس موجود در بازار

 

پرینتر چندکاره و مخصوص چاپ عکس کانن مدل PIXMA MG5740

یکی از بهترین محصولات برند کانن که تکنولوژی و نوآوری را می توان در آن لمس کرد،  پرینتر PIXMA MG5740 چند کاره کانن می باشد.  این دستگاه علاوه بر چاپ عکس،  کپی و اسکن را نیز با بهترین کیفیت انجام می دهد.

این پرینتر عملکرد بسیار خوبی دارد و عکس ها را با کیفیت لابراتوار چاپ می کند که در آنها هیچ گونه حاشیه چاپ دیده نمی شود.  این دستگاه عکس ها را در کاغذ چاپ مخصوص دستگاه چاپ کرده و کاغذهای دیگر مناسب چاپ با این دستگاه نمی باشند.

از قابلیت های دیگر این دستگاه مجهز به اتصال بی سیم است که در همه جا قابل حمل می باشد.  شما همچنین می توانید با استفاده از تلفن های همراه هوشمند و حتی تبلت های اندرویدی و IOS بدون رابط و واسطه به پرینتر متصل شوید و از این طریق عکس های خود را به پرینتر ارسال و چاپ نمایید.

این دستگاه نیز قابلیت چاپ دوروی کاغذ را به صورت اتوماتیک دارد. وزن این پرینتر حدود ۶.۳ گرم و سبک بوده و اینکه عمق اسکن رنگی آن ۴۸ رنگی و ۱۶ بیت سیاه و سفید است.  در این پرینتر از کاغذهایی جهت چاپ با  ابعاد ۲۵*۲۰ ۱۸*۱۳ ۱۵*۱۰ A4 Letter و بدون حاشیه استفاده می شود.

سرعت چاپ ۷.۲ صفحه در دقیقه و سرعت اسکن برای A4 حدود ۱۹ ثانیه می باشد.  این رزولوشن اپتیکال اسکنری دارای حداکثر ۱۲۰۰*۲۴۰۰ دارد. این دستگاه در طرح و رنگ مشکی طراحی شده است.  با استفاده از این دستگاه علاوه بر کیفیت و وضوح زیاد چاپ می توانید عکس ها را به طور زنده و منحصر به فرد مشاهده کنید.

این محصول یکی از بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس می باشد که با امکاناتی که این دستگاه دارد می توانید در کمترین حالت عکس های قدیمی را به صورت دیجیتال در آورده و خلاقیت خود را افزایش دهید.  به طوری که جلوه های ویژه را برای چاپ عکس های خود بر ای چاپ پیاده کرده و از آن لذت ببرید.

 

بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پرینتر چاپ عکس موجود در بازار

 

امیدواریم این مطلب توانسته باشد به شما در انتخاب و خرید بهترین پرینتر چاپ عکس یاری و راهنمایی کند.  ما در اینجا به چند نمونه از بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس اشاره کردیم که می تواند راهنمایی خوبی برای شما در انتخاب این محصول باشد.  شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا با محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه آشنا و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

امتیاز دهید