بهترین مارک های پالس اکسیمتر

0

بیماران مبتلا به هیپوکسیمی یا افت سطج اکسیژن خون همواره باید بر سطح اکسیژن خود نظارت داشته باشند. پالس اکسیمتر یک دستگاه کوچک است که تنها با قرار دادن انگشت خود در آن می‌توانید علاوه بر سطح اکسیژن خون، بر سایر فاکتورهای سلامت خود مثل ضربان قلب نظارت داشته باشید. در این مقاله از بونگ قصد داریم بهترین مارک های پالس اکسیمتر و بهترین گزینه‌ها برای خرید پال اکسیمتر را در بازار ایران به شما معرفی کنیم؛ بنابراین، اگر قصد خرید پالس اکسیمتر را دارید اما نمی‌دانید که چه دستگاهی بهترین انتخاب برای شما است در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مارک های پالس اکسیمتر

دستگاه‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد چند مدل از بهترین مارک های پالس اکسیمتر هستند که هم اکنون امکان خرید آن‌ها در بازار ایران وجود دارد. با اینکه همه این دستگاه‌ها گلچینی از بهترین محصولات بازار هستند اما هر کدام از آن‌ها ممکن است از نظر فاکتورهایی مثل قیمت، دوام، طراحی، راحتی استفاده و … با یک دیگر متفاوت بوده و برای سلایق و نیاز‌های مختلف مناسب باشند.

پالس اکسیمتر جامپر مدل JPD-500E

یکی از بهترین دستگاه‌های پالس اکسیمتر که افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام کرده و در حال استفاده از آن هستند دستگاه پالس اکسیمتر جامپر مدل JPD-500E است. تنها کافی است که انگشت خود را در این دستگاه قرار دهید تا میزان اکسیژن خون و ضربان قلبتان را به شما نشان دهد. این پالس اکسیمتر برای تامین انرژی مورد نیاز خود از باتری استفاده می‌کند و برای اینکه در مصرف آن صرفه جویی شود، در صورت عدم استفاده از دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

دقت پالس اکسیمتر جامپر مدل JPD-500E و قیمت مناسب آن از مهم‌ترین دلایلی هستند که شما را برای خرید این دستگاه راضی خواهند کرد و در واقع، خریداران زیادی نیز همین دو عامل را مهم‌ترین فاکتورها برای خرید این دستگاه عنوان کرده‌اند. به طور کلی، اگر هدف شما خرید پالس اکسیمتری با دوام، مطمئن و مقرون به صرفه است، پالس اکسیمتر جامپر مدل JPD-500E یکی از بهترین گزینه‌های موجود به حساب می‌آید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پالس اکسیمتر جامپر مدل JPD-500E

 

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30

دستگاه پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30 گزینه‌ای کمی گرانتر برای خرید پالس اکسیمتر به حساب می‌آید اما با این حال یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها موجود در باز را ایران است. بعد از قرار دادن انگشت خود در این دستگاه، میزان اکسیژن خون و  ضربان قلب شما در نمایشگر نسبتا بزرگ آن نمایش داده می‌شود و شاهد هیچگونه تاخیر یا مشکل در فرآیند اندازه گیری نخواهیم بود.

نمایشگر پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30 از نوع رنگی بوده و این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از باتری قابل تعویض دریافت می‌کند. این پالس اکسیمتر دارای سیستم خاموشی خودکار است تا انرژی آن در صورت عدم استفاده  اتلاف نشود؛ علاوه بر این، یکی از قابلیت‌هایی که پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30 را برای ورزش و فعالیت های تحرک بالا مثل اسکی، کوه نوردی و … ایده‌آل می‌کند قابلیت جلوگیری و هشدار برای تغییرات خطرناک در میزان اکسیژن در خون در طی فعالیت است که می‌تواند از شرایط خطرناک سلامتی جلوگیری کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30

 

پالس اکسیمتر چویسمد مدل MD300C2

یک انتخاب مقرون به صرفه دیگر برای خرید پالس اکسیمتر، دستگاه پالس اکسیمتر چویسمد مدل MD300C2 است. علیرغم قیمت مناسب، این دستگاه با دقت کامل می‌تواند میزان اکسیژن خون و ضربان قلب را اندازه گیری کند. پالس اکسیمتر چویسمد مدل MD300C2 برای نمایش ضربان قلب و اکسیژن خون از یک نمایشگر OLED رنگی استفاده کرده که از وضوح و کیفیت قابل قبولی برخوردار است. باتری این پالس اکسیمتر انرژی لازم برای  برای مدت ۳۰ ساعت کار را فراهم آورده و در صورتی که به مدت ۸ ثانیه از آن استفاده نشود قابلیت خاموش شدن خودکار فعال خواهد شد تا از هدر رفت باتری جلوگیری شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پالس اکسیمتر چویسمد مدل MD300C2

 

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80 محصولی دیگر از برند بیور است که هم اکنون به عنوان یکی از بهترین مارک‌ های پالس اکسیمتر و سایر کالاهای پزشکی شناخته می‌شود. این دستگاه از نظر قیمتی در دسته پالس اکسیمترهای میان رده رو به گران قیمت قرار می‌گیرد که البته کیفیت ساخت بالاتر و کمی امکانات بیشتر به خوبی قیمت بالاتر آن نسبت به مدل‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم را توجیه می‌کنند.

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80 توانایی این را دارد که به مدت ۲۴ ساعت به شکل مداوم بر ضربان قلب و اکسیژن خون شما نظارت کند. این دستگاه از باتری شارژی برای تامین انرژی خود نیاز خود استفاده می‌کند و به دلیل طراحی بسیار مناسب آن، هنگام استفاده باعث هیچگونه درد یا ناراحتی نخواهند شد. نمایشگر پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80 برای نشان دادن میزان اکسیژن محلول در خون و ضربان قلب و از سه مدل نور دهی مختلف استفاده می‌کند که این مسئله باعث می‌شود در شرایط مختلف وضوح بالا نمایشگر را تجربه کنید. در مجموع، اگر قصد دارید مبلغی بیشتر از هزینه حداقلی برای خرید پالس اکسیمتر هزینه کنید یکی از بهترین گزینه‌ها پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80 است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پالس اکسیمتر بیورر مدل PO 80

 

پالس اکسیمتر اکیوریت ریشتر مدل Ri-Fox N 1905

آخرین دستگاهی که قصد داریم آن را به عنوان یکی از بهترین مدل‌ها از بهترین مارک های پالس اکسیمتر خدمت شما معرفی کنیم از کلاس گران قیمت‌ها بوده و پالس اکسیمتر اکیوریت ریشتر مدل Ri-Fox N 1905 نام دارد. از قیمت بالا این دستگاه که بگذریم، شاید بتوانیم لقب بهترین پالس اکسیمتر موجود در بازار ایران را به آن بدهیم.

پالس اکسیمتر اکیوریت ریشتر مدل Ri-Fox N 1905 وزنی معادل ۱۰۰ گرم داشته و دقت آن در بین پالس اکسیمترها مثال زدنی است. این دستگاه از باتری قلمی برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می‌کند و بعد از هر ۳۰ ساعت کار کردن به تعویض باتری نیاز خواهد داشت. سیستم خاموشی خودکار در Ri-Fox N 1905 نیز تعبیه شده و در صورتی که ۸ ثانیه از دستگاه استفاده نشود فعال خواهد شد تا از هدر رفت باتری جلوگیری شود. بیسیم به همراه سنسور داخلی، تشخیص سریع و آسان در هنگام اتصال به انگشت و لامپ LED از دیگر امکاناتی هستند که برند آلمانی اکیوریت ریشتر بر روی پالس اکسیمتر Ri-Fox N 1905 به کار برده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پالس اکسیمتر اکیوریت ریشتر مدل Ri-Fox N 1905

 

امتیاز دهید