بهترین مارک میوه خشک‌ کن

0

 

 

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات میوه خشک‌ کن و خرید انلاین

 

 

در میان ده‌ها وسیله برقی موجود در بازار دستگاه میوه خشک کن از جمله جدیدترین و به روزترین دستگاه‌ها به شمار می‌رود. افرادی که علاقه زیادی به خوردن تنقلات دارند، با خرید این دستگاه می‌توانند تنقلات سالم و مقوی را جایگزین تنقلات ناسالم کنند. ما در این مقاله از مجله لوازم خانگی بونگ درباره ۵ تا از برترین و پرفروش‌ترین میوه خشک کن‌ها صحبت کرده‌ایم. برای اطلاع از ویژگی‌های این ۵ دستگاه لازم است این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.

 

 

میوه خشک کن، جدیدترین دستگاه در آشپزخانه‌ها

 

یکی از جدیدترین وسایل برقی که به تازگی وارد زندگی افراد شده است، میوه خشک کن است. این دستگاه‌ها بدون این که مواد غذایی و خوراکی‌ها را بپزند، آب میان بافتی آن‌ها را خشک می‌کنند. در این دستگاه‌ها المنت حرارتی گرما تولید می‌کند و فن دستگاه این گرمای تولید شده توسط المنت حرارتی را به گردش در می‌آورد. نکته قابل توجه این است که دستگاه میوه خشک کن فقط مناسب خشک کردن میوه نیست! این وسیله برقی برای خشک کردن سبزیجات و گل و در انواع پیشرفته‌تر برای خشک کردن گوشت، لواشک و غلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مصرف برق این دستگاه بسیار پایین بوده و زمان خشک کردن میوه‌ها به ضخامت لایه‌های میوه بستگی دارد. بهترین و مناسب‌ترین ضخامت اسلایس میوه‌ها ۵ میلی‌متر است. خشک کردن میوه، سبزیجات و… باعث حفظ مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در ماده غذایی می‌شود. از این رو خشک کردن یکی از روش‌های نگه‌داری مواد غذایی محسوب می‌شود. استفاده از دستگاه میوه خشک کن‌ کار آسانی بوده و به راحتی می‌توان از این دستگاه‌ها استفاده کرد.

 

۵ برند برتر میوه خشک کن

 

 

 

 

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه میوه خشک کن سایا مدل GP103

 

 

میوه خشک کن سایا مدل GP103

 

دستگاه میوه خشک کن سایا مدل GP103 یک محصول بسیار کارآمد از کمپانی سایا است. این محصول مورد استقبال افرادی قرار گرفته است که دوستدار تنقلات سالم و ورقه‌های خوش مزه میوه هستند. این دستگاه دارای موتور ۲۵۰ وات بوده و جنس بدنه آن پلاستیکی است. برای خشک کردن هر میوه با قطر بیشتر، زمان بیشتری لازم است. یعنی؛ زمان خشک کردن میوه‌ها کاملا به قطر آن‌ها وابسته است. بهترین قطر برای خشک کردن میوه ۵ میلی‌متر است. این دستگاه با داشتن ۵ طبقه متفاوت، به کاربر اجازه می‌دهد تا میوه‌های زیادی را به صورت همزمان خشک کند. این ۵ طبقه هم امکان جدا شدن از دستگاه و هم امکان چرخش ۳۶۰ درجه را دارند. به همین دلیل، شستن آن‌ها کار سختی نیست.

سینی‌های این میوه و سبزی خشک کن مشبک بوده و این ویژگی، امکان انتقال گرما را فراهم می‌کند. میوه‌ها و سبزی‌های خشک، جزو خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین تنقلات به شمار می‌روند. شما خریداران عزیز، با خرید این دستگاه در خانه خود به راحتی می‌توانید این تنقلات سالم و خوشمزه را درست کرده و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. برای خرید دستگاه میوه خشک کن سایا مدل GP103 به دیجی کالا مراجعه کنید.

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه میوه خشک کن سایا مدل GP-102

 

 

میوه خشک کن سایا مدل GP-102

 

چند سالی است که میوه‌های خشک وارد بازار تنقلات شده‌اند و به سبب اینکه جزو سالم‌ترین تنقلات هستند، محبوبیت زیادی را در میان مردم کسب کرده‌اند. میوه و سبزی خشک کن سایا مدل GP102 یکی از محصولات تولیدی کمپانی سایاست. این شرکت برای طرفداران این تنقلات، این امکان را فراهم کرده است که در خانه خودشان تنقلات سالم درست کنند. بدون اینکه هزینه اضافی برای آن پرداخت کنند. این دستگاه میوه خشک کن دارای ۵ طبقه مشبک پلاستیکی است که امکان گردش گرما را از میان میوه‌ها و یا سبزی‌ها فراهم می‌کند. این دستگاه علاوه بر این که میوه و سبزی را خشک می‌کند، قابلیت خشک کردن گل‌ها را نیز دارد.

تولید کنندگان این دستگاه، امکان خشک کردن و تهیه لواشک را هم به قابلیت‌های این دستگاه اضافه کرده‌اند. شما با خرید این دستگاه می‌توانید لواشک‌های سالم، خوش طعم و ترش مزه را در خانه خود درست کنید. توان این دستگاه ۲۵۰ وات بوده و وزنی سبک دارد. در این دستگاه میوه خشک کن هوا به صورت دورانی در گردش است. برای خرید این محصول و یا استعلام قیمت آن به دیجی کالا مراجعه کنید.

 

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه میوه خشک میوه خشک کن مکسی مدل FR

 

 

میوه خشک کن مکسی مدل FR

 

میوه‌های خشک به خاطر داشتن طعمی بی نظیر می‌توانند جایگزین مناسبی برای تنقلات ناسالم باشند. دستگاه میوه خشک کن مکسی مدل FR علاوه بر خشک کردن میوه، قابلیت خشک کردن سبزی و انواع گل را نیز داراست. موتور این دستگاه ۳۵۰ وات بوده و در نتیجه بسیار کم مصرف است. این دستگاه دارای ۵ سینی مشبک است و به کاربر امکان خشک کردن همزمان حجم زیادی از میوه را می‌دهد. هر ۵ طبقه روی هم قرار گرفته و هر طبقه به صورت کاملا مجزا، خاصیت چرخش ۳۶۰ درجه و جا به جایی را نیز دارد. در این صورت امکان شستشوی تمام این طبقات برای کاربر فراهم شده می‌شود. از طریق دکمه‌های موجود روی دستگاه می‌توانید دما و تایمر را تنظیم کنید.

اگر قصد خرید این محصول منحصر به فرد را دارید، بهتر است به سایت دیجی کالا مراجعه کرده و ضمن دریافت تخفیفات ویژه، این محصول را سفارش دهید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه میوه خشک کن رمانتیک هوم مدل DFF15

 

 

میوه خشک کن رمانتیک هوم مدل DFF15

 

میوه‌های خشک شده از جمله تنقلات سالم و خوش طعم به شمار می‌روند. دستگاه میوه خشک کن رمانتیک هوم مدل DFF15 این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمان، هر میوه‌ای که دوست دارید را خشک کنید. از آن جایی که این دستگاه دارای موتور ۱۴۵ وات است، مصرف برق پایینی هم دارد. پس برای خشک کردن انواع میوه خوشمزه، دیگر نگران مصرف برق زیاد نباشید. این دستگاه هم دارای ۵ سینی مشبک مجزاست که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. جدا شدن این سینی‌ها امکان شستشوی راحت و سریع را برای کاربران فراهم آورده است. دستگاه میوه خشک کن رمانتیک هوم روی بدنه خود دارای دکمه‌های تنظیمی است. شما از طریق این دکمه‌ها می‌توانید دما و تایمر را تنظیم کنید. اگر قصد خرید یک میوه خشک کن زیبا و کاربردی را دارید، می‌توانید به دیجی کالا مراجعه کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه میوه خشک کن دسینی مدل ۱۰۰۰

 

 

میوه خشک کن دسینی مدل ۱۰۰۰

 

مدل ۱۰۰۰ از میوه خشک کن دسینی، یکی از محصولات پرکاربرد و مقرون به صرفه به حساب می‌آید. این مدل از دستگاه میوه خشک کن دسینی، دارای کیفیت ساخت بالا، امکانات زیاد و قابل توجه، کارآیی بالا و قیمتی بسیار مناسب است. توان مصرفی این دستگاه ۴۰۰ وات بوده است و به همین دلیل، کم مصرف بودن هم به ویژگی‌های این محصول اضافه می‌شود. این دستگاه امکان خشک کردن انواع میوه و سبزیجات را در کم‌ترین زمان فراهم می‌کند. میوه خشک کن دسینی دارای بدنه‌ای پلاستیکی بوده و به همین دلیل وزنی سبک دارد. برای خرید این محصول که یکی از پرطرفدارترین و برترین محصولات محسوب می‌شود، به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

 

 

نتیجه گیری

ما در این مقاله از مجله لوازم خانگی بونگ ، ۵ تا از برترین و پرفروش‌ترین میوه خشک کن‌ها را مورد مطالعه و بررسی قرار دادیم. همانطور که گفتیم؛ علاوه بر این که استفاده از این دستگاه به سادگی امکان پذیر است، این دستگاه مصرف بسیار پایینی هم دارد. اکثر این ۵ مدل دارای ۵ طبقه سینی مشبک و جدا هستند. گرما از میان این شبکه‌های روی سینی در جریان قرار می‌گیرد. برای خرید دستگاه میوه خشک کن‌، کافیست به دیجی کالا مراجعه کنید.

 

 

 

مشاهده تخفیف های ویژه محصولات میوه خشک‌ کن و خرید انلاین

 

 

 

امتیاز دهید