بهترین مارک مینی سرخ‌ کن

0

ترک غذا‌های سرخ کردنی یک امر بسیار محال و غیر ممکن است. اما شما می‌توانید به کمک مینی سرخ کن‌ها این غذا‌ها را با روغن کمتر و با همان کیفیت بالا بپزید و هیچ نگرانی از جهت کثیفی اطراف خود نداشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین مارک مینی سرخ‌ کن آشنا سازیم. اگر قصد خرید این محصول کاربردی را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله کاربردی در رابطه با بهترین مارک مینی سرخ‌ کن را مطالعه فرمایید تا اطلاعات بیشتری راجع به آن به‌دست آورید.

مینی سرخ‌ کن

مینی سرخ کن یک دستگاه کاملا کاربردی می‌باشد که نسبت به سرخ‌کن‌ها جای کمتری را اشغال و هم‌چنین به روغن کمتری احتیاج دارد و در نتیجه شما می‌توانید انواع غذا‌ها مانند سیب‌زمینی سرخ شده یا بادمجان را به کمک آن در زمانی سریع‌تر و با روغن کمتر بپزید و از این ‌غذا‌های سرخ شده نسبتا سالم استفاده نمایید. اگر قصد خرید بهترین مارک مینی سرخ‌ کن را دارید؛ در سایت دیجی‌کالا می‌توانید انواع آن را مشاهده کنید.

مینی سرخ‌ کن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی سرخ کن موجود در بازار

ویژگی‌های بهترین مارک مینی‌ سرخ‌ کن

حال که شناخت نسبی نسبت به مینی سرخ کن به دست آوردید، حتما این سوال در ذهن شما شکل گرفته است که بهترین مارک مینی سرخ‌ کن دارای چه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی می‌باشد؟

در پاسخ به سوال شما عزیزان بایستی بگوییم که یک مینی سرخ کن خوب بایستی علاوه بر طراحی زیبا، نیاز به حجم کمی روغن برای هر بار استفاده داشته باشد و تمامی مواد و جنس به کار رفته در آن، از بهترین جنس بوده و تنظیمات مخصوصی برای پخت و پز داشته باشد.

ویژگی‌های بهترین مارک مینی‌ سرخ‌ کن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی سرخ کن موجود در بازار

علاوه بر آن بتوان به راحتی انواع قطعات آن را از هم جدا نموده و توسط دست یا به کمک ماشین ظرفشویی با خیال راحت شسته و در کنار تمامی این موارد از قابلیت جمع‌کنندگی سیم برخوردار باشد تا خراب نگردد. در ادامه شما عزیزان را با چند مدل از بهترین مارک مینی سرخ‌ کن آشنا خواهیم نمود.

معرفی چند مدل برتر از بهترین مارک مینی سرخ‌ کن

مینی سرخ کن فیلیپس مدل  Daily Collection

یکی از بهترین مارک مینی سرخ‌ کن را بایستی این سری خاص از برند فیلیپس دانست که علاوه بر طراحی بسیار زیبا و هوشمندانه دارای مخزنی به ظرفیت ۸۰۰ لیتر در قسمت پایین دستگاه بوده و مجهز به توری عالی می‌باشد. فیلیپس برای سرخ کردن غذا‌ها به روغن بسیار کمی نسبت به سایر مدل‌ها نیاز دارد؛ زیرا عملیات پخت را با گردش هوا و چرخش استوانه انجام داده و در این صورت غذا‌های شما سالم‌تر خواهند بود‌.

مینی سرخ کن فلیپس مدل  Daily Collection

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی سرخ کن موجود در بازار

از طرف دیگر جنس محصول و تمامی تجهیزات آن از کیفیتی بالا برخوردارند و در زمان پخت و پس از آن به هیچ عنوان بوی نامطبوعی در محیط ایجاد نمی‌کند. به همین خاطر اغلب افراد آن را به عنوان بهترین مارک مینی سرخ‌ کن می‌شناسند. لازم به ذکر است که این دستگاه پس از ۳۰ دقیقه برای حفظ امنیت به طور خودکار خاموش می‌گردد. هم‌چنین به دلیل داشتن سیم جمع کن به مرور زمان به سیم و اتصالات آن آسیبی وارد نشده و توان مصرفی بسیار عالی یعنی ۱۴۲۵ وات دارد که می‌توانید بسته به نیاز خود درجه حرارت و سرخ کن را کم یا زیاد نمایید.

مینی سرخ کن دسینی مدل ۶۰۰

این مدل از بهترین مارک مینی سرخ‌ کن، گرچه بدون روغن هم به طور کاملا عالی به کار خود ادامه می‌دهد؛ اما شما عزیزان می‌توانید در صورت تمایل مقدار اندکی روغن به آن بیفزایید تا غذا‌های شما را خوشمزه‌تر کند. دارای حداکثر توان ۱۳۰۰ وات می‌باشد که ظرفیتی بالغ بر ۲.۵ لیتر را دارا بوده و در کنار زیبایی ظاهری، بسیار عالی و با کیفیت است. این دستگاه از عمر بسیار طولانی برخوردار بوده و همین مورد نوعی برتری برای آن محسوب می‌گردد. به دلیل داشتن قطع کن خودکار اگر بنا به هر دلیلی فراموش کنید که چه زمانی باید دستگاه را خاموش نمایید، پس از حداکثر نیم ساعت به طور اتومات خاموش می‌گردد.

مینی سرخ کن دسینی مدل 600

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی سرخ کن موجود در بازار

از طرفی، هر زمان که تمایل به شست‌وشو داشته باشید می‌توانید تک تک قطعات را از یک‌دیگر جدا نموده و پس از شست‌وشو بدون نگرانی از خرابی دستگاه خشک کرده و در سر جای خود قرار دهید. صفحه نمایشی دسینی به عنوان بهترین مارک مینی سرخ‌ کن به صورت لمسی طراحی گشته و یک سری پیش برنامه‌ها در آن با توجه به نوع غذای مد نظر شما عزیزان فراهم گشته تا با سرعت و دقت بیشتری کار خود را انجام دهید. برای خرید این محصول همین حالا به سایت دیجی کالا سر بزنید.

مینی سرخ کن بدون روغن دی اس پی مدل kb2048

رنگ منحصر‌به‌فرد این بهترین مارک مینی سرخ‌ کن؛ کاملا خاص و به رنگ سبز آبی می‌باشد که می‌توانید تک تک قطعات را برای شست‌وشو از هم جدا کرده و داخل ماشین ظرفشویی با خیال راحت بشویید و یا اینکه به کمک دست عملیات شست‌وشو را انجام دهید. ظرفیت استاندارد آن ۳ لیتر است و به همین دلیل شما عزیزان می‌توانید بدون روغن یا با حداقل روغن ممکن با توان بالا (۱۳۵۰ وات) حجم بسیار زیادی از انواع غذا‌های مختلف مانند ران و سینه سرخ شده  و سایر غذا‌ها را بپزید و مهمان خود را از طعم و سلامت غذای خود شگفت زده کنید.

مینی سرخ کن بدون روغن دی اس پی مدل kb2048

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی سرخ کن موجود در بازار

همانند سایر مدل‌ها از بهترین مارک مینی سرخ‌ کن که در این جا شرح دادیم؛ این مدل هم دارای قطع کن خودکار بوده و از ایمنی بسیار بالا برخوردار است. از طرفی این محصول یک محصول خارجی متعلق به کشور چین می‌باشد که دارای یک محفظه فلزی استیل برای خارج کردن راحت غذاهای سرخ شده نیز هست. با مراجعه به دیجی کالا و مشاهده قسمت پرفروش‌ترین محصولات، می‌توانید این مینی سرخ کن را مشاهده و خریداری نمایید.

مینی سرخ‌ کن فیلیپس مدل HD9260

در کنار قیمت نسبتا بالایی که این محصول دارد؛ بدنه دستگاه مجهز به عایق سرد کننده بوده و باعث می‌شود در هنگام کار کردن با آن دست‌‌ها نسوزند. از طرفی دیگر این دستگاه مجهز به ویژگی گرم‌کن غذا می‌باشد و می‌تواند برای مدتی طولانی در محفظه خود غذا را به خوبی خنک نگه‌دارد. روکش محفظه از نوع ضد خش بوده و دارای ظرفیت ۷ لیتر است که می‌توان توسط این دستگاه که به عنوان بهترین مارک مینی سرخ‌ کن نیز شناخته می‌شود، انواع غذا‌های سرخ‌کردنی را فوری تهیه نموده و داغ بر سر سفره سرو کنید. لازم به ذکر است بگوییم که وضعیت غذا به طور مداوم بر روی ال ای دی و صفحه کار نمایش داده می‌شود و به موجب این کار از سوختگی غذا یا پخت بیش از حد آن جلوگیری خواهد شد.

مینی سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9260

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی سرخ کن موجود در بازار

مینی سرخ‌ کن تفال EY201

برخلاف محصول قبلی که دارای قیمتی نسبتا بالا بود؛ این مدل دارای قیمتی بسیار اقتصادی می‌باشد که در کنار قدرت بالا، عملکرد عالی و ظاهر زیبا بسیار مورد توجه افراد قرار می‌گیرد و بهترین مارک مینی سرخ‌ کن تبدیل شده است. این محصول دارای محفظه نچسب و ضد خش در ظرفیت ۴.۲ لیتر است که می‌توان تا ۴ کیلوگرم مواد غذایی را در هر بار استفاده توسط آن سرخ نمود.

مینی سرخ‌ کن تفال EY201

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مینی سرخ کن موجود در بازار

قدرت دستگاه ۱۵۰۰ وات است که آن را به یک نمونه خاص تبدیل نموده است. بدنه آن نیز از جنس پلاستیک درجه یک است که می‌تواند در زمانی کوتاه و باور نکردنی حجم زیادی از سیب زمینی و یا هر نوع ماده غذایی دیگر را برای شما سرخ نماید و به راحتی و با کمک جدا نمودن قطعات آن از یک‌دیگر می‌توانید آن‌ها را داخل ظرفشویی و یا به تنهایی بشویید. برای خرید بهترین مارک مینی سرخ‌ کن به سایت دیجی کالا مراجعه کرده و بسته به بودجه خود مناسب‌ترین محصول را خریداری نمایید.

امتیاز دهید