بهترین مارک ماژیک‌های رنگ آمیزی

0

برای این که یک تصویر بسیار زیبا و جذاب داشته باشید، بهتر است در رنگ آمیزی‌ها از ترکیب ابزار رنگ آمیزی استفاده کنید. ماژیک‌ها از جمله نوشت افزارهای روانی هستند که برای رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. افراد بسیاری طرفدار رنگ آمیزی با ماژیک‌ها هستند و همین تقاضای افراد سبب افزایش تولید و تنوع محصولات شده است. در نقاشی‌هایی با رنگ‌های ترکیبی معمولا از ماژیک رنگ آمیزی برای قسمت‌هایی که می‌خواهند درخشان و پررنگ باشد استفاده می‌کنند. در صورتی که از ماژیک رنگی خود برای رنگ آمیزی کاغذهای غیر استاندارد استفاده کنید و یا هنگام استفاده، ماژیک را روی کاغذ فشار دهید، کاغذ پاره خواهد شد.

با توجه به کارآیی، ماژیک‌ها دارای تنوع بسیاری از جمله؛ ماژیک هایلایت، ماژیک وایت برد، ماژیک سی دی و… به بازار عرضه می‌شوند. افرادی که به رنگ آمیزی و همچنین طراحی و نقاشی علاقمند هستند، معمولا از ماژیک رنگ آمیزی استفاده می‌کنند. این دسته از ماژیک‌ها، جزو پرطرفدارترین نوشت افزارها هستند. البته در خرید بهترین ماژیک‌های رنگ آمیزی باید به جنس نوک، مقدار جوهر، رنگ ماژیک و… نیز نوجه کنید. توجه کردن به برند ماژیک رنگ آمیزی نیز می‌تواند در خرید بهتر به شما کمک کند.

برای این که بتوانید بهترین و پرفروش‌ترین ماژیک رنگ آمیزی را خریداری کنید، ما در این مقاله از مجله بونگ ،  به بررسی و معرفی ۵ برند از برترین و پرفروش‌ترین مارک‌های ماژیک‌های رنگ آمیزی پرداخته‌ایم. از این رو با خواندن این مقاله می‌توانید رضایت در خرید را تجربه کنید.

معرفی ۵ برند معروف و پرفروش از ماژیک‌های رنگ آمیزی

ماژیک پیکاسو مدل Fine TIP مناسب برای رنگ آمیزی

«پیکاسو» یکی از معروف‌ترین مارک‌ها در زمینه انواع نوشت افزار‌ها می‌باشد. این برند همواره تولیدات متنوع و با کیفیتی را تولید کرده است. ماژیک رنگ آمیزی پیکاسو مدل Fine TIP در یک بسته بندی ۱۲ عددی به کاربران ارائه می‌گردد. این محصول یکی از بهترین ابزارهائیست که کاربران از آن برای افزودن گیرایی در نقاشی خود استفاده می‌کنند. ماژیک پیکاسو مدل Fine TIP شامل ۱۲ عدد ماژیک در رنگ‌های متنوع و بسیار شاد است که می‌تواند جزء به جزء نقاشی را مشخص کند. این ماژیک‌ها تک سر بوده و برای استفاده بچه‌ها هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کنند. چون؛ غیر سمی هستند!

بسته بندی این محصول از یک پلاستیک بسیار محکم است که حمل ماژیک‌ها را برای شما راحت‌تر کرده است. نوک گرد و محکم ماژیک رنگ آمیزی پیکاسو مدل Fine TIP در برابر فشار و یا شکستن مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد. ماژیک ۱۲ رنگ پیکاسو به نقاشی شما رنگ و جلوه‌ای دیگر می‌بخشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماژیک پیکاسو مدل Fine TIP مناسب برای رنگ آمیزی

 

ماژیک کرونا مدل WATER COLOR PEN مناسب برای رنگ آمیزی

بیشتر کودکان، در نقاشی‌های خلاقانه خود علاقمندی‌های خودشان را مشخص می‌کنند. اندازه‌ها، رنگ‌ها و شخصیت‌های موجود در نقاشی تا حدودی بیانگر حالات روحی کودکان است. اکثریت کودکان و یا حتی بزرگسالان از بازی کردن با رنگ‌ها لذت می‌برند. ابزارهای مختلفی برای نقاشی کودک مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از پرطرفدارترین ابزارها، ماژیک رنگ آمیزی است. ماژیک یکی از نوشت افزارهائیست که برای نقاشی و یا رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوک این ابزار پرطرفدار معمولا از فیبر و یا نمد می‌باشد. ماژیک رنگ آمیزی کرونا مدل WATER COLOR PEN، یکی از بهترین و پرفروش‌ترین ماژیک‌ها به شمار می‌رود. از این دسته از ماژیک‌ها برای نقاشی روی کاغذ و یا مقوا استفاده می‌شود. کشور سازنده این محصول چین است. از ویژگی‌های دیگر این ماژیک می‌توان به ضد آب بودن، ماندگاری بالا، رنگ‌های شاد و زنده اشاره کرد. قیمت ماژیک کرونا مدل WATER COLOR PEN بسیار مناسب است. در نتیجه؛ شما می‌توانید یک بسته ماژیک با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کرده و ان را به کودک خود هدیه دهید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماژیک کرونا مدل WATER COLOR PEN مناسب برای رنگ آمیزی

 

ماژیک الی هاپ کد A مناسب برای رنگ آمیزی

ماژیک رنگی الی هاپ، از یک نوک گرد و از جنس فیبر ساخته شده است. جوهر ماژیک رنگ آمیزی الی هاپ بسیار روان و درخشان است. از آن‌جایی که این ماژیک‌ها بر پایه آب ساخته شده‌اند، به راحتی از روی لباس و با هر گونه پارچه پاک شده و اثری از خود بر روی پارچه باقی نمی‌گذارند. شما می‌توانید یک بسته ماژیک خوش رنگ الی هاپ را به کودک خود هدیه دهید و نگران رنگی کردن لباس او نباشید. چون؛ لکه‌های جوهر این ماژیک‌ها به راحتی از روی لباس پاک می‌شوند.

این محصول یک بسته ماژیک رنگ آمیزی در ۱۲ رنگ مختلف است که باعث شده است کودک شما بتواند اجزای نقاشی خود را از طریق رنگ‌ها از هم تفکیک کند. اگر به دنبال خرید یک ماژیک با کیفیت با تنوع رنگی بسیار بالا و جذاب هستید، ماژیک ۱۲ رنگ الی هاپ می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماژیک ماژیک الی هاپ کد A مناسب برای رنگ آمیزی

 

ماژیک هپو مدل RS مناسب برای رنگ آمیزی

درون بسته بندی ماژیک هپو مدل RS، ۱۲ عدد ماژیک رنگ آمیزی در ۱۲ رنگ مختلف قرار گرفته است که به شما در رنگ آمیزی شادتر و جذاب‌تر کمک می‌کند. این ماژیک تک سر بوده و نوک آن از جنس نمدی و گرد است. در نتیجه؛ رنگ را به بهترین شکل ممکن روی کاغذ شما منتقل می‌کند. از آن‌جایی که جنس نوک این ماژیک بسیار محکم و مقاوم است، می‌توانید با خیالی راحت نقاشی خود را رنگ آمیزی کنید.

با قرار دادن درپوش روی نوک ماژیک از خشک شدن آن جلوگیری می‌کنید. جنس پلاستیکی بدنه این دسته از ماژیک‌ها باعث شده است تا فرد بتواند به راحتی ماژیک را در دست گرفته و رنگ آمیزی کند. بسته بندی این محصول از یک پلاستیک جعبه‌ای شکل و بسیار مقاوم است که ماژیک‌های رنگ آمیزی را از هرگونه آسیب و ضربه محافظت می‌کند.  شما می‌توانید بسته ۱۸‌تایی ماژیک هپو مدل RS را با قیمتی کمی بالاتر خریداری کنید. با خریداری بسته ۱۲تایی و یا ۱۸تایی ماژیک رنگ آمیزی، می‌توانید اجزای نقاشی را کاملا مشخص کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماژیک هپو مدل RS مناسب برای رنگ آمیزی

 

ماژیک چیکی چیکی مدل LA27 مناسب برای رنگ آمیزی

ماژیک‌های رنگ آمیزی چیکی چیکی، در یک بسته بندی مقوایی کوچک قرار گرفته‌اند. به همین دلیل؛ ابعاد کوچکی داشته و به راحتی درون کیف کودکان شما جای می‌گیرند. نوک گرد ماژیک‌ چیکی چیکی باعث می‌شود با هر حرکت دست، به راحتی و بسیار نرم، نقاشی شما را رنگین شود. روان بودن این دسته از ماژیک‌ها باعث افزایش سرعت کودک در رنگ آمیزی نیز می‌شود. جوهری که از طریق نوک گرد و فیبری ماژیک رنگ آمیزی چیکی چیکی روی کاغذ نقاشی شما منتقل می‌شود، غیر سمی می‌باشد. در نتیجه؛ هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما به همراه نخواهد داشت.

۶ عدد ماژیک خوش رنگ چیکی چیکی درون بسته بندی قرار گرفته و مناسب برای استفاده کودکانی شده است که کم سن و سال بوده و می‌خواهند رنگ آمیزی کردن را یاد بگیرند. این ۶ رنگ کاربردی و بسیار خوش رنگ هستند. ماژیک رنگ آمیزی چیکی چیکی ساخت کشور آلمان بوده و از طول عمر نسبتا بالایی برخوردار می‌باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه ماژیک چیکی چیکی مدل LA27 مناسب برای رنگ آمیزی

 

امتیاز دهید