بهترین مارک لوسیون بدن

0

پوست صورت و بدن به دلیل شرایط محیطی بیشتر در معرض خشکی و عوارض دیگر است.  از این رو بهترین راهکار برای حفظ رطوبت پوست استفاده از کرم و لوسیون ها می باشد که می توانند آبرسانی را برای پوست انجام دهند.

از آنجا که کرم ها به دلیل ترکیبات غلیظ تر از لوسیون ها،  کمتر و کندتر جذب پوست می شوند.  از این رو استفاده از لوسیون ها از لحاظ فرمولاسیون سبک تر می تواند تاثیرگذارتر باشند. لوسیون ها از جمله محصولاتی هستند که به آبرسانی کامل پوست کمک کرده و در حین حال پوست را تغذیه و تقویت می کنند.

با این حال  استفاده از یک محصول لوسیون که دارای کیفیت مناسبی باشد از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار است.  بنابراین همواره بهترین مارک های لوسیون بدن و صورت از جمله محصولاتی هستند که هم دارای کیفیت بوده و نیز میزان تاثیرگذاری بالایی نسبت به سایر محصولات بی کیفیت دارند.

در این مقاله قصد داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین مارک های لوسیون بدن از فروشگاه دیجی کالا شما را با این محصولات آشنا نموده تا با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید آنها اقدام نمایید.

معرفی پنج نمونه پر فروش از بهترین مارک های لوسیون بدن و صورت از دیجی کالا

در ادامه این مطلب پنج نمونه از بهترین مارک های لوسیون بدن و صورت را به شما معرفی می کنیم،  که از طریق سایت دیجی کالا به مشتریان عرضه می شود. شما همواره می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا با محصولات متنوع تر در زمینه بهترین مارک های لوسیون بدن و صورت آشنا شده و نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.

لوسیون بدن سوپکس مدل shea butter & Aloe vera حجم ۳۵۰ میلی لیتر

این لوسیون دارای مواد و ترکیباتی نظیر گلیسیرین،  عصاره آلوئه ورا،  شی باتر، ستیل الکل،  استئاریل،  و سایر مواد و اسانس های مجاز آرایشی می باشد که برای پوست مفید هستند.  ماده مهم در این محصول عصاره شی باتر است که ضمن خاصیت مرطوب کنندگی به کاهش چین و چروک در پوست نیز کمک می کند.

این لوسیون محصول برند ایرانی سوپکس می باشد،  که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی جزو برندهای باکیفیت و معتبر است.  این محصول با انواع پوست ها سازگار بوده و پوست را لطیف و نرم و شاداب می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول خاصیت جوان کنندگی آن می باشد،  و به پوست احساس سبکی و طراوت می دهد.  این لوسیون همچنین ضمن فراهم آوری رطوبت مورد نیاز در لایه های پوستی،  مانع از تبخیر آب از سطح پوست نیز می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه لوسیون بدن سوپکس مدل shea butter & Aloe vera حجم ۳۵۰ میلی لیتر

 

لوسیون بدن مورینگا امو مدل مغذی حجم ۳۰۰ میلی لیتر

از ویژگی ها و مزایای این محصول آب رسان قوی و تسکین دهنده و کمک به التهابات پوستی می باشد.  این لوسیون همچنین با تقویت تولید کلاژن و الاستین باعث افزایش استحکام پوست شده و استفاده از آن در افزایش شفافیت و طراوت پوست موثر است.

لوسیون بدن مورینگا مغذی و آبرسان قوی برای پوست بوده و در ضمن آبرسانی قدرتمند باعث جذب سریع رطوبت و نفوذ آن در لایه های عمیق پوست می شود.

این محصول همچنین از خشکی و چین و چروک پوست جلوگیری می کند.  برای افرادی که دارای پوست حساس و خشک هستند، استفاده از این محصول مانع از ایجاد عوارض و حساسیت در پوست آنها می شود،  و پوست را در برابر نور خورشید و آلودگی های محیطی حفظ می کند.

لوسیون بدن مورینگا حاوی ویتامین های A و E می باشد که آنتی اکسیدان قوی برای رفع و پیشگیری هر گونه خارش و التهابات پوستی هستند. همچنین در این محصول روغن های گیاهی مورینگا، آرگان،  هسته انگور،  و دانه آفتاب گردان نیز به کار رفته است که در  آبرسانی و حفظ چربی پوست موثر می باشند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه لوسیون بدن مورینگا امو مدل مغذی حجم ۳۰۰ میلی لیتر

 

لوسیون بدن سوپکس مدل Coconut oil حجم ۳۵۰ میلی لیتر

این لوسیون ترمیم کننده و مرطوب کننده بدن است.  عصاره نارگیل موجود در این محصول پوست بدن را مرطوب نگه می دارد و در آبرسانی عمیق به لایه های پوستی موثر می باشد.

لوسیون سوپکس مدل کوکونات حاوی مواد روغنی چون پارافین مایع،  گلیسیرین،  عصاره آلوئه ورا و مواد مجاز آرایشی و سایر ترکیبات مفید است که پوست را تقویت و بهبود می بخشد. این محصول با انواع پوست ها سازگار بوده و می توان به طور روزانه از آن استفاده کرد.

کیفیت این محصول فوق العاده و به طور کلی خشکی پوست را از بین می برد.  همچنین سریع جذب پوست شده و احساس نرمی و لطافت را به پوست می دهد. این محصول با توجه به حجم بالا و کیفیت خوب قیمت مناسب و به صرفه ای نیز دارد.

لوسیون سوپکس مدل کوکونات به دلیل مواد روغنی مفید یک محصول و بی نظیر برای نرمی و مرطوب نگه داشتن پوست است.  از این محصول می توان علاوه بر بدن برای صورت و دست ها نیز استفاده نمود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه لوسیون بدن سوپکس مدل Coconut oil حجم ۳۵۰ میلی لیتر

 

لوسیون بدن نئودرم مدل Daily Nourisher حجم ۴۰۰ میلی لیتر

این محصول ظرفیت و حجم بالا و کافی برای مصرف روزانه به صورت مرتب و دائمی را دارد.  مقدار کافی از لوسیون را روی پوست ماساژ داده تا جذب پوست شود.

لوسیون بدن نئودرم حاوی عصاره روغن آرگان بوده و ویتامین های A،  C، E و امگا ۶ که بهترین آنتی اکسیدان ها برای تقویت پوست هستند را دارا می باشد. این لوسیون همینطور به دلیل ویتامین های زیاد دارای خاصیت ضد التهابی بوده و پوست را عمیقا مرطوب می کند.

موادی چون اسید هیالورونیک موجود در این لوسیون علاوه بر حفظ رطوبت،  باعث انعطاف پذیری و ترمیم کنندگی پوست نیز می شود. همچنین هیدراته کردن پوست،  شادابی و طراوت و نرمی پوست از دیگر ویژگی های این لوسیون می باشد که با استفاده مداوم از این لوسیون این امر صورت می گیرد.

از دیگر مواد و ترکیبات موجود در این لوسیون نیاسینامید و پرو بیوتیک هستند که با نفوذ به لایه های زیرین پوست باعث آبرسانی و تغذیه آن می شوند. این محصول از تبخیر آب درون پوست جلوگیری کرده و رطوبت پوست را نیز به خوبی حفظ می کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه لوسیون بدن نئودرم مدل Daily Nourisher حجم ۴۰۰ میلی لیتر

 

لوسیون بدن و دست سی گل مدل Milk Extract حجم ۳۵۰ میلی لیتر

سی گل یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی-مراقبتی می باشد که با تولید لوسیون های مرطوب کننده آبرسانی کامل را برای پوست انجام می دهند.

لوسیون بدن و دست سی گل با دارا بودن عصاره شیر و ویتامین های E و A از پیری پوست جلوگیری کرده و پوست را جوان تر و با طراوت می کند.  همچنین ویتامین A موجود در این محصول یک آنتی اکسیدان قوی است که باعث رشد طبیعی،  تکثیر و بازسازی سلول های پوستی می شود.

این ویتامین سلامت گلبول های قرمز و سیستم ایمنی بدن را نیز فراهم نموده و به ترمیم و تغذیه پوست کمک می کند. ویتامین E موجود در این لوسیون نیز مانع خشکی و پیری پوست شده و در جلوگیری و حفظ  از التهاب پوست در برابر آفتاب موثر است.

روغن نارگیل یک ماده محافظت کننده در برابر اشعه های مضر نور خورشید می باشد که این لوسیون با دارا بودن این روغن یک ضد آفتاب و پاک کننده آرایش قوی محسوب می شود. این لوسیون پیشگیری کننده التهاب ت پوستی نیز است و از خارش و ناراحتی های پوستی جلوگیری می کند.

با استفاده از این لوسیون می توانید مطمئن باشید که رطوبت پوستتان سریع تبخیر نمی شود،  و نیز  به سرعت جذب پوست می گردد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه لوسیون بدن و دست سی گل مدل Milk Extract حجم ۳۵۰ میلی لیتر

 

سایت دیجی کالا یکی از فروشگاه های معتبر در فروش و عرضه انواع بهترین مارک های لوسیون بدن و صورت می باشد،  که محصولات خود را با تضمین در کیفیت و قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

امتیاز دهید