بهترین مارک قیچی ابرو

0

یکی از لوازم آرایشی قیچی ابرو است که ابروها را مرتب و زیباسازی می کند.  این وسیله در سالن های زیبایی و توسط آرایشگران استفاده می شود.  موهای بلند و نامنظم در ابرو باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند در فرد شده و جذابیت را کاهش می دهد.  به ویژه خانم ها که نسبت به این موضوع حساسیتی خاص نشان داده و داشتن ابروهای مرتب برایشان اهمیت دارد.

قیچی ابرو وسیله کوتاه کردن موهای بلند ابرو می باشد،  و هر خانمی احتمالا یک قیچی ابرو در کیف آرایشی خود دارد که در مواقع ضروری از آن استفاده می کند.

بهترین مارک های قیچی ابرو اغلب جنسی از فلزات مرغوب مانند استیل دارند که دارای استحکام و قدرت بوده و به خوبی موهای ضخیم و بلند ابرو را کوتاه و مرتب می کنند.  همچنین طرز کار و در دست گرفتن قیچی نیز باید با دقت انجام شود،  و باید به گونه ای باشد تا ظاهر ابروها را خراب نکرده و به پوست و چشم نیز آسیب نرساند.

معرفی بهترین مارک های قیچی ابرو

سایت دیجی کالا از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی که انواع کالاها را از برندهای معتبر و با کیفیت به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می کند. این سایت کالاهای ارائه شده را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در این راستا نیز بهترین مارک های قیچی ابرو از برندهای معتبر و با کیفیت توسط دیجی کالا به فروش می رسد که می توانید جهت آشنایی و انتخاب این محصولات به این سایت مراجعه کنید.

در ادامه این مطلب به ده نمونه از بهترین مارک های قیچی ابرو اشاره می کنیم.  لطفا با ما همراه باشید.

قیچی ابرو گلدن فیشر ۱۹۱۱۴

داشتن ابروهای تا به تا و نا مرتب برای هر فرد به ویژه خانم ها ظاهری ناخوشایند دارد.  بنابراین با استفاده از یک قیچی خوب و مناسب می توان ابروها را طوری مرتب نموده که ظاهری جذاب را به فرد بدهد. قیچی گلدن فیشر یک محصول کاملا کاربردی برای کوتاه کردن موهای ابرو و مرتب کردن آنها بوده که دارای کیفیت و استحکام بالا می باشد.

این قیچی در سه طرح طوسی روشن،  استیل و نقره ای در بازار موجود می باشد. این محصول یکی از بهترین مارک های قیچی ابرو است که به خوبی از پس هر نوع کوتاهی ابرو بر می آید.  زیرا که این قیچی دارای تیزی و قدرت برش بالاست.

جنس این قیچی نیز از استیل ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت مقاوم است.  بنابراین می توانید برای نگهداری و تمیز کاری قیچی آن را با مواد شوینده شست و شو دهید. از این قیچی می توانید در سالن های آرایشی و به صورت شخصی نیز استفاده کنید.

 

بهترین مارک قیچی ابرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی ابرو

 

قیچی ابرو MC کد ۳۵۶

این محصول در چند رنگ صورتی،  سرخابی،  کالباسی،  صورتی روشن و صورتی فلورسنت در بازار موجود است.  قیچی ابرو MC کد ۳۵۶ به رنگ صورتی و دارای طرح کاملا فانتزی می باشد که خوشایند خانم ها بوده و یک ست جذاب در لوازم آرایش خانم های جوان است.

دسته این قیچی از جنس پلاستیک مرغوب و نرم بوده و هیچ گونه آلرژی در پوست دست ایجاد نمی کند.  از دیگر ویژگی های این محصول خوش دست بودن و تیزی تیغه آن است که به راحتی می توان با آن کار نمود.

این قیچی هر نوع مویی را با ضخامت زیاد را کوتاه می کند و یک محصول کاربردی با کیفیت بالا می باشد.  این محصول مخصوص کوتاه کردن ابروها طراحی شده است. بنابراین از استفاده این قیچی برای موارد دیگر خودداری شود.

 

بهترین مارک قیچی ابرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی ابرو

 

قیچی ابرو اس جی ان مدل PH1

یکی دیگر از بهترین مارک های قیچی ابرو برند اس جی آن محصول PH1 می باشد که انواع مدل ابروها را می توان به وسیله این قیچی انجام داد.  تیغه این قیچی تیز و مرغوب بوده و استفاده از آن به دلیل خوش دست بودن بسیار آسان و راحت است.

قیچی ابرو مدل PH1 دارای دسته لاکی بوده و مناسب برای استفاده  با هر دو دست چپ و راست می باشد.  این محصول تولید کشور چین است. این قیچی همچنین دارای نوک صاف بوده تا به هنگام کار ایمنی کافی را برای کاربر فراهم کند.

جنس تیغه این قیچی از استیل ضد زنگ و قابل شست و شو می باشد.  از این قیچی می توان در سالن های آرایش و نیز به صورت فردی استفاده کرد. این محصول در رنگ های صورتی و چند رنگ موجود است.

 

بهترین مارک قیچی ابرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی ابرو

 

قیچی ابرو زولینگن مدل Pro

یک محصول بسیار شیک و کاربردی برای کوتاه کردن ابرو قیچی زولینگن مدل pro است که چهره زیبایی را نیز به فرد هدیه می بخشد.  مبدا برند این قیچی آلمان و ساخت کشور تایوان است، و یکی از بهترین مارک های قیچی ابرو می باشد که به طور منظم و عالی  ابرو را کوتاه و مرتب می کند.

قیچی ابرو زولینگن همچنین از تیغ تیزی برخوردار است و طراحی فانتزی و شیمی دارد.  طوری که می تواند یک وسیله جذاب در ست لوازم آرایش خانم ها باشد.  خانم هایی که نسبت به کوتاهی ابروهای خود حساس هستند،  این محصول کاربردی بهترین گزینه برای آنها می باشد.

زیرا که این قیچی به دلیل خوش دست بودن و امکان استفاده با هر دو دست این قابلیت را دارد که ابروهای شما را طوری کوتاه کند که نامنظم دیده نشود.  با استفاده از این قیچی می توانید جذابیت را  با داشتن ابروهای زیبا،  مرتب و منظم تجربه کنید.

 

بهترین مارک قیچی ابرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی ابرو

 

قیچی ابرو ژانومه کد ۰۱

رنگ این قیچی صورتی و دارای تیغه تیز می باشد.  جنس تیغه از استیل ضد زنگ بوده و قابلیت شستشو را دارد. قیچی ابرو ژانومه کد ۰۱ همچنین از نوک پهن برای استفاده بهتر و ایمنی بیشتر برخوردار است.

زیرا که نوک پهن قیچی باعث می شود تا کنترل بیشتری روی آن داشته باشید.  این قیچی مخصوص کوتاهی ابرو طراحی شده است، و به دلیل دارا بودن قدرت برش بالا می تواند به خوبی و راحتی هر نوع ابرویی با هر ضخامتی را کوتاه کند.

دیگر آنکه قیچی خوش دستی می باشد و امکان استفاده با هر دو دست راست و دست چپ را به کاربر می دهد.  از این قیچی می توان برای سالن های زیبایی و  به صورت شخصی نیز استفاده نمود.

 

بهترین مارک قیچی ابرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی ابرو

 

قیچی ابرو فشن پلاس مدل S-1

این قیچی از جنس تمام استیل بوده و قابلیت ضد زنگ را دارد.  این قیچی در دو طرح نقره ای و طوسی موجود است و از قابلیت بالایی برای کوتاه کردن ابرو با هر ضخامت مو برخوردار می باشد.

این  قیچی همچنین هر نوع مدل ابرویی را به خوبی کوتاه و اصلاح می کند.  قیچی ابرو فشن پلاس مدل S-1 نوک تیز و خوش دست است.  به طوری که با استفاده از هر دو دست چپ و راست می توان با آن کار نمود.

این قیچی قابلیت شستشو را دارد و در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم است. بنابراین می توانید جهت نگهداری و مراقبت بهتر قیچی آن را بعد از کار  شست و شو دهید.  این قیچی مناسب برای استفاده شخصی و سالن های زیبایی است.

 

بهترین مارک قیچی ابرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی ابرو

 

قیچی ابرو فیشر کد F12

یکی از قابلیت های ویژه و خاص این محصول درب سوهانی آن می باشد که قیچی را به خوبی محافظت می کند،  و می توان از این درب به عنوان سوهان ناخن در موارد ظریف نیز استفاده کرد.

این قیچی دارای نوک تیز و تیغه برنده است.  بنابراین به هنگام کار باید مواظب باشید تا به چشم و دست شما آسیب نرساند.  این قیچی محصول کشور تایوان و یکی از بهترین مارک های قیچی ابرو می باشد که به خوبی از عهده موهای ضخیم ابرو بر می آید.

این قیچی انواع مدل ابرو را کوتاه نموده و بسیار خوش دست است.  رنگ آن سفید بوده و دارای طراحی شیک و زیبا برای ست کیف آرایشی محسوب می شود. قیچی ابرو فیشر دارای طراحی ظریف و عملکرد ظریف می باشد و با استفاده از آن می توان یک اصلاح ابرو خوب و راحت را انجام داد.

 

بهترین مارک قیچی ابرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی ابرو

 

قیچی ابرو آنی مدل B1

این قیچی محصول کشور چین است.  از ویژگی های این محصول دارا بودن نوک صاف می باشد تا به هنگام کار قیچی وارد چشم نشود و کاربر کنترل بیشتری در حین کار داشته باشد. این گونه ایمنی کاربر نیز فراهم می شود. این قیچی به خوبی ابروها را کوتاه نموده و هر گونه به هم ریختگی و نامنظمی ابرو را مرتب می کند.

قیچی ابرو آنی مدل B1 تمام استیل و ضد زنگ می باشد.  بنابراین می توانید بعد از اتمام کار قیچی را جهت مراقبت و تمیزی شست و شو دهید.  کاربرد این قیچی همچنین آسان و راحت است،  و می توانید با هر دو دست راست و چپ از آن استفاده نمایید.

قیچی ابرو آنی مناسب برای استفاده شخصی و سالن های زیبایی می باشد و یکی از بهترین مارک های قیچی به لحاظ عملکرد و طراحی است.  می توانید با استفاده از قیچی ابرو آنی یک اصلاح راحت و لذت بخش را تجربه کنید.

 

بهترین مارک قیچی ابرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی ابرو

 

قیچی ابرو مدل beh 123

یکی از خوش دست ترین قیچی های ابرو این محصول می باشد.  این قیچی صورتی رنگ و طراحی زیبایی دارد،  و یک محصول کاربردی و شکیل برای ست کیف آرایشی می باشد تا در همه جا بتوان از آن استفاده کنید.

دسته این قیچی از جنس پلاستیک و مرغوب بوده و به هیچ عنوان پوست دست را اذیت نمی کند.  تیغه قیچی نیز تیز است و قابلیت برش بالایی دارد.  تیغه تیز این قیچی باعث می شود تا به خوبی موی ابرو کوتاه شده و تمام نواقص ابرو را به راحتی رفع می کند.

همچنین جنس تیغه قیچی از استیل ضد زنگ می باشد و در برابر رطوبت مقاوم است.  بنابراین جهت نگهداری بهتر از این قیچی می توانید بعد از کار آن را با محلول های شستشو تمیز و ضد عفونی نمایید.  این قیچی مناسب برای سالن های آرایشی بوده و به صورت فردی نیز قابل استفاده می باشد.

 

بهترین مارک قیچی ابرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی ابرو

 

قیچی ابرو ژولفار مدل ۰۰

قیچی ابرو ژولفار محصولی که در دو رنگ نقره ای و طلایی ارائه می شود.  مدل ۰۰ از این محصول به رنگ نقره ای و از جنس استیل است. می توان به راحتی با استفاده از دو دست راست و چپ با آن کار نموده و یک محصول کاربردی و خوش دست می باشد.

جنس این قیچی هیچ گونه حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند و تیغه آن دارای لبه منحنی و ضد حساسیت می باشد.  دیگر آنکه تیغه های بلند و باریک آن امکان استفاده راحت از آن را به کاربر می دهد.  فقط باید دقت کنید به هنگام کار به چشم و پوست خود آسیبی وارد نکنید.

این قیچی ظاهر ابروها را به خوبی مرتب و زیبا می کند و به شما امکان کنترل بهتر در حین کار را می دهد.  می توانید جهت نگهداری از قیچی آن را با محلول های شوینده تمیز کنید. زیرا این قیچی دارای خاصیت ضد زنگ است و قابیلت شست و شو را دارد.

 

بهترین مارک قیچی ابرو

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی ابرو