بهترین مارک فندق شکن

0

آجیل‌هایی همانند گردو، بادام و فندق، از جمله خوراکی‌های خوشمزه و مقوی هستند. این دسته از خشکبار علاوه بر مزه فوق‌العاده، دارای خاصیت‌های فراوانی بوده و می‌توانند جایگزین خوراکی‌های پرضرر همچون چیپس و پفک باشند. نکته بسیار مهمی که در مصرف این دسته از خوراکی‌ها لحاظ می‌گردد، جدا کردن پوسته سخت آن‌هاست. علاوه بر این‌ها، شکستن و جدا کردن مغز این خشکبار به صورت سالم نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وسیله‌ای که برای شکستن مغز فندق، بادام و یا گردو به کار می‌رود به نام فندق شکن، بادام شکن و… معروف است. ما در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های بهترین مارک فندق شکن را به شما معرفی کرده و شما را در خریدی هوشمندانه راهنمایی کنیم. برای خرید بهترین مارک فندق شکن، کافیست تنها چند دقیقه از زمان خود را صرف خواندن این مقاله از بونگ نمایید.

فندق شکن و کاربرد آن

همانطور که می‌دانید؛ خشکبار می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی به جای خوراکی‌های پرضرر همچون پفک و چیپس باشند. اما نکته‌ای که در مصرف این خوراکی‌ها حائز اهمیت است، جدا کردن مغز آن‌ها بدون له شدن و خرد شدن می‌باشد. شایان ذکر است که مغز این خشکبار به صورت جداگانه در آجیل فروشی‌ها و یا فروشگاه‌های بزرگ به فروش می‌رسد. اما؛ قیمت بسیار بالا و همچنین توجه به مسائل بهداشتی افراد را از خرید مغز آن‌ها باز می‌دارد. از این رو؛ افراد ترجیح می‌دهند این گونه خشکبار را با پوست خریداری کرده و خودشان پوست آن‌ها را جدا کنند. فندق شکن، محصولی است چندکاره که علاوه بر شکستن مغز فندق، قادر است مغز گردو و بادام را نیز جدا کند. شما می‌توانید با خرید بهترین مارک فندق شکن، به صورت روزانه و به اندازه مصرف خود مغز بادام، فندق و یا گردو را آماده کنید.

فندق شکن و کاربرد آن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

نحوه استفاده از فندق شکن

استفاده از فندق شکن بسیار ساده و آسان است. برای استفاده از آن کافیست فندق را میان انبر دستگاه قرار داده و کمی فشار به دسته فندق شکن وارد کنید. در این صورت خواهید دید که بدون وارد کردن فشار زیاد به دست، مغز فندق کاملا سالم جدا می‌شود. استفاده آسان و بدون نیاز به دانش اولیه باعث شده است این محصول در میان افراد محبوب شده و از جمله ابزارهای پرفروش آشپزخانه محسوب گردد. قبل از این که نسبت به خرید بهترین مارک فندق شکن اقدام نمایید لازم است با ویژگی‌های آن آشنا شوید. در این صورت در هنگام خرید این محصول دچار سردرگمی نشده و در کم‌ترین زمان می‌توانید مناسب‌ترین فندق شکن را انتخاب و خریداری نمایید.

نحوه استفاده از فندق شکن

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

راهنمای خرید فندق شکن

  • نوع فندق شکن:

اولین نکته‌ای که در خرید بهترین مارک فندق شکن باید مورد توجه قرار دهید، انتخاب نوع فندق شکن است. اگر قصد شما از خرید این محصول مصارف خانگی است، بهتر است فندق شکن‌های دستی را خریداری کنید. اما؛ اگر این محصول را می‌خواهید برای شرکت و یا مغازه‌های بزرگ با مصارف بالای آجیل خریداری نمایید، نوع برقی آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. گردو شکن‌های دستی قیمت پایین‌تری دارند و سرعت آن‌ها در شکستن پوست تنقلات کمی پایین است. این در صورتی است که قیمت خرید فندق شکن‌های برقی کمی بالاتر بوده و سرعت بالاتری در شکستن پوست فندق دارند. در نتیجه؛ قبل از خرید فندق شکن، انتخاب نوع آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • جنس:

یکی از فاکتورهای اساسی که در خرید بهترین مارک فندق شکن باید به آن‌ توجه کنید، جنس محصول است. جنس فندق شکن معمولا از فلز، استیل و چدن می‌باشد. برخی از آن‌ها برای جلوگیری از سر خوردن دست، روی دسته خود دارای قسمتی از جنس پلاستیک و یا سیلیکون هستند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و همچنین توجه به دوام فندق شکن، مناسب‌ترین محصول را خریداری نمایید.

  • کیفیت:

کیفیت از دیگر پارامترهای مهم در خرید بهترین مارک فندق شکن محسوب می‌شود. جنس دسته، جنس بدنه و جنس فنر به کار رفته و همچنین ارگونومی فندق شکن، کیفیت محصول را مشخص می‌کنند. اگر می‌خواهید فندق شکنی بخرید که از آن به مدت طولانی استفاده کنید، باید به کیفیت آن توجه ویژه داشته باشید.

  • کاربرد:

اکثر فندق شکن‌های موجود در بازار به صورت چندکاره تولید شده‌اند. یعنی؛ خریداران محترم می‌توانند از فندق شکن برای شکستن گردو و بادام نیز استفاده کنند. از این رو؛ لازم است در هنگام خرید و انتخاب بهترین مارک فندق شکن، چندکاره بودن آن را در نظر بگیرید تا دیگر نیازی به خرید گردو شکن و یا بادام شکن به صورت جداگانه نداشته باشید.

  • استفاده آسان:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های استفاده از فندق شکن، استفاده آسان آن است. استفاده آسان به این معناست که کاربر با وارد کردن اندکی فشار بتواند پوست سخت آجیل را شکسته و مغز آن را سالم جدا کند. بنابراین؛ در هنگام خرید بهترین مارک فندق شکن استفاده آسان و همچنین ارگونومی آن را در نظر بگیرید.

  • نام برند:

امروزه فندق شکن‌های مختلفی با نام‌های متفاوت وارد بازار شده‌اند. به همین دلیل؛ خریداران در هنگام خرید فندق شکن دچار سردرگمی شده و نمی‌توانند بهترین مارک فندق شکن را انتخاب و خریداری نمایند. از این رو؛ به خریداران پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید فندق شکن به نام برند آن توجه کنند. برندهای شناخته شده و معروف از کیفیت بالایی برخوردار می‌‌باشند.

  • قیمت:

از مهم‌ترین موضوعاتی که درباره خرید هر محصول مورد بررسی قرار می‌گیرند، قیمت می‌باشد. قیمت فندق شکن نیز مانند تمامی وسایل و ابزارهای دیگر به جنس، کیفیت، نام برند، ارگونومی و طراحی آن بستگی دارد. از این رو؛ قبل از خرید بهترین مارک فندق شکن باید قیمت خرید چندین برند را با هم مقایسه کرده و سپس یکی از آن‌ها را خریداری نمایید.

ما در ادامه این مقاله از بونگ، ۱۰ تا از پرفروش‌ترین و بهترین برندهای فندق شکن را بررسی کرده و مشخصات هر یک را برای شما شرح داده‌ایم. شما نیز با مطالعه این مشخصات و مقایسه هر فندق شکن با دیگری می‌توانید بهترین مارک فندق شکن را خریداری نمایید.

بررسی مشخصات و ویژگی‌های پرفروش‌ترین و بهترین مارک فندق شکن

۱. فندق شکن FZ-714

فندق شکن FZ-714 پرفروش‌ترین و بهترین مارک فندق شکن موجود در بازار می‌باشد. این فندق شکن دارای بدنه و دسته‌ای از استیل بوده و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار شده است. فندق شکن FZ-714 دارای وزنی حدود ۱۵۰ گرم می‌باشد. از این رو؛ دست شما به خاطر کار با این وسیله کاربردی خسته نخواهد شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده است افراد بسیاری نسبت به خرید فندق شکن FZ-714 اقدام کنند، ۲ کاره بودن این محصول است. در حقیقت؛ شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول فندق شکن و گردو شکن داشته باشید. برای خرید فندق شکن و گردو شکن FZ-714 می‌توانید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و در قسمت پرفروش‌ترین‌ها، این محصول و مشخصات کامل آن را مشاهده نمایید.

فندق شکن FZ-714

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

۲. فندق شکن بدیس مدل ۰۱

اگر می‌خواهید مغز فندق، بادام و گردو را به صورت کاملا سالم از پوست سخت آن‌ها جدا کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم از فندق شکن بدیس مدل ۰۱ استفاده کنید. این محصول به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون نیاز به سنگ و یا هر وسیله دیگر و تنها با وارد کردن اندکی نیرو به اهرم فندق شکن، مغز فندق را کاملا سالم جدا کنید. همانطور که می‌دانید شکستن بادام، گردو و فندق با سنگ، آن هم در خانه‌های آپارتمانی تا حدودی غیر ممکن است. از این رو؛ خرید بهترین مارک فندق شکن ۳ کاره، به شما کمک می‌کند تا بدون ایجاد سروصدا و یا ایجاد مزاحمت برای همسایگان خود، مغز گردو، بادام و فندق را جدا کنید. فندق شکن بدیس مدل ۰۱ از آلیاژ زاماک و استیل ضد زنگ ساخته شده است. این مدل فندق شکن با کمترین فشار دست برای شکستن پوست سخت خشکبار مورد استفاده قرار می‌گیرد. فندق شکن ۳ کاره بدیس مدل ۰۱، از جمله ابزارهای مورد نیاز و کاربردی برای هر خانواده‌ای می‌باشد.

فندق شکن بدیس مدل 01

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

۳. فندق شکن مدل F-12

شکستن فندق، بادام و گردو با استفاده از سنگ و اجسام سخت دیگر، ممکن است باعث له شدن مغز این آجیل‌ها شود. از این رو؛ فندق شکن می‌تواند انتخاب مناسبی برای این کار باشد. فندق شکن F-12 بهترین مارک فندق شکن موجود در بازار است. در واقع؛ این وسیله می‌تواند به راحتی و با فشاری اندک، پوست فندق را جدا نماید. از مشخصات مهم این مدل فندق شکن می‌توانیم به جنس آن اشاره کنیم. این محصول از جنس استیل ضد زنگ و باکیفیت تولید می‌شود و برای شکستن گردو و فندق کاربرد دارد. وزن فندق شکن F-12، سبک بوده و به خاطر شکل ظاهری که دارد به راحتی در دست قرار می‌گیرد.

فندق شکن مدل F-12

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

۴. فندق شکن سی اند سی مدل کادیز

فندق شکن، یکی از ابزارهای پرکاربرد و خاصی است که می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد زیادی مغز فندق را برای شما آماده کند. یکی از مهم‌ترین و در حقیقت اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که در خرید بهترین مارک فندق شکن مورد توجه قرار می‌گیرد، جنس دسته و بدنه فندق شکن می‌باشد. فندق شکن سی اند سی مدل کاریز، از جمله فندق شکن‌های پرفروش موجود در بازار است که با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. جنس فندق شکن سی اند سی از استیل ضد زنگ کروم نیکل بوده و به همین دلیل از دوام بالایی برخوردار شده است. خریداران از کارایی، قیمت، وزن و راحتی در استفاده این محصول راضی بوده و آن را به خریداران دیگر معرفی می‌کنند.

فندق شکن سی اند سی مدل کادیز

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

۵. فندق شکن باریکو مدل لامیا

اگر برای شکستن پوست سخت خشکبارهایی مثل فندق، گردو و بادام به وسیله‌ای مقاوم و بادوام نیاز دارید، فندق شکن باریکو مدل لامیا پیشنهادی مناسب برای شما خواهد بود. این مدل فندق شکن که از بدنه استیل و دسته ABS ساخته شده است، مقاومت خوبی داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. همانطور که می‌دانید؛ نگهداری مغز تنقلات و خشکبار برای مدت طولانی باعث از بین رفتن تازگی آجیل خواهد شد. بنابراین؛ شما با خرید بهترین مارک فندق شکن می‌توانید به اندازه مصرف خود، مغز آجیل‌ها را از پوست آن‌ها جدا کنید. برای خرید فندق شکن لامیا کافیست به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و این محصول را با قیمتی باورنکردنی خریداری نمایید.

فندق شکن باریکو مدل لامیا

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

۶. فندق شکن Chef Star مدل MNB-078634

اگر به دنبال خرید محصولی می‌گردید که بتوانید از آن هم برای شکستن پوست سخت گردو و هم برای شکستن پوست سخت فندق استفاده کنید، خرید فندق شکن Chef Star مدل MNB-078634 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مدل فندق شکن از نوع دستی بوده و توسط کمپانی ترکیه‌ای تولید می‌گردد. وزن فندق شکن MNB-078634، ۶۰ گرم است. وزن سبک، جنس باکیفیت و همچنین ابعاد مناسب از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند. شما می‌توانید این محصول را به عنوان بهترین مارک فندق شکن از فروشگاه دیجی کالا با قیمتی به صرفه خریداری نمایید.

فندق شکن Chef Star مدل MNB-078634

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

۷. فندق شکن ویکتوریا کد ۹۱۰۷

فندق شکن ایرانی ویکتوریا محصولی پرکاربرد و پرمصرف می‌باشد. این محصول از استیل ضد زنگ ساخته و طراحی شده است. شما با خرید بهترین مارک دستگاه گردو شکن به آسانی و بدون وارد کردن فشار اضافه به دست خود می‌توانید مغز انواع خشکبار از جمله گردو، فندق و یا بادام را جدا نمایید. بدون اینکه مغز آن‌ها له، خرد و یا دولپه شود! فندق شکن ویکتوریا از جمله محصولات کاربردی است که برای مصارف روزانه پیشنهاد می‌شود. امروزه این محصول برای جهازیه عروس نیز خریداری می‌گردد. به هر حال، اگر قصد خرید بهترین مارک فندق شکن ایرانی را دارید، خرید فندق شکن ویکتوریا کد ۹۱۰۷ را به شما توصیه می‌کنیم.

فندق شکن ویکتوریا کد 9107

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

۸. فندق شکن مدل ۸۰۰۳

یکی از مشکلاتی که برای خوردن خشکبار و تنقلاتی چون بادام، گردو و فندق، با آن روبه‌رو می‌شوید، پوست سخت و چوبی آن‌ها می‌باشد. شاید تا به حال راه‌های مختلفی همچون استفاده از اجسام سخت را برای شکستن پوست این دسته از تنقلات امتحان کرده باشید! بنابراین؛ به خوبی می‌دانید که استفاده از این راه‌ها باعث له و یا خورد شدن مغز آجیل‌ها می‌شود. مناسب‌ترین و اصولی‌ترین راه برای این مشکل، استفاده از بهترین مارک فندق شکن می‌باشد. یکی از این فندق شکن‌ها که جزو پرفروش‌ترین ابزارهای موجود در بازار نیز محسوب می‌شود، فندق شکن ۸۰۰۳ است. جنس این محصول از چدن بوده و از دوام و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار شده است. ابعاد مناسب، وزن کم و قیمت پایین از دیگر ویژگی‌های فندق شکن ۸۰۰۳ به شمار می‌رود.

فندق شکن مدل 8003

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

۹. فندق شکن سیلیت مدل NC

فندق شکن سیلیت توسط کارخانه‌ای آلمانی به نام WMF ساخته شده است. برند سیلیت به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات این کارخانه شناخته می‌شود. این مدل فندق شکن توانسته است با حفظ استانداردهای لازم و حرفه‌ای، زندگی را برای افراد راحت‌تر کند. شما می‌توانید از فندق شکن سیلیت برای آجیل‌های مختلف با پوست سخت استفاده کنید. چراکه دارای ۲ قسمت فرورفته برای آجیل می‌باشد. جنس استیل دسته و بدنه این محصول درجه یک بوده و از کیفیت بالایی تولید شده است. این ویژگی باعث می‌شود دوام و طول عمر این محصول افزایش داشته باشد. از دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده است فندق شکن سیلیت به عنوان بهترین مارک فندق شکن شناخته شود، داشتن دسته سیلیکونی است. روی دسته استیل فندق شکن سیلیت یک قسمت سیلیکونی وجود دارد که از سر خوردن دست هنگام کار جلوگیری به عمل می‌آورد.

فندق شکن سیلیت مدل NC

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

۱۰. فندق شکن وون مدل BR-1

فندق شکن وون مدل BR-1، از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه ناشی از خرد کردن برخوردار بوده و جنس آن از استیل می‌باشد. این مدل فندق شکن برای شکستن هسته میوه‌جات و انواع خشکبار نظیر هسته زردآلو، بادام، فندق و گردو مورد استفاده قرار می‌گیرد. از فندق شکن BR-1 در کافی‌شاپ‌ها برای درست کردن خوراکی‌های مقوی همچون معجون و در منازل برای مصارف روزانه استفاده می‌شود. مکانیزم عمل فندق شکن وون به این صورت است که شما می‌توانید فندق، بادام و یا خشکبارهای دیگر را بین انبر دستگاه قرار داده و با وارد کردن فشار به دسته این فندق شکن، در کمترین زمان ممکن مغز خشکبار را جدا کنید. دستگاه‌های فندق شکن، بادام شکن و گردو شکن، از جمله پرکاربردترین ابزارهای موجود در آشپزخانه هستند. به همین دلیل به خریداران پیشنهاد می‌شود بهترین مارک فندق شکن را خریداری کنند تا بتوانند طولانی مدت آن را مورد استفاده قرار دهند.

فندق شکن وون مدل BR-1

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فندق شکن موجود در بازار

اگر شما هم به دنبال خرید این محصول هستید، به شما توصیه می‌کنیم به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و با مشاهده و بررسی انواع فندق شکن و قیمت آن‌ها با هم، بهترین مارک فندق شکن را انتخاب و خریداری نمایید. دیجی کالا از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که طی سالیان گذشته با فروش محصولات باکیفیت و قیمت مناسب توانسته است اعتماد خریداران را به خود جلب نمای