بهترین مارک فر گاز

0

فر گاز امروزه به یک وسیله بسیار کاربردی تبدیل شده است؛ به طوری که بسیاری از افراد به جای خرید گاز رومیزی و فر به صورت جدا با هزینه‌ای گزاف اقدام به خرید گاز فر‌دار می‌کنند. این گاز به دلیل ابعاد بزرگ، قابلیت پخت انواع غذا‌ها را دارد. اگر به دنبال بهترین مارک فر گاز می‌گردید، در این مقاله به آشنایی کامل با این محصول و معرفی چند مدل عالی از آن خواهیم پرداخت. با مطالعه این مقاله به آسانی بهترین مارک فر گاز را خواهید شناخت.

فر گاز

اگر اهل پخت کیک، شیرینی و یا انواع غذا‌های مختلف مانند پیتزا، ماهی کبابی و غیره باشید، فر یک احتیاج لازم برای شما می‌باشد. امروزه انواع فر دارای قیمت زیادی هستند و همین موضوع سبب گشته تا شرکت‌های سازنده انواع گاز‌های بزرگ این محصول را به فر گاز تبدیل نمایند. در سایت دیجی‌کالا تنوع بسیار بالایی از بهترین مارک فر گاز موجود می‌باشد که در ادامه مقاله با ویژگی‌ها و اسامی آن‌ها آشنا خواهید شد.

فر گاز

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فر گاز موجود در بازار

ویژگی‌های بهترین مارک فر گاز

اولین و مهم‌ترین ویژگی که این محصول دارد؛ کاربردی دوگانه است. یعنی این که شما می‌توانید به‌طور همزمان از فر و گاز آن بدون اختلال در عملکرد هر یک کمک بگیرید. از طرفی دیگر بهترین مارک فر گاز به هیچ عنوان با برق فعالیت نمی‌کند و در صورت مواجهه با قطعی برق هم‌چنان به کار خود ادامه خواهد داد. اگر‌چه ابعاد این گاز نسبت به گاز‌های تو کار بزرگ‌تر است، اما جا‌به‌جایی آن بسیار سریع‌تر انجام گرفته و احتیاجی به جدا کردن حجم زیادی از اتصالات نیست.

ویژگی‌های بهترین مارک فر گاز

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فر گاز موجود در بازار

جنس اغلب گاز‌های فر بسیار عالی است و در نتیجه شما می‌توانید تا سال‌های بسیار طولانی از آن استفاده نمایید و در کنار تنوع بالا آن به راحتی رنگ و مدل دلخواه خود را پیدا کنید. به همین خاطر امروزه فر گاز به یک وسیله کاربردی پر‌طرفدار تبدیل گشته که در ادامه شما را با چندین مدل از بهترین مارک فر گاز موجود در سایت دیجی‌کالا آشنا خواهیم نمود.

معرفی چند مدل برتر از بهترین مارک فر گاز

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2102N

جنس بدنه این مدل نام‌برده از نوع استیل می‌باشد که با شست‌وشو‌های مکرر دچار پوسیدگی، خط افتادگی و خرابی نمی‌گردد. این مدل فرگاز دارای پنج شعله مختلف برای پخت انواع غذا‌ها می‌باشد و بدون نیاز به خرید فندک مجزا یا استفاده از کبریت، به آسانی می‌توانید آن را با کلید فندک روشن کنید. از طرفی دیگر جنس شبکه‌های محصول از چدن است و به راحتی می‌توانید شعله را هر چقدر که بخواهید؛ زیاد کنید و ترسی از خرابی شبکه‌های آن نداشته باشید.

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2102N

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فر گاز موجود در بازار

گنجایش اجاق گاز دوو مدل DGC5-2102N که به عنوان یکی از بهترین مارک فر گاز به شما معرفی نمودیم؛ در حدود ۱۰۰ لیتر است که با کمک زمان‌سنج و بسته به نوع غذا می‌توانید زمان دلخواه را برای آن تعیین نمایید تا سر آن زمان به شما هشدار داده شود. اگر قصد پخت انواع جوجه، مرغ و ماهی کبابی را دارید، این مدل برای شما بسیار عالی می‌باشد.

 اجاق گاز اسنوا SGC5-3112N Adrina Series

در لیست معرفی بهترین مارک فر گاز بایستی اسنوا را هم نام برد. چرا که علاوه بر طراحی بسیار زیبایی که دارد به کمک استیل با لعاب سفید در کارخانه پوشانده شده است و هم‌چنین ابعاد آن بسیار مناسب و استاندارد بین ۶۰۰ در ۹۰۰ در ۸۶۰ سانتی‌متر می‌باشد. در نتیجه؛ حرارت طولانی هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. گنجایش این مدل از فر گاز اسنوا، این بهترین مارک فر گاز موجود در دیجی‌کالا، ۱۵۰ لیتر است و به محض روشن کردن در وضعیت گرم‌کن قرار می‌گیرد. هم‌چنین مجهز به جوجه‌گردان است که می‌توان انواع غذا‌های خوشمزه را بدون رفتن به رستوران در منزل پخت.

 اجاق گاز اسنوا SGC5-3112N Adrina Series

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فر گاز موجود در بازار

به واسطه فندک این مدل از بهترین مارک فر گاز به هیچ وسیله روشنایی احتیاج ندارید و از طرفی به کمک شیشه و کلید برق آن می‌توان بدون نیاز به باز و بسته کردن دائم درب فر گاز از میزان پخت مواد اطمینان پیدا کرد. شبکه‌های آن از جنس چدنی هستند و ولوم‌ها نیز کاملا ضدحرارت می‌باشند.

جنس بدنه کار از بهترین استیل موجود در بازار است و دارای پنج شعله برای پخت در گاز و پایه‌ای با قابلیت تنظیم نیز می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مدل از بهترین مارک فر گاز تنها کافی است نام محصول را در دیجی‌کالا سرچ کنید و از قیمت روز و نظرات سایر مشتریان در خصوص آن بهره‌مند گردید.

اجاق گاز هاردستون مدل LUXURY-SS

محصولات هاردستون این برند خارجی موجود در بازار‌های ایران نیز از کیفیتی بسیار بالا برخوردار بوده و به عنوان بهترین مارک فر گاز شناخته می‌شود. این مدل فر گاز همانند سایر مدل‌ها که تا این‌جا به ذکر آن‌ها پرداختیم، مجهز به پنج شعله برای پخت بر روی گاز، کلید روشن و خاموش نمودن فر، دکمه تنظیم حرارت فر، تایمر برای تنظیم زمان فر می‌باشد.

 

اجاق گاز هاردستون مدل LUXURY-SS

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فر گاز موجود در بازار

جنس شبکه‌ها از نوع چدن که بهترین نوع موجود در بازار می‌باشد، بوده و مقاومت بالایی نسبت به سایر جنس‌ها دارد. هم‌چنین دارای سیخ جوجه گردان باکیفیت و مقاوم استیل، پیچ‌هایی عالی، سینی مخصوص فر و توری آن می‌باشد که می‌توان بسته به حرارت مد نظر سینی را در قسمت بالا، وسط یا پایین قرار داد. در سایت دیجی کالا می‌توانید اجاق گاز هاردستون مدل LUXURY-SS بهترین مارک فر گاز را پیدا نموده و خریداری فرمایید.

اجاق گاز فردار برتینو مدل Bergamo plus

یکی از بهترین مارک فر گاز را بایستی مدل خارجی برتینو دانست که دارای پنج شعله گاز با فاصله استاندارد است تا به راحتی بتوان انواع شعله‌ها را روشن نموده و همزمان از تمامی آن‌ها استفاده کرد. یکی از عجایب و شگفتی‌های این محصول خاص را بایستی در طراحی خارق‌العاده سیستم ایمنی آن دانست. درب فر کاملا مجهز به استاندارد ایمنی می‌باشد و در صورت باز ماندن و غیره اخطار داده می‌شود.

اجاق گاز فردار برتینو مدل Bergamo plus

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فر گاز موجود در بازار

از طرفی دیگر شیشه فر گاز دو جداره است و حرارت نمی‌تواند به هیچ عنوان باعث آسیب به شیشه شما گردد. زیبایی بصری و رنگ‌بندی خاص آن را نیز بایستی جز نقاط مثبت کار دانست. از طریق سایت دیجی کالا می‌توانید اقدام به خرید این محصول نمایید.

اجاق گاز فردار ایرانی سینجر

در کنار این همه رقبا خارجی که به عنوان بهترین مارک فر گاز از آن‌ها نام‌ بردیم. بایستی سینجر، این برند ایرانی معروف را هم اضافه نماییم که مجهز به تمامی امکانات مشابه نمونه‌های خارجی از قبیل بدنه پلاستیکی، محفظه ضد خش و ضربه می‌باشد و بدنه اجاق نیز از نوع استیل طراحی شده است و مقاومت محصول را بسیار بالا برده است.

اجاق گاز فردار ایرانی سینجر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع فر گاز موجود در بازار

اگر به دنبال بهترین مارک فر گاز مجهز به سیستم جوجه گردان می‌گردید؛ پیشنهاد ما به شما عزیزان تهیه برند سینجر از سایت دیجی کالا است که مجهز به فندک، شیشه با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌باشد.