بهترین مارک صابون آنتی باکتریال

0

استفاده از آب و صابون های معمولی در حالت عادی برای رفع آلودگی های دست و بدن کافی است.  اما در شرایط ویژه هنگام سرماخوردگی یا آنفلوآنزا و سایر بیماری های عفونی و ویروسی شایع استفاده از صابون های آنتی باکتریال و ژل های ضد عفونی کننده می تواند مفید باشد.

با این حال نیز طبق تحقیقات سازمان غذا و دارو آمریکا استفاده از صابون های آنتی باکتریال می تواند در دراز مدت انواع باکتری را در برابر ضد باکتری ها مقاوم کند.  اما می توان گفت هر از گاهی استفاده بهینه و متعادل این محصول نیز در حفظ بهداشت فردی و ضد عفونی کردن پوست به ویژه برای افرادی که مستعد جوش و التهاب و عوارض پوستی دیگر می باشند، نیز مفید و موثر است.

بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا چند نمونه از بهترین مارک های صابون آنتی باکتریال را به شما معرفی کنیم،  که از لحاظ کیفیت و کارآیی استاندارد و مرغوب و از برندهای معتبر می باشند،  و هیچ ضرری را متحمل پوست نمی کنند.

معرفی بهترین مارک های صابون آنتی باکتریال

سایت دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه ها در ارائه انواع کالاها از برندهای معتبر می باشد، که بهترین مارک های صابون آنتی باکتریال را با تضمین در کیفیت و اصالت سلامت محصول در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار می دهد.  این سایت همچنین با ارائه خدمات بعد از فروش، به موقع محصولات مورد نظر متقاضیان را در اسرع وقت به آنها تحویل خواهد داد.

در ادامه این مطلب به چند نمونه محصول  پر فروش از بهترین مارک های صابون آنتی باکتریال می پردازیم که جزو محصولات مرغوب و محبوب از نظر مصرف کنندگان در این زمینه هستند. لطفا با ما همراه باشید.

صابون آنتی باکتریال گل سیتو مدل TCC وزن ۱۰۰ گرم

صابون آنتی باکتریال گل سیتو دارای ۱ درصد تری کلوکاربان می باشد که به آن خاصیت ضد میکربی و ضد عفونی کننده بخشیده است.  از آنجایی که مقدار زیاد این ماده باعث عوارض می شود،  بنابراین در این محصول از ماده تری کلوکاربان فقط به اندازه ای که خاصیت ضد عفونی داشته باشد،  و جهت جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری های مولد آکنه استفاده می شود.

همچنین استفاده از صابون تری کلوکاربان یک درصد در کاهش موثر جوش های چربی موثر می باشد. مکانیزم اثر این ماده تا حدی همچون عملکرد دئودورانت ها بر روی پوست است،  به این گونه که مانع رشد قارچ و باکتری بر روی بدن می شود و با عوامل ایجاد کننده باکتری،  بوی بد بدن و عفونت مبارزه می کند.

از دیگر ویژگی های این صابون دارا بودن مواد طبیعی و روغن های گیاهی چون بادام، سویا و روغن نارگیل است که جهت جلوگیری از خشکی پوست و به حفظ رطوبت آن در حین استفاده از صابون کمک می کند. این محصول همچنین ضد جوش بوده و باعث پیشگیری و رفع جوش های صورت و بدن می شود. این محصول دارای خاصیت ضد بو،  ضد عرق و برطرف کننده بوی نامطبوع در بدن نیز می باشد.

این محصول یکی از بهترین مارک های صابون آنتی باکتریال است،  که به لحاظ ترکیبات و فرمولاسیون خاص عوارضی برای پوست ندارد و می توان از آن به صورت روز در میان و یا هر روز استفاده نمود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه صابون آنتی باکتریال گل سیتو مدل TCC وزن ۱۰۰ گرم

 

صابون آنتی باکتریال فلو مدل TCC وزن ۱۰۰ گرم

صابون آنتی باکتریال فلو دارای چندین ویژگی می باشد.  این محصول جمع کننده منافذ باز پوست بوده و به لحاظ ترکیبات تری کلوکاربان از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند.

این صابون همچنین قابل استفاده برای بدن و صورت است و دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد که در از بین بردن باکتری های مضر موثر می باشد.  این محصول کنترل کننده ترشح چربی نیز است و استفاده از این صابون برق اضافی روی پوست را که از تجمع چربی ایجاد شده از بین می برد.

باکتری های ایجاد کننده عامل جوش بر روی پوست های به ویژه پوست خیلی چرب و آکنه دار با استفاده از این صابون از بین رفته و از افزایش آنها نیز جلوگیری می شود. زیرا این محصول با خواص آنتی باکتریال و ترکیباتی از عصاره چای،  گوگرد و اسید سالسیک منافذ باز پوست را جمع نموده و از ایجاد جوش بر روی صورت و بدن جلوگیری می کند.

بنابراین این محصول برای آقایانی که صورتشان بعد از اصلاح جوش می زند،  و یا افرادی که از مکمل های بدنسازی استفاده می کنند،  و نیز افراد مستعد آکنه نیز مناسب است.

روش استفاده از این محصول دو بار در روز صبح و شب می باشد،  و بعد از استفاده پوست باید با دستمال تمیز خشک شود. همچنین از استفاده صابون در نواحی اطراف چشم خودداری گردد.  این محصول متعادل کننده تعریق نیز می باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه صابون آنتی باکتریال فلو مدل TCC وزن ۱۰۰ گرم

 

صابون آنتی باکتریال کلیون مدل Beauty like حجم ۵۰۰ میلی لیتر

یکی از بهترین مارک های صابون آنتی باکتریال محصول کلیون مدل بیوتی لاین  ساخت کشور ایتالیا می باشد.  زیرا که هم به لحاظ کیفیت و کارآیی عملکرد خوبی دارد.  این محصول حاوی عصاره گیاهی گلیسیرین که مانع خشکی پوست در حین استفاده از صابون می شود.

عصاره گلیسیرین موجود در این صابون  همچنین ترشحات پوست را به صورت نرمال در می آورد.  از این رو در برطرف کردن جوش های چربی که بر اثر ترشح زیاد چربی بر روی پوست ایجاد شده جلوگیری می کند.  از این رو برای نرمال سازی ترشحات پوستی در پوست های چرب و خشک استفاده از این صابون مفید و سازگار است.

این صابون به دلیل ترکیبات آنتی باکتریالی خاصیت ضد باکتری و ضد عفونی کننده برای پوست دارد،  و باعث رفع جوش های چربی نیز می شود. صابون آنتی باکتریال کلیون مدل بیوتی علاوه بر ضد عفونی کردن پوست،  پاکسازی و زیبایی کننده پوست نیز می باشد و رطوبت طبیعی پوست را نیز به خوبی حفظ می کند.

کلیون یکی از برندهای تولید کننده محصولات بهداشتی و زیبایی می باشد که تا کنون تولیدات خود را در زمینه انواع ضد تعریق ها و کرم ها و صابون های آنتی باکتریال و غیره طبق استاندارهای جهانی و فرمولاسیون پیشرفته و باکیفیت خوب ارائه نموده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه صابون آنتی باکتریال کلیون مدل Beauty like حجم ۵۰۰ میلی لیتر

 

صابون آنتی ( ضد ) باکتریال بیوتی رین مدل olive وزن ۱۲۰ گرم مجموعه سه عددی

یکی از بهترین مارک های صابون آنتی باکتریال که می توان به آن اشاره کرد،  این محصول می باشد.  زیرا به دلیل دارا بودن ترکیبات و فرمولاسیون ویژه  استفاده از آن خواص زیادی دارد.

این صابون حاوی روغن زیتون است و به همین دلیل نرم کننده پوست بوده و مانع از خشکی پوست می شود.  همچنین خاصیت ضد باکتری و درمانی دارد.  به طوری که به سرعت باکتری و میکرب ها را از روی پوست از بین برده و به دلیل برجستگی های روی صابون قدرت پاک کنندگی آن دو چندان است.

این محصول علاوه بر  تمیز کنندگی پوست، لایه بردار نیز می باشد و در پاکسازی پوست موثر است.  ماساژ همزمان پوست با صابون بیوتی رین تاثیرگذاری آن را در پاکسازی پوست بیشتر می کند. این صابون همچنین حاوی عصاره جلبک دریایی بوده که در لایه برداری و تغذیه پوست تاثیر می گذارد.

ماساژ همزمان با این صابون به بهبود گردش خون نیز کمک می کند،  و باعث از بین بردن لک می شود. این صابون دارای PH خوب با مقدار ۵.۵ است که ترشحات روی پوست را تنظیم نموده و حاوی ویتامین های مغذی و جذبی زیادی می باشد که برای تغذیه و تقویت پوست ضروری است.

صابون آنتی باکتریال بیوتی رین مدل اولیو محصولی با رایحه بسیار عالی برای پوست های چرب با عطر آرامش بخش، که این رایحه از عصاره گل های تازه آبی می باشد. از این صابون برای دست و صورت و بدن می توان به طور همزمان استفاده کرد. این محصول یک بسته اقتصادی کاملا به صرفه است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه صابون آنتی ( ضد ) باکتریال بیوتی رین مدل olive وزن ۱۲۰ گرم مجموعه سه عددی

 

صابون آنتی باکتریال بیوتی رین مدل Rose وزن ۱۲۰ گرم مجموعه سه عددی

یکی دیگر از محصولات برند رین بیوتی صابون مدل رز است که از آنتی باکتریال های قوی برای ضد عفونی کردن دست و صورت و نیز بدن از هر نوع میکرب و آلودگی می باشد.

این محصول جنبه درمانی دارد و پوست را به طور عمیق پاکسازی و لایه برداری می کند.  به طوری که با ماساژ دهی همزمان با این محصول جریان خون بهبود پیدا کرده و پوست به طور کامل تمیز می شود.

صابون بیوتی رین علاوه بر خاصیت آنتی باکتریالی با دارا بودن ترکیبات و عصاره گل رز نرم کننده قوی نیز می باشد،  و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

رایحه خوب این صابون باعث می شود پوست در هنگام شستشو آرامش و تسکین یابد و لطافت خاصی به پوست می بخشد.  این صابون کف فراوانی تولید نموده که به دلیل قدرت پاک کنندگی بالای آن می باشد. بنابراین به دلیل خاصیت کف کنندگی زیاد  می توان از این محصول به مقدار کم استفاده کرد.

صابون خوشبوی بیوتی رین همچنین از ایجاد هر گونه جوش و آکنه جلوگیری می کند.  این محصول یک بسته اقتصادی به صرفه و دارای سه عدد صابون برای استفاده خانوار است که با توجه به تعداد و کیفیت قیمت مناسبی نیز دارد.

 

بهترین مارک صابون آنتی باکتریال

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه صابون آنتی باکتریال بیوتی رین مدل Rose وزن ۱۲۰ گرم مجموعه سه عددی

 

ما در اینجا به پنج نمونه از بهترین مارک های صابون آنتی باکتریال که توسط سایت دیجی کالا عرضه می شود،  اشاره کردیم.  شما می توانید جهت محصولات متنوع تر و بیشتر از صابون های آنتی باکتریال به این سایت مراجعه نمایید.

امتیاز دهید