بهترین مارک شامپو و محلول‌های رفع سفیدی مو

0

سفیدی موها یکی دیگر از پارامترهای پیری محسوب می‌شود. البته بهتر است بدانید، با توجه به شرایط آب و هوایی، عوامل وراثتی، استرس و استفاده از غذاهای ناسالم، سفیدی موها علاوه بر افراد پیر، در میانسالان و جوانان هم افزایش یافته است. برخی برای پنهان کردن سفیدی موهای خود به رنگ کردن موها روی می‌آورند. رنگ کردن پی در پی مو، باعث آسیب رسیدن به موهای شما می‌شود. یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها در درمان سفیدی مو (با فاکتورگیری پیری مو بر اثر عوامل وراثتی)، استفاده از محلول‌ها و شامپوهای مناسب برای رفع سفیدی مو است.

با در نظر نگرفتن عوامل وراثتی که از جمله مهم‌ترین عامل سفیدی موها به شمار می‌روند، عوامل دیگری نیز وجود دارند که در سفید شدن موها موثرند. در زیر به ذکر این عوامل می‌پردازیم:

  • استفاده از رژیم غذایی نادرست: استفاده از غذاهایی با پروتئین پایین و یا فاقد پروتئین، باعث افزایش سفیدی موها می‌شود. پروتئین‌ها، ملانین‌ها (رنگدانه‌های مو) را ایجاد می‌کنند. در صورتی که در مدت زمان طولانی، به خاطر رژیم غذایی نادرست، بدن پروتئین دریافت نکند، ملانین کم‌تر شده و در نتیجه موها به سمت سفیدی می‌روند.
  • استفاده از غذاهای ناسالم: استفاده از غذاهای فست فودی، پر چرب و… باعث افزایش سرعت در سفید شدن موها می‌شود.
  • کمبود ویتامین‌ها و پروتئین‌ها: ویتامین‌های E، D، B6 و B12، پیگمانت‌های مو را حفظ می‌کنند. تمامی این ویتامین‌ها از طریق غذا جذب می‌شوند. ولی؛ در صورتی که رژیم غذایی شما این ویتامین‌ها را نداشته باشد، موها به سمت سفیدی رفته و در نتیجه؛ استفاده از شامپوهای مناسب برای رفع سفیدی مو پیشنهاد می‌شود.
  • استرس: استرس هم از دیگر عوامل سفیدی موهاست. آلودگی‌های هوا، استرس، تنش‌های اکسیداتیو و… همه و همه باعث سفیدی موها شده و یا سرعت سفید شدن موها را افزایش می‌دهند.
  • اختلالات هورمونی: با وجود اختلالات هورمونی، مشکلات سیستمیک بدن شروع می‌شوند. این اختلالات در بانوان بیشتر است. با استفاده از شامپوهای مناسب برای رفع سفیدی موها، این عارضه پیری را درمان کرده و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید!

ما در این مقاله از مجله آرایشی بهداشتی بونگ ، به بررسی و معرفی ۵ شامپو برای رفع سفیدی موها می‌پردازیم. اگر قصد خرید شامپوهای مناسب برای رفع سفیدی مو را دارید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

معرفی ۵ برند برتر شامپو برای رفع سفیدی موها

شامپو رفع سفیدی مو سوبارو مدل Fast

شامپو مو سوبارو، از جمله شامپوهای موثر در رفع سفیدی موهاست. این شامپو رنگ، بدون آسیب رساندن به ریشه موها، موهای سفید شما را رنگ می‌کند. این شامپوی گیاهی، یک تقویت کننده نیز محسوب می‌شود. یعنی؛ علاوه بر این که باعث ریزش موهای شما نمی‌شود، موهای شما را تقویت، ترمیم و پرپشت نیز می‌کند. اگر می‌خواهید موهای سفید خود را از دید افراد پنهان کنید، کافیست از شامپوهای مناسب برای رفع سفیدی موها استفاده کنید. مقداری از شامپو سوبارو را روی موهای خود ریخته و به مدت ۷ دقیقه ماساژ دهید. بعد از شستشوی موها، خواهید دید که موهای شما مشکی شده است. با استفاده از شامپو سوبارو از جوانی خود لذت ببرید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو رفع سفیدی مو سوبارو مدل Fast

 

شامپو رفع سفیدی مو دیسکریت مدل A1

شامپو ریستوریا یا دیسکریت، یک شامپو چند کاره است. این شامپو علاوه بر اینکه در دسته‌ی شامپوهای مناسب برای رفع سفیدی موها قرار می‌گیرد، به عنوان حالت دهنده موها به جای ژل هم استفاده می‌شود. علاوه بر این‌ها، این شامپو یک تقویت کننده و حالت دهنده بسیار قوی نیز می‌باشد. در هر شرایط آب و هوایی می‌توان از این شامپو استفاده کرد. شامپو ریستوریا، یک مرطوب کننده بسیار عالی نیز به حساب می‌آید. شامپو دیسکریت، یک رنگ مو نیست. یعنی لازم نیست یک شماره متناسب با رنگ موهای خود را انتخاب کنید. این شامپو موهای سفید شما را به همان رنگ طبیعی موهای خودتان بر می‌گرداند. استفاده از این شامپو، برای موهای دکلره، توصیه نمی‌شود. برای بالا بردن اعتماد به نفس و همچنین به دست آوردن شادابی جوانی در موهای خود، از شامپو ریستوریا استفاده کنید!

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو رفع سفیدی مو دیسکریت مدل A1

 

محلول رفع سفیدی مو درمان داریا نیک مدل مورد

محلول درمان داریا، یکی از موفق‌ترین محلول‌ها در رفع سفیدی موها می‌باشد. این محلول هم مانند شامپوهای مناسب برای رفع سفیدی موها عمل کرده و موهای سفید شما را درمان می‌کند. شایان ذکر است، هیچ یک از این شامپوها و محلول‌ها نمی‌توانند موهای سفید شما را به صورت دائمی از بین ببرند. در نتیجه این تبلیغ که محلول و یا شامپو رفع سفیدی مو، موهای سفید شما را به صورت دائمی درمان می‌کند، یک تبلیغ کذب و یک باور اشتباه است. برگ مورد خواص منحصر به فردی در ضدعفونی کردن و همچنین درمان بیماری‌های موضعی دارد. شما این محصول را می‌توانید برای حفظ و نگه‌داری رنگ موها و یا ابروهایی که بر اثر نفوذ قارچ ملتهب شده و رنگ خود را از دست داده‌اند، استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه محلول رفع سفیدی مو درمان داریا نیک مدل مورد

 

کرم مو رفع سفیدی مو مجیک میکس

کرم مو مجیک، محصولی ویژه از کشور ایتالیا می‌باشد. این کرم مو، عملکردی بسیار شبیه به شامپو ریستوریا دارد و همانند آن چندکاره است. با این تفاوت که شامپو ریستوریا یک شامپوی گیاهی نبوده و در نتیجه گاها باعث خشکی موها می‌شد. ولی شامپو مجیک گیاهی بوده و موهای شما را نرم و مخملی می‌کند. این کرم مو دارای موادی است که باعث تقویت موهای شما به خصوص ریشه موها می‌شود. کرم مو مجیک میکس مثل تمام شامپوهای مناسب برای رفع سفیدی مو مورد استفاده قرار گرفته و با داشتن فرمولاسیونی خاص مانع از ریزش موها می‌شود. این کرم مو، دارای ویتامین نیز می‌باشد. وجود ویتامین در این کرم مو مانع از وز شدن و خشکی موها می‌شود. کرم مو مجیک از گیاهان طبیعی ساخته شده و برای رفع سفیدی موهای آقایان و خانم‌ها گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه کرم مو رفع سفیدی مو مجیک میکس

 

شامپو رفع سفیدی مو اورال

شامپو اورال، یکی از شامپوهای مناسب برای رفع سفیدی موهاست. این شامپو، جزو بهترین شامپوها در دنیا محسوب می‌شود. شامپو اورال، به مرور زمان باعث فعال شدن رنگدانه‌های مو می‌گردد. این شامپو رنگ بر خلاف شامپوهای دیگر هیچ آسیبی به ریشه و یا ساقه مو وارد نمی‌کند. شامپو اورال، هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده بوده و به عنوان یک شامپوی ضد حساسیت، هیچ‌گونه حساسیتی را برای افراد ایجاد نمی‌کند.

رنگ ایجاد شده توسط شامپو اورال با شستشوی موها نه تنها از بین نمی‌رود، بلکه باعث پرپشت شدن و تقویت موها نیز می‌شود. این شامپو، همچنین باعث رفع شوره سر نیز می‌گردد. شامپو رفع سفیدی موی اورال، با داشتن تمامی این ویژگی‌ها و خصوصیات، جزو  موثرترین شامپوهای مناسب برای رفع سفیدی موها به شمار می‌رود. بعد از شستشوی موها به مدت ۵ دقیقه با شامپو رفع سفیدی موی اورال، موهای سر شما مشکی شده و جوانی به موهای شما باز می‌گردد.

 

 

۳.۲/۵ - (۲۷ امتیاز)