بهترین مارک شامپو سگ

0

اگر از جمله افرادی هستید که از حیوانات خانگی مثل گربه، سگ و… نگهداری می‌کنید، باید تمام تلاش خود را برای رعایت بهداشت به کار بگیرید. مثلا وقتی حیوان خود را برای گردش بیرون می‌برید، قبل از وارد شدن به خانه باید حیوان خود را وارسی کنید. شستشوی این حیوانات خانگی یکی از مواردی است که باعث رعایت بهداشت می‌گردد. سگ و گربه هر دو از جمله حیواناتی هستند که از حمام کردن بیزارند. با این حال هردوی آن‌ها نیاز به نظافت و شستشو داشته و باید آن‌ها را به خوبی بشویید. استفاده از بهترین شامپو سگ و یا بهترین شامپو گربه می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند.

افرادی که از حیوانات خانگی از جمله سگ مراقبت می‌کنند، در نگهداری پوست و کت و همچنین نظافت و استحمام سگ، مسئول هستند. به همین دلیل برای شستشوی آن‌ها باید از شامپوهای مخصوص استفاده کنند. از آ‌نجایی که PH پوست سگ در حالت خنثی قرار دارد، استفاده از شامپوهای انسانی برای آن‌ها مضر بوده و ممکن است باعث سوزش، خارش و یا حتی عفونت و پوسته پوسته شدن بدن سگ شود. از این رو لازم است از بهترین شامپو سگ، جهت شستشوی این حیوان استفاده کنید. سعی کنید برای سگ خود شامپویی را خریداری کنید که فاقد عطرهای تند باشد.

از آنجایی که انتخاب بهترین شامپو سگ کار دشواری است، ما در این مقاله از مجله بونگ، بهترین و پرفروش‌ترین مارک‌های شامپو سگ را مورد بررسی قرار داده‌ایم و تا حدودی ویژگی‌های هر یک از شامپوها را برای شما برشمارده‌ایم. برای خرید این دسته از شامپوها کافیست این مقاله را تا آخر بخوانید!

معرفی ۵ مارک از بهترین شامپو سگ

شامپو سگ پرسا مدل قهوه

یکی دیگر از بهترین مارک‌های شامپو سگ، شامپو پرسا مدل قهوه می‌باشد. این شامپو دارای قهوه خالص و کاملا طبیعی است. کافئین موجود در قهوه به فولیکول‌های موی سگ شما نفوذ کرده و با تقویت آن‌ها مانع ریزش موهای سگ خواهد شد. همچنین کافئین باعث درخشان شدن موهای سگ خانگی می‌شود. داشتن خواص آنتی اکسیدانی در این شامپو باعث تحریک رشد موها و حتی مراقبت از آن‌ها در برابر آسیب خواهد شد. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده است این شامپو به عنوان بهترین شامپو سگ شناخته شود.

شامپو سگ پرسا مدل قهوه، در حجمی برابر با ۵۰۰ میلی‌لیتر بوهای بد را از بدن سگ شما دور کرده و بدن حیوان را به شدت خوش‌بو می‌کند. نرم کننده موجود در شامپو قهوه پرسا، با ایجاد الکتریسیته ساکن، نرمی و لطافت خاصی را به موهای سگ شما هدیه می‌دهد. شامپو پرسا مدل قهوه به خاطر کیفیت بسیار بالا و قیمتی بسیار مناسب، به عنوان پرفروش‌ترین و همچنین بهترین شامپو سگ شناخته می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو سگ پرسا مدل قهوه

 

شامپو سگ اولئی مدل ۰۱

افرادی که از حیوانات خانگی مثل سگ نگهداری می‌کنند، معمولا از وجود کک و یا کنه در کت و پوست سگ هراس دارند. از آنجایی که دیگر وجود کک و کنه ربطی به فصل نداشته و در تمام فصول سال وجود دارند، خرید بهترین شامپو سگ که از بین برنده‌ی کک و کنه است، می‌تواند تنها راه حل ممکن باشد. در صورتی که روی پوست و یا کت حیوان شما کنه وجود داشته باشد و شما آن را درمان نکنید، ممکن است باعث التهابات پوستی و یا حتی ریزش موی شدید حیوان گردد. حیواناتی که به کنه و یا کک آلوده شده‌اند، معمولا بی قرار هستند.

شامپو سگ اولئی، بهترین شامپو سگی است که به واسطه از بین بردن کک و کنه‌های بدن سگ خانگی، استرس و هراس را از شما دور می‌کند. این شامپو در حجم ۳۰۰ گرم به بازار عرضه شده و به خاطر قیمت و کیفیت مناسبی که دارد، امروزه به عنوان بهترین و پرفروش‌ترین مارک شامپوی سگ شناخته می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو سگ اولئی مدل ۰۱

 

شامپو سگ لیوو مدل Macadamia

شامپو سگ لیوو مدل Macadamia، یکی دیگر از بهترین مارک‌های شامپو سگ به شمار می‌رود. این مدل شامپو توسط یک شرکت ایرانی تولید شده است. این کمپانی با استفاده از مواد اولیه ترکیه‌ای و بسیار باکیفیت توانسته است شامپو لیوو را تولید کند. شامپو Macadamia از برند لیوو بهترین شامپو سگ موجود در بازار است که در تولید آن از مواد و عصاره‌های کاملا گیاهی استفاده شده است. به همین دلیل است که این شامپو فاقد بوی تند می‌باشد!

شامپو سگ لیوو، حاوی روغن ماکادامیا است. این گیاه دارای خواص ضد التهابی بوده و از این رو به پوست سگ شما آسیبی وارد نمی‌سازد. ضد ریزش، ضد شوره، ضد حساسیت و همچنین ضد خشکی مو، از جمله ویژگی‌هائیست که باعث شده است این شامپو به عنوان بهترین شامپو سگ موجود در بازار شناخته شود. شامپو سگ لیوو مدل Macadamia، در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه شده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو سگ لیوو مدل Macadamia

 

شامپو سگ پرسا مدل عسل

این محصول از جمله بهترین شامپو سگ شناخته شده است که می‌توانید از آن برای حیوانات خانگی خود در هر سنی استفاده کنید. استفاده از عسل  طبیعی و همچنین فرمولاسیون خاص در تولید این شامپو باعث شده است ک برای سلامت مو و پوست سگ شما بسیار مفید و موثر باشد. شامپو سگ پرسا بدون این که تاثیرات منفی روی پوست و موی سگ بگذارد می‌تواند بدن این حیوان را از انواع آلودگی‌ها و چربی‌ها پاک کند.

برای این که بتوانید بهترین شامپو سگ را خریداری کنید، باید به مواد و ترکیبات موجود در شامپو دقت داشته باشید. عصاره عسل موجود در شامپو سگ پرسا علاوه بر این که به جوان ماندن پوست سگ شما کمک می‌کند، باعث التیام بخشیدن و حتی ترمیم پوست آسیب دیده سگ نیز خواهد شد. این شامپو به عنوان یک تغذیه بسیار مناسب و عمقی برای تمامی فولیکول‌های مو سگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به دنبال خرید شامپویی هستید که بتواند موهای سگ شما را لطیف و براق کند، شامپو سگ پرسا مدل عسل بهترین انتخاب خواهد بود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو سگ پرسا مدل عسل

 

شامپو سگ یو اس پت مدل ۲۰۱

تمام موارد و ویژگی‌های خوبی که از یک شامپو سگ انتظار دارید، درون شامپو سگ یو اس پت مدل ۲۰۱ وجود دارد. شامپو یو اس پت، بهترین شامپو سگ خانگی است که در تولید آن از مواد و ترکیبات کاملا طبیعی استفاده شده است. این شامپو باعث مرطوب کردن موی سگ و نرم شدن آن شده و به خاطر رایحه خوش‌ عطر رز، خوشبو شدن بدن سگ را به همراه خواهد داشت. شامپو سگ یو اس پت، در حجم ۵۰۰ میلی‌لیتر با قیمتی باورنکردنی به بازار عرضه شده است.

برای خرید بهترین شامپو سگ، بهتر است به دنبال شامپویی بگردید که بتواند پوست و یا کت سگ شما را به خوبی از آلودگی‌ها پاک کرده و هیچ حساسیتی برای پوست و یا موی سگ شما به همراه نداشته باشد. اگر به دنبال خرید شامپویی برای سگ خود هستید که علاوه بر نرم و لطیف کردن مو، بتواند بوی بد بدن سگ را از بین ببرد، بی شک شامپو سگ یو اس پت مدل ۲۰۱ بهترین انتخاب خواهد بود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو سگ یو اس پت مدل ۲۰۱

 

امتیاز دهید