بهترین مارک شامپو برای تقویت کردن موها

0

داشتن موهای سالم و همچنین پرپشت برای همه افراد حائز اهمیت است. آلودگی هوا، استرس و تنش و یا تغذیه نامناسب از جمله مواردی هستند که از رشد موها جلوگیری کرده و یا باعث خشکی مو و آسیب دیدن ساقه و یا ریشه موها می‌شوند. البته به غیر از این موارد، عوامل هورمونی و ژنتیکی هم باعث ریزش موها می‌شوند. کچلی، در نتیجه ریزش شدید موها ایجاد می‌شود. شرکت‌های تولید کننده آرایشی و بهداشتی بسیاری هستند که برای حل این مشکل، شروع به تولید شامپوهای تقویت کننده کرده‌اند.

شامپوهای تقویت کننده، برای انواع مو، دارای انواع مختلفی هستند. هر یک از انواع این شامپوها بر اساس نیاز مو ساخته و تولید شده‌اند. البته استفاده نادرست از شامپوها و یا به طور کلی استفاده از شامپوهایی که مناسب موهای شما نیستند، می‌تواند به موهای شما آسیب بزند. از آن‌جایی که شامپو از جمله پرمصرف‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود، انتخاب آن باید با دقت و وسواس صورت بپذیرد. در این مقاله، سعی کرده‌ایم لیستی از بهترین شامپوهای تقویتی را برای شما آماده کنیم. شما نیز با بررسی و مطالعه این مقاله به راحتی می‌توانید بهترین و موثرترین شامپوی تقویتی را خریداری کنید.

معرفی ۵ برند پرفروش شامپو تقویت کننده مو

شامپو تقویت کننده سریتا مدل Caffeine

یکی از بهترین محصولات شرکت سریتا، شامپو تقویت کننده کافئین سریتا است. استفاده از این شامپو، باعث ضخیم شدن تارهای مو و در نتیجه پر حجم نشان داده شدن موها می‌شود. شامپوهای تقویت کننده موی سریتا، به عنوان یک شامپوی ترمیمی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شامپوها، تارهای موی آسیب دیده را ترمیم کرده و به آن‌ها استحکام می‌بخشند. این شامپو باعث تقویت فولیکول موها شده و در نتیجه سبب رویش مجدد موها نیز می‌شود.

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که از هر ۱۰ نفر، ۷ نفر درگیر آن هستند. از آن‌جایی که مو یکی از عوامل بسیار مهم در زیبایی ظاهری به شمار می‌رود، افراد زیادی در پی درمان و یا تقویت موهای خود هستند. در این راستا استفاده از شامپوهای تقویت کننده موی سر سریتا، یکی از موثرترین و بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. شامپوهای سریتا برای انواع مو تولید شده و به خاطر قدرت تمیز کنندگی، نرم کنندگی و تقویت کنندگی بسیار بالا، محبوبیت بسیار بالایی را داراست.

شامپو تقویت کننده سریتا در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده و برای خانم‌ها و آقایان مناسب می‌باشد. این شامپو ریشه و ساقه موهای شما را تقویت کرده و در نتیجه باعث افزایش طول عمر موهای شما می‌گردد. اگر به دنبال یک غذای بسیار مقوی و مغذی برای موهای خود می‌گردید، حتما شامپو‌های تقویت کننده سریتا را امتحان کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو تقویت کننده سریتا مدل Caffeine

 

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش درمالیفت مدل ویتا گرو

شامپو تقویت کننده درمالیفت، مناسب موهای آسیب دیده می‌باشد. این شامپو موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و سپس آن‌ها را تقویت می‌کند. شامپو ویتا گرو، چربی‌های اضافه سر را از بین برده و با تقویت موها و تغذیه آن‌ها مانع از پیری و سفید شدن موها می‌گردد. شامپوهای تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو، از ریزش موها با دلایل مختلف از جمله ژنتیکی و غیر ژنتیکی نیز جلوگیری می‌کنند.

 شامپو درمالیفت ویتا گرو، فولیکول‌های ضعیف موی سر را تقویت کرده و با افزایش ضخامت موها، باعث پرپشتی و حجیم شدن موها می‌گردد. این شامپو چربی‌های پوست سر را کنترل کرده و در نتیجه مانع از ایجاد شوره و یا خشکی موها می‌شود. اگر به دنبال یکی از موثرترین شامپوهای تقویت کننده می‌گردید که علاوه بر تقویت موها، ضد ریزش مو و نرم کننده هم باشد. بهترین انتخاب، خرید شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو می‌باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو تقویت کننده و ضد ریزش درمالیفت مدل ویتا گرو

 

شامپو تقویت کننده فولیکا

اگر به دنبال شامپویی می‌گردید که در همان استفاده اول، نتیجه را متوجه شوید، می‌توانید از شامپو تقویت کننده فولیکا استفاده کنید. شامپو فولیکا، جریان خون را تحریک کرده و با تحریک جریان خون و همچنین افزایش حرکت خون در پوست سر، رشد موها افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این‌ها شامپو فولیکا در دسته شامپوهای تقویت کننده قرار گرفته و باعث تقویت و ضخیم شدن تارهای مو می‌گردد. ضخیم شدن و همچنین افزایش رشد موها، پرپشتی موها را به دنبال دارد.

وقتی که موهای شما با شامپوهای تقویت کننده مو تقویت و ضخیم می‌شوند، استحکام پیدا کرده و در نتیجه از شکنندگی موها جلوگیری می‌کند. شامپو فولیکا دارای انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین B6 و B7 بوده و به موهای شما درخشندگی و استحکام می‌بخشد. بهترین شامپوها، همیشه موهای کثیف را تمیز کرده و نرمی و لطافت را به موهای شما هدیه می‌دهند. شامپو فولیکا هم دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. این شامپو با قدرت تمیز کنندگی و تقویت کنندگی فوق‌العاده، از موهای شما در برابر آسیب‌های جدی مراقبت کرده و موهای شما را نرم و مرطوب می‌کنند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو تقویت کننده فولیکا

 

شامپو تقویت کننده استم سل Oily Scalp

شامپوهای تقویت کننده استم سل، فاقد هرگونه ترکیبات مضر مثل پارابن و سولفات هستند. به همین دلیل به موهای شما آسیبی نمی‌رسانند. برخی افراد در فصل‌های مختلف به خاطر حساسیت دچار ریزش مو می‌شوند. این شامپو با تقویت موهای این افراد از ریزش مو جلوگیری می‌کند. استفاده منظم و مکرر از این شامپو باعث ضخیم شدن تارهای مو و ایجاد استحکام می‌شود. در نتیجه ریزش موها را متوقف کرده و به مرور زمان از بین می‌برد.

شامپو استم سل کمترین مواد شیمیایی را داراست. به همین دلیل به عنوان یک شامپوی درمانی شناخته می‌شود. شامپوهای تقویت کننده استم سل، باعث از بین رفتن تمامی آسیب‌های مو شده و همه این آسیب‌ها را ترمیم کرده و سپس به موهای شما استحکام می‌بخشند. وجود پروتئین‌های هیدرولیز شده، عصاره آلوئه‌ورا، بابونه، آرگان و ویتامین B5، باعث شده است که روند تقویت مو سریع‌تر طی شده و موهای شما حجیم و پرپشت گردد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو تقویت کننده استم سل Oily Scalp

 

شامپو تقویت کننده آردن مدل Hereba Sense

وجود ویتامین‌ها و آهن‌ها در تار موها باعث رشد و سلامت موها می‌شود. وجود آلودگی هوا، تغذیه نامناسب، کمبود ویتامین‌ها، کمبود آهن و یا رنگ و دکلره کردن موها، باعث ریزش شدید موها می‌شود. برای این که موهای سالمی داشته باشید، قبل از هر چیزی باید شامپوی مناسبی را انتخاب کنید. انتخاب یک شامپوی تقویت کننده مناسب موهای شما می‌تواند، کمک بزرگی به رشد و سلامت موهای شما کند. شامپوهای تقویت کننده آردن، ضد ریزش مو بوده و از ریزش شدید موها جلوگیری می‌کنند.

این شامپوها موهای آقایان و خانم‌ها را حجیم کرده و باعث طولانی شدن طول عمر موها می‌گردد. شامپوهای تقویت کننده آردن مدل هرباسنس، ساختارهای کراتینی موها را تقویت کرده و بدون این که در سر خود احساس سنگینی به خاطر حجم بالای موها داشته باشید، موهای نازک شما در مدت زمانی کم، حجیم می‌کند. جهت خرید هر یک از این ۵ برند برتر و پرفروش می‌توانید به دیجی کالا مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با کم‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه شامپو تقویت کننده آردن مدل Hereba Sense

 

امتیاز دهید