بهترین مارک دستگاه‌های قند خون

0

افراد دیابتی، چند روز یک بار باید قند خون خود را کنترل و بررسی کنند. در واقع این کار، یکی از مهم‌ترین مسائل برای افراد دیابتی محسوب می‌گردد. رفتن به مراکز درمانی و گرفتن قند خون، هم زمان و هم هزینه شما را هدر می‌دهد. افراد دیابتی می‌توانند دستگاه‌ کنترل قند خون را خریداری کرده و قند خون خود را به راحتی در منزل کنترل کنند. در این صورت وقت شما برای رفتن به مراکز درمانی هدر نمی‌رود. داشتن این ابزار کنترلگر در خانه برای افرادی که رژیم غذایی کتوژنیک دارند، دیابتی‌های نوع ۱ و نوع ۲، افرادی که قند خون پایین دارند و همچنین زنان باردار بسیار ضروری و حیاتی است.

گلوکز یک منبع انرژی برای بدن است که باعث تامین انرژی برای سوخت و سازهای بدن می‌شود. در واقع با خوردن غذا، گلوکز وارد بدن می‌شود. غلظت گلوکزها درون خون را قند خون می‌گویند. این مقدار گاهی بسیار کم (پایین بودن سطح قند خون) و گاهی بسیار زیاد (دیابت) می‌باشد. اگر بخواهیم بهترین زمان را برای انجام تست قند خون در خانه در نظر بگیریم، بهتر است بگوییم، در واقع ۲ ساعت بعد از خوردن غذا و یا وقتی که ناشتا هستید، بهترین زمان برای گرفتن تست قند خون با دستگاه کنترل قند خون خانگی در نظر گرفته می‌شود.

حال اگر تصمیم گرفته‌اید، این دستگاه را خریداری کنید، بهتر است راهنمای زیر را به خوبی مطالعه کنید، تا بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها را خریداری کنید.

راهنمای خرید دستگاه کنترل قند خون خانگی

حافظه دستگاه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که دستگاه‌های قند خون مختلف را از هم متمایز می‌کند، حافظه دستگاه است. خریداران عزیز بهتر است دستگاهی را خریداری کنند که از حافظه بالایی برخوردار می‌باشد. دستگاه‌هایی که دارای حافظه داخلی هستند، معمولا نتایج چندین آزمایش قبل را ذخیره می‌کنند. در این صورت شما می‌توانید با مشاهده نتایج، طی ۱۵ تا ۳۰ روز گذشته، متوجه کاهش و یا افزایش میزان قند خون خود شوید. با خرید دستگاه کنترل قند خون با حافظه داخلی بالا (۳۶۰<)، شما می‌توانید روند بهبودی خود را سرعت ببخشید.

مقدار خون دریافتی دستگاه

دستگاه‌های کنترلگر جدید، میزان خون کم‌تری را برای بررسی قند خون شما نیاز دارند. دستگاه‌های قدیمی برای این که بتوانند میزان قند خون شما را اندازه گیری کنند، به میزان خون بیشتری نیاز داشتند. در نتیجه؛ افراد باید درد بیشتری را تحمل می‌کردند. دستگاهی که برای سنجش قند خون، فقط به ۱ میکرو لیتر خون احتیاج دارد، از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه کنترل قند خون محسوب می‌گردد.

کد گذاری دستگاه

هنگام انجام تست با دستگاه‌های قدیمی‌تر، برای هر بار تست قند خون، لازم بود یک کد را به صورت دستی وارد می‌کردند. در مواقعی که افراد دچار افت شدید قند خون و یا افزایش بسیار زیاد قند خون می‌شدند، این کد گذاری مشکل ساز می‌شد. همچنین، استفاده از این دستگاه‌ها برای افراد کهنسال بسیار سخت بود. امروزه، دستگاه‌‌های زیادی تولید شده‌اند، که به صورت خودکار کد را وارد کرده و دستگاه برای تست جدید آماده می‌شود. اگر می‌خواهید یک دستگاه کنترل قند خون خریداری کنید، دستگاهی را بخرید، که قابلیت کد گذاری خودکار داشته باشد.

قیمت

بهتر است بدانید، همیشه قیمت بالای محصولات دلیل بر باکیفیت بودن آن‌ها نیست. در واقع ضرب‌المثل قدیمی هرچی پول بدی آش می‌خوری! برای خرید دستگاه‌های قند خون صدق نمی‌کند. شما می‌توانید عملکرد دستگاه‌ها را با قیمت آن‌ها مقایسه کرده و دستگاهی را بخرید که بهترین عملکرد را دارد. برای خرید دستگاه کنترل قند خون به هیچ عنوان به سراغ برندهای ناشناخته نروید. سعی کنید، برندی را خریداری کنید که شناخته شده و معتبر باشد.

مدل‌های جدیدتر و پیشرفته‌تری از دستگاه‌های قند خون هم هستند که به صورت بی سیم و یا از طریق کابل به گوشی و یا سیستم شما متصل شده و نتایج تست را به صورت کاملا تحلیلی به شما ارائه می‌دهند. شما با کمک این دستگاه‌های پیشرفته می‌توانید، به صورت کاملا آنلاین نتایج را برای پزشک مربوطه ارسال کنید. در این صورت پزشک شما می‌تواند رژیم غذایی شما را تغییر داده و در اختیار شما قرار دهد. بدون این که لازم باشد به مراکز درمانی مراجعه کنید. به همین راحتی!

به خاطر تغذیه نامناسب و شرایط روحی و عصبی در زندگی‌های امروزه، افراد بسیاری دچار بیماری دیابت شده‌اند. در همین راستا، شرکت‌های تولید کننده لوازم و تجهیزات پزشکی بسیاری اقدام به تولید دستگاه کنترل قند خون خانگی کرده‌اند. به همین دلیل اگر قصد خرید بهترین دستگاه را داشته باشید، کمی گیج خواهید شد. چون؛ قیمت، عملکرد و کیفیت دستگاه‌ها متفاوت بوده و این دستگاه‌ها با برندهای مختلفی تولید شده‌اند. ما برای این که بتوانیم شما را از این سردرگمی نجات دهیم، به بررسی و معرفی ۱۰ برند برتر و معتبر دستگاه قند خون خانگی در این مقاله از مجله بونگ پرداخته‌ایم. شما با مطالعه کامل این مقاله و البته مقایسه عملکرد و ویژگی‌های دستگاه‌های کنترلگر قند خون می‌توانید، جدیدترین دستگاه قند خون را با بهترین عملکرد خریداری کنید.

معرفی و بررسی ۱۰ برند معتبر و پرفروش دستگاه‌های قند خون خانگی

دستگاه TD4277 گالا

برند گالا، یک برند آلمانی است. این برند همواره تولید کننده انواع دستگاه‌های تست فشار خون و قند خون بوده و تمامی این دستگاه‌ها را با دقت و کیفیتی بسیار بالا تولید می‌کند. دستگاه کنترل قند خون گالا مدل TD4277، یکی از همین محصولات و تولیدات باکیفیت به شمار می‌رود. مقدار خون لازم و مورد نیاز برای استفاده از این دستگاه فقط ۰.۰۵ میکرو لیتر است. به همراه دستگاه قند خون گالا، ۵۰ نوار تست هم به خریدار داده می‌شود. نتایج تست در کم‌ترین زمان روی صفحه نمایشگر مشخص خواهد شد.

حافظه داخلی این مدل از دستگاه قند خون گالا، ۱۰۰۰ می‌باشد. در نتیجه می‌تواند نتایج را به خوبی ذخیره کند. این دستگاه همچنین قابلیت میانگین گیری از نتایج را نیز دارد. یعنی می‌تواند با میانگین گرفتن آخرین نتایج، یک مقدار میانگین برای یک مدت زمان خاص را نشان دهد. این دستگاه کنترل قند خون، یکی از دستگاه‌های پیشرفته به شمار می‌رود. دستگاه تست قند خون گالا، بعد از مدتی که بدون استفاده باقی بماند به طور خودکار خاموش می‌شود. این قابلیت طول عمر باتری را افزایش می‌دهد. تنظیم هشدار، نمایشگر ساعت، نمایشگر زمان و صفحه نمایش ال سی دی، از قابلیت‌های این دستگاه محسوب می‌گردند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستگاه TD4277 گالا

 

دستگاه قند خون آوان مدل AGM01

برند آوان یک تولید کننده وسایل و تجهیزات پزشکی است که از نظر کیفیت، حرف اول را در جهان می‌زند. این  برند همواره به تولید محصولات بسیار متنوعی پرداخته است. رضایت بسیار بالای کاربران از خرید تولیدات این برند، باعث شده است برند آوان به عنوان یک برند بی نظیر در سراسر جهان شناخته شود. دستگاه قند خون AGM01، یکی از محصولات برند محبوب و جهانی آوان می‌باشد. اگر به دنبال خرید یک دستگاه کنترل قند خون بسیار دقیق و کاربردی هستید، این مدل از دستگاه تست قند خون آوان را خریداری کنید. این دستگاه دارای قابلیت کد گذاری خودکار نیز می‌باشد. با خرید هر عدد دستگاه قند خون آوان، ۲۵ عدد نوار و ۱۰ عدد سوزن تست، به خریداران عزیز اعطا می‌گردد.

دستگاه تست قند خون آوان، از جمله دستگاه‌های جدید و پیشرفته محسوب می‌شود. زیرا؛ اطلاعات آن قابل انتقال روی کامپیوتر است. در نتیجه؛ می‌توانید نتایج را تحلیل کرده و یا پزشک خود را از نتیجه تست خود مطلع کنید. در صورتی که قند خون شما خیلی پایین (افت قند خون) و یا خیلی بالا باشد، این دستگاه هشدار می‌دهد. در نتیجه شما از وضعیت سلامتی خود اطلاع پیدا می‌کنید. دستگاه کنترل قند خون آوان دارای ۹۰۰ حافظه است که با ذخیره کردن ان‌ها می‌توان به بررسی و کنترل قند خون در طی یک ماه گذشته پرداخت. داشتن حافظه و سرعت بالا در نمایش نتایج باعث می‌شود، شما بتوانید از این دستگاه برای چندین نفر استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستگاه قند خون آوان مدل AGM01

 

دستگاه قند خون اینفوپیا مدل Easy Gluco pro

دستگاه کنترل قند خون اینفوپیا، یک محصول بسیار کارآمد است. این محصول برای اندازه گیری قند خون در کم‌ترین زمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. حافظه داخلی این دستگاه ۳۶۵ می‌باشد. یعنی، دستگاه قند خون اینفوپیا می‌تواند تا ۳۶۵ اندازه گیری را درون خود ذخیره کند. قابلیت میانگیری از نتایج، از دیگر قابلیت‌های این دستگاه است که با میانگین گرفتن از آخرین اندازه‌گیری‌ها در یک بازه زمانی خاص و نمایش آن روی صفحه نمایشگر، مقدار قند خون در یک بازه زمانی را مشخص می‌کند. شما با نصب اپلیکیشن سیناکر و همچنین اتصال دستگاه اینفوپیا از طریق بلوتوث به گوشی خود، می‌توانید نموداری از تحلیل قند خون خود مشاهده کنید.

دستگاه اینفوپیا مدل Easy Gluco pro، به ۰.۵ میکرو لیتر خون برای اندازه‌ گیری قند خون شما نیاز دارد. باتری مورد استفاده در این دستگاه از نوع سکه‌ای بوده و طول عمر آن به گونه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به راحتی ۱۰۰۰ تست بگیرید. داشتن قابلیت کالیبراسیون بسیار دقیق، یکی از ویژگی‌هاییست که این دستگاه را از باقی دستگاه‌های تست قند خون مجزا کرده است. در ضمن، دستگاه کنترل قند خون خانگی اینفوپیا به همراه ۲۵۰ عدد نوار و ۵۰ عدد سوزن تست ارائه شده است که شما را تا مدت زمان زیادی از خرید وسایل جانبی راحت می‌کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستگاه قند خون اینفوپیا مدل Easy Gluco pro

 

دستگاه قند خون اکیو چک مدل اینستنت

یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده پمپ‌های انسولین و همچنین دستگاه‌های تست قند خون، برند اکیو چک می‌باشد. برند معتبر اکیو چک، دارای ۴۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید دستگاه کنترل قند خون و همچنین پمپ انسولین است. این شرکت با هدف کمک به افراد دیابتی توانسته است، از محبوبیت بالایی در بازار دستگاه‌های تست قند خون برخوردار شود. از آن‌جایی که دستگاه تست قند خون اکیو چک، دارای طراحی خاص بر پایه الزامات ISO است. در نتیجه؛ می‌توان گفت، نتایج به دست آمده از این دستگاه بسیار دقیق و قابل اطمینان هستند.

دستگاه قند خون اکیو چک مدل اینستنت، دارای قابلیت ذخیره ۷۲۰ اندازه گیری است. همچنین این دستگاه می‌تواند به راحتی نتایج قند خون را به گوشی و یا کامپیوتر شما منتقل کرده و به تحلیل داده‌ها بپردازد. بر روی دستگاه کنترل قند خون، میانگین چند روزه نمایش داده می‌شود. بنابراین شما نمی‌توانید تمامی ۷۲۰ اندازه‌ گیری را مشاهده کنید. این میانگین‌ها به صورت ۷، ۳۰ و ۹۰ روزه روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایش داده می‌شود. این دستگاه آلمانی مانند باقی دستگاه‌های پرفروش تست قند خون دارای قابلیت خاموش شدن خودکار می‌باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستگاه قند خون اکیو چک مدل اینستنت

 

دستگاه قند خون آرکری مدل Glucocard 01 Mini

شرکت آرکری، از سال ۱۹۶۰ میلادی در ژاپن تاسیس شده و در همان زمان شروع به فعالیت کرد. این شرکت، یکی از تولید کنندگان به نام انواع لوازم آزمایشگاهی و دستگاه کنترل قند خون محسوب می‌گردد. دستگاه تست قند خون آرکری، با استفاده از گلوکز اکسیداز، مقدار قند خون را اندازه می‌گیرد. در نتیجه خطای آن در اندازه گیری قند خون بسیار کم است. این دستگاه با دقت بالایی (۹۹%) که دارد، برای افراد دیابتی بسیار مناسب است. صفحه نمایش واضح و بزرگ این دستگاه، سبب استفاده آسان سالمندان و کهنسالان از این دستگاه شده است.

دستگاه کنترل قند خون آرکری، دارای ۵۰ حافظه داخلی می‌باشد. با استفاده از دستگاه تست قند خون آرکری می‌توان از سایر نقاط بدن خون گیری کرد. مقدار خون مورد نیاز برای سنجش مقدار قند خون، ۰.۳ میکرو لیتر می‌باشد. یکی از ویژگی‌های این دستگاه که باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود، این است که دستگاه تست قند خون آرکری به صورت خودکار خاموش می‌شود. به همراه این دستگاه ۶۰ عدد نوار تست به همراه ۱۰ عدد سوزن به خریداران و کاربران عزیز اعطا می‌گردد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستگاه قند خون آرکری مدل Glucocard 01 Mini

 

دستگاه قند خون کرسنس مدل IS643212-R

دستگاه قند خون کرسنس مدل IS643212-R، یک دستگاه بسیار پرفروش‌ در کشورهای آمریکایی و اروپایی محسوب می‌گردد. داشتن کیف محافظ به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید دستگاه را به راحتی درون کیف قرار داده و همیشه با خود به همراه داشته باشید. به همراه داشتن دستگاه قند خون برای افرادی که بیماری دیابت از نوع شدید دارند و یا دچار افت شدید قند خون می‌شوند، اجباریست. حافظه ذخیره سازی نتایج این دستگاه کنترل قند خون ۱۰۰۰ است. داشتن صفحه نمایشی بزرگ و خوانا به کاربران کهنسال این امکان را می‌دهد که به راحتی اعداد روی دستگاه را بخوانند. داشتن تنظیمات شدت پرتاب سوزن تست، برای کسانی که به درد حساس هستند، بسیار مفید است. شما می‌توانید شدت پرتاب سوزن تست را از ۱ تا ۵ کم و یا زیاد کنید.

متصل شدن دستگاه کنترل قند خون کرسنس به کامپیوتر و یا گوشی، یکی دیگر از قابلیت‌هاییست که تنها در دستگاه‌های پیشرفته یافت می‌شود. دستگاه کرسنس مدل IS643212-R، دارای قابلیت‌هایی نظیر؛  قابلیت خاموش شدن خودکار، میانگین گیری، ذخیره اطلاعات، AST و تنظیم هشدار می‌باشد. همراه این دستگاه، ۱۰ عدد نوار، ۱۰ عدد سوزن تست و همچنین ۲ عدد باتری سکه‌ای ارائه می‌گردد. علاوه بر این‌ها، دستگاه تست قند خون کرسنس دارای قابلیت کد گذاری خودکار هم می‌باشد. تمامی این ویژگی‌ها سبب شده است این دستگاه به یک دستگاه پرفروش در سراسر جهان تبدیل گردد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستگاه قند خون کرسنس مدل IS643212-R

 

دستگاه قند خون اس دی بایوسنسور مدل کد فری

برند معروف بایوسنسور، یکی از محصولات تولید شده در کشور کره جنوبی است. این برند در زمینه تولید تجهیزات و لوازم تشخیص قند خون فعالیت گسترده‌ای دارد. تولیدات این برند با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می‌شوند. دستگاه کنترل قند خون اس دی بایوسنسور، از جدیدترین تولیدات این برند است. داشتن ۵۰۰ حافظه داخلی و همچنین قابلیت میانگین گیری از نتایج، باعث شده است بتوانید قند خون خود را در طی یک ماه گذشته به خوبی کنترل و بررسی کنید. این دستگاه در کم‌ترین زمان (حدود ۵ دقیقه) می‌تواند مقدار قند خون را اندازه گیری کرده و نتیجه آن را در صفحه نمایشگر نمایش دهد.

دستگاه کنترل قند خون کد فری بایوسنسور، برای اندازه گیری مقدار قند خون به ۰.۹ میکرو لیتر خون نیاز دارد. این دستگاه علاوه بر قابلیت میانگین گیری از نتایج، دارای قابلیت‌های منحصر به فرد دیگری نیز می‌باشد. از این قابلیت‌ها می‌توان به قابلیت خون گیری از نقاط مختلف بدن، تنظیم هشدار، نمایشگر زمان و همچنین قابلیت خاموش شدن خودکار اشاره کرد. ۵۰ عدد نوار تست مخصوص دستگاه تست قند خون بایوسنسور و ۱۰ عدد سوزن تست، از جمله اقلامی هستند که همراه این دستگاه به خریدار داده می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستگاه قند خون اس دی بایوسنسور مدل کد فری

 

دستگاه قند خون ای بی چک مدل EB 01

دستگاه کنترل قند خون EB Chek، یک دستگاه با قابلیت‌های ویژه است. این دستگاه می‌تواند ۴۵۰ اندازه‌ گیری را در شناسه شخصی افراد ذخیره کند. یکی از قابلیت‌ها منحصر به فرد این دستگاه، قابلیت سخنگوی فارسی است. این قابلیت باعث می‌شود، افراد نابینا و یا کم بینا هم بتوانند از این دستگاه استفاده کنند. برای اندازه گیری مقدار قند خون از طریق این دستگاه به ۰.۵ میکرو لیتر خون نیاز است. بعد از این که قطره خون در روی کیت تشخیصی قرار گرفت، در مدت زمان بسیار کمی، مقدار اندازه گیری شده روی نمایشگر نشان داده شده و یا به زبان فارسی بازگو می‌شود.

داشتن قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر زمان، تنظیم هشدار، اتصال به کامپیوتر و نمایش نمودار تحلیلی و خاموشی خودکار، باعث شده است این دستگاه کنترل قند خون هم مانند باقی دستگاه‌های پرفروش در میان افراد از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. داشتن یک کیف محافظ باعث شده است حمل این دستگاه آسان بوده و به راحتی بتوان آن را درون کیف خود جای داد. همچنین وجود اقلامی چون؛ ۵۰ عدد سوزن تست و ۵۰ عدد نوار تست قند خون و ۲ عدد باتری سبب شده است تا شما در یک مدت زمانی نیازی به خرید لوازم جانبی نداشته باشید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستگاه قند خون ای بی چک مدل EB 01

 

دستگاه قند خون زیگلاس مد مدل TD-4267

دستگاه قند خون زیگلاس، یکی از دستگاه‌های کنترل قند خون است که در مدت زمان فقط ۵ دقیقه می‌تواند قند خون شما را اندازه گیری کرده و مقدار آن را روی صفحه نمایشگر به نمایش بگذارد. این دستگاه دارای قابلیت ذخیره سازی ۴۵۰ رکورد است که با میانگین گیری از این اندازه گیری‌ها در طی مدت زمانی خاص، می‌توان میزان قند خون خود را کنترل کرد. شما کاربران عزیز در صورتی که از دستگاه کنترل قند خون برای دیگران استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون دست زدن به کیت تشخیصی قند خون آن را دور بیاندازید. شما می‌توانید زنگ هشدار دستگاه را برای ۴ وعده فعال کنید.

دستگاه زیگلاس، دارای یک صفحه نمایش دیجیتال است که از طریق آن می‌توان زمان، ساعت و همچنین مقادیر اندازه‌ گیری شده را مشاهده کرد. برای استفاده از این دستگاه کنترل قند خون خانگی، فقط و فقط به ۰.۵ میکرو لیتر خون نیاز می‌باشد. خاموش شدن خودکار این ابزار سنجش قند خون، باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود. اگر قصد دارید یک دستگاه تست قند خون باکیفیت خریداری کنید، دستگاه تست قند خون زیگلاس می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستگاه قند خون زیگلاس مد مدل TD-4267

 

دستگاه قند خون امپرور مدل Prodigy

دستگاه امپرور مدل Prodigy هم یکی دیگر از دستگاه‌های تست قند خون پرفروش است که جزء ۱۰ برند معتبر و پرفروش این محصول به شمار می‌رود. دستگاه کنترل قند خون امپرور هم مانند دیگر دستگاه‌ها دارای قابلیت‌های متنوعی می‌باشد. از این قابلیت‌ها می‌توان به قابلیت ذخیره سازی نتایج، نمایش میانگین نتایج، خاموشی خودکار، AST و نمایش تاریخ و ساعت اشاره کرد. حداقل مقدار خون مورد نیاز برای این که این دستگاه بتواند مقدار قند خون را اندازه گیری کند، ۰.۵ میکرو لیتر است.

دستگاه کنترل قند خون امپرور، در هنگام به اتمام رسیدن باتری هشدار داده و روی نمایشگر علاممت تعویض باتری را نمایش می‌دهد. نتیجه تست انجام شده با این دستگاه در کم‌تر از ۵ دقیقه روی صفحه نمایشگر دیده می‌شود. اگر می‌خواهید یک دستگاه تست قند خون خانگی خریداری کنید، حتما به ویژگی‌هایی نظیر حافظه، کد گذاری خودکار، مقدار خون مورد نیاز برای اندازه گیری قند خون و… آن توجه کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستگاه قند خون امپرور مدل Prodigy

 

امتیاز دهید