بهترین مارک دستمال مرطوب

0

همه افراد به ویژه خانم ها و کودکان به طور روزانه به دستمال مرطوب نیاز دارند.  دستمال مرطوب محصولی است که در هنگامی که دسترسی کامل به آب و صابون نیست،  برای از بین بردن آلودگی های صورت،  دست ها و دیگر نواحی بدن به کار می رود.  دستمال مرطوب با توجه به نوع و کاربرد انواع مختلفی دارد.

همچنین بهترین مارک های دستمال مرطوب محصولاتی هستند که برای پوست حساسیت و عارضه ای را ایجاد نمی کنند. برندهای معتبر انواع دستمال های مرطوب و سایر کالاهای بهداشتی با کیفیت بالا را ارائه می دهند،  که بهترین مارک های دستمال مرطوب نسبت به سایر محصولات می باشند.

  بنابراین بهتر است برای خرید و انتخاب دستمال مرطوب مرغوب و با کیفیت به فروشگاه های معتبر رجوع کرده و محصولات بهداشتی خود را از این فروشگاه ها تهیه نمایید.

در این مقاله نیز ما قصد داریم تا بهترین مارک های دستمال مرطوب را به شما معرفی کنیم که جزو پر فروش ترین محصولات در سایت دیجی کالا هستند. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مارک های دستمال مرطوب

بهترین مدل های دستمال کاغذی در انواع و طرح های مختلف در دیجی کالا به مشتریان عرضه می شوند که از برندهای معتبر و با کیفیت می باشند. شما نیز می توانید برای انتخاب و خرید محصولات متنوع تر در زمینه دستمال های مرطوب با توجه به کاربرد و سلیقه دلخواه به این فروشگاه مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.

در ادامه نیز ما به معرفی پنج نمونه از بهترین مارک های دستمال مرطوب می پردازیم که در فروشگاه دیجی کالا جزو پرفروش ترین آنها بوده و متقاضیان زیادی نیز دارند.

دستمال مرطوب بیول مدل F & H مجموعه ۴ عددی

دستمال مرطوب بیول حاوی عصاره آلوئه ورا،  سفید عصاره کالاندولا و آبی عصاره بابونه که رطوبت پوست را حفظ نموده و مانع خشکی می گردد.  کاربردهای این محصول برای پاک کردن آرایش خانم ها،  به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده پوست می باشد.

بعد از استفاده از این دستمال مرطوب روی پوست احساس خشکی و چربی نخواهید کرد و یک محصول فوق العاده با کیفیت برای پاک کنندگی پوست بدن و صورت بوده و از ایجاد حساسیت بر روی پوست نیز جلوگیری می کند.

رایحه این دستمال ملایم است و پوست را قرمز و خشک نمی کند.  همچنین مانع سوزش پوست می شود.  از این رو برای استفاده همه پوست ها مناسب و مفید می باشد.

برای افرادی که به تعداد زیاد و مرتب از دستمال مرطوب استفاده می کنند،  یک محصول کاملا با صرفه اقتصادی است،  و با توجه به حجم و کیفیتی که دارد،  دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب بیول مدل F & H مجموعه ۴ عددی

 

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش صورت و دور چشم نیوساد مدل Normal بسته ۶۴ عددی

این محصول از کارآیی و کیفیت لازم و کافی برای پاک کردن آرایش صورت و چشم ها برخوردار است.  زیرا که پاکسازی آرایش چشم به پاک کننده های ملایم و سازگار با چشم نیاز دارد،  تا چشم ها را دچار مشکلات و ناراحتی هایی چون سوزش،  قرمزی و عوارض دیگر نکند.

دستمال پاک کننده آرایش صورت و دور چشم نیوساد کاملا مناسب چشم بوده و فاقد عطر،  اسانس،  مواد نگهدارنده،  پارابن و الکل می باشد.

این محصول حاوی عصاره خیار و مواد مرطوب کننده است که مانع خشکی پوست ناحیه اطراف چشم می گردد.  همچنین به دلیل ترکیبات و مواد ویژه این دستمال مناسب برای انواع پوست ها است.

همچنین فرمول این محصول غیر چرب و فاقد مواد صابونی مضر بوده و برای پاک کردن دور چشم ها یک محصول مفید می باشد.  دستمال مرطوب نیوساد دارای مواد پری بیوتیک است که به راحتی پوست صورت و ناحیه اطراف چشم را نیز ضدعفونی و تمیز می کند. می توانید از این محصول به طور روزانه و بدون نگرانی از ایجاد عوارض و حساسیت استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب پاک کننده آرایش صورت و دور چشم نیوساد مدل Normal بسته ۶۴ عددی

 

دستمال مرطوب بانیو مدل ۰۰۲ بسته ۱۲۰ عددی

این دستمال مخصوص و مناسب کودکان می باشد.  از لحاظ کیفیت و حجمی که دارد،  از قیمت خوبی نیز برخوردار است،  و به راحتی جوابگوی مصرف با دفعات زیاد می باشد.

دستمال مرطوب بانیو دارای PH مناسب بوده که با پوست کودکان کاملا سازگار است،  و از ایجاد حساسیت و سوزش بر روی پوست آنها جلوگیری می کند.  این محصول دارای قدرت پاک کنندگی عالی است.

همچنین این محصول معطر بوده و احساس ملایم و نرمی را به بدن کودک منتقل می کند.  رطوبت پوست کودک با استفاده از این دستمال تا حد قابل توجهی حفظ شده و مانع خشکی پوست می شود.

بانیو یکی از برندهای معتبر ایرانی می باشد،  که تا کنون محصولات نسبتا خوبی را به لحاظ کیفیت و قیمت در زمینه انواع دستمال های مرطوب ارائه داده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب بانیو مدل ۰۰۲ بسته ۱۲۰ عددی

 

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم کامان مدل EYE SENSITIVE

محصول پاک کننده چشم کامان حاوی روغن توت شور می باشد که برای چشم های حساس یک پد تمیز کننده کاملا  مرغوب می باشد.  این دستمال همچنین حاوی ویتامین بوده و هیچگونه عوارضی را برای پوست ناحیه اطراف چشم ایجاد نمی کند.

از این رو برای استفاده افراد با چشم های حساس یک محصول فوق العاده مناسب و سازگار است.  ویتامین های موجود در این محصول E و D می باشد که به دلیل آنتی اکسیدان بالا مانع چین و چروک پوست در ناحیه اطراف دور چشم می شود.

این محصول همچنین دارای PH پنج بوده که برای پوست سازگار است و می توان به راحتی از آن استفاده کرد.  ترکیبات موجود در این محصول فاقد آمونیاک بوده و کیفیت بالایی دارد.

همینطور این دستمال به لحاظ کارآیی و کاربرد سریع،  خیلی خوب آرایش چشم را پاک کرده و اثری از آرایش بر روی چشم ها باقی نمی گذارد.  دستمال مرطوب کامان یک محصول کاملا بی نظیر و ممتاز نسبت به سایر محصولات بهداشتی و آرایشی در زمینه دستمال های مرطوب است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم کامان مدل EYE SENSITIVE

 

دستمال مرطوب دافی مدل Q10 بسته ۵۰ عددی

دستمال مرطوب دافی نیز یکی از محصولات بدون آمونیاک در این زمینه است که تولید شده از یک برند ایرانی می باشد. این محصول معطر بوده و حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند. بنابراین برای انواع پوست ها سازگار و قابل استفاده است.

این محصول با ترکیبات و فرمولاسیون ویژه یک پاک کننده فوق العاده محسوب می شود. همچنین به لحاظ حجم و تعداد زیاد یک بسته مقرون به صرفه می باشد.

  زیرا که با توجه به کیفیت قابل قبول و حجمی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. دارای رایحه ملایم بوده و همه خانم ها می توانند بدون نگرانی از ایجاد هر گونه حساسیت از آن استفاده کنند.

این محصول همچنین مانع خشکی پوست می شود،  و رطوبت پوست را به خوبی حفظ می کند.  خود دستمال نیز در هوای آزاد به زودی خشک نمی گردد.  دستمال مرطوب دافی یک محصول ایمن و مطمئن برای استفاده روزانه خانم ها است، که دارای کیفیت ماندگار بوده و مقرون به صرفه برای مصرف طولانی مدت نیز می باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستمال مرطوب دافی مدل Q10 بسته ۵۰ عددی

 

سایت دیجی کالا با ارائه بهترین محصولات بهداشتی و آرایشی،  فروشگاه برتر و معتبر برای عرضه محصولات به مشتریان خود می باشد،  که کالاهای خود را در زمینه بهترین مارک های دستمال مرطوب با تضمین در کیفیت و قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

امتیاز دهید