بهترین مارک دستبند مغناطیسی

0

مغناطیس درمانی متودی است که سابقه آن به بیش از دو هزار سال قبل بر می‌گردد و متخصصان درمان باستانی بر این باور بودند که بسیاری از دردها و ناراحتی‌ها ممکن است با درمان مغناطیسی بهبود یابد. در حال حاضر نیز افراد زیادی به درمان مغناطیسی اعتقاد داشته و برای درمان ناراحتی‌های خود به این متود تکیه می‌کنند. همین مسئله، باعث شده تا دستبند‌های مغناطیسی از محبوبیت خوبی برخوردار باشند و شرکت‌های زیادی نیز در زمینه تولید دستبند‌های مغناطیسی فعالیت کنند. در این مقاله از بونگ قصد داریم تا بررسی کنیم که آیا دستبند مغناطیسی واقعا می‌تواند برای سلامتی شما مفید باشد و همچنین بهترین مدل هلی دستبند مغناطیسی را خدمت شما معرفی کنیم.

آیا درمان مغناطیسی مفید است؟

همانطور که عنوان شد، پیشینیه درمان مغناطیسی به بیش از دو هزار سال پیش بر می‌گیردد. ایده پشت این درمان این است که جریان مغناظیسی می‌تواند باعث افزایش جریان خون شده و همین مسئله سبب شود که درد یا التهاب بدن بهبود پیدا کند. با این حال، مطالعات پزشکی اثر مثبت درمان مغناطیسی را تایید نکرده و آن را به عنوان یک متود درمانی به رسمیت نمی‌شناسند.

آیا دستبند مغناطیسی عوارض جانبی دارد؟

به طور کلی، استفاده از دستبند مغناطیسی بدون عوارض جانبی خواهد بود اما برخی از افراد که از این نوع دستبند‌ها استفاده کرده‌اند عوارضی مثل احساس گرما در محل استفاده شده طی روزهای اول، احساس گیجی و حالت تهوع طی روزهای اول کهیر و جوش در محل استفاده شده در روزهای اول را گزارش کرده‌اند که البته همه این عوارض جانبی بعد از گذشت چند روز اول پس از استفاده از بین رفته‌اند.

خرید و بهترین مارک های دستبند مغناطیسی

دستبند مغناطیسی شاید نتواند دردهای شدید شما درمان کند اما با این حال هنوز هم می‌توان از آن‌ها به عنوان یک دستبند زیبا استفاده کرد و از جذابیتشان لذت برد. در این بخش چند نمونه از بهترن مارک های دستبند مغناطیسی و محصولات برتر آن‌ها خدمت شما معرفی می‌کنیم تا اگر به هر دلیلی قصد دارید نسبت به خرید دستبند مغناطیسی اقدام خواهید کرد یک محصول درجه یک را انتخاب نمایید.

دستبند مغناطیسی مدل m11

اولین دستبند مغناتیسی که در لیست بهترین‌های ما قرار می‌گیرد دستبند مغناطیسی مدل m11 است که توانسته رضایت خریداران زیادی را جلب نمایند. با توجه به شکل ظاهری این دستبند، به دست انداختن آن بیشتر مناسب خانوم‌ها بوده و علاوه بر برآورده کردن انتظاراتی که از یک دستبند مغناطیسی دارید استفاده از آن می‌تواند زیبایی غیر قابل وصفی را به دست شما نیز اضافه کند. براساس ادعا سازندگان دستبند مغناطیسی مدل m11، این دستبند با خاصیت آهنربایی خود می‌تواند به درمان و پیشگیری بیماری‌ها کمک کند. انداختن این دستبند در دست راست فشار خون را کاهش خواهد داد و موجب افزایش بیشتر آرامش شما می‌شود؛ درحالی که استفاده از آن در دست چپ می‌تواند به افزایش فشار خون و سطح انرژی بدن منجر شود.

استفاده از دستبند مغناطیسی مدل m11 در کودکان زیر ده سال و خانم های باردار،  شیرده و افرادی که باتری قلب دارند هرگز توصیه نمی‌شود. این دستبند طولی ۲۰ سانتی‌متری دارد، از استیل ساخته شده، وزن آن ۱۸ گرم است و این قابلیت را دارد که همانند یک ساعت بویسله پین تغییر سایز دهد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستبند مغناطیسی مدل m11

 

دستبند مغناطیسی مدل ptd کد a32

یک گزینه مناسب دیگر برای خرید دستبند مغناطیسی که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند آن را به دست خود بیاندازند دستبند مغناطیسی مدل ptd کد a32 است. این دستبند که جنس آن از استیل است، طولی ۲۲ سانتی‌متری داشته و وزن آن معادل ۵۸ گرم است. براساس اطلاعاتی که از تولید کنندگان این محصول منتشر شده، اگر آن را در دست راست خود بیاندازید خاصیت مگنت تراپی و یون منفی سبب می‌شود که فشار خون شما پایین بیاید و احساس آرمش بیشتری کنید. البته، اگر هدف شما از خرید دستبند مغناطیسی این است که سطح انرژی و فشار خون شما بالا برود توصیه شده است که از دستبند مغناطیسی مدل ptd کد a32 در دست چپ خود استفاده کنید.

همانند سایر دستبندهای مغناطیسی، استفاده از دستبند مغناطیسی مدل ptd کد a32 به هیچ عنوان در کودکان زیر ۱۰سال، خانم‌های باردار و شیرده و افرادی که باتری قلب دارند توصیه نمی‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستبند مغناطیسی مدل ptd کد a32

 

دستبند مغناطیسی مدل carbon کد hp64

اگر آبی رنگ مورد علاقه شما است و می‌خواهید دستبند مغنتطیسی بخرید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما دستبند مغناطیسی مدل carbon کد hp64 خواهد بود. سازندگان این محصول مدعی هستند که این دستبند می‌تواند فشار خون را تنطیم کند، میگرن و سردرد را بهبود بخشد، باعث بهبود آرتروز شود، بر روی کیفیت خواب و بی خوابی تاثیرگذار بگذارد، باعث افزایش تعادل و قدرت بدنی شود، غلظت خون را بهبود بخشد، از حمله قلبی جلوگیری کند، باعث شود که بدن گردش خون بهتری داشته باشد، به حفظ آرامش کمک کرده و همچنین از شما در مقابل امواج مخرب وای فای، دکل های مخابراتی و ماهواره‌ای جلوگیری کند.

طول دستبند مغناطیسی مدل carbon کد hp64 که از استیل ساخته شده و ۶۰ گرم وزن دارد، ۲۱ سانتی متر است اما می‌توانید این اندازه را بویسله پین، همانند یک ساعت، مناسب دست خود تنظیم کنید. استفاده از این دستبند در کودکان زیر ۱۰سال، خانم‌های باردار و شیرده و افرادی که باتری قلب دارند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستبند مغناطیسی مدل carbon کد hp64

 

دستبند مغناطیسی مدل ptd کد s10

از دیگر گزینه‌های بسیار زیبا و شیک برای خرید دستبند مغناطیسی، دستبند مغناطیسی مدل ptd کد s10 است. این محصول که از استیل ساخته شده است با رنگ نقره‌ای خود زیبایی خاصی به دست شما خواهد داد و براساس اطلاعاتی که تولید کننده آن منتشر کرده بر روی بهبود خواب، فشار خون، سطح انرژی، حفظ آرامش، غلظت خون و سلامت قلب شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت. در صورتی که می‌خواهید دستبند مغناطیسی مدل ptd کد s10 فشار خون شما را کاهش داده و باعث ریلکسی بیشتر بدن شما شود آن را در دست راست خود و در صورتی که می‌خواهید سطوح انرژی شما بالا رفته و فشار خونتان نیز افزایش پیدا کند آن را در دست چپ خود بیاندازید.

وزن دستبند مغناطیسی مدل ptd کد s10 حدود ۶۲ گرم بوده و طول آن ۲۱ سانتی‌متر است که البته قابلیت کوتاه شدن آن مناسب با اندازه دست شما از طریق پین نیز وجود دارد. این دستبند هرگز نباید در کودکان زیر ۱۰سال،خانم‌های باردار و شیرده و افرادی که باتری قلب دارند استفاده شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستبند مغناطیسی مدل ptd کد s10

 

دستبند مغناطیسی مدل flash کد x11

دستبند مغناطیسی مدل flash کد x11 یک انتخاب جذاب و زیبا دیگر برای خرید دستبند مغناطیسی به حساب می‌آید. این محصول علیرغم طراحی زیبا و شیک، همه انتظاراتی که از یک دستبند مغناطیسی دارید را نیز برطرف خواهد کرد. براساس ادعا سازندگان دستبند مغناطیسی مدل flash کد x11، این دستبند با خواص مگنت تراپی و یون منفی می‌تواند آرتروز، فشار خون بالا یا پایین، سردرد، میگرن، درد مچ، کمبود انرژی و قدرت بدنی را بهبود بخشیده و همچنین در حفظ آرامش بدن و محافظت از آن در مقابل امواج مخرب وایفای یا ماهواره مفید و موثر باشد.

دستبند مغناطیسی مدل flash کد x11 از استیل ساخته شده، وزن آن تنها ۴۵ گرم و طول آن برابر با ۲۱ سانتی‌متر است که البته این اندازه همانند یک ساعت، بویسله پین، می‌تواند مناسب با اندازه مچ شما تنظیم شود. استفاده از این دستبند به هیچ عنوان برای کودکان زیر ۱۰سال، خانم‌های باردار و شیرده و افرادی که باتری قلب دارند توصیه نمی‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستبند مغناطیسی مدل flash کد x11

 

دستبند مغناطیسی مدل butterfly کد hp16

با توجه به ظاهر دستبند مغناطیسی مدل butterfly کد hp16 خرید این دستبند مغناطیسی بیشتر در بین خانم‌ها رواج دارد اما این دستبند هم مناسب آقایان و هم مناسب خانم‌ها است. همانند سایر دستبند‌های مغناطیسی، آهنرباهای این محصول نیز به خوبی در زیر آن پنهان شده و است و زمانی که آن را به دست بیاندازید تنها طراحی زیبا دستبند از بیرون نمایان خواهد بود. وزن دستبند مغناطیسی مدل butterfly کد hp16 که از استیل ساخته شده تنها ۲۲ گرم بوده و طول ۲۱ سانتی‌متری آن نیز می‌تواند بویسله پین مناسب اندازه دست شما تنظیم شود.

براساس اطلاعاتی که سازندگان دستبند مغناطیسی مدل butterfly کد hp16 منتشر کرده‌‌اند، این دستبند می‌تواند برای فشار خون، میگرن و سردرد، آرتروز، افزایش قدرت بدنی، بهبود غلظت خون یا جلوگیری از حمله قلبی، بهبود گردش خون در بدن، توانایی حفظ آرامش مفید بوده و همچنین در مقابل امواج مضر وای فای، دکل های مخابراتی و ماهواره‌ای از بدن محافظت کند. اگر دستبند مغناطیسی مدل butterfly کد hp16 را در دست راست خود بیاندازید نتیجه آن کاهش فشار خون و آرامش بیشتر و اگر آن را در دست چپ خود بیاندازید نتیجه آن افزایش فشار خون و انرژی بدن خواهد بود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستبند مغناطیسی مدل butterfly کد hp16

 

دستبند مغناطیسی مدل titan کد hp32

دستبند مغناطیسی مدل titan کد hp32 یک انتخاب مناسب برای کسانی است که به زیورآلات تیره رنگ علاقه دارند. این دستبند که از جنس استیل است و ۵۰ گرم وزن دارد، می‌تواند با رنگ مشکی مات خود ظاهری شیک به دست شما بدهد و همپنین خواص یک دستبند مغناطیسی را نیز برایتان به همراه داشته باشد.

همانند سایر دستبند‌های مغناطیسی، سازندگان دستبند مغناطیسی مدل titan کد hp32 نیز مدعی هستند که استفاده از این محصول می‌تواند برای محافظت از بدن در مقابل امواج مضر وای فای، دکل های مخابراتی و ماهواره‌ای مفید باشد و همچین شرایطی از جمله فشار خون، میگرن و سردرد یا آرتروز را بهبود بخشیده و به افزایش قدرت بدنی، بهبود غلظت خون، بهبود گردش خون در بدن، توانایی حفظ آرامش منجر گردیده و به جلوگیری از حمله ی قلبی کمک کند.

انداختن این دستبند در دست راست می‌تواند به کاش فشار خون و آرامش بیشتر و استفاده از آن در دست چپ می‌تواند به انرژی بیشتر و افزایش فشار خون منجر گردد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستبند مغناطیسی مدل titan کد hp32

 

دستبند مغناطیسی مدل a71

اگر از طراحی دستبندهای پهن با ترکب دو رنگ آبی  و مشکلی لذت می‌برید و دنبال یک دستبند مغناتیسی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید دستبند مغناطیسی مدل a71 است. این دستبند نسبتا سنگین که وزنی معادل ۶۳ گرم دارد از جنس استیل بوده و همانند سایردستبندهای مغناطیسی که به معرفی آن‌ها اشاره کردیم می‌تواند برای سلامتی شما مفید باشد. مبارزه با استرس، بهبود آرتروز، بهبود خواب، تنظیم فشار خون، بهبود سردرد، بهبود غلظت خون و گردش خون و همچنین محافظت از بدن در مقابل امواج مضر از مزایای این دستبند به شمار می‌روند.

برای کاهش فشار خون و آرامش بیشتر توصیه می‌شود که دستبند مغناطیسی مدل a71 را در دست راست و برای بالا بردن فشار خون و افزایش انرژی بدن آن را در دست چپ خود بیاندازید. کودکان زیر ده  سال و خانم های باردار و شیرده و افرادی که باتری قلب دارند به هیچ عنوان نباید از این دستبند یا انواع دیگر دستبند مغناطیسی استفاده کنند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستبند مغناطیسی مدل a71

 

دستبند مغناطیسی مدل mont کد a11

دستبند مغناطیسی مدل mont کد a11 یک دستبند با کیفیت دیگر با طراحی مناسب است که می‌توانید جهت خرید دستبند مغناطیسی آن را انتخاب کنید. این دستبند حدود ۲۱ سانتیمتر طول دارد، از جنس استیل ساخته شده و وزن آن ۵۴ گرم است. اگر به دنبال آرامش بیشتر هستید توصیه می‌شود که آن را در دست راست خون و اگر می‌خواهید سطوح انرژی شما بالا برود این دستبند مغناطیسی را در دست چپ خود بیاندازید. اما صرف نظر از اینکه کدام دست را انتخاب می‌کنید، ممکن است بعد از استفاده از دستبند مغناطیسی مدل mont کد  a11 بهبودی شرایطی مثل دردهای آرتروزی، فشار خون بالا یا پایین، سردرد، میگرن، درد مچ، کمبود انرژی و قدرت بدنی را تجربه کرده و همچنین در مقابل امواج مخرب و مضر کم‌تر آسیب‌ پذیر باشید.

با این حال، لازم به تاکید است که استفاده از دستبند مغناطیسی مدل mont کد a11  یا  هر نوع دستبند مغناطیسی دگیری برای کودکان زیر ۱۰سال، خانم های باردار و شیرده و اشخاصی که باتری قلب دارند خطرناک خواهد بود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستبند مغناطیسی مدل mont کد a11

 

دستبند مغناظیسی مدل TBS-800

دستبند مغناظیسی مدل TBS-800 آخرین پیشنهاد ما به شما برای خرید دستبند مغناطیسی با کیفیت و البته با ظاهر خوب است. این دستبند با دو رنگ طلایی و نقره‌ای به خوبی می‌تواند در دست شما چشم نوازی کند و زیبایی خاصی به آن ببخشد. دستبند مغناظیسی مدل TBS-800 از استیل ساخته و در پشت هر تکه مجزا از آن دو آهنربا کوچک قرار داده شده است تا خواص مگنت تراپی و یون درمانی را برای شما به ارمغان آورد.

تنظیم فشار خون، حفظ آرامش بدن، پیشگیری از امواج مخرب و مضر، پیشگیری از سکته قلبی، بهبود سطوح اکسیژن خون، بهبود گردش خون، کاهش درد بدن، سردرد و درد میگرن نیز از مزایایی هستند که تولید کنندگان و فروشندگان دستبند مغناظیسی مدل TBS-800 مدعی هستند این دستبند به همراه می‌آورد.

انداختند دستبند مغناظیسی مدل TBS-800در دست راست کاهش فشار خون و آرامش  و انداختند آن در دست چپ افزایش فشار خون و سطح انرژی را به همراه خواد داشت. استفاده از این دستبند در کودکان زیر ده سال، بانوان باردار یا شیرده و کسانی که باتری قلب دارند هرگز توصیه نمی‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دستبند مغناظیسی مدل TBS-800

 

امیدواریم این مطلب که در آن سعی کردیم چند محصول مناسب برای خرید دستبند مغناطیسی خدمت شما معرفی کنیم مورد توجهتان قرار گرفته باشد. نظر شما در مورد دستبند مغناطیسی چیست؟ آیا تجربه استفاده از آن را دارید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

۱.۷/۵ - (۳ امتیاز)