بهترین مارک تلویزیون ایرانی

0

چند سالی است که برندهای ایرانی در لوازم خانگی، یکی از رقبای جان سخت برندهای خارجی شده‌اند. برندهای داخلی معتبر، از نظر خدمات پس از فروش، گارانتی و پشتیبانی از برندهای خارجی وضعیت خیلی بهتری دارند. به همین دلیل تعداد بسیاری از خریداران به دنبال خرید لوازم خانگی ایرانی هستند. یکی از لوازمی که ساخت داخلی بوده و کیفیت بالایی دارد، تلویزیون‌ها هستند. از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی، می‌توان به شرکت‌های تولید کننده تلویزیون‌های ایرانی اشاره کرد. این شرکت‌ها در سال‌های اخیر توانسته‌اند، اعتبار و اعتماد زیادی را کسب کنند. اگر به دنبال خرید تلویزیون به بازار رفته باشید، قطعا دیده‌اید که افراد بسیاری در پی خرید کالاهای خانگی ایرانی باکیفیت هستند.

راهنمای خرید تلوزیون

سایز و اندازه تلویزیون: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید در خرید تلویزیون‌های ایرانی به آن توجه کنیم، سایز و اندازه تلویزیون است. قبل از اینکه اقدام به خرید تلویزیون کنید، باید بدانید که آن را برای چه جایی لازم دارید. اتاق خواب‌ها معمولا به تلویزیون‌های کوچک‌تر مثل ۲۴ و یا ۳۲ اینچ نیاز دارند و پذیرایی‌ها و یا به اصطلاح تی وی روم‌ها به تلوزیون‌های بزرگ‌تر. هر چقدر پذیرایی شما بزرگ‌تر باشد، بسته به بودجه خود، می‌توانید تلویزیون‌های بزرگ‌تری را خریداری کنید.

وضوح تصاویر: هر چه وضوح تصاویر و یا رزولوشن تصاویر بالاتر باشد، تصاویر واضح‌تر و بهتر نمایش داده می‌شوند. شاید تا به حال نام‌های SD، HD، FULL HD، ۴K و یا ۸K را شنیده‌اید. این‌ها نشان دهنده وضوح تصویر هستند. وضوح تصویر در حالت SD در کم‌ترین مقدار و در حالت ۸K در بیش‌ترین حالت خود قرار دارد. در میان این رزولوشن‌ها، FULL HD بیش‌ترین سهم بازار را ازآن خود کرده و ۴K از محبوبیت بسیار بالایی در میان تلویزیون‌های ایرانی برخوردار است.

داشتن قابلیت HDR: اگر قصد خرید تلویزیون‌های ایرانی با رزولوشن ۴K را دارید، سعی کنید تلویزیونی را خریداری کنید که قابلیت HDR هم داشته باشد. در حال حاضر این قابلیت فقط برای رزولوشن ۴K وجود دارد. این قابلیت، تصاویر را به قدری درخشان و واضح نشان می‌دهد که انگار واقعی هستند.

اسمارت: داشتن ویژگی اسمارت و یا هوشمند هم یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که امروزه در برندهای ایرانی‌ به چشم می‌خورد. تلویزیون‌های اسمارت توانایی اتصال به اینترنت، استفاده از نرم افزارها و یا اتصال به تلفن همراه را دارا می‌باشند. خرید تلویزیون‌های هوشمند بستگی به این دارد که شما می‌خواهید از تلویزیون خود چه استفاده‌ای بکنید. اگر به دنبال خرید تلویزیون‌های ایرانی نسل جدید هستید، می‌توانید این تلویزیون‌ها را خریداری کنید.

میزان صدا: با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سایز صفحه تلویزیون و همچنین کاهش پنل دور صفحه، جایی برای بلندگوها باقی نمانده است. بنابراین اگر می‌خواهید صدای بلند و رسایی داشته باشید، باید از سینمای خانگی استفاده کنید. تلویزیون‌های جدید و هوشمند از تلویزیون‌های قدیمی صدای کم‌تری دارند.

QLED و یا OLED: در تلویزیون‌هایی که دارای قابلیت QLED و یا OLED هستند، زاویه دید هیچ معنایی نداشته و با تغییر زاویه دید رنگ تصاویر تغییری نمی‌کند. در تلویزیون‌هایی که فاقد این قابلیت هستند، زاویه دید از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوریکه اگر زاویه دید شما درست نباشد، انتظارات شما از تلویزیون برآورده نخواهد شد. پس اگر می‌خواهید تلویزیونی خریداری کنید که زاویه دید برای آن بی اهمیت و یا کم اهمیت باشد، این قابلیت را در نظر بگیرید.

نرخ بروزرسانی تصاویر: نرخ بروزرسانی تصاویر به معنای تعداد تغییر تصاویر در هر ثانیه است. هر چقدر نرخ بروزرسانی تصاویر بالاتر باشد، تصاویری که با سرعت زیاد در حال نمایش هستند (مسابقات و یا فیلم‌های اکشن و هیجانی) بهتر نمایش داده می‌شوند. معمولا نرخ بروزرسانی تصاویر در تلویزیون‌ها ۶۰ هرتز است. اما؛ در تلویزیون‌های ایرانی جدیدتر نرخ بروزرسانی تصاویر به ۱۲۰ تا ۲۴۰ هرتز هم می‌رسد.

پورت‌ها: ویژگی دیگری که باید در خرید بهترین تلویزیون‌های ایرانی به آن توجه کنید، داشتن درگاه‌های ورودی و خروجی است. اگر می‌خواهید علاوه بر دستگاه دیجیتال، به تلویزیون خود دستگاه‌هایی از قبیل لپ تاپ، ساندبار، کنسول بازی و… وصل کنید، حتما به پورت‌های تلویزیون توجه داشته باشید. تلویزیون‌های نسل جدید دارای تعداد پورت بیشتری بوده و علاوه بر HDMI و USB، دارای پورت‌های LAN، کامپوننت، کامپوزیت و… نیز می‌باشند.

تلویزیون ایرانی چی بخرم؟

این سوال، یکی از سوال‌هاییست که در پی گران شدن لوازم خانگی با برندهای خارجی و همچنین فراوانی نوع تقلبی این برندها در بازار، زیاد پرسیده می‌شود. امروزه برندهای بست، جی پلاس، اسنوا، ایکس ویژن، تی سی ال و شهاب، با داشتن کیفیت‌های بسیار بالا، به رقابت شدیدی با برندهای خارجی پرداخته‌اند. تلویزیون‌های ایرانی با برندهای ایکس ویژن، شهاب و اسنوا در مقایسه با برندهای خارجی دارای قیمت‌های کم‌تری هستند. برند معروف و معتبر جی پلاس، دارای جدیدترین تکنولوژی‌ها بوده و در اندازه‌های بزرگ تولید می‌گردد. ما در ادامه‌ی این مقاله از مجله لوازم خانگی بونگ ، به معرفی ۱۰ برند معروف، معتبر و پر رقابت تلویزیون‌های ایرانی پرداخته‌ایم. اگر قصد دارید یک تلویزیون ایرانی باکیفیت را خریداری کنید، در ادامه ما را همراهی کنید.

بررسی ۱۰ برند برتر و پرفروش تلویزیون‌ ایرانی

تلویزیون ال ای دی بست مدل ۳۲BN2040J

 گروه صنعتی انتخاب، تلویزیون‌های ایرانی ال ای دی بست مدل ۳۲BN2040J را تولید می‌کند. این مدل تلویزیون‌ها برای افرادی مناسب هستند که استفاده حرفه‌ای از تلویزیون نداشته و در واقع آن را برای مکان‌های کوچک خریداری می‌کنند. این تلوزیون ۳۲ اینچی دارای رزولوشن HD می‌باشد. در نتیجه؛ تصاویر باکیفیت خوب نمایش داده می‌شوند. پنل مورد استفاده در تولید این مدل از تلویزیون بست، از نوع پنل ضد ضربه می‌باشد. تلویزیون ال ای دی بست مدل ۳۲BN2040J دارای دیجیتال داخلی است و تمامی شبکه‌های دیجیتالی را با کیفیت و وضوح SD و یا HD نمایش می‌دهد. دیجیتال داخلی این تلویزیون‌ها از نوع جدیدترین نسل یعنی DVBT2 می‌باشند.

پورت‌های موجود در این تلویزیون شامل USB، HDMI و همچنین MHL می‌شود. شما می‌توانید برای مشاهده فایل‌های موجود در فلش مموری و یا هارد اکسترنال خود، از پورت USB استفاده کنید. پورت MHL هم، برای اتصال گوشی و یا تبلت شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید سیستم صوتی و یا لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کنید، کافیست از پورت HDMI استفاده کنید. این تلویزیون دارای استانداردهای صوتی Dolby Digital، Dolby  و همچنین Surround می‌باشد. توان خروجی صدا در تلویزیون‌های ایرانی بست مدل ۳۲BN2040J ، به طور کلی ۱۵ وات است.

نقاط قوت

  • دارای قابلیت Time Shift
  • دارای قابلیت PVR (ضبط برنامه‌های تلویزیونی)
  • کیفیت A+ برای پنل
  • گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه تلویزیون ال ای دی بست مدل ۳۲BN2040J

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل ۴۳XT745

برند ایکس ویژن توسط شرکت خصوصی مادیران معرفی شده است. این برند علاوه بر داشتن کیفیت و قیمت فوق‌العاده، دارای خدمات پس از فروش نیز می‌باشد. بنابراین؛ خیالتان از این بابت راحت باشد. مدل ۴۳XT745 از تلویزیون‌های ایرانی ایکس ویژن یکی از محصولات با کیفیت و همچنین خوش ساخت از این برند است. این تلویزیون ۴۳ اینچی، دارای رزولوشن FULL HD می‌باشد. در نتیجه؛ تصاویر آن از کیفیت و وضوح بسیار بالایی برخوردار هستند. این تلویزیون با زاویه دید بسیار گسترده، امکان تماشای تصاویر را در محدوده‌ی وسیعی فراهم می‌کند.

تلویزیون ۴۳XT745 دارای سیستم صوتی دو کاناله و بسیار قدرتمند Pure Sound می‌باشد. در نتیجه؛ از کیفیت صدای بالایی برخوردار است. از جمله پورت‌های موجود در این تلویزیون می‌توان به ۲ پورت USB، پورت HDMI و همچنین کامپوزیت اشاره کرد که قابلیت اتصال لپ تاپ، هارد، فلش مموری و انواع پخش کننده‌ها را با کیفیت FULL HD برای شما فراهم می‌کند. تلویزیون‌های ایرانی ایکس ویژن، دارای دیجیتال داخلی بوده و این ویژگی شما را از خرید دستگاه جداگانه کاملا بی نیاز می‌کند.

نقاط قوت

  • دارای قابلیت Time Shift
  • دارای قابلیت PVR
  • گارانتی ۲۴ ماهه مادیران

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل ۴۳XT745

 

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S

برند جی پلاس، یک برند نوپا در صنعت تولید تلویزیون‌های ایرانی به شمار می‌رود. این برند هم، توسط شرکت کاملا خصوصی ایکس ویژن معرفی شده است. بنابراین؛ دارای خدمات پس از فروش نیز می‌باشد. از همان ابتدای تولید تا امروز، تلویزیون‌های جی پلاس از کیفیت بی نظیری برخوردار بوده‌اند. از آنجایی که در تولید این دسته از تلویزیون‌ها از فناوری‌های نوین و پیشرفته استفاده شده است، پس اندازه‌ای بزرگ‌تر داشته و قیمت بالاتری از دیگر تلویزیون‌‌ها خواهند داشت. یکی از انواع تلویزیون‌های جی پلاس، مدل GTV-50LU722S می‌باشد. این دستگاه دارای دیجیتال داخلی بوده و تمامی شبکه‌های دیجیتالی را با کیفیتی بالا نمایش می‌دهد.

این تلویزیون ۵۰ اینچی بوده و دارای کیفیت و رزولوشن ۴K می‌باشد. این رزولوشن باعث می‌شود تصاویر کاملا واضح و درخشان نمایش داده شوند. این مدل از تلویزیون‌های ایرانی جی پلاس دارای ۳ درگاه می‌باشند. (۲ پورت USB و یک پورت HDMI). شما می‌توانید از طریق این درگاه‌ها، داده‌ها، اطلاعات و یا فایل‌های موجود در فلش مموری، هارد اکسترنال و یا لپ تاپ خود را مشاهده کرده و یا سیستم صوتی خود را به تلویزیون متصل کنید. یک قابلیت منحصر به فردی که این تلویزیون را از دیگر تلویزیون‌ها مجزا کرده، این است که شما با تلفن همراه خود می‌توانید تلویزیون را روشن کرده و یا صفحه موبایل خود را در تلویزیون تماشا کنید. اگر به دنبال خرید تلویزیونی هستید که از طریق آن بتوانید وب گردی کنید، خرید تلویزیون جی پلاس GTV-50LU722S، بهترین انتخاب است.

نقاط قوت

  • دارای قابلیت ARC-Audio Return Channel
  • دارای قابلیت ماشین زمان
  • دارای قابلیت Mirroring

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S

 

تلویزیون ال ای دی بست مدل ۴۰BN2070J

تلویزیون ال ای دی بست مدل ۴۰BN2070J هم یکی‌دیگر از محصولات برند بست است. این تلویزیون هم مانند مدل ۳۲BN2040J برای کسانی که از تلویزیون به صورت حرفه‌ای استفاده نمی‌کنند، مناسب است. این تلویزیون‌های ایرانی دارای اندازه‌ای برابر با ۴۰ اینچ بوده و دارای کیفیت FULL HD می‌باشند. تلویزیون بست، دارای ۲ بلندگو است که هر کدام از بلندگوها دارای ۸ وات توان خروجی هستند. در نتیجه؛ به طور کلی توان خروجی این تلویزیون برابر با ۱۶ وات است.

تلویزیون ال ای دی بست دارای یک درگاه USB، ۲ درگاه HDMI، درگاه کامپوزیت و همچنین درگاه کامپوننت نیز می‌باشد. این دستگاه‌ هم، دارای دیجیتال داخلی بوده و برای مشاهده شبکه‌های دیجیتال، نیازی به خرید دستگاه دیجیتالی نیست. در حالت کلی، شفافیت و کیفیت تصاویر خوب بوده و امکانات و قابلیت‌های زیادی دارد. اما همانطور که گفتیم این تلویزیون جزء تلویزیون‌های ایرانی حرفه‌ای به حساب نمی‌آید. زاویه دید این تلویزیون وسیع بوده و در ۱۷۰ درجه  تغییر رنگ زیادی مشاهده نمی‌شود.

نقاط قوت

  • دارای قابلیت ضبط برنامه‌ها
  • دارای قابلیت ماشین زمان
  • دارای قابلیت EPG

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه تلویزیون ال ای دی بست مدل ۴۰BN2070J

 

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل ۳۲XT580

یکی دیگر از محصولات برند نام آشنای ایکس ویژن، تلویزیون‌های ایرانی ایکس ویژن مدل ۳۲XT580 می‌باشند. این تلویزیون ۳۲ اینچی برای محیط‌های کوچک مثل آشپزخانه‌ها و یا اتاق خواب‌ها مناسب است. داشتن قابلیت PVR به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان که می‌خواهید، برنامه مورد علاقه خود را ضبط کنید. با این قابلیت دیگر هیچ یک از برنامه‌های مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد. توان خروجی این مدل از تلویزیون ایکس ویژن برابر با ۱۶ وات است. از آنجایی که این تلویزیون دارای ۲ بلندگو است در نتیجه؛ حداکثر توان خروجی هر بلندگو را می‌توان برابر با ۸ وات در نظر گرفت. کیفیت تصویر در این تلویزیون ۳۲ اینچی، HD بوده و شما می‌توانید تصاویر را به صورت واضح مشاهده کنید.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل ۳۲XT580، دارای ۴ درگاه‌ ورودی و خروجی شامل؛ یک درگاه برای USB، یک درگاه کامپوزیت و ۲ درگاه برای HDMI. شما از طریق پورت USB می‌توانید فلش مموری و یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و فایل‌های موجود در آن‌ها را مشاهده کنید. از طریق درگاه‌های HDMI هم می‌توایند لپ تاپ و یا دستگاه‌های صوتی را به تلویزیون خود متصل کنید. نرخ بروزرسانی در این دستگاه ۶۰ هرتز می‌باشد.زاویه دید این تلویزیون‌های ایرانی وسیع بوده و تا ۱۷۶ درجه هم تغییر رنگ زیادی مشاهده نخواهید کرد.

نقاط قوت

  • دارای قابلیت ماشین زمان
  • دارای قابلیت PVR
  • گارانتی ۲۴ ماهه مادیران

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل ۳۲XT580

 

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SA620U

شرکت ایرانی اسنوا با بیش از ۱۵ سال قدمت، یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون‌های ایرانی به شمار می‌رود. از آنجایی که این برند گارانتی شده شرکت انتخاب سرویس است، در نتیجه از خدمات پس از فروش و گارانتی نیز برخوردار خواهد بود. یکی از محصولات خوش ساخت و باکیفیت این برند، تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SA620U می‌باشد. این تلویزیون ۵۰ اینچی رزولوشن Ultra HD-4K دارد. در نتیجه؛ کیفیت، وضوح و درخشانی تصویر به قدری بالاست که تصاویر واقعی به نظر می‌رسند. زاویه دید این تلویزیون نیز بسیار وسیع بوده و امکان تماشای تلویزیون را در محدوده وسیعی فراهم می‌آورد.

این مدل از تلویزیون‌های ایرانی اسنوا دارای  ۲ بلندگو بوده‌اند. حداکثر توان خروجی هر یک از این بلندگوها ۱۵ وات است. در نتیجه؛ به طور کلی می‌توان گفت؛ توان خروجی کل این تلویزیون برابر با ۳۰ وات می‌باشد. از جمله درگاه‌های خروجی و ورودی این تلویزیون می‌توان به درگاه USB، درگاه HDMI، درگاه کامپوزیت، درگاه کامپوننت و پورت LAN اشاره کرد. داشتن تمامی این ویژگی‌ها و تنوع در تعداد درگاه‌های ورودی و خروجی، این تلویزیون را منحصر به فرد و حرفه‌ای جلوه می‌دهد. این تلویزیون نیز دارای دیجیتال داخلی بوده و نیاز شما را به دستگاه‌های دیجیتالی کاملا مرتفع می‌سازد. در این صورت شما بدون نیاز به دستگاه دیجیتال، به راحتی می‌توانید شبکه‌های مختلف را تماشا کنید.

نقاط قوت

  • دارای بلوتوث
  • دارای Wi-Fi
  • دارای قابلیت ماشین زمان
  • دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۹

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SA620U

 

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LH512N

تلویزیون ۵۰ اینچی جی پلاس مدل GTV-50LH512N، یکی دیگر از محصولات باکیفیت از برند معتبر و موفق جی پلاس محسوب می‌گردد. این تلویزیون ۵۰ اینچی، دارای رزولوشن FULL HD می‌باشد. این دستگاه با استفاده از قابلیت نویزگیر تصاویر، تصاویر شفاف و درخشانی را برای شما به نمایش می‌گذارد. تلویزیون‌های ایرانی جی پلاس مدل GTV-50LH512N  تقریبا از تمامی فرمت‌های تصاویر پشتیبانی کرده و در نتیجه امکان مشاهده انواع فایل را برای کاربران فراهم می‌کند. این دستگاه دارای سیستم صوتی دو کاناله است که هر یک از کانال‌ها دارای توانی برابر با ۸ وات هستند. به طور کلی توان خروجی این تلویزیون ۱۶ وات در نظر گرفته می‌شود.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LH512N دارای درگاه‌های ورودی و خروجی متعددی می‌باشد. این درگاه‌ها شامل؛ ۲ درگاه USB، ۳ درگاه HDMI و یک درگاه کامپوزیت می‌گردد. برای اتصال پخش کننده‌ها، هم می‌توانید از یکی از درگاه‌های HDMI استفاده کنید و هم می‌توانید از طریق درگاه کامپوزیت این کار را انجام دهید. پنل استفاده شده در این تلویزیون‌های ایرانی از نوع AV می‌باشد. این دستگاه دارای دیجیتال داخلی بوده و شما را از خرید دستگاه دیجیتالی بی نیاز می‌کند. اگر می‌خواهید یک تلویزیون کم مصرف و سایز بزرگ را خریداری کنید، تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LH512N را خریداری کنید.

نقاط قوت

  • دارای قابلیت Digital Recording
  • دارای قابلیت Live Play Back
  • دارای حالت صرفه جویی انرژی
  • دارای گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LH512N

 

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل ۵۰P8S

تی سی ال یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌ها در خارج از ایران است. تولیدات این برند محبوب، از کیفیت بالا و قیمتی مناسب برخوردارند. تلویزیون‌های ایرانی تی سی ال مدل ۵۰P8S هم یکی از محصولات همین برند است. این تلویزیون در دسته تلویزیون‌های هوشمند قرار گرفته و با اندازه‌ای ۵۰ اینچی و کیفیتی بالا برای سالن‌های نشیمن و یا تی وی روم‌های متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت این تلویزیون ۴K بوده و شما می‌توانید تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و واضح مشاهده کنید. تلویزیون تی سی ال، دارای HDR نیز می‌باشد. وجود قابلیت محدوده دینامیکی بالا (HDR) در این دستگاه باعث می‌شود تصاویر کاملا واقعی به نظر برسند. این قابلیت همچنین باعث شده است تا در قسمت‌های تاریک و یا روشن تصاویر، رنگ‌ها با کیفیت بیشتری خودنمایی کنند.

تلویزیون‌های ال ای دی تی اس ال مدل ۵۰P8S، دارای درگاه‌های ورودی و خروجی متعددی از جمله؛ USB، HDMI، کامپوننت و کامپوزیت می‌باشند. داشتن پورت LAN هم یکی دیگر از قابلیت‌هائیست که این تلویزیون را خاص کرده است. از دیگر مواردی که خاص بودن تلویزیون‌ تی سی ال را نشان می‌دهد، اتصال بلوتوث و یا Wi-Fi این دستگاه می‌باشد. این تلویزیون به ۲ دلیل یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین تلویزیون‌های ایرانی محسوب می‌گردد. اول اینکه این تلویزیون دارای سایز ۵۰ اینچ است. سایز ۵۰ اینچ از جمله پرفروش‌ترین و بهترین سایزهای تلویزیون می‌باشد. دوما؛ این تلویزیون، یک تلویزیون هوشمند بوده و برای افرادی که از تلویزیون به صورت حرفه‌ای استفاده می‌کنند بسیار مناسب است.

نقاط قوت

  • دارای رابط هوشمند
  • دارای گیرنده دیجیتالی داخلی
  • دارای قابلیت ماشین زمان
  • دارای قابلیت PVR
  • دارای قابلیت EPG
  • دارای حافظه داخلی (۸ گیگا بایت)
  • دارای گارانتی ۲۴ ماهه مادیران

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل ۵۰P8S

 

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43LH612N

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43LH612N، یک محصول با دوام، باکیفیت و بسیار خوش ساخت از برند معتبر و خوش نام جی پلاس می‌باشد. این دستگاه دارای کاربردهای متنوعی است که باعث می‌شود امکانات زیادی برای کاربران آن فراهم گردد. این تلویزیون ۴۳ اینچی دارای رزولوشن FULL HD می‌باشد. این کیفیت بالا باعث می‌شود، تصاویر کاملا شفاف و واضح دیده شوند. این دسته از تلویزیون‌های ایرانی دارای زاویه دید بسیار وسیعی بوده و با تغییر زاویه دید تغییرات خیلی زیادی در رنگ تصاویر ایجاد نخواهد شد. این دستگاه دارای ۲ بلندگو می‌باشد که در نهایت توان خروجی برابر با ۱۶ وات را تولید می‌کنند.

تلویزیون‌های ایرانی ال ای دی جی پلاس، دارای ۲ درگاه USB، سه عدد درگاه HDMI و یک درگاه کامپوزیت می‌باشند. این دستگاه همچنین پورت LAN و اتصال بی سیم نیز دارد. این تلویزیون می‌تواند با استفاده از قابلیت Mirroring و Mobile TV On به تلفن همراه شما متصل شده و صفحه نمایش گوشی شما را نمایش دهد. شما با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانید از طریق تلفن همراه خود تلویزیون را روشن کنید. اگر به دنبال خرید یک تلویزیون هوشمند و حرفه‌ای می‌گردید، این تلویزیون بهترین انتخاب خواهد بود.

نقاط قوت

  • دارای قابلیت ماشین زمان
  • دارای سیستم عامل اندروید
  • دارای حافظه داخلی (۸ گیگا بایت)
  • دارای رابط هوشمند
  • دارای گیرنده دیجیتالی داخلی
  • دارای قابلیت Digital Recording
  • دارای قابلیت Live Play Back
  • دارای حالت صرفه جویی انرژی
  • دارای گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43LH612N

 

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل ۲۴SH81N1

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون برای دفتر کار، اتاق خواب و یا آشپزخانه خود می‌گردید، می‌توانید تلویزیون ال ای دی شهاب مدل ۲۴SH81N1 را خریداری کنید. تلویزیون ۲۴ اینچی شهاب را می‌توانید به جای مانیتور دوم هم مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه یکی از تلویزیون‌های ایرانی است که به واسطه داشتن امکانات زیاد و قیمتی مناسب، یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها به شمار می‌رود. کیفیت تصاویر در این تلویزیون HD بوده و از دقت تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

از جمله درگاه‌های ورودی و خروجی این دستگاه، می‌توان به ۱ پورت USB، ۲ پورت HDMI و یک پورت کامپوننت اشاره کرد. از نقطه ضعف‌های تلویزیون ال ای دی شهاب مدل ۲۴SH81N1، داشتن فقط ۱ پورت USB می‌باشد. این دستگاه دارای دو بلندگو در پایین قاب خود می‌باشد. اگر می‌خواهید بدون ایجاد مزاحمت برای اعضای خانواده خود تلویزیون تماشا کنید، می‌توانید این مدل از تلویزیون‌های ایرانی شهاب را خریداری کنید.

نقاط قوت

  • دارای گیرنده دیجیتال داخلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه تلویزیون ال ای دی شهاب مدل ۲۴SH81N1

 

امتیاز دهید