بهترین مارک برق لب

0

یکی از لوازم آرایشی که در جذابیت و ظاهر خانم تاثیر بسیار زیادی می گذارد،  استفاده از برق لب می باشد. داشتن لب های براق و درخشنده یکی از ویژگی هایی است که ظاهر زیبایی را به فرد می بخشد.

برق لب یا لیپ گلاس رژ لب های بی رنگی هستند که علاوه بر جذابیت و زیبایی لب ها،  آنها را ترمیم و نرم می کند. همچنین باعث آبرسانی و مرطوب کنندگی لب ها می شود.  این محصول می تواند جنبه مراقبتی و بهداشتی داشته باشد و هم به عنوان بالم لب و نیز رژ لب و برق لب نیز استفاده گردد.

از آنجایی مواد مراقبتی و زیبایی پوست و مو باید از بهترین کیفیت انتخاب و تهیه شوند.  از این رو برای خرید بهترین مارک های برق لب نیز باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمود. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی و بررسی چند نمونه از انواع برق لب شما را با این محصول آشنا نموده تا با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به خرید اقدام نمایید.  پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

معرفی بهترین مارک های برق لب از سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی که با ارائه انواع کالا از برندهای مختلف داخلی و خارجی و با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت کالا توانسته است بهترین محصولات را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهد.

در این راستا نیز انواع برق لب از برندهای مختلف و معتبر توسط این سایت ارائه می شود که جزو پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در این زمینه هستند. در ادامه به ده نمونه محبوب از این محصولات می پردازیم.

برق لب مایع رمانتیک بر مدل رنگین کمان شماره ۰۰۶

برق لب مایع رمانتیک مدل رنگین کمان با ۶ رنگ لایه ای می باشد که دارای مواد مغذی و ویتامین جهت ترمیم و درخشندگی لب ها است. این برق لب تیرگی و کدری پوست لب ها را از بین می برد.

این محصول را می توان به تنهایی و یا به همراه رژ لب بر روی لب ها استفاده نمود. با استفاده از شاین لایت این محصول لب ها جذابیت خاصی به خود می گیرد و زیبایی لب ها را دو چندان می کند.  این محصول همچنین آبرسانی پوست لب را انجام داده و خشکی لب ها را رفع می کند.

این برق لب همچنین از ترک و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری نموده و باعث نرمی و لطافت لب می شود. مزیت این محصول در طبیعی بودن آن است،  به طوری که داخل تیوپ چندین رنگ و رایحه میوه ای موجود می باشد که باعث طراوت پوست لب ها می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه برق لب مایع رمانتیک بر مدل رنگین کمان شماره ۰۰۶

 

برق لب مایع مجیک شماره ۰۱

یکی از راهکارها برای درخشندگی و برجسته تر دیده شدن لب ها استفاده از برق لب بوده که با آبرسانی کامل به پوست لب باعث جذابیت نیز می شود.

این محصول یکی از بهترین مارک های برق لب بوده که با کیفیت و ماندگاری خوبی که دارد طرفداران و متقاضیان خاص خود را دارد. برق لب مایع مجیک از محصولاتی است که علاوه بر ترکیب و فرمولاسیون پیشرفته از خشکی لب ها جلوگیری نموده و ترک لب ها را برطرف می کند.

این برق لب حاوی ویتامین E بوده که یک آنتی اکسیدان قوی برای نرمی و جوانسازی پوست لب ها می باشد.  این محصول دارای کیفیت فوق العاده ای است و برای افرادی که به دنبال ماندگاری بالا هستند،  این محصول بهترین گزینه می باشد.

با استفاده از این برق لب زیبایی و سلامت لب ها حفظ شده و باعث می شود تا ظاهری جذاب را در مهمانی ها تجربه کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه برق لب مایع مجیک شماره ۰۱

 

برق لب مایع مجیک شماره ۰۳

یکی دیگر از محصولات برند مجیک برق لب شماره ۰۳ می باشد.  این محصول دارای رنگدانه است که و می توان به عنوان رژ لب نیز از آن استفاده کرد.

ماندگاری این برق لب بالا می باشد و دارای مواد مغذی و ترکیبات مفید است. برق لب ها علاوه بر زیبایی باعث ترمی و لطافت لب نیز می شوند.  همچنین حاوی مواد ترمیم کننده برای لب ها هستند.

برق لب مایع حالت رمانتیک و دوست داشتنی به لب می دهد و در جذابیت صورت تاثیر می گذارد.  برق لب ها را می توان به همراه رژ لب ها و نیز به تنهایی نیز استفاده نمود.  برق لب مجیک نیز یکی از محصولات قوی برای آب رسانی،  رفع خشکی و ترمیم لب می باشد. همچنین این برق لب باعث درخشندگی و براقیت خوب لب ها می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه برق لب مایع مجیک شماره ۰۳

 

برق لب مایع مجیک مدل E

از دیگر محصولات بهترین مارک های برق لب یعنی برند مجیک محصول مدل E می باشد.  این محصول دارای ویتامین E است و به خوبی از پس ترمیم لب های ترک خورده و پوسته پوسته شده ناشی از خشکی لب بر می آید.

این محصول همچنین آبرسان لب می باشد و علاوه بر مرطوب کنندگی،  نرم کننده و لطافت دهنده لب است.  ظاهر زیبا و شیک این برق لب می تواند یک کادوی مناسب برای خانم های جذاب و طرفدار زیبایی باشد.

از دیگر ویژگی های این برق لب مواد طبیعی و بوی خوب این محصول بوده که لب ها را جذاب تر و خواستنی تر می کند.  برق لب مایع مجیک همچنین به لب ها حالت برجستگی خاص می دهد و شادابی و طراوت را به پوست مرده لب ها باز می گرداند.

این برق لب چروک های لب را تا حدود زیادی کاهش می دهد و به دلیل ترکیبات و فرمولاسیون خاص آنها را از آسیب و ترک خوردگی حفظ می کند.  مزیت مهم این برق لب ضد آب بودن آن است و ماندگاری طولانی نیز بر روی لب ها دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه برق لب مایع مجیک مدل E

 

برق لب مایع هدی موجی مدل G21

این برق لب دارای حجم کوچکی است،  ولی کارایی زیادی دارد.  به طوری که به مدت طولانی حتی بعد از آرایش  بر روی لب ها باقی می ماند.  این برق لب آبرسانی بالایی نیز دارد.

به دلیل دارا بودن ویژگی مرطوب کنندگی مانع از خشکی لب ها می شود،  و طراوت و نرمی را به لب ها بر می گرداند.  در نتیجه لب ها برجسته شده و چین و چروک های سطحی آن نیز از بین می روند.

 پرایمر لب محصولی است که جهت زیرساخت آرایش به کار رفته و به فرم گرفتن لب و برجستگی آن نقش دارد.  بنابراین برق لب مایع هدی به عنوان پرایمر آرایشی به دلیل رنگ صورتی و زیر ساخت آرایش نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این برق لب بر روی لب ها حالت مواج و رنگی جلوه نموده،  به طوری که جذابیت و زیبایی لب ها را نیز دو چندان می کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه برق لب مایع هدی موجی مدل G21

 

برق لب مایع شانلانیا مدل ۰۰۱

این محصول مغذی و تقویت کننده لب است.  زیرا که ویتامینه بوده و حاوی ویتامین هایی چون E می باشد.  از دیگر مزیت ها و ویژگی های استفاده از این برق لب خوشبو بودن آن است که به لحاظ ترکیبات و اسانس های طبیعی و مفید  به کار رفته در آن دارای بوی خوبی می باشد.

برق لب مایع شانلانیا همچنین از پوسته پوسته شدن و ترک خوردن لب جلوگیری می کند و خاصیت ترمیم کننده دارد. زیرا که این محصول آبرسان خوب بوده و مانع از خشکی لب می شود.

ویژگی مهم این برق لب که آن را از سایر محصولات ممتاز نموده است،  صورتی شدن رنگ لب با حرارت بدن می باشد.  بنابراین می توان از این برق لب هم به عنوان نرم کننده،  پراید و رژ لب طبیعی لب نیز استفاده کرد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه برق لب مایع شانلانیا مدل ۰۰۱

 

برق لب مایع موکالوره مدل ۰۴

این برق لب چند منظوره می باشد،  به طوری که می توان از آن هم به عنوان برق لب،  بالم لب و رژ لب استفاده نمود.  برق لب مایع موکالوره مانع خشکی لب ها می شود،  و پوست لب ها را به طور کامل آبرسانی می کند.

این برق لب با حرکت بدن به رنگ صورتی در می آید و رنگ لب را طبیعی و زیبا نشان می دهد.  همچنین باعث درخشندگی و شادابی پوست لب می شود.  به دلیل آبرسانی عمیق باعث رفع چین و چروک های سطحی در لب شده و جوان کننده لب می باشد.

این محصول به خوبی نیازهای شما را برطرف نموده و یک نرم کننده خوب برای لب ها است.  از دیگر ویژگی های این برق لب درخشندگی به لب ها می باشد که به دلیل رطوبت رسانی بالا فوق العاده لب ها را  برجسته و جذاب نشان می دهد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه برق لب مایع موکالوره مدل ۰۴

 

برق لب مایع آرت اسکین شماره ۰۶

لیپ گلاس یا برق لب آرت اسکین با حرارت پوست لب به رنگ صورتی می شود. این برق لب رنگ صورتی و ملایمی به لب ها می بخشد که باعث می شود زیبایی و جذابیت لب ها دو چندان شود.

در این برق لب از مواد طبیعی و بوی خوب استفاده شده است،  و ظاهری بسیار زیبا و شیکی دارد. این برق لب چند کاره بوده و علاوه بر رنگ خوشگلی که به لب می دهد،  به عنوان بالم لب نیز می توان از آن استفاده نمود.

به طوری که مرطوب کننده لب می باشد و از خشک شدن و پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند.  همچنین به دلیل ترکیبات ویتامینه در این محصول لب ها خوشرنگ تر به نظر می رسد. از دیگر مزیت های این برق لب استفاده از ذرات طلای نانو در آن می باشد که باعث می شود  لب ها برجسته و جذاب تر دیده شوند. این برق لب همچنین لب ها را نرم و لطیف می کند.

از جمله ویتامین های مهم در این برق لب ویتامین E است که باعث شده تا طراوت و تازگی به پوست لب ها بازگردد.  این محصول ضد آب بوده و دارای ماندگاری طولانی نیز می باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه برق لب مایع آرت اسکین شماره ۰۶

 

برق لب مایع نیکس مدل papillon شماره ۱۲۰

از این محصول به عنوان برق لب و هم رژ لب نیز می توان استفاده نمود.  این برق لب اکلیلی بوده و با استفاده بر روی لب جذابیت و زیبایی زیادی به آن می بخشد.

برق لب مایع نیکس یک محصول حرفه ای است و یکی از بهترین مارک های برق لب می باشد که با اپلیکاتوری که دارد باعث شده تا حتی برای افراد غیر حرفه ای هم قابل استفاده باشد.  این محصول به دلیل ترکیبات و فرمولاسیون خاص بافت نرم و یکدستی دارد. از این بر روی لب ها به خوبی می نشیند و ماندگاری خوبی نیز دارد.

حجم این محصول ۱۱ میلی متر بوده و برای استفاده منظم مناسب است. این برق لب همچنین باعث نرمی و رطوبت رسانی به لب ها می شود. با استفاده از این محصول لب ها بزرگ تر از آنچه که هستند نشان داده شده و برجسته تر به نظر می رسند. همچنین به دلیل اکلیل های ریز و یکدست باعث شده تا لب ها درخشش خیره کننده ای داشته باشند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه برق لب مایع نیکس مدل papillon شماره ۱۲۰

 

برق لب مایع چانلانیا مدل Milky شماره ۰۳

برق لب مایع چانلانیا دارای مواد و ترکیبات معطر که به لب ها حس خوبی را می بخشد.  این محصول دارای ماندگاری بالا است و با حرارت بدن رنگ صورتی کم رنگی را به لب ها می دهد.

از آنجایی که محصولات برق لب برای آب رسانی و جذابیت لب ها طراحی تولید و ساخته می شوند،  این برق لب نیز باعث آبرسانی و مرطوب کنندگی لب ها می شود.  از دیگر مزایای این محصول نرم کنندگی لب ها می باشد.

این محصول همچنین حجم خوبی دارد و با توجه باکیفیت و ماندگاری از قیمت خوبی نیز برخوردار است.  دیگر ویژگی ها این برق لب درخشندگی و براقیت به لب ها است که زیبایی و جذابیت آن را بیشتر می کند. این محصول یکی از بهترین مارک های برق لب می باشد که به وسیله آن می توانید به زیبایی در مجلس بدرخشید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه برق لب مایع چانلانیا مدل Milky شماره ۰۳

 

ما در اینجا به ده نمونه از بهترین مارک های برق لب اشاره کردیم که در توسط سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد.  شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا از محصولات متنوع تر در زمینه انواع بهترین مارک های برق لب آشنا شوید و نسبت به انتخاب و خرید مطمئن و رضایت مندانه از این سایت اقدام کنید.  این سایت در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش و خرید شما اقدام خواهد نمود.

امتیاز دهید