بهترین مارک اسپند دود کن برقی

0

در بازار تنوع بسیار بالایی از انواع مارک‌های اسپند دود‌کن برقی وجود دارد که در این مقاله تصمیم گرفتیم برای آشنایی بیشتر با این محصول به معرفی بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی موجود در بازار بپردازیم. اگر قصد خرید این محصول و آشنایی با کاربرد‌های آن را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم همین حالا و با مطالعه مقاله بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی از وب‌سایت ما، فرآیند خریدی عالی را تجربه نمایید. به کمک اسپند دودکن برقی شما می‌توانید به سرعت اسپند را بر روی المنت داغ دستگاه که از طریق سیم به برق متصل است بریزید و فرآیند اسپند دود‌کردن را به شیوه‌ای جدید انجام دهید.

اسپند دود‌کن برقی

دود کردن اسپند برای ضد‌عفونی کردن محیط، خوش‌بو کردن محیط، دوری از چشم زخم بسیار مفید می‌باشد که بسیاری از افراد به دلیل فرآیند انجام طولانی این کار مانند روشن کردن زغال، بو گرفتن تمامی خانه و لباس‌ها با زغال، ریختن اسپند، دود کردن برای شعله‌ور شدن اسپند و غیره قید انجام آن را می‌زنند.

اسپند دود‌کن برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اسپند دود کن برقی موجود در بازار

 

محصولی که امروز قصد معرفی آن به شما عزیزان را داریم؛ اسپند دود کن برقی و معرفی چند مدل از بهترین مارک اسپند دود کن برقی است که به کمک آن‌ها می‌توانید به سرعت و بدون نیاز به زغال، دود کردن و غیره، اسپند دود کنید.

بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی در سایت دیجی کالا

دیجی‌کالا یک سایت آنلاین فروش محصولات مختلف می‌باشد که در داخل آن می‌توان انواع لوازم را با یک جستجو ساده یافته و خریداری نمود. شما می‌توانید انواع و فهرستی از بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی را در سایت دیجی‌کالا یافته و دیگر به آسانی و در هر زمان که دوست داشتید، به انجام کار دود‌کردن اسپند با مکانیزمی برقی بپردازید.

بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی

شرکت‌های مختلف در زمینه‌ تولید انواع مختلف محصولات فعالیت دارند و در این زمینه دست به تولید انواع مدل‌های اسپند دود‌کن برقی هم زده‌اند. این شرکت‌ها، هر کدام محصول خود را به عنوان بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی می‌شناسند. در قسمت زیر بدون توجه به صحبت‌های تولید کننده و تنها با بررسی ویژگی‌های محصولات به معرفی بهترین مارک‌ها از اسپند دود‌کن برقی خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما بمانید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اسپند دود کن برقی موجود در بازار

معرفی چند مدل از بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی و بررسی ویژگی‌های هر کدام

اسپند دود‌کن برقی مدل-۲۰۰ WF

این محصول دارای رنگی خاص و طرحی بسیار زیبا شبیه به کره می‌باشد که دارای ابعاد ۹ در ۹ در ۲۰ سانتی‌متر است.

اسپند دود‌کن برقی مدل-200 WF

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اسپند دود کن برقی موجود در بازار

وزن محصول بسیار سبک و ۰.۳۷۷گرم است که در نتیجه استفاده و جا‌به‌جایی آن موجب ایجاد فشار بر روی دست و بازوها‌ نمی‌گردد. سیم آن دارای طولی نیم‌ متری است که می‌توان به آسانی آن را در طول خانه چرخاند. جنس بدنه کار از استیل ضد زنگ است که پس از اتمام کار و شست‌وشو به هیچ عنوان خراب نمی‌شود. به دلیل تمامی ویژگی‌های ذکر شده برای مدل -۲۰۰WF، می‌توان این مدل را به عنوان یکی از بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی در نظر گرفت.

اسپند دود کن برقی مدل ۲۰۱

اولین چیزی که در نگاه اول و با مشاهده این اسپند دود‌کن توجه افراد را به خود جلب می‌کند؛ ظاهر سلطنتی و لوکس آن ‌می‌باشد که با سلیقه هرچه تمام تر توسط یک سنگ زیبا دیزاین گشته است. از امکانات دومین مارک از بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی بایستی به ذکر موارد زیر پرداخت:

  • جنس بدنه از نوع استیل است و برای عدم لغزش و ریختن اسپند‌ها در محیط چند عدد پایه ضد لرزش برای آن تعبیه شده است.
  • دارای ظرفیتی یک لیتری با ابعاد ۱۰در ۱۰ در ۲۰ سانتی‌متر می‌باشد.
  • وزن محصول ۵۰۰گرم و کاملا سبک است که نسبت به مدل قبلی دارای طول سیم بیشتری در حدود ۱۰۰ سانتی‌متر بوده و با توان ۴۰ واتی خود می‌تواند در مدت زمان بین ۲ تا حداکثر ۴ دقیقه عملیات دود کردن اسپند را انجام دهد.

اسپند دود کن برقی مدل 201

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اسپند دود کن برقی موجود در بازار

البته که این مارک با داشتن این ویژگی‌ها به عنوان یکی از بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی موجود در بازار محسوب می‌گردد. اما، مارک‌های دیگری نیز قادر به کسب این رتبه خواهند بود.

اسپند دود‌کن برقی  در مدل SP05

بدنه محصول از جنس فلزی و در رنگ طلایی می‌باشد که دارای توان ۴۰ وات و وزنی بسیار سبک یعنی در حدود ۰.۵گرم است‌. ابعاد کار ۱۰ در ۱۰ در ۲۰ سانتی‌متر بوده و قابلیت مهم و اصلی که دارد، دارای دکمه خاموش-‌روشن است. به محض زدن پریز و سیم این اسپند دودکن به برق در عرض چند صدم ثانیه المنت روشن و داغ می‌گردد و پس از ریختن اسپند می‌توان مجدد با زدن دکمه، دستگاه را به صورت کاملا امن و بدون نگرانی از کشیدن ناگهانی سیم و امکان سوختگی، خاموش کرد. این مدل از بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی را در صورت تمایل می‌توانید از سایت فروش دیجی‌کالا تهیه فرمایید.

اسپند دود‌کن برقی  در مدل SP05

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اسپند دود کن برقی موجود در بازار

اسپند دود‌کن برقی طرح شاه عباسی مدل ۲۸۶

بدنه این اسپند دود‌کن جذاب از جنس فایبر‌گلاس است که در هنگام روشن شدن دستگاه به هیچ عنوان منجر به تولید حرارت بیش‌از حد و سوخته شدن دست نمی‌‌کند و کاملا نسوز می‌باشد. شما می‌توانید بدون نگرانی و پس از هربار استفاده آن را با آب بشویید. ارتفاع نسبتا زیاد دستگاه مانع از ریخته شدن اسپند به اطراف می‌گردد و کثیفی خاصی به وجود نمی‌آورد. دارای ابعاد ۱۹ در ۱۰ در ۱۰ سانتی‌متر و وزن ۶۰۰گرم می‌باشد. طول سیم آن ۰.۷۵ سانتی‌متر است که هم‌چنین دارای پایه‌های ضد‌ لغزش نیز هست. در صورت تمایل به خرید مدل شاه عباسی از سری مدل‌های بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی همین حالا به دیجی‌کالا مراجعه کنید.

اسپند دود‌کن برقی طرح شاه عباسی مدل ۲۸۶

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اسپند دود کن برقی موجود در بازار

اسپند دودکن برقی خاتم مدل ۱۱۰

خاتم با داشتن قابلیت‌های زیر نیز در جایگاه یکی از بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی قرار دارد. در مقایسه با سایر مدل‌هایی که شرح دادیم مدل خاتم دارای متراژ سیم بالاتری یعنی ۱.۳۵ سانتی‌متر می‌باشد و علاوه بر آن دارای درب پوششی برای عدم پاشیدن شدن اسپند به اطراف است. رنگ کار طلایی و طراحی خاص دارد که پس از پایان کار می‌توان به عنوان یک وسیله تزئینی آن را در جاهای مختلف خانه قرار داد. محفظه مخصوص اسپند دود کردن آن از جنس هیتر است که با سرعتی باور نکردنی قادر است این فرآیند را انجام دهد. هم‌چنین این محصول دارای کلید صفر و یک برای خاموش روشن شدن می‌باشد.

اسپند دودکن برقی خاتم مدل ۱۱۰

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع اسپند دود کن برقی موجود در بازار

چگونه اقدام به خرید بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی کنیم؟

اگر قصد خرید و تهیه تمامی مارک‌هایی از اسپنددود‌کن برقی که در بالا به آن‌ها اشاره نمودیم را دارید، همین حالا وارد وب‌سایت دیجی کالا شوید و از طریق جستجو محصول را یافته و اقدام به ثبت سفارش و خرید بهترین مارک اسپند دود‌کن برقی نمایید.