بهترین مارک استیک ضد تعریق

0

از جمله محصولاتی که برای بهداشت بدن و خوشبو کردن آن بسیار موثر و کار آرا می باشد،  استفاده از استیک و مام زیر بغل می باشد که علاوه بر خوشبویی حس خوبی را نیز به فرد منتقل نموده و پوست را کاملا ضد عفونی و مانع ایجاد بوی بد می شود.

بهترین مارک های استیک ضد تعریق محصولاتی با کیفیت و مرغوب هستند،  که برای خرید و انتخاب آنها باید به فروشگاه های معتبری چون دیجی کالا مراجعه نمود.

ما نیز در این مقاله به معرفی و بررسی نمونه هایی از بهترین مارک های استیک ضد تعریق می پردازیم،  که برای آشنایی و انتخاب آنها می توانید به این فروشگاه مراجعه کرده و نسبت به خرید اقدام کنید.

معرفی بهترین مارک های استیک ضد تعریق از دیجی کالا

انواع محصولات بهداشتی و زیبایی مام و دئودورانت از برندهای معتبر می باشند که در سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد.  در ادامه پنج نمونه از بهترین مارک های استیک ضد تعریق را برای شما معرفی می کنیم.

استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا مدل soft+clear حجم ۷۵ میلی لیتر

این دئودورانت ژلی بهداشتی از برند آمبرلا ویژه زنان می باشد که با دارا بودن ویژگی های خاص جزو محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات بهداشتی و آرایشی در بین مصرف کنندگان این برند محسوب می شود.

محصول ضد تعریق آمبرلا مدل soft +clear یک استیک و مام ضد باکتری با جذب سریع است،  که علاوه بر خوشبو کردن،  زیر بغل را که به دلیل ترشح عرق می تواند محل رشد انواع باکتری باشد،  به طور کامل ضد عفونی و تمیز می کند. این محصول از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار است.

این استیک همچنین رایحه ای دلپذیر،  خنک و گلی دارد، که برای خانم ها مناسب است.  محصول آمبرلا سازگار با انواع پوست ها می باشد. این محصول با ترکیبات مفید و خاص از ایجاد هر گونه حساسیت بر روی پوست جلوگیری کرده و پوست زیر بغل را لطیف و با طراوت نگه می دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا مدل soft+clear حجم ۷۵ میلی لیتر

 

استیک ضد تعریق مردانه آمبرلا مدل اسمارت من حجم ۷۵ میلی لیتر

استیک ضد تعریق مردانه آمبرلا محصولی مفید و سازگار با پوست است، که بوی بد را از بین می برد و پوست زیر بغل را به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی خود با طراوت و نرم نگه می دارد.

این محصول یکی از بهترین مارک های استیک ضد تعریق در بین تولیدات و محصولات این برند است که به دلیل خاصیت رطوبت رسانی و جذب بالا محبوبیت زیادی دارد.  دئودورانت ژلی آمبرلا همچنین خاصیت ضد حساسیت و ضد باکتری داشته و پوست را کاملا ضد عفونی می کند.

این دئودورانت خشکی و حساسیت روی پوست ایجاد نمی کند و با ترکیبات مفیدی که برای پوست دارد،  می تواند به راحتی جذب پوست شود. این محصول ماندگاری زیادی نیز دارد،  و می توان از آن در میهمانی ها به راحتی برای خوشبو شدن بدن استفاده نمود.

برای تاثیرگذاری و نتیجه گیری بهتر بعد از استحمام این دئودورانت را به زیر بغل زده و چند ثانیه صبر کنید تا جذب پوست شده و سپس لباس خود را بپوشید.  به این طریق لکی بر روی لباس باقی نمی گذارد و ماندگاری بوی خوش آن نیز بر روی پوست بیشتر می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه استیک ضد تعریق مردانه آمبرلا مدل اسمارت من حجم ۷۵ میلی لیتر

 

استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا مدل Non Irritant حجم ۷۵ میلی لیتر

این محصول بوی مطلوب و دلپذیری دارد. همچنین به دلیل طراحی زیبا و مشبک ژل دئودورانت مطلوب خانم های با سلیقه می باشد. ترکیبات بدون الکل و فاقد مواد مضر در این دئودورانت باعث می شود تا با استفاده از آن هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست ایجاد نشود.

بوی ملایم و دخترانه این دئودورانت برای تمام سنین مناسب است.  این مام ژله ای یک محصول ضد باکتری می باشد و به خوبی بوی بد عرق را از بین می برد.

برای نتیجه گیری بهتر از این دئودورانت کافیست آن را بعد از استحمام و شستشوی بدن به مدت چند ثانیه به پوست بکشید،  و سپس لباس بپوشید تا بوی آن ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا مدل Non Irritant حجم ۷۵ میلی لیتر

 

استیک ضد تعریق مردانه الد اسپاس مدلpure sport  وزن ۶۳ گرم

محصول الد اسپاس تولید جمهوری چک می باشد که رایحه خنکی دارد و برای آقایانی که بوی ملایم و مطبوعی را می پسندند مناسب است.  ویژگی مواد این دئودورانت ضد حساسیت بوده و مانع از ایجاد هر گونه عوارض و خشکی بر روی پوست می گردد.

کیفیت این محصول عالی است،  و جلوی بوی بد عرق را به طور کامل می گیرد و دارای خاصیت ضد عفونی می باشد.

این دئودورانت با توجه به کیفیت و حجم خوبی که دارد،  از قیمت خوب و  مناسبی نیز برخوردار است. همچنین بوی ماندگاری دارد و برای استفاده از مهمانی ها و ورزش یک محصول مناسب و فوق العاده عالی می باشد.

 این محصول یک ضد تعریق برای فعالیت های شدید است که مانع از تعریق های زیاد بدن می شود. این دئودورانت همچنین رطوبت پوست را تامین و پوست را با طراوت و نرم می کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه استیک ضد تعریق مردانه الد اسپاس مدلpure sport  وزن ۶۳ گرم

 

استیک ضد تعریق زنانه لیدی اسپید مدل invisible. dry وزن ۴۵ گرم

ماندگاری بوی این محصول ۴۸ ساعت می باشد.  به دلیل آنکه ترکیبات و مواد معدنی مفید در این محصول موجود است،  استفاده از آن مانع پوس پوس شدن و خارش پوست می شود.

این دئودورانت محافظ انواع پوست بوده و کاملا فاقد الکل می باشد.  از این رو پوست را خشک نکرده و از ایجاد حساسیت روی پوست جلوگیری می کند. خانم هایی که دغدغه آنها برای استفاده از دئودورانت تیرگی زیر بغل است.  می توانند از این محصول بدون نگرانی از ایجاد تیرگی در پوست ناحیه زیر بغل استفاده کنند.

نوع رایحه این دئودورانت خنک بوده و یک محصول کاملا فوق العاده عالی می باشد و دارای ماندگاری خوبی است.  این محصول مناسب و سازگار با پوست های خشک می باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه استیک ضد تعریق زنانه لیدی اسپید مدل invisible. dry وزن ۴۵ گرم

 

سایت دیجی کالا ارائه کننده انواع بهترین مارک های استیک ضد تعریق است که محصولات خود را با تضمین در کیفیت و مرغوبیت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار می دهد.  جهت خرید و آشنایی بیشتر این محصولات به این سایت مراجعه شود.

امتیاز دهید