بهترین مارک استیک ضد تعریق زنانه

0

به زبان ساده اگر بگوییم اگر مایع درون  رول ها و مام ها شکل جامد بگیرند،  به آنها استیک ضد تعریق می گوییم که به شکل صابونی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع خواص استیک های ضد تعریق نیز همانند سایر محصولات در این دسته می باشد و با مسدود کردن منافذ غدد ترشحی عرق مانع نفوذ موقتی عرق به سطح پوست می شوند.

تفاوت هایی که استیک ها با سایر محصولات ضد تعریق ها از جمله مام ها و رول ها و اسپری های صد تعریق دارند به لحاظ جامد بودن و اندازه شان کنترل آنها در دست راحت است.  از طرفی مام ها و رول ها خس خیسی و رطوبت در زیر بغل ایجاد می کنند،  که افرادی این حس را نمی پسندند.  از این رو استفاده از استیک های ضد تعریق برایشان مناسب تر است.

برندهای به نام در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی نیز انواع استیک های ضد تعریق را با توجه به نوع پوست و جنسیت تولید و عرضه کرده اند که دارای کیفیت و مرغوبیت می باشد،  و برای انتخاب و خرید آنها باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمود.

همچنین محصولات بهداشتی و زیبایی در دو نوع مردانه و زنانه به بازار عرضه می شوند،  که دارای کیفیت های مختلفی می باشند.

ما نیز در ادامه این مطلب قصد داریم تا بهترین مارک های استیک ضد تعریق زنانه را به شما معرفی کنیم که به لحاظ کیفیت و مرغوبیت جزو برندهای مطرح و معتبر در دنیا هستند.  لطفا با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مارک های استیک ضد تعریق زنانه

از فروشگاه های معتبر و شناخته شده در زمینه ارائه محصولات بهداشتی و آرایشی سایت دیجی کالا می باشد  که با چندین سال سابقه توانسته است، بهترین محصولات را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار دهد.

شما می توانید با مراجعه به این سایت جهت آشنایی و انتخاب انواع بهترین مارک های استیک ضد تعریق زنانه و نیز مردانه اقدام نمایید.

استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا مدل soft+clear حجم ۷۵ میلی لیتر

تمام محصولات ضد تعریق منافذ خروجی غدد عرقی را به طور موقت قطع نموده و باعث کاهش تعریق می شوند. استیک های ضد تعریق نیز همانند سایر محصولات در این دسته مانع از نفوذ عرق به سطح پوست شده و در نتیجه سطح پوست به طور موقت خشک می ماند. به این صورت بوی ناخوشایند در زیر بغل نیز ایجاد نمی شود.

محصول ضد تعریق آمبرلا یکی از بهترین مارک های استیک ضد تعریق زنانه فوق العاده با فرمول خاص است که علاوه بر کاهش تعریق پوست را نیز خوشبو می کند.  این محصول همچنین ضد باکتری بوده و به خوبی پوست را نیز از انواع میکروارگانیسم های ایجاد کننده بوی نامطبوع در زیر بغل ضد عفونی نموده و با دارا بودن رایحه دلپذیر باعث خوشبو شدن بدن می شود.

این استیک دارای ماندگاری خوب و جذب سریع می باشد، و با ترکیبات مفید و نرم کننده ای که دارد،  پوست بعد از استفاده از این محصول نرم و لطیف باقی می ماند.

یکی از مشکلاتی که افراد به هنگام استفاده از محصولات ضد تعریق به ویژه مام،  استیک و غیره دارند،  خشک شدن و حساس شدن پوستشان می باشد.  به همین دلیل این محصول با دارا بودن ترکیبات و مواد ضد حساسیت،  مانع از ایجاد حساسیت و سوزش ناشی از عرق سوز شدن و خشکی پوست می شود.

این محصول بوی خنکی دارد،  از این رو برای خانم هایی که طرفدار بوهای با طبع سرد و ملایم هستند مناسب و سازگار می باشد.  بهترین نتیجه از این استیک استفاده آن بعد از استحمام و یا شستن بدن می باشد.  به طوری که وقتی بدن را خوب تمیز و خشک نمودید،  پوست زیر بغل را با لایه ای از استیک پوشش دهید و بعد از چند ثانیه صبر نموده و سپس لباس بپوشید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا مدل soft+clear حجم ۷۵ میلی لیتر

 

استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا مدل Energy+fresh حجم ۷۵ میلی لیتر

آمبرلا یکی از برندها در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز نمود. این شرکت با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و دانش فنی و نیز بهره گیری از پرسنل با تجربه و متخصص توانسته انواع محصولات را با نام تجاری شناخته شده کدکس،  کامان،  پنبه ریز،  نینو،  دافی و پریما و غیره تولید کند.

این شرکت که تحت نام سیلانه سبز در کشورهای مختلفی در خاورمیانه مانند ترکیه،  عراق و افغانستان و حوزه CIS فعالیت می کند،  تولیدات آن توانسته است مورد استفاده روزانه بیش از ۴۰ میلیون نفر و بالغ بر ۲۰ برند مختلف قرار گیرد.

 یکی از بهترین مدل های ضد تعریق در برند آمبرلا مدل energy+ fresh می باشد که دارای ترکیبات بدون الکل و رایحه بخش برای پوست است.  این محصول دارای رایحه نارگیل می باشد که به پوست لطافت و نرمی خاصی می بخشد.

ماندگاری این استیک ۲۴ ساعته بوده و دارای جذب بالایی است. بهتر است از این محصول بعد از استحمام استفاده کنید تا به خوبی جذب پوست شود. این محصول دارای رایحه ملایم بوده و به دلیل عصاره نارگیل از خشکی و حساسیت پوست نیز جلوگیری می کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا مدل Energy+fresh حجم ۷۵ میلی لیتر

 

استیک ضد تعریق زنانه لیدی اسپید inivisible dry وزن ۴۵ گرم

می توان گفت یکی از بهترین مارک های استیک ضد تعریق زنانه برند لیدی اسپید در این مدل می باشد.  این محصول ماندگاری بالا دوروزه دارد.  از این رو می توان در مجالس و میهمانی ها از آن استفاده نموده و نگران بوی نامطبوع و ناخوشایند عرق نبود.

همچنین این محصول به دلیل ترکیبات و مواد و املاح معدنی به کار رفته در آن برای انواع پوست قابل استفاده و مناسب است،  زیرا که از انواع پوست ها به خوبی محافظت می کند. به ویژه برای پوست های خشک که بیشتر در معرض کم آبی هستند،  این محصول می تواند پوست آنها را نرم و مرطوب نگه دارد.

استیک ضد تعریق لیدی اسپید همچنین فاقد الکل بوده و پوست را خشک نمی کند و مانع از پوس پوست شدن بدن می شود. به طوری که می توان از آن در طول روز چند بار استفاده نمود.  این استیک ضد تعریق رایحه خنک و ملایمی دارد و دارای مواد ضد حساسیت می باشد.  بنابراین مانع از پوس پوست شدن بدن نیز می شود.

از مزیت های این استیک که آن را متمایز از سایر محصولات در این دسته نموده است،  خاصیت رفع تیرگی زیر بغل می باشد.  به این صورت که علاوه بر کاهش تعریق مانع از تیرگی زیر بغل در حین و بعد از تعریق نیز جلوگیری می کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه استیک ضد تعریق زنانه لیدی اسپید inivisible dry وزن ۴۵ گرم

 

استیک ضد تعریق زنانه سکرت مدل Powder Fresh وزن ۴۵ گرم

سکرت یک برند آمریکایی که زمینه فعالیت خود را در تولید محصولات مرطوب کننده و معطر از سال ۱۹۵۶ آغاز کرد.  تولیدات این برند بیشتر انواع دئودورانت های ژله ای و صابونی می باشد که ماندگاری و رایحه های مختلفی را شامل می شود.

محصولات این برند به ویژه خوشبو کننده ها و دئودورانت ها دارای فرمولاسیون قوی هستند،  و هیچ گونه اثری از لک های زرد یا سفید بر روی لباس باقی نمی گذارند.

محصول سکرت مدل پاور فریش دارای خاصیت ضد حساسیت بوده که پوست را از سوزش و حساسیت ناشی از عرق سوز شدن حفظ می کند.  این محصول رایحه خنکی دارد و بسیار قوی عمل می کند.

استیک ضد تعریق استیک ماندگاری و جذب خوبی نیز دارد،  و با استفاده از آن پوست نرم و لطیف می ماند.  برای کارآیی و نتیجه گیری بهینه از این محصول بعد از استحمام و یا شستن بدن از آن استفاده نموده تا به خوبی جذب پوست شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه استیک ضد تعریق زنانه سکرت مدل Powder Fresh وزن ۴۵ گرم

 

استیک ضد تعریق زنانه سکرت مدل LIGHT&FRESH وزن ۴۵ گرم

یکی دیگر از محصولات ضد تعریق در دسته استیک ها مدل لایت فریش می باشد که به دلیل فرمولاسیون و ترکیب دارای رایحه خنک و ملایم است.  از این رو برای خانم هایی که به بوهایی تند و گرم علاقه ندارند مناسب است.

این محصول ماندگاری بالایی نیز دارد،  به طوری که به مدت دو روز ( ۴۸ ساعت ) اثر آن بر روی پوست باقی می ماند.  از دیگر ویژگی های این محصول خاصیت ضد حساسیت آن می باشد.  این استیک برای افراد با پوست های حساس به این لحاظ مناسب می باشد. همینطور پوست را نیز نرم می کند و مانع از خشکی پوست می شود.

خانم هایی که  محصولات آبکی مانند رول و مام و غیره که حالت مایع دارند برایشان دلپذیر نیست،  استفاده از استیک به عنوان یک ضد تعریق جامد و نیز خوشبو کننده یک محصول کاملا مناسب برای این بانوان می باشد.

این محصول همچنین دارای کیفیت بالایی است و به دلیل رایحه خنک و ملایم مناسب و قابل استفاده برای تمام سنین می باشد. دقت نمایید برای استفاده از محصولات ضد تعریق حتما بدنتان تمیز و کاملا خشک باشد تا به خوبی جذب پوست شود و تاثیر مطلوبی بر روی پوست بگذارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه استیک ضد تعریق زنانه سکرت مدل LIGHT&FRESH وزن ۴۵ گرم

 

سایت دیجی کالا ارائه دهنده انواع محصولات که با تضمین در کیفیت و مرغوبیت کالاهای خود را از برندهای معتبر دنیا عرضه و به فروش می رساند. جهت آشنایی و خرید محصولات بیشتر به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهید