بهترین مارک اتو مو

0

برای این که بتوانید موهای مجعد و فر خود را صاف و لخت کنید، به بهترین مارک‌های اتو مو نیاز دارید. اتو مو را همه شما می‌شناسید. این دستگاه، یک وسیله برای حالت دادن به موهای شماست. تمام کسانی که به زیبایی ظاهری خود اهمیت زیادی می‌دهند، چه خانم و چه آقا، از این وسیله حرارتی استفاده می‌کنند.

اگر فکر می‌کنید که اتو مو فقط موها را صاف و لخت می‌کند، سخت در اشتباهید! در افراد کمی حرفه‌ای تر در استفاده از اتو مو، موج‌دار کردن و یا گاها فر کردن موها هم با استفاده از اتو مو امکان پذیر است. شما با خرید یک دستگاه، می‌توانید ۱۰ حالت مختلف به موهای خود بدهید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بسته به جنس موهای شما، اتو موها هم دچار تغییر شده و در ۳ دسته طبقه‌بندی می‌شوند.
  1. اتو موهای سرامیکی
  2. اتو موهای تیتانیومی
  3. اتو موهای تورمالینی

اتوموهای سرامیکی جزو پر مصرف‌ترین اتو موها محسوب می‌شوند. اگر در اتو کردن و حالت دادن به موهایتان تبحر ندارید، این اتو موها را خریداری کنید. این دسته از اتو موها برای انواع موها مناسب بوده و به موهای شما آسیبی وارد نمی‌کنند.

اتو موهای تیتانیومی با سرعت بالایی گرم شده و مانع از وز شدن موهای شما می‌گردند.

این دسته از اتو موها، برای آرایشگران و افرادی که در اتو کردن موها تبحر دارند، مناسب می‌باشد. این دستگاه‌های تیتانیومی برای موهای نازک مناسب نیستند! اتوموهای تورمالینی، جزو گران‌ترین و بهترین مارک‌های اتو مو قرار می‌گیرند.

تورمالین معمولا یک صفحه و یا لایه است که روی صفحه‌های سرامیکی و یا تیتانیومی قرار گرفته و با ایجاد یون‌های منفی مانع از وز شدن موهای شما می‌گردد. در صورتی که موهای خود را با اتو موهای تورمالینی صاف و یا حالت دار می‌کنید، فولیکول‌های موهای شما بسته شده و در نتیجه مانع آسیب رسیدن به موهای شما می‌گردد.

برای این که بتوانید اتو موی با کیفیتی را خریداری کنید، لازم است با مهم‌ترین ویژگی‌های آن هم آشنا شوید.

برای خرید یک اتو موی باکیفیت، در ابتدا باید به اندازه و ضخامت موهای خود توجه کنید. اگر موهای شما کوتاه و نازک است باید از اتو موهایی استفاده کنید که صفحه باریک‌تری دارند.

پس یکی از نکات مهم در خرید بهترین مارک‌های اتو مو، توجه به سایز و جنس صفحه آن است.

داشتن قابلیت تنظیم حرارت و خاموش شدن خودکار هم از دیگر مواردی است که در هنگام خرید این وسیله باید به آن‌ها توجه کنیم. اگر اتو مویی خریداری کنید که لبه گردی دارد، از آن برای حالت‌دار کردن و یا فر کردن هم می‌توانید استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید بهترین مارک‌های اتو مو هستید، ولی از تنوع زیاد این وسیله کلافه و سردرگم شده‌اید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

ما در این مقاله از مجله آرایشی بهداشتی بونگ ، به بررسی و معرفی اجمالی ۵ برند پرفروش و برتر اتو مو پرداخته‌ایم.

معرفی ۵ مارک از بهترین مارک‌های اتو مو

اتو موی GOLD VATICAN 118 (gv118)

اتو موی GV118، در میان تمام اتو موهای دیگر یک اتوموی پرفروش محسوب می‌گردد. این دستگاه حرارتی دارای یک صفحه باریک آلومینیومی است که با داشتن گستره دمایی ۱۶۰ تا ۱۸۰ درجه در مدت زمان بسیار کمی گرم می‌شود. این حالت دهنده مو، دارای نمایشگر آنالوگ و سیستم خاموشی خودکار است. در نتیجه اگر یادتان رفته دستگاه را خاموش کنید، نگران نباشید، در صورتی که از این اتو مو استفاده نکنید، دستگاه بعد از چند دقیقه به طور خودکار خاموش خواهد شد.

اتو موی gv118، قیمتی بسیار پایین، ولی؛ کیفیتی بسیار بالا دارد. از آن‌جایی که این دستگاه سبک و کم حجم است، می‌توانید از آن در مسافرت‌ها هم استفاده کنید. برای خرید بهترین مارک‌های اتو مو از جمله اتو موی gv118، به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کنید.

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه اتو موی GOLD VATICAN 118 (gv118)

 

اتو موی بای بابلیس مدل ST-3300 (نانو)

اتو موی بای بابلیس مدل ۳۳۰۰، به واسطه داشتن کیفیت بسیار بالا، در میان مصرف کنندگان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. این دستگاه دارای یک صفحه سرامیکی در اندازه‌ای متوسط می‌باشد، بنابراین؛ هر نوع مویی که داشته باشید می‌توانید از آن استفاده کنید. اتو موی ۳۳۰۰ بای بابلیس در محدوده دمایی ۱۰۰ تا ۲۳۰ درجه قابل تنظیم است. این دستگاه دارای لبه‌های گرد است، در نتیجه؛ شما می‌توانید علاوه بر صاف کردن موها، برای حالت دادن و یا فر کردن موهای خود نیز از این وسیله استفاده کنید. این اتو مو از بهترین مارک‌های اتو موی شناخته شده در جهان است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه اتو موی بای بابلیس مدل ST-3300 (نانو)

 

اتو موی مسافرتی مدل ۱۰۸

اگر یکی از نگرانی‌های شما برای رفتن به سفر، صاف و یا حالت‌دار نکردن موهاست، دیگر نگران نباشید! شما می‌توانید با خرید بهترین مارک‌های اتو موی مسافرتی از جمله اتو موی ۱۰۸، هر جایی که هستید موهای صاف و خوش حالتی داشته باشید. این دستگاه حرارتی بسیار کوچک و کاربردی است. جنس صفحه این دستگاه سرامیکی بوده و با داشتن اندازه‌ای کوچک، حمل و نقلی آسان دارد.

به همین دلیل برای مسافرت رفتن بهترین انتخاب است. این دستگاه در گستره دمایی ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد، باعث گرم شدن صفحه سرامیکی شده و بهترین عملکرد را در میان اتو موهای مسافرتی دارد. این دستگاه در زمان بسیار کمی گرم شده و قابل استفاده خواهد بود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه اتو موی مسافرتی مدل ۱۰۸

 

اتو موی رمینگتون مدل S8590

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تغییر در چهره خود را دوست دارید، خرید بهترین مارک‌های اتو مو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه دارای یک صفحه سرامیکی باریک و بلند است که باعث لخت و یا حالت‌دار شدن موهای شما می‌گردد. این اتو مو، یکی از دستگاه‌هاییست که علاوه بر حالت‌دار کردن موها، خاصیت کراتین درمانی نیز دارد. این دستگاه در ۵ محدوده دمایی از ۱۶۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد قابل تنظیم است.

دارا بودن سنسور حرارتی این مدل را در میان افراد، خاص و محبوب کرده است. با فشردن دکمه بغل اتو مو، دستگاه به طور خودکار با در نظر گرفتن جنس مو، بهترین محدوده دمایی را انتخاب می‌کند. اگر از این اتو مو به مدت ۶۰ دقیقه استفاده نکنید، دستگاه به خاطر داشتن سیستم ایمنی بالا خاموش خواهد شد. اتو موی رمینگتون با داشتن تمام این ویژگی‌ها، خاص بوده و از جمله بهترین مارک‌های اتو مو شناخته می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه اتو موی رمینگتون مدل S8590

 

اتو موی بای بابلیس مدل ST-3355 (نانو)

اتو موی بای بابلیس ۳۳۵۵، یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها با طراحی زیبا و نوین است. جنس صفحه این اتو مو نانو سرامیک بوده و به همین دلیل از آسیب رسیدن به موهای شما جلوگیری می‌کند. صفحه این مدل اتو موی بای بابلیس باریک و بلند است و برای موهای نازک و کم حجم بهترین گزینه بوده ولی برای موهای کوتاه قابل استفاده نیست.

محدوده دمایی این دستگاه که از بهترین مارک‌های اتو موی موجود در بازار است، ۱۰۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد می‌باشد. این دما بر روی صفحه نمایشگر اتو مو نمایش داده شده و قابل تنظیم است. صفحه اتو موی بای بابلیس با تکنولوژی تولید یون، مانع از آسیب رسیدن به موهای شما می‌شود. گرمای تولید شده توسط این اتو مو، به طور یکنواخت در سطح اتو پخش می‌شود و این یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی است که از سوختگی و یا آسیب رسیدن به موهای شما جلوگیری می‌کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه اتو موی بای بابلیس مدل ST-3355 (نانو)

 

امتیاز دهید