بهترین قلم لمسی

0

استایلوس‌ها یا همان قلم‌های لمسی ابزاری هستند که برای نمایشگرهای لمسی و خازنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این گجت‌ها معمولا مثل قلم معمولی عمل می‌کنند. از کاربردهای این قلم‌ها می‌توان به طراحی دیجیتال اشاره کرد. انواع قلم‌های لمسی با دقت‌های مختلفی در بازار وجود دارند که برای موارد خاصی استفاده می‌شوند. کار کردن با قلم لمسی از کار کردن با دست بسیار راحت‌تر است. از این رو؛ خرید بهترین قلم‌های لمسی، طرفداران مخصوص به خود را دارد.

گاهی اوقات استفاده از انگشتان برای لمس صفحه لمسی ضرر دارد و یا در حالت کلی شاید به خاطر میکروب‌های روی سطح گوشی نخواهید از انگشتان خود برای لمس صفحه گوشی هوشمند و یا تبلت استفاده کنید. در این مواقع بهترین قلم‌های لمسی به کمک شما خواهند آمد. این قلم‌ها با نشان دادن کارآیی خود به عنوان یکی از ابزار‌های کاربردی شناخته می‌شوند. قلم‌های لمسی یا استایلوس‌ها بدون اینکه به هیچ منبع تغذیه‌ای نیاز داشته باشند، کار می‌کنند. اگر به دنبال خرید یک قلم لمسی با کیفیت هستید، بهتر است با پرفروش‌ترین و بهترین قلم‌های لمسی آشنا شوید. ما در این مقاله از مجله بونگ ، ۵ برند پرفروش را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی ۵ برند برتر و پرفروش قلم لمسی

قلم لمسی مدل ۰۰۱

اگر بخواهیم یکی از پرفروش‌ترین و بهترین قلم‌های لمسی را به شما معرفی کنیم، قلم لمسی ۰۰۱ پیشنهاد ما به شما خواهد بود. خوش دست بودن این قلم‌ لمسی یکی از ویژگی‌هائیست که این قلم را از دیگر قلم‌های لمسی متمایز ساخته است. وزن کم و داشتن فرمی کاملا شبیه به خودکار باعث شده است که این قلم خیلی راحت حمل شده و از بابت حمل آن نگرانی برای کاربر ایجاد نشود. قلم ۰۰۱، با صفحات لمسی تطابقی ۱۰۰ درصدی دارد. در نتیجه، دقت لمس آن بالاتر می‌رود.

فومی بودن جنس نوک این قلم‌های لمسی، مانع از ایجاد هرگونه خط و خش روی صفحه لمسی می‌شود. شما با استفاده از قلم لمسی ۰۰۱ می‌توانید هر یک از قابلیت‌های اسکرول، لمس تکی یا چندگانه، تایپ و… را به خوبی انجام دهید. شایان ذکر است که جنس بدنه‌ی این قلم لمسی ترکیبی از آلومینیوم و استیل می‌باشد. در نتیجه؛ مقاومت بالایی در برابر ضربه خواهد داشت. اگر به دنبال بهترین قلم‌های لمسی هستید که علاوه بر دقت بالا، خوش دست بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند، انتخاب قلم لمسی ۰۰۱ بهترین انتخاب خواهد بود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قلم لمسی مدل ۰۰۱

 

قلم لمسی مدل SQMKZX02369

قلم SQMKZX02369، یکی از پرفروش‌ترین قلم‌های لمسی است. یکی از دلایلی که باعث شده است قلم لمسی SQMKZX02369 جزو پرفروش‌ترین و بهترین قلم‌های لمسی شناخته شود، ۲ طرفه بودن آن است. یک طرف این قلم همان کاربرد قلم لمسی را داشته و برای استفاده روی صفحه تاچ گوشی و یا تبلت کاربرد دارد. طرف دیگر این قلم یک خودکار معمولی است که جوهر آن قابلیت تعویض دارد. شما با استفاده از قلم لمسی SQMKZX02369 که بهترین قلم لمسی موجود در بازار است، می‌توانید یادداشت برداری کرده و یا به طراحی و نقاشی بپردازید.

این قلم لمسی دارای یک گیره فلزی است که از طریق آن به راحتی به لباس شما متصل شده و امکان گم شدن آن کم می‌شود. فومی و انعطاف پذیر بودن جنس نوک این قلم مانع از ایجاد هرگونه خط و خش روی صفحه شما شده و به هیچ عنوان به راحتی آسیب نمی‌بیند. آلومینیومی بودن جنس بدنه این قلم‌های لمسی، باعث شده است که سبک بوده و در استفاده طولانی مدت دست شما را خسته نکنند. این محصول به عنوان بهترین قلم‌های لمسی شناخته شده‌ و در رنگ‌های مختلفی در بازار موجود می‌باشد. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود هر یک از این قلم‌های لمسی را خریداری کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قلم لمسی مدل SQMKZX02369

 

قلم لمسی مدل TOUCH PEN

همزمان با پیشرفت علم و تکولوژی، تولید وسایل و تجهیزات برای راحتی کار و یا استفاده از این تکنولوژی جدید آغاز شد. یکی از وسایل و ابزارهای جدیدی که استفاده از تکنولوژی را برای انسان راحت‌تر کرد، قلم‌های لمسی هستند. اگر از جمله افرادی هستید که دوست ندارید ردی از انگشتان شما روی گوشی باقی بماند، استفاده از قلم‌های لمسی پیشنهاد می‌شود. با استفاده از بهترین قلم‌های لمسی دیگر نیازی به تمیز کردن صفحه گوشی خود نخواهید داشت. امروزه انواع مختلفی از قلم‌های لمسی به بازار عرضه شده‌اند که افراد می‌توانند بسته به سلیقه شخصی خود یکی از آن‌ها را خریداری کنند.

شما می‌توانید برای نوشتن، یادداشت کردن، نقاشی، طراحی و حتی برای بازی کردن از قلم‌های لمسی TOUCH PEN استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که این محصول را منحصر به فرد کرده است، می‌توان ۲ کاره بودن آن را عنوان کرد. علاوه بر اینکه می‌توان از قلم لمسی TOUCH PEN به عنوان یک خودکار استفاده کرد. به عنوان پایه نگهدارنده گوشی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو، به عنوان کاربردی‌ترین و بهترین قلم‌های لمسی شناخته می‌شود. شما خریداران عزیز می‌توانید از این محصول هم برای نوشتن روی کاغذ و هم به عنوان یک قلم لمسی استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قلم لمسی مدل TOUCH PEN

 

قلم لمسی مدل SKJMRJNQ002369

قلم لمسی SKJMRJNQ002369 به عنوان یک قلم بسیار کاربردی شناخته می‌شود. در واقع این قلم لمسی ۴ کار را انجام می‌دهد. از جمله کارهایی که می‌توانید با استفاده از قلم لمسی SKJMRJNQ002369 انجام دهید، می‌توان به نوشتن، لمس صفحه تاچ، پاک کردن صفحه تاچ و استفاده به عنوان پایه نگهدارنده گوشی و تبلت اشاره کرد. به همین دلیل است که از این قلم به عنوان پر کاربردترین و بهترین قلم‌های لمسی یاد می‌شود. جوهر خودکار این قلم قابل تعویض بوده و شما می‌توانید بعد از اتمام، جوهر آن را تعویض نمایید. قلم لمسی SKJMRJNQ002369 با انواع گوشی‌های لمسی سازگاری داشته و از آن برای تمامی گوشی‌ها استفاده می‌شود.

شما می‌توانید با قرار دادن گوشی در جایگاه نگهدارنده موبایل، فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید. همچنین با استفاده از قلم لمسی SKJMRJNQ002369 به راحتی می‌توانید کارهایی از قبیل یادداشت برداری، طراحی، نقاشی و… را انجام دهید. جنس بدنه این قلم‌های با کیفیت از فایبرگلاس است. در نتیجه؛ بسیار سبک و البته مقاوم هستند. استفاده از رنگ‌های شاد و جذاب در تولید این محصول، جلوه‌ای زیبا و خاص را به قلم لمسی SKJMRJNQ002369 عطا کرده است. اگر می‌خواهید بهترین قلم‌های لمسی موجود در بازار را از نظر قیمتی با هم مقایسه کنید، بهترین کار استفاده از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا می‌باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قلم لمسی مدل SKJMRJNQ002369

قلم لمسی باسئوس مدل ACPCL-01

یکی از ابزارهایی که برای راحتی کار با تکنولوژی جدید تولید و روانه بازار شدند، قلم‌های لمسی هستند. طبق تحقیقات اخیر مشخص شد که صفحه گوشی شما بسیار آلوده می‌باشد. بنابراین برای لمس صفحه گوشی بهتر است از یک وسیله استفاده شود تا بعد از هر بار لمس صفحه نیازی به شستن دست نباشد. یکی از کاربردی‌ترین و بهترین وسایل برای لمس غیر مستقیم صفحه لمسی، قلم‌های لمسی هستند. شما با استفاده از بهترین قلم‌های لمسی، می‌توانید از تمامی امکانات گوشی خود استفاده کنید.

البته برای استفاده از تمام امکانات و قابلیت‌های گوشی، سازگاری قلم لمسی با تلفن هوشمند نیز حائز اهمیت است. قلم لمسی باسئوس مدل ACPCL-01 از جمله قلم‌های با کیفیت است که با تمام گوشی‌های لمسی و خازنی سازگاری داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به دنبال خرید یکی از بهترین قلم‌های لمسی هستید، ما به شما خرید قلم ACPCL-01 را پیشنهاد می‌کنیم. چون؛ این قلم علاوه بر این که ۲ کاربرد دارد، بسیار سبک و باریک نیز می‌باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه قلم لمسی باسئوس مدل ACPCL-01

 

امتیاز دهید