بهترین برند هلدر پشت صندلی موبایل

0

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید گوشی موبایل خود را در یک زاویه خاص یا در یک موقعیت خاص ثابت نگه دارید و با آن کار کنید، در این شرایط پایه نگهدارنده موبایل کار شما را راحت می‌کند. به کمک یک هلدر ساده می‌توانید تلفن همراه خود را در هر موقعیتی، هر زاویه‌ای و با هر حالتی ثابت نگه دارید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هلدر پشت صندلی موبایل موجود در بازار

با خرید یک هلدر پشت صندلی می‌توانید این کارها را براحتی در صندلی عقب اتومبیل انجام دهید:

  • در کلاس یا جلسات آنلاین شرکت کنید
  • ویدئو کال بگیرید
  • از خودتان عکس یا ویدئو بگیرید
  • فیلم یا سریال مورد علاقه خود را تماشا کنید
  • تلفن همراه یا تبلت خود را به یک دسته بازی بلوتوثی وصل کرده و بازی کنید.

پایه نگهدارنده صندلی عقب خودرو کار با گوشی را برای شما لذت بخش‌تر و هیجان انگیزتر می کند. کافی است یکبار این مدل هلدر را تهیه و از آن استفاده کنید. آن موقع حتما با خود می‌ گویید چرا زودتر این وسیله کاربردی را نخریده بودم! پایه نگهدارنده مخصوصا برای نگهداشتن تبلت به شدت مفید است زیرا نگه داشتن تبلت با دست برای مدت طولانی موجب خشک شدن و آزار دست می شود.

هلدر پشت صندلی موبایل

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هلدر پشت صندلی موبایل موجود در بازار

هلدر گوشی برای دوچرخه سواران یا موتورسواران نیز بسیار کار راه انداز است.، مخصوصا اگر فرد در پیک موتوری کار می‌کند. با نصب پایه نگهدارنده موبایل در جلوی موتور علاوه بر اینکه می توانید از اپلیکیشن های مسیریابی استفاده کنید، هیچ وقت تماس های دریافتی را بدلیل صدای بلند موبایل از دست نمی دهید.

مهم ترین مزیت هلدر پشت صندلی ماشین این است که شما هرگز دچار دست یا گردن درد نمی شوید. زمانیکه این مدل هلدر را نصب کردید، تنها کافی است سر خود را به صندلی تکیه داده و با تماشای نمایشگر موبایل یا تبلت خود اوقات لذت بخشی را در زمان سفر سپری کنید.

انواع پایه نگهدارنده موبایل

برای خرید هلدر موبایل چندین انتخاب دارید:

  • پایه نگهدارنده رومیزی برای محل کار یا منزل
  • پایه نگهدارنده گیره ای جهت اتصال به لبه میز
  • پایه نگهدارنده چسبی که به کمک خاصیت آهنربایی روی میز چسبیده می شود
  • پایه نگهدارنده گیره ای برای موتور
  • پایه نگهدارنده چسبی برای اتومبیل و موتور
  • پایه نگهدارنده صندلی عقب اتومبیل
  • پایه نگهداررنده دریچه کولر ماشین
  • پایه نگهدارنده مکنده ای برای میز، موتور و خودرو

انواع پایه نگهدارنده موبایل

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هلدر پشت صندلی موبایل موجود در بازار

قیمت پایه نگهدارنده موبایل

قیمت هلدر پشت صندلی با توجه به جنس بدنه، برند و مدل آن متغیر است. بطور کلی، برندهای معتبر و شناخته شده مانند برند بیسوس از متریال باکیفیت برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. با این حال، هلدر موبایل را می توانید در هر رِنج قیمتی در بازار پیدا کنید. توجه داشته باشید که قیمت پایه نگهدارنده به نسبت نیاز شما تعیین می شود. به عنوان مثال، چنانچه راننده اسنپ هستید و نیاز دارید دائما از هلدر موبایل استفاده کنید، بهتر است یک پایه نگهدارنده باکیفیت که دوام بیشتری داشته باشد و قطعا گرانتر است را تهیه کنید.

معرفی بهترین هلدر پشت صندلی

۱-نگهدارنده گوشی و تبلت پشت صندلی خودرو یسیدو مدل YESIDO C117

هولدر یا نگهدارنده پشت صندلی یسیدو c117 یکی از محصولات پرکاربرد برای نصب گوشی یا تبلت برای سرنشینان عقب اتومبیل است. با این نگهدارنده سرنشینان عقب اتومبیل نیز می توانند فیلم یا سریال مورد علاقه شان را در طول سفر تماشا کنند یا بدون اینکه چشمهایشان اذیت شود، کتاب الکترونیکی بخوانند. این هلدر با اکثر گجت های موجود در بازار سازگار است. براکت نگهدارنده آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد. نگهدارنده گوشی یسیدو c117 همچنین، قابلیت باز و بسته شدن را دارد. بنابراین می‌توانید بعد از استفاده آن را جمع کرده و در کیف خود بگذارید.

نگهدارنده گوشی و تبلت پشت صندلی خودرو یسیدو مدل YESIDO C117

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هلدر پشت صندلی موبایل موجود در بازار

۲-هولدر پشت صندلی بیسوس مخصوص موبایل و تبلت مدل SUHZ01

نگهدارنده  بیسوس مدل SUHZ01 یکی از باکیفیت ترین هلدرهای پشت صندلی موجود در بازار است. این پایه نگهدارنده به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت نصب بر روی تکیه گاه پشتی سر صندلی جلو تمامی خودروها را دارد. این محصول برای گوشی های ۴.۷ تا ۱۲.۹ اینچ مناسب است. یکی از ویژگی ‌های خوب هولدر بیسوس پایه تلسکوپی آن است که امکان تنطیم ارتفاع را برای کاربر بسیار راحت کرده است. ابعاد پایه تلسکوپی این هلدر از ۱۴ سانتیمتر تا ۱۸ سانتیمتر قابل تنظیم است.

هولدر پشت صندلی بیسوس مخصوص موبایل و تبلت مدل SUHZ01

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هلدر پشت صندلی موبایل موجود در بازار

۳- هولدر پشت صندلی بیسوس مخصوص موبایل و تبلت مدل SULR-A01

یکی دیگر از محصولات با کیفیت شرکت بیسوس، پایه نگهدارنده مدل SULR-A01 است. این هلدر از جنس آلیاژ آلومینیوم و پلیمر abs ساخته شده است. به همین دلیل، علاوه بر اینکه وزن کمی دارد، بسیار مقاوم و محکم است. هلدر مدل SULR-A01 دارای یک بازوی متحرک تلسکوپی قابل تنظیم است. همچنین، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. بالشتکهای سیلیکونی لبه های این هلدر مانع از ایجاد خط و خش روی بدنه گوشی می شوند. پایه نگهدارنده بیسوس مدل SULR-A01 با انواع گوشی ها با سایز ۴.۷ تا ۱۲.۳ سازگار است.

هولدر پشت صندلی بیسوس مخصوص موبایل و تبلت مدل SULR-A01

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هلدر پشت صندلی موبایل موجود در بازار

۴- پایه نگه دارنده تبلت مدل ۱۱-۷ مناسب برای پشتی صندلی خودرو

هلدر تبلت ۷-۱۱ روی روی تکیه گاه پشتی سر صندلی جلو تمامی خودروها قابل نصب است و می تواند تبلت را روی خود نگه دارد. به این ترتیب، سرنشینان عقب اتومبیل می توانند براحتی فیلم دلخواه خود را با تبلت تماشا کنند یا به موسیقی مورد علاقه شان در طول سفر گوش کنند. این پایه نگهدارنده از طریق میله های تکیه گاه ماشین قابل نصب است. هلدر تبلت مدل ۷-۱۱ بسیار باکیفیت و بادوام است و براحتی وزن تبلت را تحمل می کند. پایه های این تبلت کشویی است و از ۷ تا ۱۰ اینچ قابل تنظیم است.

پایه نگه دارنده تبلت مدل 11-7 مناسب برای پشتی صندلی خودرو

۵- پایه نگهدارنده گوشی پشت صندلی خودرو Yesido

هلدر پشت صندلی یسیدو گوشی یا تبلت شما را به صورت افقی یا عمودی در پشت صندلی عقب اتومبیل نگه می دارد و سرنشینان عقب خودرو را سرگرم می کند. دهانه کشویی آن ۱۳۰ تا ۱۷۸ میلیمتر باز می شود و به کمک گیره هایی که در اطراف دهانه وجود دارند، می توانید هلدر را به پایه سری صندلی وصل کنید. جنس این محصول سیلیکونی و نرم است تا هیچ خراشیدگی بر روی گوشی ایجاد نشود. هلدر یسیدو با تلفن های همراه یا تبلت با عرض یا طول ۱۱۵-۱۹۵ میلیمتر سازگار است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع هلدر پشت صندلی موبایل موجود در بازار

جهت خرید هر یک از محصولات بالا می توانید وارد سایت فروشگاه دیجی کالا شده‍ و هلدر پشت صندلی دلخواه خود را سفارش دهید.