با بهترین مارک های بستنی ساز خانگی آشنا شویم

0

با اینکه خرید بستنی ساز در هیچ خانه ای ضروری نیست،  اما اگر از آن دسته افرادی هستید که با وجود برندهای بستنی و طعم های مختلف آن  می خواهید خودتان در خانه بستنی مورد نظر خود را با طعم و مزه دلخواه تهیه کنید و از آماده کردن یک خوراکی خوشمزه و رنگارنگ لذت می برید،  به شما خرید بستنی ساز خانگی را پیشنهاد می کنیم.

ضمن اینکه برخی دسرها و محصولات آماده کارخانه کاملا سالم نیستند و ممکن است باعث ایجاد حساسیت در بدن شوند.  از طرفی درست کردن دسرهای رنگارنگ در منزل می تواند لذتی را برای خانم های خانه دار و علاقه مند به آشپزی به همراه داشته باشد که خرید

بنابراین در این مقاله ما قصد داریم تا چند نمونه از بهترین مارک های بستنی ساز خانگی را به شما معرفی کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول اطلاعات و آگاهی بیشتری ارائه دهد.  این محصولات توسط فروشگاه اینترنتی و معتبر دیجی کالا ارائه و عرضه می شود که می تواند به شما در انتخاب و خرید مطمئن و رضایت بخش یاری نماید.  در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مارک های بستنی ساز خانگی از سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی در کشور می باشد که انواع کالاها از برندهای مختلف و به نام داخلی و خارجی را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و مرغوبیت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

در این راستا سایت دیجی کالا انواع بهترین مارک های بستنی ساز خانگی را که از برندهای معتبر بوده و  دارای کیفیت و مرغوبیت دلخواه مشتری هستند را نیز  ارائه و عرضه می کند. در ادامه به چند نمونه از انواع بستنی ساز خانگی که جزو محصولات پرفروش و محبوب مصرف کنندگان می باشند اشاره می کنیم.

بستنی ساز مدل MA456

ابعاد این بستنی ساز در اندازه های ۱۵*۷*۷ می باشد و به خوبی جوابگوی مصرف یک الی دو نفر می باشد. این بستنی ساز به شکل لیوانی بوده و دارای طرح فانتزی برای ذائقه بچه ها است.  جنس بستنی ساز از پلاستیک و بدنه آن نیز پلاستیک می باشد.

این محصول همچنین دارای درپوش بوده که برای نگهداری بستنی لازم و ضروری است. نحوه استفاده از این بستنی ساز در برگه راهنما همراه دستگاه موجود است.  اما به طور کلی برای تهیه بستنی به این صورت باید عمل نمود.

ابتدا در لایه پایینی بستنی مقداری یخ بریزید. چهار قاشق نمک و آب را به اضافه نموده و کاسه انجماد را در سر جایش قرار دهید.  سپس در لایه بالایی شیر و یا شیر کاکائو به همراه ثعلب و شکر را درون ظرف بستنی ساز اضافه کنید  و در ظرف را ببندید و به مدت چهار الی پنج دقیقه تکان دهید.

برای تهیه بستنی شکلاتی نیز اول نصف لیوان یخ ریخته و بعد چهار تا قاشق نمک و آب سرد به آن اضافه کنید. سپس  در ظرف را بگذارید و هم بزنید.  سپس دو تا پیمانه شیر خیلی پر چرب به همراه یک قاشق شکر،  یک قاشق چای خوری وانیل و یک قاشق هم شکلات آب شده به آن بیافزایید. سپس بستنی آماده شده را در یخچال گذاشته تا کمی خودش را بگیرد.

با استفاده از این دستگاه بستنی ساز خانگی می توانید یک دسر خوشمزه با طعم طبیعی و لذت بخش را تجربه کنید. به همراه این بستنی ساز یک قاشق برای هم زدن و خوردن بستنی نیز وجود دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بستنی ساز مدل MA456

 

بستنی ساز طرح قیف مدل LP433 مجموعه ۴ عددی

جنس بدنه و جنس در و مخزن این بستنی ساز از پلاستیک مرغوب می باشد. از این رو هیچ گونه عوارض و حساسیتی را در بدن ایجاد نمی کند. این محصول دارای چهار لیوان قیفی بستنی ساز است که برای مصرف چهار نفر مناسب می باشد.

همچنین دارای درپوش پلاستیکی است که مواد بستنی در آن سالم مانده و می توان به وسیله آن بستنی را در یخچال نگهداری نمود.

برای تهیه بستنی کافی است یخ را در لایه زیرین لیوان بستنی ساز گذاشته و نمک و آب  را به آن اضافه نمایید.  درپوش لیوان را گذاشته و به مدت چهار الی پنج دقیقه به خوبی هم بزنید.  شیر را به آن افزوده  و شکر را نیز اضافه کنید.  مواد داخل لیوان بستنی ساز را هم زده و ظرف را داخل یخچال نگهداری کنید تا بستنی خودش را بگیرد.

این دستگاه یکی از بستنی سازهای خانگی با طرح ساده می باشد که تهیه بستنی با آن آسان است و با استفاده از آن به راحتی و به سرعت می توان یک دسر خوب خانگی و خوشمزه را برای بچه ها در منزل تهیه نمود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بستنی ساز طرح قیف مدل LP433 مجموعه ۴ عددی

 

بستنی ساز مجیک کد ۵۷۴

همواره می توان با تهیه یک بستنی خوشمزه و سالم در منزل در هزینه های خرید بستنی صرفه جویی کرد.  زیرا که بستنی های خانگی بدون مواد نگهدارنده و کاملا طبق سلیقه خودتان تهیه می شود.

به ویژه که بچه ها که به خوردن بستنی علاقه دارند با تهیه یک بستنی سالم و خوشمزه در منزل و طبق ذائقه بچه ها می توانید لذت شیرینی و هیجان را به آنها هدیه دهید.  محصول مجیک یکی از بهترین مارک های بستنی ساز خانگی که به شما این امکان را می داد که بستنی مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درست کنید.

ابعاد این محصول ۱۴*۴*۴ می باشد که جوابگوی مصرف یک نفر بوده و در وزن ۲۸۶ گرم است.  این محصول دارای درپوش و بدنه پلاستیکی می باشد.

ویژگی دستگاه بستنی ساز مجیک شامل درپوش اصلی،  کاسه انجماد،  محفظه یخ است که قاشق و دفترچه راهنما برای تهیه بستنی را نیز با خود به همراه دارد.  این بستنی ساز بستنی را در ۳ الی ۵ دقیقه آماده و تهیه می کند.  با استفاده از این دستگاه ساده خانگی می توان انواع بستنی را بدون مواد نگهدارنده سریع و آسان تهیه نمود.

کارکرد این بستنی ساز کاملا آسان و راحت بوده و دارای کیفیتی مرغوب و و ظاهری زیبا برای ساخت بستنی و مخلفات آن از جمله خامه،  بستنی میوه ای و غیره است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بستنی ساز مجیک کد ۵۷۴

 

بستنی ساز دوقلوی سیلور کرست مدل Ice cream maker

درست کردن و خوردن انواع بستنی با طعم و رنگ های مختلف و افزودنی های دلخواه در منزل یکی از تجربه های لذت بخش و هیجان انگیز در فصول گرم سال می باشد.  به ویژه اگر افراد خانواده شما پرجمعیت هستند شما می توانید با استفاده از دستگاه بستنی ساز دوقلو سیلور کرست در کوتاه ترین زمان ممکن و یک بار هزینه کردن چندین سال انواع بستنی،  دسرهای سرد،  نوشیدنی ها و فالوده و غیره را با به وسیله این محصول آماده کنید.

این محصول یکی از بهترین مارک های بستنی ساز خانگی می باشد که گنجایش تهیه شش بستنی را به طور همزمان می دهد.  جنس در و بدنه این بستنی ساز از پلاستیک و جنس مخزن از استیل است.

کاسه های موجود در این بستنی ساز قابل جدا شدن می باشند و هر یک از کاسه ها ۳۰۰ میلی لیتر ظرفیت دارد. کاسه ها و تیغه های همزن این دستگاه جدا شده و قابل تمیز شدن هستند. با استفاده از این بستنی ساز می توانید عرض ۳۰ دقیقه یک بستنی و دسر خوشمزه با طعم دلخواه داشته باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بستنی ساز دوقلوی سیلور کرست مدل Ice cream maker

 

بستنی ساز مدل Nice Ice

یکی دیگر  از بهترین مارک های بستنی ساز خانگی که می توانید به وسیله آن انواع بستنی و میوه و طعم های مورد علاقه تان را تهیه کنید محصول Nice Ice می باشد.  این محصول کمتر از مدت زمان بیست دقیقه یک بستنی خوشمزه و با رنگ و طعم دلخواه را به شما تحویل می دهد.

فقط کافیست مواد بستنی را طبق راهنمای موجود در بسته بندی دستگاه آماده و درون دستگاه قرار دادا و منتظر بمانید تا مراحل ساخت بستنی انجام شود.

امروزه به دلیل گرانی دستگاه های بستنی ساز و  عدم آگاهی از مواد استفاده جهت تولید بستنی این امکان را از علاقه مندان به بستنی می گیرد.  بنابراین استفاده از این محصول علاوه بر قیمت مناسب به شما این فرصت را می دهد تا با تهیه بستنی و دسرهای مختلف از طعم های دلخواهتان لذت ببرید.

این محصول دارای یک عدد  بستنی ساز،  سه عدد لیوان عروسکی به همراه یک عدد قاشق اسکوپ زن بستنی و دفترچه راهنما می باشد.  ابعاد این بستنی ساز ۱۲*۱۳*۱۹ است و دارای یک عدد پیمانه برای ترکیب مواد می باشد. همچنین دستورالعمل مراحل تهیه بستنی در دفترچه راهنما همراه دستگاه موجود است.

با استفاده از این دستگاه شما نیاز به هیچ گونه مواد نگهدارنده و طعم دهنده بستنی نداشته و به خوبی می توانید یک بستنی و یا دسر خانگی خوشمزه را در منزل تهیه نمایید.  این دستگاه همچنین دارای کارکردی آسان و سریع می باشد.


مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بستنی ساز مدل Nice Ice

 

ما در این مقاله به بررسی و معرفی چند نمونه از بهترین مارک های بستنی ساز خانگی پرداختیم که جزو محصولات پر فروش در این زمینه هستند و می تواند به شما در انتخاب بهتر یازی کند.  شما همواره می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا با انواع بستنی ساز خانگی آشنا شوید و نسبت به انتخاب و خرید اقدام نمایید.

امتیاز دهید