آیا بهترین مارک بابیلیس مو را می شناسید

0

فر کردن مو یکی از جذاب ترین مدل های آرایش برای خانم ها محسوب می شود، و امروزه نیز به دلیل تنوع و گستردگی لوازم و ابزارهای آرایشی انواع اتو مو،  سشوار و دستگاه های فر کننده مو را می توان در هر منزلی پیدا کرد.

همچنین به دلیل صرف هزینه کمتر و یا نداشتن وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه ها برای درست کردن موها و فر کردن آنها استفاده از ابزارهایی مانند فر کننده بابلیس مو می تواند در منزل برای خانم ها چاره ساز باشد.

بنابراین ما در این مطلب سعی داریم تا چند نمونه از بهترین مارک های بابلیس مو را به شما معرفی کنیم تا شما با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام نمایید.

معرفی بهترین مارک های بابیلیس مو از سایت دیجی کالا

از آنجایی که فروشگاه های معتبر محصولات مراقبت و زیبایی مو را با کیفیت و مرغوبیت استاندارد ارائه می کنند.  بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید انواع فر کننده بابیلیس نیز بهتر است به فروشگاه های معتبری چون دیجی کالا مراجعه کنید.

سایت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی و ارائه کننده انواع کالاها از برندهای شناخته شده و با کیفیت می باشد که محصولات خود را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان قرار می دهد.

در این راستا انواع دستگاه فر کننده بابیلیس مو توسط این سایت به فروش می رسد که تولید شده از شرکت بابیلیس بوده و دارای مدل های متنوع و محبوب مشتریان است.  شما نیز می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا با انواع مدل دستگاه فر کننده موی بابیلیس آشنا شده و نسبت به خرید آنها اقدام کنید.  در ادامه شما را با چند نمونه پر فروش از بهترین مارک های بابیلیس مو آشنا می کنیم. لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

فر کننده مو بابلیس مدل C338E

مدل C338E یک ابزار برای فر کردن موها از شرکت بابیلیس می باشد که به موها حالت زیبایی می بخشد.  این محصول طوری طراحی شده است که موها را به خوبی و راحتی حالت می دهد.  زیرا که این محصول قابلیت ابزار فرم دهنده مو را دارد.

این محصول دارای صفحه ای گرد و از نوع سابلایم تاچ می باشد.  به این صورت که بیشترین تماس را با مو در مقایسه با فر کننده های دیگر داشته و می تواند موها را به فرم دلخواه فر و حالت دهد.

همچنین قابلیت تنظیم دما در ده درجه حرارت از ویژگی های این دستگاه بوده که به فر شدن موهای صاف،  خشک و مرطوب کمک می کند. استفاده از سیم گردان نیز کار با این دستگاه را راحت نموده و باعث شده تا به سهولت و آسانی موهای شما فر شود.

این محصول دارای ابعاد ۳.۸*۳.۸*۳۰ و وزن ۲۵۵ گرم است.  امکانات و قابلیت های این محصول و نیز طراحی ظاهر و نوآوری در این دستگاه باعث شده تا این مدل یکی از بهترین مارک های بابلیس مو و گزینه مناسب برای خانم های جذاب باشد.  زیرا که با این محصول جذابیت و اطمینان را با هم تجربه خواهید کرد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه فر کننده مو بابلیس مدل C338E

 

فر کننده مو بابیلیس پرو مدل BAB2665U

فر کردن موهای لخت یکی از دغدغه های خانم ها است.  اما فر کردن بدون وسایل لازم و مناسب به راحتی محقق نمی شود. مدل BAB2665U یکی از بهترین مارک های بابیلیس مو از این شرکت می باشد که از قابلیت و امکانات ویژه ای برخوردار است و عملکرد مناسبی دارد.

این محصول دارای حداکثر دمای ۲۳۰ درجه حرارت بوده و در حداکثر دما ۶۰ درجه به طور اتوماتیک خاموش می شود.  طول سیم در این دستگاه ۲.۷ متر بوده که استفاده از آن را در مکان های دور از دسترس انرژی را امکان پذیر می کند.

این دستگاه دارای ویژگی هایی همچون قابل تنظیم در،  قابلیت های ابزار فرم دهنده مو و تنظیم دما را دارد.  حداکثر گستره دمایی این دستگاه بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه حرارت است،  و به طور کلی گستره دما این دستگاه ۱۹۰، ۲۱۰ و ۲۳۰ درجه سانتی گراد می باشد.

این دستگاه همچنین از امکاناتی چون چراغ نشانگر روشن و خاموش،  دکمه کنترل دما و تایمر سه حالته به همراه شاخص اعلام صوتی برخوردار است. همچنین مجهز به سیستم گرم شدن سریع می باشد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که بعد از بیست دقیقه روشن ماندن به حالت استراحت می رود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه فر کننده مو بابیلیس پرو مدل BAB2665U

 

فر کننده مو بابیلیس مدل C1100SDE

این محصول جزو دستگاه های موسوم به فر کننده های جادویی بوده که به شکل خودکار موها را فر می دهد.  این دستگاه دارای یک مخزن حرارتی با یک استوانه چرخان درون آن می باشد.  با بسته شدن انبر دستگاه موها دور استوانه پیچیده می شوند و تحت حرارت قرار می گیرند.

استوانه دارای لایه پوششی از جنس سرامیک است.  این لایه پوششی باعث شده تا موها بعد از فر شدن نرم تر و درخشان تر به نظر برسند. دمای مخزن حرارتی را می توان با توجه به جنس و حساسیت موها روی دو حالت ۲۱۰ و ۲۳۰ درجه سانتی گراد تنظیم نمود.

برای ایجاد نوع فر موی دلخواه باید مدت قرار گرفتن موها را داخل مخزن حرارتی در نظر بگیرید.  بنابراین اگر شما می خواهید که موهایتان موج دار شود،  زمان ۸ ثانیه لازم است تا موها داخل مخزن حرارتی قرار بگیرد.  مدت زمان ده ثانیه برای ایجاد فر درشت و ۱۲ ثانیه برای ایجاد فر ریز زمان لازم است تا موها داخل مخزن باشد.

این محصول دارای فناوری تولید یون است.  زیرا که یون های تولید شده کمک می کند تا الکتریسیته ساکن ایجاد شده روی موها از بین رفته و موها وز نشود. نکته مهم در مورد این دستگاه که آن را از محصولات مشابه آن ممتاز نموده این است که با هر دفعه بستن انبر دستگاه،  جهت چرخش موتور تغییر کرده و به این ترتیب فر ایجاد شده در مو  حالت طبیعی تری پیدا می کند.

طول سیم این دستگاه ۲.۵ متر است و ابعاد آن در اندازه های ۶*۸*۲۷ سانتی متر می باشد.  این محصول با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارد ارزش خرید زیادی نسبت به قیمت داشته و از طراحی و نوآوری برخوردار است.  همچنین می توان از این دستگاه برای فر کردن سریع موها نیز استفاده کرد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه فر کننده مو بابیلیس مدل C1100SDE

 

فر کننده مو بای بابیلیس مدل ST-2228

رنگ این دستگاه بابیلیس صورتی و دارای طرح فانتزی است،  که بسیار طراحی قابل توجه و جذابی دارد و برای خانم های زیبا پسند مناسب می باشد. از آنجایی که فر کردن موها نیاز به ابزاری مناسب و استاندارد دارد.  بنابراین اگر به دنبال دستگاهی ایمن و دارای عملکرد خوب هستید،  این محصول می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.

فر کننده بابیلیس مدل ST-2228 یک محصول با قابلیت های ویژه و منحصر به فرد است.  این دستگاه دارای قابلیت های ابزار فرم دهنده مو و نیز تنظیم کننده دما و نیز توان ۳۰ وات می باشد.  با توجه به جنس و حساسیت مو این دستگاه در درجه حرارت بین ۸۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد تنظیم می شود.

همچنین حداکثر درجه حرارت و دمای قابل تنظیم در این دستگاه ۲۳۰ است.  این دستگاه دارای پایه تاشو برای قرار دادن روی سطوح بوده و نیز نمایشگری از نوع دیجیتالی برای نشان دادن درجه حرارت دارد. این محصول دارای سیم گردان و طول سیمی به اندازه دو متر دارد.  این محصول تولید چین بوده که به سفارش اروپا ساخته شده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه فر کننده مو بای بابیلیس مدل ST-2228

 

فر کننده مو بای بابیلیس نانو مدل ST2277

یکی از بهترین مارک های بابیلیس مو مدل SE 2277 می باشد که از تکنولوژی نانو برخوردار است.  تکنولوژی پیشرفته و به کار رفته در این دستگاه سرامیک ابریشمی می باشد،  که موها را بعد از فر کردن درخشان و نرم نیز می کند.

حداکثر دمای ایجاد شده توسط این دستگاه ۲۳۰ درجه سانتی گراد است.  همچنین دمای این دستگاه در چند حالت ۱۰۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد قابل تنظیم می باشد. این محصول مجهز به سیستم خاموشی خودکار پس از ۶۰ درجه بوده و قابلیت هایی چون ابزار فرم دهنده مو و تنظیم دما را نیز دارد.

گستره حداکثر دما در این دستگاه بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه است.  این محصول همچنین داراب طول سیمی به اندازه دو متر می باشد،  و نوع نمایشگر دما در این دستگاه از نوع دیجیتالی است. این دستگاه بلافاصله و سریع و در عرض ۳۰ ثانیه گرم می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه فر کننده مو بای بابیلیس نانو مدل ST2277

 

انواع دستگاه فر کننده بابیلیس

برای اینکه بتوانید یک دستگاه فر کننده بابیلیس خوب بخرید ابتدا باید انواع آن را شناخته و با توجه به نیاز و کاربرد این محصول آن را انتخاب و خریداری کنید. به طور کلی دو مدل پر طرفدار از انواع بابیلیس در بازار موجود است که به نام مخروطی ( فر کننده عربی یا کله قندی ) و لوله ای شناخته می شود.

فر کننده های مخروطی سری به صورت S مانند دارند.  برای فر شدن طبیعی موها استفاده از بابیلیس های لوله ای بهترین گزینه می باشد.  اما اگر علاقه مند به استفاده از مدل های گوناگون فر هستید، انتخاب بابیلیس های چند کاره گزینه مناسبی است.

فر کننده های لوله ای نیز با توجه به نوع و درشتی و ریزی فر به چند گروه تقسیم می شوند:

  • فر ریز: این بابیلیس دارای قطر ۱.۵ سانتی متر و کمتر هستند.
  • فر پر: قطر این بابیلیس ها ۲.۵ سانتی متر بوده و برای موهای کوتاه مناسب تر می باشند.
  • فر متوسط: این بابیلیس قطر ۳ سانتی متر دارند و برای موهای با طول متوسط مناسب هستند.
  • فر درشت: برای موهای بلند و با تراکم کم این مدل از فر کننده های لوله ای مناسب تر است،  زیرا قطری به اندازه ۵.۳ سانتی متر دارند.
  • فر کم: چنانچه طرفدار موهایی با فر کم و کمی حالت دار بوده و موهای بلندی نیز دارید،  استفاده از فر کننده های لوله ای با قطر ۵.۴ سانتی متر ایده آل ترین گزینه می باشد.

راهنمای خرید فر کننده بابیلیس

برای خرید بهترین مارک های بابیلیس مو به چند ویژگی مهم آنها توجه کنید.  این ویژگی ها شامل موارد زیر هستند:

  • جنس روکش فر کش بابیلیس که در انواع مدل های این دستگاه جنس روکش از فلز یا سرامیک به همراه تیتانیوم و یا ابریشم می باشد که برای محافظت از مو در مقابله آسیب و وز شدن در آن به کار رفته است.
  • به هنگام خرید باید به قابلیت تنظیم درجه حرارت دستگاه توجه کنید. زیرا با استفاده از این قابلیت می توانید دمایی مناسب برای مدل موهای خود انتخاب نموده و از آسیب به موهایتان جلوگیری کنید. در برخی از مدل ها درجه تنظیم شده بر روی صفحه نمایشگر موجود بر روی دستگاه قابل مشاهده است.
  • سیستم خاموشی اتوماتیک به شما کمک می کند تا بعد استفاده و در هنگام فراموشی دستگاه به طور اتوماتیک خاموش شده و از حوادث جبران ناپذیر و حریق جلوگیری شود.
  • خواص آیونیک و ایجاد یون در دستگاه فر کننده مانع از وز شدن موها شده و از آسیب دیدن آنها بر اثر گرما نیز جلوگیری می کند. همچنین باعث درخشندگی و حالت پذیری بهتر موها می گردد.

چند نکته برای استفاده بهتر و ایمن تر از دستگاه فر کننده بابیلیس

  • برای حالت بخشیدن موها بهتر است به هنگام استفاده از دستگاه بابیلیس موهایتان را به خوبی خشک کنید.
  • استفاده از اسپری های مراقبت کننده مو می تواند موهای شما را از آسیب حرارت حفظ کند.
  • استفاده از دستگاه دارای قابلیت تنظیم حرارت می تواند به شما کمک کند تا با توجه به مدل موهای خود درجه حرارت دستگاه را بر روی دمای مورد نظر تنظیم نمایید.

ما در این مطلب به پنج نمونه از بهترین مارک های بابیلیس مو اشاره کردیم.  شما می توانید جهت آشنایی محصولات بیشتر و متنوع تر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

امتیاز دهید