آشنایی با بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

0

یکی از مواردی که در کیفیت چاپ عکس بسیار تاثیر گذار است،  استفاده از کاغذ چاپ مرغوب می باشد.  این کاغذ برای چاپ عکس مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد دیگری ندارد.  همچنین با توجه به نوع کیفیت و جنس دارای مدل های مختلفی است.

ما در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین مارک های کاغذ چاپ می پردازیم و انواع مختلف آن را بررسی نموده تا شما با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام نمایید.

معرفی و راهنمای خرید بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

برندهای مختلفی هستند که انواع کاغذ چاپ را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهند،  که شما می توانید برای خرید این محصول جهت رضایت از کیفیت و یک انتخاب ایمن به فروشگاه ها و نمایندگی های فروش این محصول مراجعه نمایید.

سایت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی و ارائه کننده انواع کالاها از برندهای مختلف داخلی و خارجی است،  که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان و متقاضیان خویش قرار می دهد.

بنابراین می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات این فروشگاه نسبت به انتخاب و خرید انواع کاغذهای چاپ عکس اقدام کنید.  ما نیز در ادامه این مطلب به چند نمونه از بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس اشاره نموده ایم که می تواند به شما در انتخاب این محصول یاری نماید. لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه بارات مدل ۲۶۰GR سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

این کاغذ از محصولات فتو گلاسه بارات با کیفیت و نرمی خاصی است که در بسته بندی ۱۰۰ برگی ارائه می شود.  , از نوع براق بوده و تصویر چاپ شده بر روی آن جلوه خاصی دارد.  این کاغذ در گرماژ مختلف ارائه می گردد.

پوشش صیقلی این کاغذ تصاویری با کیفیت چاپ را ارائه می کند که می تواند برای هر فرد دوستدار عکس جذاب و هیجان انگیز باشد.  کاربرد این کاغذ فقط مخصوص افرادی است که نیاز به چاپ عکس دارند و کاربرد دیگری ندارد.

ابعاد کاغذ نیز در اندازه های A4 بوده و عکس ها نیز در همین ابعاد بر روی این کاغذ چاپ می شوند.  نوع کاغذ از نوع فتوگلاسه با کیفیت مرغوب است و چاپ عکس بر روی این کاغذ برای علاقه مندان به چاپ عکس آسان و راحت می باشد.

 

بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

 

کاغذ چاپ عکس فتو گلاسه اچ.سون مدل W115-GR سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

یکی از بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس محصول اچ. سون مدل W115-GR است که با کیفیت چاپ بالا می تواند عکس های دلخواه شما را به خوبی ارائه دهد.  این محصول شامل یک بسته ۱۰۰ عددی بوده و در سایز A4 می باشد.

این کاغذ دارای پوشش صیقلی خیلی خوبی است که می توانید تصاویر مختلف را با کیفیت عالی چاپ نمایید.  گلاسه این محصول ۱۱۵ گرمی و با رزولوشن ۵۷۶۰ می باشد که از کیفیت خوبی برای چاپ برخوردار است.

تصاویر و عکس ها بر روی این کاغذ در ابعاد A4 چاپ می شوند. این کاغذ قابل استفاده و مناسب با انواع مدل های دستگاه پرینتر می باشد. همچنین برای کاربرانی که نیاز به چاپ عکس دارند یک انتخاب مناسب و محصول کاربردی است.

 

بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

 

کاغذ چاپ عکس فتو گلاسه براق میر مدل M260-PG-A4 سایز A4 بسته ۲۰ عددی

این کاغذ میر فتو گلاسه مدل M260-PG-A4 براق و از نوع RC است که این نوع جنس کیفیت جذب بالای جوهر را دارد و دارای ماندگاری بلند مدت می باشد.  کاغذ فتو گلاسه از رویه براق و صیقلی برخوردار است که همین باعث کیفیت چاپ تصویر می شود.

با استفاده از این کاغذ با کفیت چاپ عکس های شما زیبایی و جذابیت خاصی به خود می گیرند.  به همین دلیل در عکاسی ها و باری افراد حرفه ای و علاقه مند به چاپ عکس این کاغذ بسیار پر کاربرد و مناسب است.

ابعاد این کاغذ ۲۱۰*۲۹۷ میلی متر A4 سانتی متر بوده که ابعاد عکس نیز در همین اندازه بر روی آن چاپ می شود.  فتوگلاسه براق RC میر همچنین دارای وزن ۲۶۰ گرم است و وزن نسبتا سبکی دارد. این محصول ۲۰ عدد برگ کاغذ چاپ را شامل می گردد.

 

بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

 

کاغذ چاپ عکس ساتین مات فتوگلاسه میر مدل M260-P-A4 Peral گرم ۲۶۰ سایز A4 بسته ۲۰ عددی

محصول ساتین از برند میر یکی از بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس می باشد که کیفیت تصویر و عکس را به خوبی نشان می دهد و جذابیت چاپ را دو چندان می کند.

این محصول شامل یک بسته ۲۰ عددی است و در ابعاد ۲۱۰*۲۹۷ میلی متر A4 سانتی متر می باشد. این کاغذ به راحتب جوهر را به خودش جذب نموده و ماندگاری بلند مدتی دارد.  به طوری که  به دلیل قدرت جذب بالا جوهر به خوبی بر روی آن می نشیند،  و رنگ ها و تصاویر جلوه ای خاص و زیبایی به خود می گیرند.

کاغذ میر پرل از نوع RC با کیفیت بالاست.  رویه این کاغذ همچنین از نوع مات با دانه های ریز و برجسته بوده و به همین دلیل به عکس ها زیبایی و جذابیت خاصی می دهد.  ابعاد عکس نیز در اندازه های کاغذ چاپ می شود. این کاغذ برای افرادی که علاقه مند به چاپ عکس هستند طراحی شده است.

 

بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

 

کاغذ چاپ عکس گلاسه کوالا مدل K135 سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس فتو گلاسه کوالا در بسته ۱۰۰ عددی و یکی از بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس می باشد که دارای کیفیت عالی و ضد آب است.  این محصول تولید برند کوآلا در کشور چین می باشد و کاغذی با براقی بالا است.

این کاغذ برای پرینترهای جوهر افشان اپسون،  از پی،  و کانن کاربرد دارد و می توان از آن برای کارهای تبلیغاتی،  کاتالوگ و نیز چاپ عکس استفاده نمود.  جنس این کاغذ فتو گلاسه بوده و اندازه آن A4 با وزن ۱۳۵ گرم می باشد.

کیفیت این کاغذ فوق العاده و فراتر از حد تصور بوده و به همین دلیل برای کارهای حساس طراحی و تولید شده است. این کاغذ به خوبی سایه روشن ها را در عکس بدون خط یا پله پله شدن ایجاد می کند. عکسی که در این کاغذ چاپ می شود در ابعاد ۲۹.۷*۲۱*۰.۱ سانتی متر می باشد.

روی این کاغذ طرح ها و تصاویر با کیفیت و رنگ های زنده چاپ می شود.  چنانچه از جوهر دای یا جوهر پیگمنت و یا جوهرهای قابل شارژ در پرینتر خود استفاده می کنید،  این کاغذ تصاویر شما را با شفافیت بالایی نشان می دهد.  از مزیت های دیگر استفاده از این کاغذ اینکه جوهر به سرعت روی آن خشک می شود و به راحتی قابل استفاده است.

 

بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

 

کاغذ چاپ عکس سافت سیلک فتو مدل ph260-saf سایز A4 بسته ۵۰ عددی

کاغذ مخصوص چاپ عکس سافت فتو مدل ph260-saf سیلکی با دانه های ریز بوده که دارای رزولوشن بالا می باشد که عکسها را با کیفیت عالی نشان می دهد.  بنابراین این کاغذ برای عکس های حرفه ای طراحی شده است،  که به خوبی و زیبایی رنگ و تصویر را به نمایش می کشد.

این کاغذ از نوع مات بوده و از این رو نور را منعکس نمی کند و عکس بهتر دیده می شود.  وزن این کاغذ ۲۶۰ گرم و ابعاد آن در اندازه های ۲۹۷*۲۱۰ میلی متر می باشد.  سایز کاغذ اندازه A4 است.

ابعاد عکسی که بر روی این کاغذ چاپ می شود در اندازه های ۲۱*۳۰ سانتی متر می باشد.  این محصول شامل بسته ای با تعداد ۵۰ برگ کاغذ است که برای حرفه ای و افرادی که علاقه مند به چاپ عکس هستند یک محصول کاربردی و مقرون به صرفه می باشد.

 

بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

 

کاغذ چاپ عکس گلاسه لیوکام مدل ۲۶۰ گرمی سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

کاغذ چاپ عکس گلاسه لیوکام یک انتخاب مناسب و مفید برای علاقه مندان به چاپ عکس است.  زیرا که عکس ها و تصاویر چاپ شده بر روی آن براقیت خاصی دارند.  این محصول در یک بسته ۱۰۰ عددی بوده و مناسب برای چاپ می باشد.

این محصول در وزن ۲۶۰ گرم بوده و ابعادی در اندازه A4 دارد.  به خوبی جوهر را جذب خود می کند.  همچنین عکسی که بر روی این کاغذ چاپ می شود نیز در همان سایز A4 است.

نوع کاغذ در این محصول گلاسه Glossy می باشد. پشت کاغذ معمولی بوده و ضخامت کاغذها مناسب و استاندارد هستند.  این محصول یکی از بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس که برای افراد علافه مند و حرفه ای چاپ عکس طراحی شده و دارای کیفیت مرغوب و استاندارد می باشد.

 

بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

 

کاغذ چاپ عکس فتوگلاسه ویکتوری مدل A4-G115 سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

ابعاد این کاغذ در اندازه های ۲۱*۲۹.۷ سانتی متر است و دارای وزن ۱۱۵ گرم می باشد.  این کاغذ مناسب افرادی است که به چاپ عکس علاقه نشان می دهند و همچنین قابل استفاده برای افراد حرفه ای و عکاسی می باشد.

این محصول شامل ۱۰۰ برگ کاغذ گلاسه بوده که براق هستند.  پشت کاغذ معمولی بوده و ضخامت نسبتا خوبی دارد.  همچنین برای افرادی که دوست دارند تا عکس های آنها جذاب و با کیفیت خوبی چاپ شود،  این محصول فوق العاده است.

این کاغذ به لحاظ جنس و کیفیت علاوه بر چاپ عکس برای کاتالوگ و بروشور نیز کاربرد دارد.  ابعاد عکس چاپ شده بر روی آن به اندازه ۲۰*۲۹ سانتی متر می باشد. نوع کاغذ نیز فتو گلاسه بوده و عکس ها را با کیفیت چاپ خوبی نشان می دهد.

 

بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

 

کاغذ چاپ عکس گلاسه ولف مدل Professinol-150 سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی

این محصول یکی دیگر از بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس است که در سایز A4 و در بسته بندی ۱۰۰ عددی ارائه می شود.  این کاغذ در دستگاه های جوهر افشان قابل استفاده بوده و کاربرد دارد. این کاغذ از کیفیت چاپ بالاتری نسبت به سایر کاغذهای هم ردیف خود برخوردار بوده و دارای ضخامت بالایی نیز می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول جذب بالای جوهر است که مزیت خاصی را به آن بخشیده است.  به طوری که از پخش شدن جوهر جلوگیری می کند.  این کاغذ دارای رویه براق نیز بوده و باعث می شود تا عکس ها جلوه خاصی داشته و نیز از کیفیت بسیار بالایی بهره مند باشند. این کاغذ دارای وزن ۱۵۰ گرم بوده و در عکاسی ها،  کافی نت ها،  آموزشگاه ها،  مدارس و مراکز دیگر نیز کاربرد دارد.

ابعاد کاغذ فتو گلاسه ولف مدل ۱۵۰ گرمی در اندازه های ۲۱۰*۲۹۷ میلی متر است و نسبت به رطوبت دست و رطوبت محیط مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهد،  که باعث دوام و ماندگاری بیشتر آن شده و در نتیجه طول عمر مفید زیاد و قابل توجهی نیز دارد. ابعاد عکس چاپ شده بر روی این عکس به اندازه A4 می باشد.

همچنین وجود لایه محافظ در این کاغذ آن را به نوع خاصی درخشنده نموده است.  به طوری که عکس های چاپ شده نیز از براقیت خاص و شفافیت زیبایی برخوردار هستند.  از دیگر ویژگی های این محصول کاربرد آن برای چاپ عکس های رادیولوژی،  سیتی اسکن و ام آر آی می باشد. این کاغذ برای استفاده حرفه ای ها و علاقه مندان به چاپ عکس طراحی و تهیه شده است.

 

بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

 

کاغذ چاپ عکس مات آراکو مدل ۱۱۰m سایز A4 بسته ۱۰۰ عددی مخصوص پرینتر جوهر افشان

این محصول شامل یک بسته ۱۰۰ عددی از کاغذ گلاسه مات از برند آراکو می باشد. آراکو یکی از بهترین مارک های کاغذ چاپ است که از برندهای معروف چینی می باشد و معروفیت جهانی دارد.

از مزیت های این کاغذ ویژگی ضد آب بودن آن می باشد و اینکه جوهر چاپ بر روی آن سریع خشک می شود. انتخاب این کاغذ برای افراد علاقه مند به چاپ عکس و اشخاص حرفه ای عکاسی یک انتخاب خوب خواهد بود.  زیرا که با انتخاب آن می توانید عکس های با کیفیت و جذابی را داشته باشید.

روکش مات این کاغذ ۱۱۰g/m^۲ است و ابعاد کاغذ در اندازه های ۲۱۰*۲۹۷) سانتی متر سایز A4 می باشد. ابعاد عکسی که بر روی این کاغذ نیز چاپ می شود سایز A4 است. جهت استفاده می توانید عکس آخر خود را بر روی آن چاپ نموده و ویژگی های متناسب با کاغذ را پیدا کنید.

سطح براق و سفید این کاغذ باعث می شود تا نگاه ها به مدت طولانی بر روی عکس چاپ شده بر روی آن خیره بماند.  زیرا که رنگ ها و تصاویر بر روی این کاغذ جلوه زیبا و طبیعی به خود می گیرد.  بنابراین شما می توانید با استفاده از این کاغذ عکس های دلخواهتان را با جذابیت و کیفیت خوب مشاهده کنید.

 

بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

 

ویژگی های کاغذ چاپ عکس

کاغذ عکاسی و چاپ عکس از موارد و  پایه های اصلی برای چاپ عکس بوده و دارای پوششی از مواد شیمیایی است که حساس به نور می باشد.  بنابراین از این کاغذ در چاپ عکس استفاده می کنند تا به خوبی تصاویر را منعکس کند.  این کاغذ در واقع شبیه به فیلم عکاسی بوده و در ترکیب آن از ژلاتین و نقره برمید استفاده شده است.

تفاوتی که این کاغذ با فیلم عکاسی دارد،  این که پایه مواد آن فیبری می باشد.  به طور کلی تمام کاغذهای چاپ عکس دارای یک لایه حساس به نور ( هالیدهای نقره ) به همراه لایه ژلاتینی چسبیده به روی آن تهیه و ساخته می شوند.

همچنین کاغذهای پرینتر با کاغذهای چاپ عکس متفاوت هستند. به طوری که کاغذهای پرینتری صاف و برگی بوده اما کاغذهایی چاپ عکس حالت رولی دارند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کاغذ چاپ عکس پرینتر موجود در بازار

انواع کاغذ چاپ عکس

تا کنون چهار نوع کاغذ جهت چاپ عکس به بازار شناخته و ارائه شده که دارای موارد زیر می باشند:

کاغذ مات یا لاستر

این کاغذ که به آن کاغذ مخملی نیز گفته می شود یکدست و صاف بوده و عکس چاپ شده بر روی آن مات می گردد. این کاغذ بافت نرم،  ماسه ای و به صورت نامنظم مخمل را دارد. اثر انگشت بر روی این کاغذ نمی ماند و به دلیل کم بودن تراکم نیترات نقره جزئیات در این کاغذ به خوبی نمایش داده نمی شود. بنابراین برای چاپ عکس های معمولی می توان از آن استفاده کرد.  همچنین می توانید از آن برای چاپ عکس های پرسنلی،  موبایل،  خبری و غیره استفاده کنید.  این کاغذ در ایران جزو پرکاربردترین کاغذهایی چاپ عکس محسوب می شود.

کاغذ براق یا گلاسه

تراکم نقره در این کاغذ کمی بیشتر ( به اندازه ۶۰ درصد ) از کاغذ مخملی است. بنابراین جزئیات را با کیفیت بهتری نشان می دهد.  این کاغذ از پر کاربردترین کاغذهای چاپ عکس بعد از مخملی می باشد که می توان آن را برای عکس های پرسنلی،  پاسپورتی،  برگه ها ژورنال عروسی به کار برد.

سطح این کاغذ براق است و از این رو عکس های چاپ شده بر روی آن نیز شفافیت داشته و براق می باشند.  به همین دلیل می توانید از  این کاغذها جهت چاپ عکس هایی با رنگ شاد و متنوع استفاده کنید.

این کاغذها تا حدی نویزهای تصاویر را نیز پوشش می دهد.  در این کاغذ شفافیت بصری برای مشاهده عکس بیشتر اما مقاومت عکس پایین تر می باشد.

کاغذ سیلک

کاغذ سیلک یا ابریشمی نوع دیگری از کاغذهای چاپ است که تراکم کمتری نسبت به نوع کاغذ براق دارد،  ولی کنتراست آن عالی می باشد. شکل ظاهری این کاغذ از بافت درشت بوده و می توان آن را با دست نیز لمس نمود.

این کاغذ حرفه ای است و اغلب جهت چاپ عکس در آتلیه های خوب از آن استفاده می شود.  میزان تراکم نیترات نقره در این کاغذ بالا است ( به اندازه ۸۵ درصد ).  بنابراین این کاغذ کیفیت چاپ بالایی دارد و تصاویر بر روی آن به خوبی و زیبایی دیده می شوند.

همچنین هیچ گونه اثری انگشت بر روی این کاغذ به جا نمی ماند و نسبت به کاغذ مات از ضخامت و محکمی بیشتری برخوردار بو ه و آسیب پذیری کمترین نیز دارد.  این کاغذ همچنین قابل لمس و دارای بافت مشخص می باشد.  با توجه به کیفیت از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.

کاغذ متالیک

تراکم نقره در این کاغذ از انواع دیگر کاغذ چاپ بیشتر می باشد و عموما جهت کارهای صنعتی و منظره و پرتره هایی که توسط عکاسان حرفه ای عکاسی می شود،  کاربرد دارد.

این کاغذ به دلیل دارا بودن تراکم زیاد نقره عکس را با کیفیت بالا و جلوه طبیعی نشان می دهد. از این رو در عکاسی های حرفه ای و تخصصی اغلب از این کاغذ استفاده می شود. جلوه عکس چاپ شده بر روی این کاغذ زیباست،  زیرا که دارای بیس نقره ای می باشد.

این کاغذ شباهت زیادی با کاغذ براق دارد،  اما از لحاظ مقاومت و کیفیت در درجه بسیار بالاتری نسبت به آن برخوردار است.  کیفیت بالای کاغذ متالیک به دلیل مقدار نقره در آن می باشد که آن را از انواع کاغذهای شناخته شده چاپ محکم تر و با دوام تر نموده است.  این کاغذ قیمت گران تری نسبت به سایر کاغذهای چاپ نیز دارد.

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس اشاره کردیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول یاری نماید.  شما می توانید جهت آشنایی با محصولات متنوع تر و بیشتر در زمینه بهترین مارک های کاغذ چاپ عکس به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه نموده و نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام نمایید.