آشنایی با بهترین سرویس های لحاف رو تختی

0

یکی از انواع رو تختی لحاف رو تختی بوده که در مدل های متنوع و طرح های گوناگون با کیفیت های متفاوت ارائه می شود.  یکی از اصلی ترین موارد در بهترین سرویس های لحاف رو تختی استفاده از پارچه و الیاف مرغوب بوده تا باعث ایجاد حساسیت و آلرژی پوست نشده و کیفیت خواب را بالا ببرد.  همچنین نرمی و دوام پارچه در سرویس خواب از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی چند نمونه از انواع سرویس های لحاف رو تختی بپردازیم تا با بررسی این موارد شما بتوانید با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنید.  لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی و خرید بهترین سرویس های لحاف رو تختی از سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا یکی از فروشگاه های اینترنتی با چندین سال سابقه درخشان در ارائه انواع کالاها از برندهای معتبر ایرانی و خارجی، که توانسته است محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهد.

در این راستا بهترین سرویس های لحاف رو تختی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد،  که از برندهای با کیفیت و معتبر می باشد.  از این رو شما می توانید با اطمینان نسبت به انتخاب و خرید این محصول از سایت دیجی کالا اقدام کنید.

در ادامه به چند نمونه از انواع سرویس های لحاف رو تختی می پردازیم که در سایت دیجی کالا جزو پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات می باشد.

سرویس لحاف رو تختی کالای خواب متین مدل Diamond دو نفره ۶ تکه

این سرویس دارای طرحی زیبا و فانتزی می باشد که زینت بخش هر اتاق خوابی بوده و به دلیل طرح و رنگ جذاب باعث ایجاد حس آرامش و لذت چه بیشتر فضای خواب می شود.  این محصول در طیف رنگی بنفش و چند رنگ موجود است.

همچنین مواد اولیه موجود در پارچه های این سرویس تشکیل شده از ۶۰ درصد پنبه و ۴۰ درصد ابریشم سوتین با بافت کج راه در عرض دو متر و پنجاه سانت می باشد. این پارچه رنگ ثابت دارد و به لحاظ کیفیت و مرغوبیت حرف اول را می زند.  به طوری که قابل شست و شو در ماشین لباسشویی است،  و می توان آن را در دمای زیر سی درجه در ماشین شست.

الیافی که در داخل این لحاف استفاده شده از نوع سیلیکون سر و نرم بوده که از بهترین نوع مواد تهیه شده اند.  این الیاف وزنی به اندازه ۴۰۰ گرم دارند.  همچنین کلیه لحاف ها نوار دوزی شده اند که باعث حفظ سایز در ابعاد ۲۴۰*۲۲۰ می باشد.

ملحفه های موجود در این سرویس در سایز دو نفره هستند.  ابعاد ملحفه در اندازه های استاندارد  ۱۶۰*۱۸۰ سانتی متر بوده که در سایز یک نفره این ابعاد ۹۰*۱۲۰ سانتی متر می باشد.  رو بالشی ها در ابعاد ۷۰*۵۰ سانتی متر هستند و در آنها زیپ های پلاستیکی جهت جلوگیری از زنگ زدگی هنگام شست و شو تعبیه شده است.  الیاف و پارچه های این سرویس خاصیت ضد حساسیت و ضد باکتری دارند. این الیاف رنگ ثابت داشته و می توان در ماشین لباسشویی بدون نگرانی از آبرفت آنها را شست و شو داد.  این سرویس دارای طرح متفاوت و دو جفت رویه بالش با کیفیت عالی است.

 

بهترین سرویس های لحاف رو تختی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سرویس لحاف و روتختی

 

سرویس لحاف رو تختی آنیکاهوم مدل مادیس یک نفره ۴ تکه

این سرویس خواب شامل لحاف،  رو بالشی،  رو تشکی،  کاور کوسن می باشد که چهار تکه اصلی برای تخت خواب را تشکیل می دهد.  این سرویس خواب یک نفره بوده و به لحاظ جنس و کارآیی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به کیفیت کار خود اهمیت می دهند.

از آنجایی که سرویس خواب و  نوع مکان و جا و در کیفیت خواب تاثیر به سزایی دارد.  سرویس لحاف رو تختی آنیکاهوم امکان یک خواب راحت و آرام را برای شما فراهم می کند.  زیرا که جنس پارچه به کار رفته در این ست نرم و لطیف و ضد حساسیت بوده و امکان یک خواب عمیق و راحت را به شما می دهد.

ابعاد رو بالشی در این سرویس ۷۰*۵۰ سانتی متر و جنس آن از پنبه می باشد. همچنین جنس لحاف از پنبه نرم و م غرب بوده و هیچ گونه آلرژی را برای پوست ایجاد نمی کند.  ابعاد لحاف نیز در اندازه های ۲۲۰*۱۵۵ سانتی متر است.

کاور کوسن در این سرویس به تعداد یک عدد و در ابعاد ۴۰*۴۰ سانتی متر می باشد.  همچنین ابعاد رو تشکی ۲۰*۲۰۰*۹۰ سانتی متر است.  این سرویس با دست و در دمای زیر سی درجه سانتی گراد قابل شست و شو  بوده و می توان برای شست و شوی آن از ماشین لباسشویی نیز  استفاده کرد.  این محصول در دو رنگ طوسی و خاکستری ارائه می شود.

 

بهترین سرویس های لحاف رو تختی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سرویس لحاف و روتختی

 

سرویس لحاف رو تختی کاوالی هوم مدل Liyana دو نفره ۶ تکه

یکی از بهترین سرویس های لحاف رو تختی محصوب کاوالی هوم مدل لیانا دو نفره است که به لحاظ کیفیت خوابی آرام و راحت را برای شما فراهم می کند.  این سرویس شامل ۶ تکه می باشد.  ست این محصول شامل رو بالشی،  رو تختی و رو تشکی به صورت جفت هستند.

ابعاد رو بالشی در اندازه های ۷۰*۵۰ سانتی متر و تعداد رو بالشی چهار عدد می باشد. جنس رو بالشی و رو تختی نیز از پلی کتان پنبه نرم و مرغوب است.  همچنین ابعاد رو تختی در اندازه های ۲۴۰*۲۲۰ سانتی متر و رو تشکی در ابعاد ۲۵۰*۲۱۵ سانتی متر می باشد.

این سرویس از بهترین پارچه کتان طراحی و ساخته شده است. لحاف دارای دو رویه با طرح متفاوت با توجه به سلایق متنوع می باشد.  همچنین بالش دارای دو جفت رویه با طرح متفاوت است.  این ست قابل شست و شو با دست و ماشین لباسشویی در دمای سی درجه می باشد و در حین شست و شو ثابت و با دوام است.  این محصول در چند رنگ ارائه می شود،  و به دلیل طرح و رنگ زیبا به اتاق خواب شما جذابیت و ظاهری منحصر به فرد می بخشد.

 

 

بهترین سرویس های لحاف رو تختی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سرویس لحاف و روتختی

 

سرویس لحاف رو تختی آنیکاهوم مدل سلفی یک نفره چهار تکه

این سرویس در سه رنگ آبی،  صورتی و صورتی روشن ارائه می شود و در چهار تکه می باشد.  اجزای این سرویس خواب شامل لحاف،  رو بالشی،  رو تشکی و کاور کوسن است.  این سرویس خواب طرح شیک و مدرنی دارد و زینت بخش هر اتاق خوابی می باشد.

ابعاد رو بالشی در اندازه های ۷۰*۵۰ سانتی متر،  و به تعداد یک عدد موجود است. جنس رو بالشی نیز از پنبه بوده که خواب راحتی را به فرد می بخشد. لحاف در این ست در ابعاد ۲۲۰*۱۵۵ سانتی متر می باشد و جنسی از کتان پنبه دارد.

رو تشکی در اندازه های ۲۰*۲۰۰*۹۰ سانتی متر است و به تعداد یک عدد بوده و همچنین کاور کوسن نیز در ابعاد ۴۰*۴۰ سانتی متر است.  این محصول در بسته بندی شیک و محکم ارائه می شود.  جنس کاور کوسن و رو تشکی نیز از پنبه بوده و در تماس با پوست هیچ گونه آلرژی برای پوست ایجاد نمی کند.

زیرا سرویس خواب از جمله مواردی بوده که در تماس مستقیم با پوست هستند.  بنابراین برای جلوگیری از ایجاد هر گونه آلرژی و حساسیت باید پارچه های به کار رفته در ست خواب از نوع مرغوب و با کیفیت باشد.  این محصول همچنین قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارد،  و در حین شست و شو رنگ آن ثابت می ماند.

 

بهترین سرویس های لحاف رو تختی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سرویس لحاف و روتختی

 

سرویس لحاف رو تختی کاوالی هوم مدل sanli دو نفره ۶ تکه

یکی دیگر از محصولات برند کاوالی هوم رو تختی مدل سانلی دو نفره شش تکه می باشد که خوش  طرح بوده و از دوام و جنس خوبی نیز برخوردار است. این سرویس خواب شامل شش تکه می باشد  و مناسب برای دو نفر است.

اجرای سرویس خواب شامل رو بالشی،  رو تختی،  رو تشکی به صورت جفتی می باشد.  رو بالشی ها در اندازه های ۷۰*۵۰ سانتی متر و به تعداد چهار عدد بوده و جنسی از پلی کتان دارند. ابعاد رو تختی در اندازه های ۲۴۰*۲۲۰ سانتی متر و نیز از پلی کتان است. همچنین رو تشکی ۲۵۰*۲۱۵ سانتی متر می باشد.

این سرویس تهیه شده از بهترین پارچه کتان با کیفیت و مرغوبیت عالیست.  همچنین لحاف و بالش در این سرویس دارای دو رویه و با دوام و به رنگ کرم می باشد.  طرح متفاوت و فانتزی این سرویس لحاف با هر سلیقه ای جور بوده و به هر اتاق خوابی زیبایی می بخشد.  تکه های این این ست قابل شست و شو با دست و ماشین لباسشویی هستند.

 

بهترین سرویس های لحاف رو تختی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع سرویس لحاف و روتختی

 

لحاف رو تختی چیست؟

یک سرویس رو تختی شامل کاور رو تختی،  لحاف یا لحاف لایت،  ملحفه تشک،  ملحفه رو انداز،  رو بالشی و رو کوسنی می باشد.  لحاف رو تختی یکی از انواع رو تختی است که لحاف به صورت دوخت دار می باشد.

به این صورت که داخل پارچه ملحفه ای را از الیاف پشم شیشه یا الیاف دیگر پر نموده و مجموعه حاصل را طوری دوخت کنیم که الیاف از کاور جدا نشود.  به این ترتیب پارچه لحاف با الیاف دوخت خورده و امکان جدا کردن آنها وجود ندارد. این لحاف معمولی ترین نوع روتختی است.

چنانچه لحاف رو تختی از هر دو طرف بدون طرح و سفید رنگ باشد به آن لحاف لایت می گویند.  لحاف های لایت در گوشه هایشان دارای بندهای دوخته شده هستند  و یا در وسط کاور لحاف چندین دکمه دارند که آنها را به کاور لحاف گره زده تا درون کاور لحاف جا به جا نشود.

مزایا و معایب لحاف رو تختی

از مزایای مهم لحاف رو تختی این که در هنگام استفاده از لحاف رو تختی کاور به دلیل آنکه با الیاف داخل کاور دوخت شده سر نمی خورد و ثابت می ماند.  همچنین مرتب کردن لحاف رو تختی نسبت به سایر رو تختی های دیگر راحت و آسان تر است.

لحاف رو تختی قیمت کمتری نسبت به کاور رو تختی دارد و برای خرید لحاف به طور جداگانه نیاز به هزینه اضافی نمی باشد.

اما در کنار این مزایا لحاف رو تختی معایبی را نیز دارد.  این که شستشوی آن کمی سخت بوده و باید طبق دستورالعمل شسته شده تا الیاف آن از بین نرود و خراب نشود. برای نگهداری لحاف رو تختی در صورتی که نخواهید از آن استفاده کنید،  فضای زیادی را اشغال می کند.

همچنین در صورتی که نیاز به خرید مجدد رو تختی باشد کل سرویس لحاف رو تختی باید تعویض شده و برای آن باید هزینه زیادی صرف شود.  با این حال در کنار معایب آن،  لحاف رو تختی مزایای بیشتری دارد و استفاده از آن به دلیل صرف هزینه کمتر و استفاده راحت و آسان می تواند انتخاب خوبی برای سرویس اتاق خواب شما باشد.

امتیاز دهید