آشنایی با انواع ماسک صورت وارمی

0

یک پوست صاف و عاری از هر گونه لک و جوش آرزوی هر فردی است که به سلامتی و زیبایی پوست خود اهمیت می دهد. بنابراین استفاده از کرم ها و ماسک ها برای جوانسازی و سلامت پوست می تواند موثر باشد.  اما از آنجایی که پوست یکی از قسمت های مهم بدن می باشد و ظاهر فرد تا حدود زیادی بستگی به سلامتی و زیبایی پوست دارد.  از این رو استفاده از کرم ها و ماسک زیبایی نظیر ماسک صورت وارمی تاثیر فوق العاده ای را برای پوست می گذارد.

ما در این مقاله قصد داریم تا انواع ماسک صورت وارمی را معرفی کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید رضایتبخش این محصول کمک کند.  لطفا با ما همراه باشید.

ماسک صولات وارمی

ماسک صورت وارمی دارای فرمولاسیون مورد تایید آلمان که یکی از تولیدات برند ایرانی می باشد. این ماسک تشکیل شده از مواد اولیه وارداتی اروپا بوده و انواع مشکلات پوستی نظیر جوش های سرسیاه،  لک های پوستی و آکنه و غیره را بهبود می دهد،  و نیز باعث تقویت و حفظ سلامت پوست می شود.

این ماسک همچنین پوست را زیبا و نرم و شاداب می کند.  براش سیلیکونی همراه ماسک وارمی در ۵ رنگ جذاب است که از نوع سیلیکون خالص و بدون هیچ گونه حفره ای می باشد.

این براش یک اسپای خانگی لذت بخش را برای پوست فراهم می کند.  بنابراین هیچ گونه آلودگی را به خود جذب نکرده و به راحتی یک دستمال نم دار تمیز می شود.

معرفی بهترین ماسک های صورت وارمی

سایت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی ارائه کننده انواع کالاها از برندهای با کیفیت و معتبر داخلی و خارجی است که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار می دهد.

در این راستا انواع ماسک های صورت وارمی توسط سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید جهت انتخاب و خرید این محصول به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید. در ادامه شما را با چند نمونه از بهترین ماسک های صورت وارمی آشنا می کنیم.

ماسک صورت وارمی مدل خاک رسی جو و آووکادو حجم ۱۵۰ میلی لیتر

این ماسک انواع جوش به ویژه جوش های س سیاه و آلودگی را از اعماق منافذ پوست پاکسازی نموده و پوست را تمیز و شاداب می کند.  ترکیبات این ماسک از کائولین و بنتونیت است. به همین دلیل هر نوع آلودگی و ناخالصی و گرد و غبار را جذب می کند و مانع از ایجاد لک و جوش بر روی پوست می شود.

بیشترین تاثیر این ماسک بر روی جوش های سر سیاه بوده که به خوبی منافذ پوست را تمیز و پوست را پاکسازی می کند.  این ماسک برای انواع پوست ها به خصوص پوست های چرب،  معمولی،  آکنه ای و مختلط مناسب می باشد.

از دیگر ویژگی ها و کاربردهای ماسک صورت وارمی رفع جوش های زیر پوستی و همچنین از بین بردن جدش های سطحی است. حجم این ماسک ۱۵۰ میلی لیتر بوده و برای استفاده در طولانی مدت مناسب می باشد. این ماسک همچنین به دلیل دارا بودن عصاره جو و آووکادو منافذ باز پوست را تمیز،  و پوست را شفاف و روشن می کند.

ماسک وارمی مدل خاک رس جو و آووکادو مناسب صورت آقایان و خانم ها است. جهت استفاده بهینه از این ماسک،  پوست را ابتدا خوب تمیز نموده و لایه ای نازک از ماسک را بر روی پوست به جز نواحی دور چشم و دور لب قرار دهید.

بعد از مدت۷ الی ۱۰ دقیقه ماسک را با آب ولرم از روی پوست بشویید. می توانید برای زدم ماسک از یک براش سیلیکونی جهت نتیجه گیری بهتر استفاده کنید. بر حسب نیاز می توانید هفته ای دو بار از ماسک استفاده نمایید.

این ماسک یکی از بهترین محصولات برند وارمی ایران می باشد که حاوی ویتامین E و مغذی پوست و نیز سازگار و بدون پارابن مضر برای انواع پوست هاست.

 

ماسک صورت وارمی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماسک صورت موجود در بازار

 

ماسک صورت وارمی مدل بلوبری حجم ۱۵۰ میلی لیتر

با این ماسک درخشش را در پوست خود احساس می کنید.  این ماسک کم رنگ کننده لک های پوستی و تمیز کننده ناخالصی ها و آلودگی ها از روی پوست می باشد. همچنین به دلیل دارا بودن عصاره بلوبری سرشار از ویتامین C است که در نتیجه منجر به روشن کنندگی پوست می شود.

به طوری که حتی بلافاصله بعد از استفاده درخشش و شادابی را در پوست احساس می کنید.  این محصول یک ماسک و یک اسکراب دوکاره بوده که بدون ایجاد هر گونه خشکی و آسیب پوست را پاکسازی می کند و هر  گونه تیرگی،  لک و آثار آلودگی را از بین می برد.

در ترکیبات این ماسک کائولین و بنتونیت موجود می باشد و به همین دلیل پوست را سم زدایی نموده و پاکسازی عمیق منافذ باز پوست را انجام می دهد. این ماسک فاقد پارابن است و برای همین پوست را خشک نکرده و به آن آسیب نمی رساند.  ماسک و اسکراب وارمی مدل بلوبری دارای حجم ۱۵۰ میلی لیتر و برای انواع پوست ها حتی پوست حساس و خشک مناسب و سازگار می باشد.

چنانچه قصد آرایش جذاب را دارید و می خواهید که آرایش به صورت شما بنشیند،  استفاده از این ماسک قبل از میکاپ کردن فوق العاده موثر است. این ماسک مناسب و قابل استفاده برای بانوان و آقایان می باشد. این ماسک با لایه برداری عمیق سلول های مرده پوست را از بین برده و جوانی و طراوت را به پوست باز گردانده و مواد معدنی را به پوست می رساند.

جهت استفاده از این ماسک مقداری از آن را در روی پوست مالیده ( به جز نواحی دور چشم و دور لب ) و دانه های اسکراب را بر روی پوست خوب ماساژ دهید.  بعد از مدت ۷ الی ۱۰ دقیقه پوست را با آب ولرم شست و شو دهید.  استفاده دو بار از این ماسک در هفته با توجه به نیاز شما کافی است.

 

ماسک صورت وارمی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماسک صورت موجود در بازار

 

ماسک صورت وارمی مدل خاک رسی نعناع و لیمو حجم ۱۵۰ میلی لیتر

عصاره لیمو موجود در این ماسک جوش و التهابات پوستی را درمان و بهبود می بخشد.  این محصول به دلیل ترکیب لیمو و نعناع آبرسان بوده و خنک کنندگی و شادابی را برای پوست فراهم می آورد. انواع جوش و قرمزی و التهاب با استفاده از این ماسک بهبود یافته و منافذ باز پوست کوچکتر می شود.

این محصول همانند سایر ماسک ها و کرم های وارمی حاوی کائولین و بنتونیت است که پوست را سم زدایی نموده و لایه برداری بسیار ملایمی را برای پوست انجام می دهد.  همچنین با استفاده از این ماسک مواد معدنی مورد نیاز برای پوست تامین می شود. این ماسک برای انواع پوست به ویژه پوست چرب و مستعد جوش و آکنه ای یک محصول مناسب و کاربردی است.

لایه ای نازک از ماسک را بر روی پوست کشیده و بعد از ۷ الی ۱۰ دقیقه ماسک را از سطح پوست کاملا بشویید. استفاده هفته ای دو بار برای رسیدن به نتیجه ایده آل مناسب و ضروری می باشد. برای نتیجه بهینه می توانید از براش سیلیکونی برای زدن ماسک بر روی پوست خود استفاده کنید.

این ماسک حاوی ویتامینC است که یک آنتی اکسیدان قوی برای پوست خانم ها و هم آقایان می باشد،  و هر گونه سموم و ناخالصی را از روی پوست از بین می برد.  این ماسک همچنین تسکین دهنده التهابات است و پوست را شاداب و با طراوت می کند. این محصول فاقد پارابن بوده و به دلیل دارا بودن عصاره لیمو و نعناع در تعدیل ترشحات غدد چربی پوست موثر می باشد.

 

ماسک صورت وارمی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماسک صورت موجود در بازار

 

ماسک صورت وارمی مدل ذغال و شکر حجم ۱۵۰ میلی لیتر

یکی از مزیت های مهم استفاده از این ماسک عصاره ذغال موجود در آن است که یه دلیل همین ویژگی سموم و آلودگی های عمقی پوست را از بین می برد.  از آنجایی که زندگی شهری و انواع آلودگی های محیطی بر روی پوست تاثیر می گذارد،  پوست را هسته و کدر می کند.  بنابراین استفاده از زغال فعال که خاصیت آنتی باکتریال دارد،  برای پوست معجزه می کند.

این ماسک مانع ایجاد هر گونه جوش بر سطح پوست می شود. پاکسازی شگفت انگیز و لایه برداری بسیار ملایم شکر سیاه از این ماسک یک محصول دو کاره ساخته است که لطافت،  نرمی و شادابی را به پوست هدیه می بخشد.  همچنین هر گونه جوش،  تیرگی و آلودگی را از پوست رفع می کند. این ماسک دارای حجم ۱۵۰ میلی لیتر بوده و برای استفاده در طولانی مدت مناسب می باشد.

شکر سیاه موجود در این ماسک غنی از پتاسیم،  منیزیم و کلسیم است و بنابراین برای انواع پوست ها این ماسک یک تغذیه رسان عالی می باشد. این ماسک حتی برای پوست های خشک مناسب است و پوست های خشک را به نحو عالی پاکسازی می کند. جهت استفاده بهتر است مقداری از ماسک را بر روی پوست تمیز به جز نواحی دور چشم و دور لب قرار دهید.  با استفاده از براش سیلیکونی این ماسک به خوبی در سطح پوست پخش می شود.

سپس به مدت  ۷ الی ۱۰ دقیقه دانه های شکر بر روی پوست را ماساژ و بعد پوست را آب ولرم خوب بشویید. هفته ای دو بار برای نتیجه گیری بهتر می توانید از ماسک استفاده کنید.

 

ماسک صورت وارمی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماسک صورت موجود در بازار

 

ماسک صورت وارمی مدل کانی های دریایی حجم ۱۵۰ میلی لیتر

استرس و فشارهای روزمره باعث ایجاد چین و چروک،  کدر شدن و از بین رفتن شادابی و لطافت پوست می شود. پوستی که در معرض استرس دائمی باشد، زودتر از همیشه چروک شده و منافذ باز بر روی پوست پدیدار می گردد.

این ماسک با دارا بودن ترکیبات کف دریا به پوست آرامش می دهد و تغذیه کننده شگفت انگیز برای پوست محسوب می شود. این ماسک جلوی فشارها و استرس را می گیرد.  از آنجایی خاک رس موجود در این ماسک دارای ترکیباتی شگفت انگیز و تغذیه کننده پوست هستند.  بنابراین این ماسک می تواند در بهبود و رفع جوش های سر سیاه موثر باشد.

همچنین این ماسک سم زدایی عمیق برای پوست نیز انجام می دهد.  این ماسک مناسب برای انواع پوست های چرب،  خشک،  آکنه ای،  مختلط و حساس است. جهت استفاده از این ماسک مقداری از آن را به وسیله براش سیلیکونی وارمی روی سطح پوست بزنید.  سپس به اندازه ۷ الی ۱۰ دقیقه ماسک را بر روی پوست ماساژ دهید،  و پوست را با آب ولرم شست و شوی دهید.

این ماسک حاوی عصاره جلبک دریایی می باشد و فاقد پارابن است.  از این رو هیچ گونه عارضه ای را برای پوست ایجاد نمی کند. این ماسک پوست را تسکین می دهد.

 

ماسک صورت وارمی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماسک صورت موجود در بازار

 

ما در اینجا به پنج نمونه از بهترین ماسک های صورت وارمی اشاره کردیم.  شما می توانید جهت آشنایی با محصولات بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نموده و نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنید.  امیدوارم این مطلب توانسته  شما را در انتخاب بهترین ماسک های صورت وارمی یاری کرده باشد.

۱/۵ - (۲ امتیاز)